Dat kan nog steeds... of iig de familie van de vader!! Dat de rijke familie de moeder van Vicky afkoopt iedere maand omdat de familienaam te schande werd gebracht jaren geleden.. door een buitenechtelijk kind...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:27 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Daarom zou het mooi geweest zijn als er een nieuwe type slechterik zou komen, zoals hen. Dat die vader van Vicky een van adel afkomstige zakenman was, liefst gevoelloos en gemeen. Net als de twee personen die jij noemt.
Volgens mij neukbaar, da's wat anders.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:37 schreef suus21 het volgende:
mensen die het personage vicky leuk vinden![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:11 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GvInjSrShwo
Dian
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:19 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind de verhaallijnen saai, de personages zjin kut, de leuke personages gaan er allemaal uit, ik kijk niet met plezier, kortom waarom kijk ik nog...? Omdat ik vanaf 1990 al kijk en nog steeds hoop heb dat het weer beter wordt en je een traditie van 18 jaar toch niet gauw aan de kant zet. Ik ben als het ware een gevangene van GTST
Heeel herkenbaar! Alleen kijk ik niet sinds 1990, want toen was ik 3quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:19 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind de verhaallijnen saai, de personages zjin kut, de leuke personages gaan er allemaal uit, ik kijk niet met plezier, kortom waarom kijk ik nog...? Omdat ik vanaf 1990 al kijk en nog steeds hoop heb dat het weer beter wordt en je een traditie van 18 jaar toch niet gauw aan de kant zet. Ik ben als het ware een gevangene van GTST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk! Hier zat ik op te wachten.tvp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |