qua inhoud wel, qua tijd is het spannenderquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar het gaat de goede kant op dus?!
Correct, you may procedequote:
Ja alleen te kortquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:51 schreef tripack het volgende:
Goede morgen
iedereen lekker geslapen?
Goeiemorgen Tripack!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:51 schreef tripack het volgende:
Goede morgen
iedereen lekker geslapen?
Te weinig tijd dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
qua inhoud wel, qua tijd is het spannender
dat hoor ik idd wel vakerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
qua inhoud wel, qua tijd is het spannender
mja, moet het 6 april inleveren. Op zich zal het wel 6 april klaar zijn, maar dan is het nog niet gelezen door de diverse mensenquote:
En is het essentieel dat zij het lezen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
mja, moet het 6 april inleveren. Op zich zal het wel 6 april klaar zijn, maar dan is het nog niet gelezen door de diverse mensen
Mijn verjaardagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
mja, moet het 6 april inleveren. Op zich zal het wel 6 april klaar zijn, maar dan is het nog niet gelezen door de diverse mensen
Taart! Bier!quote:
Naja, niks om te vieren hoorquote:
We hebben het ook niet over vieren...gewoon... taart en bier!quote:
Daar hebben we niks speciaals voor nodigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
We hebben het ook niet over vieren...gewoon... taart en bier!
whehehe hijs fijnquote:
Moet kunnen toch?quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik meld me hier ook maar vandaag. Wat een trage kutdag.
Arme jijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:08 schreef BrandX het volgende:
[..]kuuk
ik mag hier nog een half uurtje toeven van mezelf en dan moet ik aan de slag
En je bent zo druk bezig Sgelequote:
Gast, toch niet weer je collega?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
nou de 1e finimal heb ik al naar binnen gegooid
Nog niet neequote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je bent zo druk bezig Sgele
Hé BX. Ik ga maar eens op zoek naar iets te doenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:08 schreef BrandX het volgende:kuuk
ik mag hier nog een half uurtje toeven van mezelf en dan moet ik aan de slag
Dude... als dat die collega weer is, zou ik wat andere maatregelen treffen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
nou de 1e finimal heb ik al naar binnen gegooid
nee JIJ hebt het drukquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
This is SPAAAARTAAAAAA
[ afbeelding ]
Nopequote:
jah druk met leuke strips lezen/zoekenquote:
Nou het gesprek ging (helaas) ontzettend goed als ik die Sales man mag geloven, maar ik heb geen goed gevoel bij dat projectquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:14 schreef tripack het volgende:
hee beller hoe ging je klus gister?
hmmm.... dat zijn vaak de klussen die uitlopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou het gesprek ging (helaas) ontzettend goed als ik die Sales man mag geloven, maar ik heb geen goed gevoel bij dat project
nee, die is gelukkig vrij. die is gisteren naar queens of the stone age in adam geweest.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, toch niet weer je collega?
dat wordt trakterequote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
wow je zou denken dat ik gister echt niet heb gewerkt![]()
018. 093 tripackhighscore
![]()
Taart en bier!!quote:
Indirect dus je collega, lekker klote weerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, die is gelukkig vrij. die is gisteren naar queens of the stone age in adam geweest.
maarrrrrrr die mongool heeft zn werk niet afgemaakt
Ja zeker, en ik weet niet of ik mijzelf erin kan vindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm.... dat zijn vaak de klussen die uitlopen
ja bijna weekend zullen we maar dnekenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Indirect dus je collega, lekker klote weer
hmmm misschien is het meer voor een andere collega?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, en ik weet niet of ik mijzelf erin kan vinden
Daarom juist... het is vrijdagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm misschien is het meer voor een andere collega?
btw..wat gaat dit topic langzaam voor een vrijdag
Vrijdag is toch ook geen dag om je te gaan haastenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm misschien is het meer voor een andere collega?
btw..wat gaat dit topic langzaam voor een vrijdag
En of! Heb om 14.00 al weekend... en over Droxz gaan we het geeneens hebben, pff die had gisteren al weekendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja bijna weekend zullen we maar dneken
Ik om kwart voor 5, maar hoop dat ik ook wat eerder weg kan..moet nog alles inpakken enzo voor Roemeniequote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of! Heb om 14.00 al weekend... en over Droxz gaan we het geeneens hebben, pff die had gisteren al weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |