ik ben benieuwd of het lukt...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 05:02 schreef Prospera het volgende:
Brian roept: Mannie, Mannie
Erik gaat Ricardo verleiden vannacht![]()
[ afbeelding ]
Het is de eerste gay/gay koppel, maar Ricardo durft nietquote:
Wat nou nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 05:28 schreef Prospera het volgende:
Ricardo: jeezs, dit is toch niet normaal...
[ afbeelding ]
Slappe hapquote:Op zaterdag 1 maart 2008 05:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ricardo wil slapen en zegt welterusten
Ik denk zeker dat je gelijk hebt, helaas....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:12 schreef Lady-night het volgende:
DGK.....het was zo mooi....maar het is geworden tot een asociale bende....waar er in het begin nog moeite werd gedaan om de bewoners op te voeden met etiquette, omgangsvormen etc....is men nu alleen nog bezig om zoveel mogelijk platte sex te tonen in allen vormen....vannacht dus de homosex, hebben we nog niet gehad. Hoe harder men schreeuwt, hoe meer geweld, hoe mooier men- de redactie- het vindt...En waar men de misstanden van een bewoner breed uitmeet op tv, een bewoner die er allang uit had gemoeten, wordt een andere bewoner, die er allang uit had gemoeten, op allerlei vlakken afgeschermd van de caméra's als hij weer eens para wordt...vrouwenmishandeling, ordinaire scheldpartijen....het concept van DGK verworden tot een grote criminele bende....Waar de een alle "cadeautjes en activiteiten" krijgt en de ander een verveeld leven moet leiden....Hoe eerlijk......Het resultaat is dat streamers massaal afhaken......en misschien is dat wel de bedoeling....dan houden ze over het tv-publiek, die niet weten hoe het werkelijk zit en zo wordt de gedoodverfde kampioen naar de finale geleidt....de sociale, romantische en poetische, muzikale bewoner die zwervers uit de goot haalt.....en geen tv-kijker die er nog aan twijfelt ......deze jongen verdient het om te winnen....Een groot script, maar dat weet de tv-kijker dan weer niet
Hier nog 1quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:03 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat je gelijk hebt, helaas....
Juist daarom blijf ik streamen, jullie ook?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:03 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ja, ga mijn best er in ieder geval wel voor doen. Zal niet meevallen omdat ik me er mateloos aan erger "het gebonkel en gekonkel, alles koek en ei en ohw wat zijn we goede vriendjes en vriendinnetjes" verhaallijntje ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:23 schreef NS het volgende:
[..]
Juist daarom blijf ik streamen, jullie ook?
Je hebt nog een ding vergeten de barmhartige Antiliaan!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:03 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Wie bedoel je ook al weer...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:49 schreef trettie het volgende:
[..]
Je hebt nog een ding vergeten de barmhartige Antiliaan!
Dat ie gewoon uit Breukelen komt heeft tegen die tijd iedereen vergeten!
Kijk eens we gunnen het een Antiliaan!
Final party ... zou dat een voorbode zijn?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:05 schreef Margo37 het volgende:
DGK Final Party vanavond danspaleis Haaksbergen
Vanavond voor de laatste keer De Gouden Kooi bij Danspaleis.
Avondvullendprogramma met 6 bewoners/ ex-bewoners.
EINDELIJK MOGEN WE DE NAMEN BEKEND MAKEN......
Brian, Amanda, Dennis, Luuk, Lieke & Nadia!!!!!
De gehele avond worden exclusieve TV-opnames gemaakt.
Bron: http://www.danspaleis.nl/index.php?content=agenda&page=agenda#10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |