Mooi dat ik m'n tijd er niet aan verprutst heb dusquote:het is echt fucking triest gewoon.
geen leanen / kar98 is waardeloos qua headshots. kan je beter met uigezoomde smg doen.
en in je config scherm staat een xbox360 controller
heb via config files zelf het spel aan moeten passen qua resolutie en kwaliteit. in het spel kan het niet
En toch denk ik dat Nintendo altijd die "vloek" van kiddy console over zich heen zal houden. Bedoel de echte games zullen niet op de Wii verschijnen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:22 schreef Pheno het volgende:
Dat ligt er aan wat de betaalde dienst gaat inhouden. Als je daar wel kan chatten, etc dan is er niets aan het handje. xbox live is ook niet gratis, dus als ik wat geld moet neerleggen voor een fatsoenlijke online diesnt dan zal ik het zeker in beraad nemen. Als het meer van hetzelfde is dan kunnen ze het vergeten, dat friendcodes gedoe vind ik al belachelijk
Nintendo moet gewoon parental control instellen, dan kunnen we zelf kiezen of we scheldwoordjes willen kunnen horen of dat alles stil moet zijn, bezorgde ouders blij, wij blij
Ja lekker kut dusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mooi dat ik m'n tijd er niet aan verprutst heb dus
Beller, dat schiet lekker op dan
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat weer snowboarden vanavond in Zoetermeer
Dat zit al standaard op de console, dat is juist het leuke ervanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat de betaalde dienst gaat inhouden. Als je daar wel kan chatten, etc dan is er niets aan het handje. xbox live is ook niet gratis, dus als ik wat geld moet neerleggen voor een fatsoenlijke online diesnt dan zal ik het zeker in beraad nemen. Als het meer van hetzelfde is dan kunnen ze het vergeten, dat friendcodes gedoe vind ik al belachelijk
Nintendo moet gewoon parental control instellen, dan kunnen we zelf kiezen of we scheldwoordjes willen kunnen horen of dat alles stil moet zijn, bezorgde ouders blij, wij blij
GTA op de Wii lijkt me een interressante bedoeling moet ik zeggenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toch denk ik dat Nintendo altijd die "vloek" van kiddy console over zich heen zal houden. Bedoel de echte games zullen niet op de Wii verschijnen.
Ik snap ninetndo ook niet, zij zijn de enige die winst maken op het verkopen van de console zelf, dus een online dienst is zo geregeld, financieel dan. Ook snap ik hun 3rd party support nog steeds niet. De nintendo spellen zelf (of onder supervisie van nintendo) zijn altijd goed, kijk naar galaxy, zelda en metroid bv. Al moeten ze oppassen met zelda, ik heb ze allemaal gespeeld, maar de laatste was toch een feest der herkenning. Hopelijk wordt een tweede wii variant eens geheel anders. No more heroes zou misschien wat minder kiddy zijn.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toch denk ik dat Nintendo altijd die "vloek" van kiddy console over zich heen zal houden. Bedoel de echte games zullen niet op de Wii verschijnen.
GTA, MGS, GT
En Sony heeft een gratis online dienst (en ook de betaalde variant natuurlijk, om psx games aan te schaffen), waarom kan Nintendo dan niet zoiets doen?
Ja dat zeker, maar het zal nooit gaan gebeuren, en zeker niet met GTA 4quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
GTA op de Wii lijkt me een interressante bedoeling moet ik zeggen
Zelda vond ik geweldig ja, kwam meer omdat het mij aan OoT deed denken. Maar 3rd party games op Wii? Tjah... Rayman Raving Rabbids is leuk, maar de voornaamste games (die er ook nog is goed uitzien) die komen uit de stal van Nintendo zelf.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap ninetndo ook niet, zij zijn de enige die winst maken op het verkopen van de console zelf, dus een online dienst is zo geregeld, financieel dan. Ook snap ik hun 3rd party support nog steeds niet. De nintendo spellen zelf (of onder supervisie van nintendo) zijn altijd goed, kijk naar galaxy, zelda en metroid bv. Al moeten ze oppassen met zelda, ik heb ze allemaal gespeeld, maar de laatste was toch een feest der herkenning. Hopelijk wordt een tweede wii variant eens geheel anders. No more heroes zou misschien wat minder kiddy zijn.
Als ik naar mijn ninetndo collectie kijk dan heb ik verdacht weinig 3rd party iig
never gonna happen, niet de mainstream gta iig. Dat kan de console echt niet aanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
GTA op de Wii lijkt me een interressante bedoeling moet ik zeggen
Break-a-legquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat weer snowboarden vanavond in Zoetermeer
FF XIIquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
never gonna happen, niet de mainstream gta iig. Dat kan de console echt niet aan
maar he, niets weerhoudt me om een ps3 te kopen als ik de spellen het waard vind worden. Final Fantasy en wat meer japanse rpgs hier in europa en ik ben weer blij.
Pleur toch op manquote:
Mogguh BrandXquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:38 schreef BrandX het volgende:
Kia ora luitjes, hoe is het hier??
Whehehequote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
STFU, ik zal jouw poot eens breken
He, ga terug CL stalkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:37 schreef Q. het volgende:
Jezus Pheno, in hoeveel SC reeksen zit jij wel niet?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:38 schreef BrandX het volgende:
En dan is t de laatste tijd nog rustig..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:41 schreef Pheno het volgende:
Goh, 3 man hier, het is al drukker dan gisteren
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh BrandX
Prima hoor, met jou?
ja lekker hoor, ze gangetje hequote:
quote:
Je moeder...die is de laatste tijd nogal rustigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dan is t de laatste tijd nog rustig..
Die scene heb ik nog nooit gezien in God of Warquote:
En? Hoe ging het?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
zo eerste gedeelte zit erop
hey brandX, hoest met de scriptie.... daar was je toch mee bezig?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:38 schreef BrandX het volgende:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey brandX, hoest met de scriptie.... daar was je toch mee bezig?
Werk jij ook hierquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dan is t de laatste tijd nog rustig..
Makkelijk! team daar ligt ook al door de helft! had eigenlijk wel het gevoel van, tis goed dat ik daar niet meer tussen hoor!quote:
Steentjes tegen haar slaapkamerraam gooien helptquote:
maar het gaat de goede kant op dus?!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]klopt.
vandaag weer wat schrijven. Afgelopen week vooral vraaggesprekken met kennispartners gehad
Hoezo "werk" ?quote:
Het afscheid nemenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Makkelijk! team daar ligt ook al door de helft! had eigenlijk wel het gevoel van, tis goed dat ik daar niet meer tussen hoor!
nu komt het moeilijkste stuk,
Ok, "zit" jij ook hierquote:
qua inhoud wel, qua tijd is het spannenderquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar het gaat de goede kant op dus?!
Correct, you may procedequote:
Ja alleen te kortquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:51 schreef tripack het volgende:
Goede morgen
iedereen lekker geslapen?
Goeiemorgen Tripack!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:51 schreef tripack het volgende:
Goede morgen
iedereen lekker geslapen?
Te weinig tijd dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
qua inhoud wel, qua tijd is het spannender
dat hoor ik idd wel vakerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
qua inhoud wel, qua tijd is het spannender
mja, moet het 6 april inleveren. Op zich zal het wel 6 april klaar zijn, maar dan is het nog niet gelezen door de diverse mensenquote:
En is het essentieel dat zij het lezen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
mja, moet het 6 april inleveren. Op zich zal het wel 6 april klaar zijn, maar dan is het nog niet gelezen door de diverse mensen
Mijn verjaardagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
mja, moet het 6 april inleveren. Op zich zal het wel 6 april klaar zijn, maar dan is het nog niet gelezen door de diverse mensen
Taart! Bier!quote:
Naja, niks om te vieren hoorquote:
We hebben het ook niet over vieren...gewoon... taart en bier!quote:
Daar hebben we niks speciaals voor nodigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
We hebben het ook niet over vieren...gewoon... taart en bier!
whehehe hijs fijnquote:
Moet kunnen toch?quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik meld me hier ook maar vandaag. Wat een trage kutdag.
Arme jijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:08 schreef BrandX het volgende:
[..]kuuk
ik mag hier nog een half uurtje toeven van mezelf en dan moet ik aan de slag
En je bent zo druk bezig Sgelequote:
Gast, toch niet weer je collega?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
nou de 1e finimal heb ik al naar binnen gegooid
Nog niet neequote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je bent zo druk bezig Sgele
Hé BX. Ik ga maar eens op zoek naar iets te doenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:08 schreef BrandX het volgende:kuuk
ik mag hier nog een half uurtje toeven van mezelf en dan moet ik aan de slag
Dude... als dat die collega weer is, zou ik wat andere maatregelen treffen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
nou de 1e finimal heb ik al naar binnen gegooid
nee JIJ hebt het drukquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
This is SPAAAARTAAAAAA
[ afbeelding ]
Nopequote:
jah druk met leuke strips lezen/zoekenquote:
Nou het gesprek ging (helaas) ontzettend goed als ik die Sales man mag geloven, maar ik heb geen goed gevoel bij dat projectquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:14 schreef tripack het volgende:
hee beller hoe ging je klus gister?
hmmm.... dat zijn vaak de klussen die uitlopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou het gesprek ging (helaas) ontzettend goed als ik die Sales man mag geloven, maar ik heb geen goed gevoel bij dat project
nee, die is gelukkig vrij. die is gisteren naar queens of the stone age in adam geweest.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, toch niet weer je collega?
dat wordt trakterequote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
wow je zou denken dat ik gister echt niet heb gewerkt![]()
018. 093 tripackhighscore
![]()
Taart en bier!!quote:
Indirect dus je collega, lekker klote weerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, die is gelukkig vrij. die is gisteren naar queens of the stone age in adam geweest.
maarrrrrrr die mongool heeft zn werk niet afgemaakt
Ja zeker, en ik weet niet of ik mijzelf erin kan vindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm.... dat zijn vaak de klussen die uitlopen
ja bijna weekend zullen we maar dnekenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Indirect dus je collega, lekker klote weer
hmmm misschien is het meer voor een andere collega?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, en ik weet niet of ik mijzelf erin kan vinden
Daarom juist... het is vrijdagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm misschien is het meer voor een andere collega?
btw..wat gaat dit topic langzaam voor een vrijdag
Vrijdag is toch ook geen dag om je te gaan haastenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm misschien is het meer voor een andere collega?
btw..wat gaat dit topic langzaam voor een vrijdag
En of! Heb om 14.00 al weekend... en over Droxz gaan we het geeneens hebben, pff die had gisteren al weekendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja bijna weekend zullen we maar dneken
Ik om kwart voor 5, maar hoop dat ik ook wat eerder weg kan..moet nog alles inpakken enzo voor Roemeniequote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of! Heb om 14.00 al weekend... en over Droxz gaan we het geeneens hebben, pff die had gisteren al weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |