abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:21:00 #201
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57078848
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:17 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft gedoucht en duikt haar bed weer in, stonk ze???? En maar smoezen zonder zender.
Dat mogen die RATTEN.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:21:30 #202
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_57078858
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:47 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik denk dat het Idols kijken wordt voor de rest en gapen voor de streamers
Volgens mij vertrekken A en B pas na Idols...........dus de rest heeft genoeg tijd voor snode plannen!

Maar je hebt gelijk..................het zal wel weer niets worden!
DGK_REDACTIE vindt het vast niet goed, dat er aktie ondernomen wordt tegen hun troetelbeertjes..........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:22:42 #203
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57078891
Huub heeft blijkbaar naar Eric geluisterd dat ie meer rust moet pakken... met als resultaat dat er nu al leven in de villa is...

EDIT: Ze gaan toch nog maar even slapen....
Tot laterrr..
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:26:34 #205
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57078954
Op zaterdag 1 maart 2008 11:05 schreef Margo37 het volgende:
DGK Final Party vanavond danspaleis Haaksbergen

Vanavond voor de laatste keer De Gouden Kooi bij Danspaleis.
Avondvullendprogramma met 6 bewoners/ ex-bewoners.

EINDELIJK MOGEN WE DE NAMEN BEKEND MAKEN......
Brian, Amanda, Dennis, Luuk, Lieke & Nadia!!!!!

De gehele avond worden exclusieve TV-opnames gemaakt.

Bron: http://www.danspaleis.nl/index.php?content=agenda&page=agenda#10
De grootste tv makers zijn aanwezig Waar Jaap en Huub de fans met zijn tweeen binnen halen,hebben ze nu een heel pakket in de aanbieding gegooid.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:30:52 #207
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57079061
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:26 schreef rooie3 het volgende:

[..]

De grootste tv makers zijn aanwezig Waar Jaap en Huub de fans met zijn tweeen binnen halen,hebben ze nu een heel pakket in de aanbieding gegooid.
Eigenlijk zouden ze alle dagen die de wannabees uit de villa zijn geweest niet mee moeten tellen voor dat zg Guinnessbook of records..... Ik denk dat Brian dan zelfs lang niet op aan een jaar toekomt.

Jammer dat de thuisblijvers vanavond niet iets leuks voor zichzelf (en voor de streamers) organiseren. Ze blijven passief wachten tot de paupers weer terugkomen. 'Vroeger' mochten de wannabees nog wel ens iets zelf organiseren. Tegenwoordig is alles voorgekauwd door de Febo. Jammer. Ze hebben de wannabees initiatiefloos gemaakt.
Op zaterdag 1 maart 2008 12:30 schreef akveor het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden ze alle dagen die de wannabees uit de villa zijn geweest niet mee moeten tellen voor dat zg Guinnessbook of records..... Ik denk dat Brian dan zelfs lang niet op aan een jaar toekomt.

Jammer dat de thuisblijvers vanavond niet iets leuks voor zichzelf (en voor de streamers) organiseren. Ze blijven passief wachten tot de paupers weer terugkomen. 'Vroeger' mochten de wannabees nog wel ens iets zelf organiseren. Tegenwoordig is alles voorgekauwd door de Febo. Jammer. Ze hebben de wannabees initiatiefloos gemaakt.
Plus ze hebben een grote klootzak groot proberen te maken en een klootzak hebben ze gebroken en in een zeer kwaad dasglicht gezet.Huub heeft tv gemaakt met alle kans om alles te verliezen.Brian werd bezig gehouden en werd ook nog uit de wind gehouden.Ik kan er echt met me pet niet bij waarom de een alles krijgt en een ander moet echt letterlijk tegen alles vechten.
pi_57079499
Gisteren bij Baja Beachclub geweest: heerlijk om te zien en te horen hoe Brian werd uitgejoeld en dat er om Huub geroepen werd. Jaap kreeg onwijs veel applaus en de zaal ging los. Bij Dennis was het beetje matig, is niet populair. Maar dat die vuile rat dan weer zegt dat Claire uitgejoeld werd, whahhahah het was voor hemzelf. Ook Netty en Kenneth waren er, waren erg sjaggie ik zag hun toen ik naar buiten toeging.

woepsie op Vol
pi_57079588
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:52 schreef mootie het volgende:
Gisteren bij Baja Beachclub geweest: heerlijk om te zien en te horen hoe Brian werd uitgejoeld en dat er om Huub geroepen werd. Jaap kreeg onwijs veel applaus en de zaal ging los. Bij Dennis was het beetje matig, is niet populair. Maar dat die vuile rat dan weer zegt dat Claire uitgejoeld werd, whahhahah het was voor hemzelf. Ook Netty en Kenneth waren er, waren erg sjaggie ik zag hun toen ik naar buiten toeging.

woepsie op Vol
Woepsie is nu zeker ook uitgejoeld.Vol is echt aan het doordraaien met hun Brian en Amanda verering.
pi_57079601
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:39 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Plus ze hebben een grote klootzak groot proberen te maken en een klootzak hebben ze gebroken en in een zeer kwaad dasglicht gezet.Huub heeft tv gemaakt met alle kans om alles te verliezen.Brian werd bezig gehouden en werd ook nog uit de wind gehouden.Ik kan er echt met me pet niet bij waarom de een alles krijgt en een ander moet echt letterlijk tegen alles vechten.
En daarom gaat ie potverdomme winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
afgesproken?????????????????????????????
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_57079648
quote:

woepsie op Vol
Mooi
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 13:02:54 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_57079685
quote:

woepsie op Vol
Kijk, zulke berichten lees ik graag, bedankt voor het plaatsen Moots.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57079702
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:58 schreef trettie het volgende:

[..]

En daarom gaat ie potverdomme winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
afgesproken?????????????????????????????
Ik ben bang van niet.Ben toch bang dat Brian of Amanda wint.Amanda en Brian worden steeds populairder omdat ze zo goed worden geholpen en steeds weg mogen.Huub heeft echt niks meer en zal alleen maar gefrustreerder worden en in de fout gaan.Wedden dat ze er weer een gastspeler in gooien die Huub dan weer moet gaan wegtreiteren.Jaap moet nu weer zogenaamd samenwerken met Brian en Amanda.Dus Brian en Amanda zitten weer goed.
pi_57079727
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:00 schreef blomst het volgende:

[..]

Mooi
Mooi ik hoop dat iedereen vanavond rotte tomaten en eieren voor hem in petto heeft.
En de kliek kan weer heerlijk informatie uitwisselen onderling. Wat is Huub sterk he hij heeft er maar 1,
Brian en Amanda hebben een heel leger nodig en de slappelingen zijn nog niet geliefd!
Dit zegt toch alles?
pi_57079793
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:03 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik ben bang van niet.Ben toch bang dat Brian of Amanda wint.Amanda en Brian worden steeds populairder omdat ze zo goed worden geholpen en steeds weg mogen.Huub heeft echt niks meer en zal alleen maar gefrustreerder worden en in de fout gaan.Wedden dat ze er weer een gastspeler in gooien die Huub dan weer moet gaan wegtreiteren.Jaap moet nu weer zogenaamd samenwerken met Brian en Amanda.Dus Brian en Amanda zitten weer goed.
Ja ik vrees ook dat het zo zal gaan, en hoop dan ook dat eventuele kopers van dit programma evn heel goed kijken naar wat ze er hier van gemaakt hebben.
Ze moeten dus een heel goed productie team hebben want die spelen tegen elkaar!
Ik vraag me af wie er achter wint!!!!
Want daar wordt dit spel gespeeld!!!!!!!
En hoe te misselijk voor woorden!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 13:19:11 #217
111260 Charmian
a little joy
pi_57079989
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 12:57 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Woepsie is nu zeker ook uitgejoeld.Vol is echt aan het doordraaien met hun Brian en Amanda verering.
En dat is toch raar als je kijkt naar de polls die daar geopend zijn. Daar komt Brin als minst en Huub als meest favoriet uit de bus.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 1 maart 2008 @ 13:20:33 #218
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57080012
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Kijk, zulke berichten lees ik graag, bedankt voor het plaatsen Moots.
Hier nog 1
pi_57080033
Hallo, ik post hier voor het eerst.
Dus moet nog even wennen hoe hier alles werkt, bijvoorbeeld de emoticons, waar kan ik die vinden?
pi_57080090
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:19 schreef Charmian het volgende:

[..]

En dat is toch raar als je kijkt naar de polls die daar geopend zijn. Daar komt Brin als minst en Huub als meest favoriet uit de bus.
Denk dat het komt omdat daar ontzettende zuigers zitten.Die personen hebben de langste adem en hebben maling aan de sfeer.Wat mij wel veel opvalt is dat de brian en Amandafans ook niks anders kunnen dan Huub Huub Huub.Ik ben voor Huub ,maar ga niet constant Brian Brian brian is een klootzak posten.
pi_57080128
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef AnneLo het volgende:
Dus moet nog even wennen hoe hier alles werkt, bijvoorbeeld de emoticons, waar kan ik die vinden?
Welkom hier .Durfde je niet eerder te posten
  zaterdag 1 maart 2008 @ 13:26:34 #222
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57080136
quote:

woepsie op Vol

Geweldig!!
Bedankt voor het plaatsen.

Weet iemand hoe het met Jaap is afgelopen? Heeft die die bak water over zijn hoofd gekregen?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 13:37:31 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_57080348
quote:
Welkom op FOK! Misschien staan je Opties nog niet goed. Ga naar Opties, bovenaan de pagina en scroll naar beneden.
Vink ja aan bij Smliey's .

[ Bericht 4% gewijzigd door beequeen op 01-03-2008 13:59:28 ]
― Mark Twain
pi_57080700
quote:
Anne/Bob Marley?
pi_57080772
Voor wie niets te doen heeft.
Ik moest even zoeken.
Mike had het gisteren over een filmpje van hem hoe hij buiten als zwerver leefde.
Meschien staat het hier ook al ergens..geen iedee.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=107646
pi_57080865
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Anne/Bob Marley?
Ja, klopt Mootie. Moest wel, de naam Anne kon niet meer.
pi_57080890
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:11 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ja, klopt Mootie. Moest wel, de naam Anne kon niet meer.
Goede keuze, ik hoopte stiekum al dat je hier naartoe zou vluchten
pi_57080912
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Goede keuze, ik hoopte stiekum al dat je hier naartoe zou vluchten
Krijg alleen mijn ava niet voor elkaar.
En ik vind het leuk om op allerlei fora te posten. Als ik van een bepaald forum baal, wat steeds vaker gebeurt, kan ik ook lekker posten op een ander forum.
pi_57080967
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

Welkom op FOK! Misschien staan je Opties nog niet goed. Ga naar Opties, bovenaan de pagina en scroll naar beneden.
Vink ja aan bij Smliey's .
Dank je voor het welkom, en ik zal ff gaan gaan kijken bij opties.
pi_57081008
Ellen komt Claire halen om te rijden,

Eigenlijk ook vreemd, de rijlesjuf die naar je bedje komt om je te wekken.
pi_57081087
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:20 schreef mootie het volgende:

Het lijkt wel een paaz-afdeling..Verplichte therapie..
pi_57081093
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:05 schreef Dreamboy het volgende:
Voor wie niets te doen heeft.
Ik moest even zoeken.
Mike had het gisteren over een filmpje van hem hoe hij buiten als zwerver leefde.
Meschien staat het hier ook al ergens..geen iedee.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=107646
Kvind twel een mooi filmpje...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  zaterdag 1 maart 2008 @ 14:26:06 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57081110
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:20 schreef mootie het volgende:

En niet een beetje vreemd... heel vreemd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 14:28:08 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57081145
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:25 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Kvind twel een mooi filmpje...
+1
Maar ik krijg er wel het idee van dat Mike een mediazwerver is geworden... ben benieuwd aan hoeveel andere dingen hij heeft meegewerkt.
En.... tegen wat voor vergoeding
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_57081180
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

En niet een beetje vreemd... heel vreemd.
Moet huub niet mee dan? Die kan zo achterop bij claire.. jiiiiiaaah ....mooie tvbeelden voor rtl..
pi_57081261

Jut en jul worden ook langzaam wakker..
pi_57081370

Brian zit al wat rechter op in bed terwijl amanda zich nog steeds dood houd..(En de pruik ook)
pi_57081483

Nog meer leven in de kooi..
pi_57081512
Brian maakt ook al weer tv zie ik, met de psp.
Mag Mike hem nog wel eens in zijn handen hebben?
pi_57081543
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:47 schreef blomst het volgende:
Brian maakt ook al weer tv zie ik, met de psp.
Mag Mike hem nog wel eens in zijn handen hebben?
Die heeft dat ding al weken niet meer aangeraakt.
pi_57081626
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Die heeft dat ding al weken niet meer aangeraakt.
Mike denkt maar aan 1 ding..Dope.. Pcp inplaats van psp..
pi_57081872
de rat zit weer te internetten
pi_57082469
quote:
woepsie op Vol
Er zijn ook mensen die meer het tegenovergestelde posten, zoals:
'Leuke avond gehad gister in de Baja Beach....Huub is niet geliefd in de buitenwereld...over Claire is men helemaal niet positief.
Men ziet Huub als een heel agressief joch...ze waren blij dat ie er niet bij kon zijn door zijn straf '

Volgens mij zijn het dus niet bepaald objectieve posts..........
pi_57082489
heb ik iets gemist?
Heeft mike een baantje?

En brian zal zijn fiets wel weer inpikken.
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 15:41:39 #245
135305 beequeen
Lost.
pi_57082520
Huub baalt. Hij dacht dat zijn neefjes vandaag zouden komen, dat is hem vanochtend beloofd. Huub staat helemaal klaar en hoort nu dat ze morgen komen. Het is ook altijd hetzelfde.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 15:43:32 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_57082561
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:40 schreef blomst het volgende:
heb ik iets gemist?
Heeft mike een baantje?

En brian zal zijn fiets wel weer inpikken.
Vanaf volgende week gaat Mike als bijrijder werken op de vuiniswagen. Hij heeft een fiets gekregen om naar zijn werk te gaan. Huub test de fiets.

― Mark Twain
pi_57082573
quote:
Huub baalt. Hij dacht dat zijn neefjes vandaag zouden komen, dat is hem vanochtend beloofd. Huub staat helemaal klaar en hoort nu dat ze morgen komen. Het is ook altijd hetzelfde.
oee Huubs neefjes zijn cute
Denk dat ik maar weer een dagje streams neem
  zaterdag 1 maart 2008 @ 15:46:13 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57082621
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
Hoezo?? Heb je inside info dat de Febo met Ratna gebeld heeft dat ze vandaag niet hoeft te komen?
Of is er ook nog een kans dat Ratna het zelf verschoven heeft??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_57082654
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoezo?? Heb je inside info dat de Febo met Ratna gebeld heeft dat ze vandaag niet hoeft te komen?
Of is er ook nog een kans dat Ratna het zelf verschoven heeft??
Het was wel een beetje lelijk. Bericht op de plasma: Je moet nu opschieten, ze komen over 1,5 uur. En dan als hij aangekleed is een berichtje: Ow nee, het is morgen.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 15:50:14 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57082696
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was wel een beetje lelijk. Bericht op de plasma: Je moet nu opschieten, ze komen over 1,5 uur. En dan als hij aangekleed is een berichtje: Ow nee, het is morgen.
Ah.. kutgeintje van iemand achter dus...... zal andersom ook wel gebeuren

Maar goed, het is hier inmiddels net VV, alleen dan de andere kant op.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')