Inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:33 schreef Chryzis het volgende:
Dian vs Ludo was weer ouderwets GTST.
Dat was verschrikkelijk irritantquote:Alleen jammer van die duffe scenes van Dennis en Anita tussendoor :S
jammer dat de personage eruit wordt geschreven, niemand die die rol ooit nog weer op zal kunnen pakken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dian.![]()
Het enige positieve eraan is dat ze zelf weg wilde en niet moest.
Dat weet je bij GTST dus maar nooit hequote:Op donderdag 28 februari 2008 21:25 schreef janimie het volgende:
[..]
jammer dat de personage eruit wordt geschreven, niemand die die rol ooit nog weer op zal kunnen pakken.
Rixt gaf wel aan dat ze behoorlijk dood zou gaan als dian... die actrice komt nooit meer terug... en een 4e Dian is wel errug fout...quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat weet je bij GTST dus maar nooit he
Idd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat weet je bij GTST dus maar nooit he
Onder welke steen zat jij?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hu wtf waarom gaat Dian er nou weer uit ?!
Laat dat mens nou maar wegblijven ook.
quote:
Zit nog iets in ook...Maar waarom wilde ze dan per se dat Ludo ook dronk? Dan had ze het niet in zijn schoenen geschoven maar was hij ook dood gegaan....quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:08 schreef nWo4Life het volgende:
Ik denk dat het zo in elkaar zit:
Dian heeft die lekkere fles wijn van Jef vergiftigd. Ze is aardig gaan doen tegen papa Jef en Laura om nog een keer goed te maken wat ze in haar leven fout heeft gedaan. Nog even alles goed maken. Na het verlies van haar Alvida, haar alles, wilde ze dood. En op wie wilde ze de ultieme wraak nemen? Op Ludo. Ze wilde persé dat Ludo bij haar bleef, de wijn opdrinken en hield hem aan de praat, totdat ze instortte.
Als je het mij vraag heeft Dian alles goed willen maken (afscheid nemen op de goede manier), zelfmoord plegen, omdat ze het niet meer aankon, en wilde ze Ludo dat nog in de schoenen schuiven. Het zou het ultieme plan zijn en wat een manier om uit de serie te gaan.
Ja, het zou inderdaad ook nog kunnen dat ze Ludo met haar mee wilde vermoorden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:02 schreef Otmed het volgende:
Misschien was dat ook wat ze wilde. En dacht ze dat Ludo, als het niet zou lukken, toch de schuld zou krijgen van haar dood, en dan zou ze alsnog winnen.
wat was hier grappig aan...ik snap de grap ook niet..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:58 schreef James1988 het volgende:
Leuke aflevering, als ze dat Dennis en Anita-gezeik hadden weggelaten.
"Als ik niet had verloren dan was ik wasmiddel"... wtfGeniaal
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef suus21 het volgende:
[..]
wat was hier grappig aan...ik snap de grap ook niet..
Fixedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die lachAnita vond ik ook wel irritant. [afbeelding]
quote:
Dat zou best weleens kunnen.. ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:08 schreef nWo4Life het volgende:
Ik denk dat het zo in elkaar zit:
Dian heeft die lekkere fles wijn van Jef vergiftigd. Ze is aardig gaan doen tegen papa Jef en Laura om nog een keer goed te maken wat ze in haar leven fout heeft gedaan. Nog even alles goed maken. Na het verlies van haar Alvida, haar alles, wilde ze dood. En op wie wilde ze de ultieme wraak nemen? Op Ludo. Ze wilde persé dat Ludo bij haar bleef, de wijn opdrinken en hield hem aan de praat, totdat ze instortte.
Als je het mij vraag heeft Dian alles goed willen maken (afscheid nemen op de goede manier), zelfmoord plegen, omdat ze het niet meer aankon, en wilde ze Ludo dat nog in de schoenen schuiven. Het zou het ultieme plan zijn en wat een manier om uit de serie te gaan.
volgens mij had ze gewoon een beroerte.. bij vergiftiging kraam je geen onzin uit... Een beroerte kun je overleven als je (op tijd) geholpen wordt.. maar Ludo laat haar voor dood achter... en dan zal er autopsie gepleegd worden en dan wordt Ludo vrijgepleit want het is een natuurlijke dood...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:07 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja, het zou inderdaad ook nog kunnen dat ze Ludo met haar mee wilde vermoorden.
Maar dat zou zo'n suffe manier zijn om te sterven.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:33 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
volgens mij had ze gewoon een beroerte.. bij vergiftiging kraam je geen onzin uit... Een beroerte kun je overleven als je (op tijd) geholpen wordt.. maar Ludo laat haar voor dood achter... en dan zal er autopsie gepleegd worden en dan wordt Ludo vrijgepleit want het is een natuurlijke dood...
Heerlijk emo..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:27 schreef jmac het volgende:
Wel kitscherig dit zeg
Hoe jef ook dat doekie nog ff eraf gooit![]()
toch lijkt het erop..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:59 schreef Otmed het volgende:
[..]
Maar dat zou zo'n suffe manier zijn om te sterven.
eindelijk weer iets waar ik naaruit keek wat niet enorm tegenvalt...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef roooosje het volgende:
Wauw en wauw
*hugquote:
Normaal vind ik dat ook suf, maar het kon me vandaag he-le-maal niks boeien. Wederom Wauwquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:39 schreef James1988 het volgende:
Leuk dat ze Mo inzetten. Jammer dat ze het zo crappy hebben gedaan...
Echt, het zag eruit alsof ze het in De Sims 2 hadden gedaan, zoals Dian opstond enzo
Ik moest eerder denken aan het Meisje Met De Zwavelstokjes uit de Efteling.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:39 schreef James1988 het volgende:
Leuk dat ze Mo inzetten. Jammer dat ze het zo crappy hebben gedaan...
Echt, het zag eruit alsof ze het in De Sims 2 hadden gedaan, zoals Dian opstond enzo
Dat blijft een van de sterkste punten van GTSTquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:35 schreef nWo4Life het volgende:
mooie muziek
Wat kwam hij daar doen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:15 schreef Chowi het volgende:
We waren vandaag bijna van Dennis af ! iemand Uri Geller gezien ?
maar ik moest wel aan het einde van bowien denken toen dian doodging... weer niet echt een 'moord' van ludo, maar wel 'dood door schuld!' (beide niet door ludo geholpen)...quote:Op zondag 2 maart 2008 16:03 schreef suus21 het volgende:
bowien en ludo waren geweldig....helaas komt zo'n sterke cast en verhaallijn nooit mee terug..
Helemaal mee eens. Hier zie je ook weer het belang van leuke personages en slechteriken. Martine en Frits brachten toch een andere soort sfeer dan Ludo dat doet. Zij waren echt van die constant gemene mensen, terwijl Ludo gewoon keihard is en wraakzuchtig als het moet volgens hem.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:31 schreef Frey het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ciP3V_uj6D4
Allemaal leuke personages en ook een geweldige cliff
Hij deed mee aan een act waar hij zijn hoofd door een gat moest steken terwijl een japanner watermeloenen om hem heen aan het kapot hakken was.quote:
Op zo'n reactie zat ik te wachtenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:35 schreef James1988 het volgende:
Jammer dat die Japanner hem miste.
Als GTST ooit weer zo wordt als toen, dan... eet ik mijn schoen op!!quote:Op zondag 2 maart 2008 12:31 schreef Frey het volgende:
Paul groot!!quote:Op zondag 2 maart 2008 12:31 schreef Frey het volgende:
Uhuhquote:Op maandag 3 maart 2008 19:59 schreef nWo4Life het volgende:
Jammer. Ik vond mijn verhaal beter eigenlijk gezegd.
Ja hij hangt dan ook altijd zo mooi met zijn schouders dan, dan komt het gelijk al 30 x zo zielig overquote:
Klopt ik heb trouwens de afgelopen 14 dagen hooguit 10 minuten gtst gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:01 schreef bloodymary het volgende:
Als ik het me goed herinner had Jack Ludo uit het kantoor van Dian zien komen, toch?
Ik denk gelijk aan de opa van Kim en Julian die vroeger incest heeft gepleegt met Mira kramer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:16 schreef heaven7 het volgende:
Ja een soort ahw hoe heet die oude gast van jaren terug met dat enorme huis ook weer? Die decadente vent?
Je hebt me nieuwsgierig gemaaktquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef James1988 het volgende:
Hmm, op zich best een goede aflevering, als ze dat Vicky-zoekt-haar-papa-gehuil hadden weggelaten. Vraag me wel af of Lorena nou faket of niet, ik denk het wel, gezien haar blik in de cliff...
wat mij betreft is het wel echt en gaat dat kind dood.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef James1988 het volgende:
Hmm, op zich best een goede aflevering, als ze dat Vicky-zoekt-haar-papa-gehuil hadden weggelaten. Vraag me wel af of Lorena nou faket of niet, ik denk het wel, gezien haar blik in de cliff...
Dat zei ik gisteren hier thuis ook al ja, heel apart.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:54 schreef janimie het volgende:
dian is dood, en wat doet lorena, die is alleen maar met nick en de baby bezig, hoe ongeloofwaardig
Daarom zou het mooi geweest zijn als er een nieuwe type slechterik zou komen, zoals hen. Dat die vader van Vicky een van adel afkomstige zakenman was, liefst gevoelloos en gemeen. Net als de twee personen die jij noemt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik denk gelijk aan de opa van Kim en Julian die vroeger incest heeft gepleegt met Mira kramer.
En daarna aan Herman Hogendoorn maar daar een recast voor zoeken vind ik onrespectvol.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:17 schreef geert22 het volgende:
weet je aan wie ik me al een tijdje erger? aan rikki-de-grafbek-bij-de-hand-schijt-kind... het wordt tijd voor een nieuw spannend item rondom ludo, janine niks met dat vicky-desi-domme-kinderen gedoe..en al helemaal niet over dennis en anita....bah bah..
wat zou dat leuk zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:02 schreef alors het volgende:
Martine moet gewoon terug, mét bontjas, en dat ze Sjors dan even vertelt hoe belachelijk die bezig is. En dat Nick uit dr buurt moet blijven omdat ie anders zn andere bal ook kwijt zal rakenVervolgens wordt de overname van Ludo eens een keer ongeldig verklaard en neemt Martine Alvida over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Inhoud nodigt uit om een week niet te kijken. Boring stuffquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:03 schreef James1988 het volgende:
Hehe, dat commentaar bij die spoilers is echt zalig.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef suus21 het volgende:
Desi en Vicky mogen aan de galg en wel nu meteen..
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef suus21 het volgende:
oh ja die milan, op zich een leuke kop (op die haren na) maar die jongen kan niet acteren en heeft een te 'gay' verhaallijn..
ik ben heerlijk, vmbo-er..quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:18 schreef raspetocha het volgende:
[..]
Jij mag aan de galg lelijkert!!!!!Desi en Vicky zijn hot shitface!!!!!
Dat kan nog steeds... of iig de familie van de vader!! Dat de rijke familie de moeder van Vicky afkoopt iedere maand omdat de familienaam te schande werd gebracht jaren geleden.. door een buitenechtelijk kind...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:27 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Daarom zou het mooi geweest zijn als er een nieuwe type slechterik zou komen, zoals hen. Dat die vader van Vicky een van adel afkomstige zakenman was, liefst gevoelloos en gemeen. Net als de twee personen die jij noemt.
Volgens mij neukbaar, da's wat anders.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:37 schreef suus21 het volgende:
mensen die het personage vicky leuk vinden![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:11 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GvInjSrShwo
Dian
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:19 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind de verhaallijnen saai, de personages zjin kut, de leuke personages gaan er allemaal uit, ik kijk niet met plezier, kortom waarom kijk ik nog...? Omdat ik vanaf 1990 al kijk en nog steeds hoop heb dat het weer beter wordt en je een traditie van 18 jaar toch niet gauw aan de kant zet. Ik ben als het ware een gevangene van GTST
Heeel herkenbaar! Alleen kijk ik niet sinds 1990, want toen was ik 3quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:19 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind de verhaallijnen saai, de personages zjin kut, de leuke personages gaan er allemaal uit, ik kijk niet met plezier, kortom waarom kijk ik nog...? Omdat ik vanaf 1990 al kijk en nog steeds hoop heb dat het weer beter wordt en je een traditie van 18 jaar toch niet gauw aan de kant zet. Ik ben als het ware een gevangene van GTST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk! Hier zat ik op te wachten.tvp!
Ook dit gezin klinkt me wel weer iets te gewoontjes. Werkende ouders met kinderen (!). Waarom geen gezin uit het criminele milieu? Ik stel me er maar niet teveel van voor i.i.g.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:24 schreef Otmed het volgende:
Geen idee.
Maar ik ben zeker wel blij met dat bericht. Als het nou ook nog eens goede personages worden.
Geweldig! Eindelijk! Ik kan niet wachten. Ik wil echt weten hoe het verder gaat. Het zijn tien DVD's, dat had ik niet verwacht, maar goed, dat is evengoed een hoop kijkplezier. Eindelijk krijgt Frits zijn witte kantoor, Martine haar evil muziekje en gaat Herman achter Linda aan wat tot de cliffhanger van dit seizoen zal leiden. Ik heb er zin in!quote:
Als Jef en Ludo nu ook de serie gaan verlaten kan je echt de stekker er wel uithalen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 04:54 schreef James1988 het volgende:
Jef
Eindelijk eens een beetje actie i.p.v. dat suffe geneuzel. Interesseert mij het nou dat Robert en Barbara gaan emigreren, enz. enz. enz.
Jammergenoeg vrees ik dat er binnenkort nog meer oudgedienden (Ludo, Jef, ...) de serie gaan verlaten. Er zijn zoveel jongeren en interessante verhaallijnen zijn er amper...
Waarom datquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:23 schreef Canisfire het volgende:
of dat ze weer eens een cliff opnemen in een vakantie land.
Is al zeker drie seizoenen geleden dat ze dat gedaan hebben.quote:
quote:Gastrol voor Thomas Berge in GTST
Uitgegeven: 11 maart 2008 16:19
Laatst gewijzigd: 11 maart 2008 16:23
AMSTERDAM - Thomas Berge krijgt een gastrol in Goede Tijden, Slechte Tijden. De blonde volkszanger zal in de soapserie te zien zijn als zichzelf.
De 18-jarige Berge werd door de makers van GTST benaderd. Het nummer 'Zonder jou' dat hij vervolgens inzong voor de soap was daarin de afgelopen weken al enkele keren te horen. "Ik vind het een heel leuk liedje." In de plot van de serie van RTL 4 schreef het personage Milan Alberts het nummer voor zijn ex-vriendin Nina.
Zanger
De televisieopnamen met Berge volgen nog. Wanneer hij te zien is in de serie, weet hij nog niet. Acteerlessen zal de zanger, die eerder al figureerde in de kinderfilm 'Zoop in Zuid-Amerika', voor zijn rol niet nemen. "Ik ben een zanger, geen acteur", legt hij uit.
"Voor elke film of acteerklus die ik heb gedaan, heb ik mezelf gespeeld. Ook in 'Zoop'."
Zonder jou
Dat zijn nummer al enkele malen in GTST te horen is geweest, is voor Berge geen reden om 'Zonder jou' zo snel mogelijk uit te brengen als single.
"We hebben net de single 'Niet meer en niet minder' uitgebracht", zegt de zanger, die vrijdag en zaterdag twee uitverkochte concerten gaf in de Amsterdamse Heineken Music Hall. "Dat kan best eens een hit worden. We willen eerst kijken hoe die het doet."
Mooie meiden
Naast een gegarandeerd kijkersaantal van meer dan een miljoen per dag, brengt zijn acteerklus nog andere voordelen met zich mee. "Er zitten heel veel mooie meiden in GTST", glundert Berge.
leuk joch welquote:
Jah goh iemand die wraak op Ludo wil nemen orgineelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:35 schreef Chryzis het volgende:
[zwijmel] Vicky is zó mooi.. [/zwijmel]
En Jef speelt geweldig. Hopen dat ze wat interessants gaan doen met die wraak-verhaallijn
Mja, bang voor de naam van de familie, maar meer niet, denk ik...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Wickenrode zul;;en echt geen perfect gezinnetje zijn ze hebben Vicky moeder echt niet voor niks geld gegeven om der mond te houden. Dat doet een perfect gezinnetje echt niet imho
Eensquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:40 schreef Blawh het volgende:
Daisy, opbokken met dat kreng.
En die Vicky durft het niet te vertellen shizzle moet ook eens afgelopen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:36 schreef suus21 het volgende:
Die desi vind ik mischien nog wel irritanter dan al die pubers bij elkaar..![]()
![]()
![]()
Ik zag het.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:33 schreef Perico het volgende:
Je zag dat Nick zich in 2 close ups heel eventjes non verbaal zat te verbijten om Lorena in alles haar zin te geven. Maar kan me voorstellen dat dat helemaal niet overkwam, veel te subtiel.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:29 schreef James1988 het volgende:
Matige spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij weer terug naar Lorena
Kunnen Bing en Sjors weer samen.
Bing
Alsof Janine dat zou doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:12 schreef Perico het volgende:
(en seksen) met Janine, moet Bar er weer tussen komen!
Vast wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Komt er nog een keer weer iets spannends?
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:26 schreef alors het volgende:
Ik kreeg een Robert-flashback, met die spiegel toen![]()
Niet alleen Nick/Sjors, maar ook Anita/Dennis en Barbara/Robert.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
oei, hoe gaat ludo nu vertellen dat hij er niets mee te maken had?
arme jef
en kan die vreselijke nick-sjors-lorena toestand nu eens snel ophouden.
ik word daar echt niet goed van. dat is echt mijn zapmoment.
Ik ben er nog niet uitgekropen en het is een mooie steenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:46 schreef janimie het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan gekropen
was dat niet het examenfeest van florien en nina toen die naar amerika gingen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:36 schreef suus21 het volgende:
again; wat was vorig jaar de cliff van het seizoen?
quote:Examenfeestje
De laatste aflevering staat vooral in het teken van Nina's exemanfeestje. Op kosten van haar papa is ze zich te buiten gegaan aan een Romeins feest met de meest dure aankleding. Niets is haar te gek. Dus loopt half Meerdijk in een Romeins kostuum rond in een typisch Romeinse setting (de opnames waren in Archeon in Alphen aan den Rijn).
Afrekening Jack
Het toeval wil alleen dat Jack en Bing dezelfde outfit op het oog hadden: die van Centurion. Dus lopen ze allebei rond op het feest wat voor de nodige verwarring zorgt. Helaas ook bij de verkeerde personen. Maffiabaasje Vadim wil namelijk voor eens en voor altijd met Jack afrekenen. Maar steekt hij zijn mes wel in de juiste figuur neer? Een figurant verklapte hier op Zappen alvast het vraagstuk waar we de hele zomer mee moeten leven.
Ook nog...
Verder in de laatste aflevering: Barbara (check die pruik op de tweede foto! klik voor groter) krijgt de uitslag van het ziekenhuisonderzoek: is de chemokuur aangeslagen, of zal ze overlijden aan de kanker? Charlie krijgt eveneens onderzoeksuitslagen, maar dan van het DNA-onderzoek; is het kind dat ze bij zich draagt haar kind, of heeft kindermeisje Alexandra haar Valentijn verwisseld met een andere baby? Ludo heeft een appeltje te schillen met Robert Alberts. En ten slotte: nemen Nina en Florien afscheid van Meerdijk om naar Miami te verhuizen?
omdat wilbert wegwilde. charlotte kennlijk nietquote:Op zondag 16 maart 2008 15:10 schreef suus21 het volgende:
waarom gaat die barbara niet mee. Ik hoopte daar zo op..-zucht-
Eeens!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sinds Dian weg is is het echt saai.
Zelfverdedigingquote:Op maandag 17 maart 2008 03:38 schreef James1988 het volgende:
Hmnz, leuke cliff... ben benieuwd hoe Ludo zich hieronderuit wil praten...
Totdat Ludo zei dat ze ook te ver kon gaan, toen zag je weer de angstquote:Op maandag 17 maart 2008 20:13 schreef Blawh het volgende:
Lorena beetje aan het stoken, paar weken geleden was ze nog als de dood voor Ludo tijdens het ontbijt en nu is ze hem zo aan het irriteren.
Wat een gezeik inderdaad.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat is die Dennis een ongelofelijke zeur zeg
Kan Ludo hem niet te pakken nemen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word echt schijtziek van Dennis.
Dennis is ook een Alberts, dus wat niet is, kan nog komenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Kan Ludo hem niet te pakken nemen?
Hebben ze les gehad van Rikki?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:35 schreef roooosje het volgende:
Die cliff was echt acteerwerk groep 4.
Uhuhquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:35 schreef roooosje het volgende:
Laten we het hopen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dennis is ook een Alberts, dus wat niet is, kan nog komen.
Pijnlijk slecht gewoon.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:35 schreef roooosje het volgende:
Ik vond het zielig om hem zo verdrietig te zien.quote:
zag er niet slecht uit, de acteurs daarentegen, wat een spokenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:32 schreef GSMboy het volgende:
Nu zagen we huize Ludo aan de buitenkant *o*
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:05 schreef roooosje het volgende:
Mijn vingers jeuken om er een gifplaatje van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |