Ik denk gelijk aan de opa van Kim en Julian die vroeger incest heeft gepleegt met Mira kramer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:16 schreef heaven7 het volgende:
Ja een soort ahw hoe heet die oude gast van jaren terug met dat enorme huis ook weer? Die decadente vent?
Je hebt me nieuwsgierig gemaaktquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef James1988 het volgende:
Hmm, op zich best een goede aflevering, als ze dat Vicky-zoekt-haar-papa-gehuil hadden weggelaten. Vraag me wel af of Lorena nou faket of niet, ik denk het wel, gezien haar blik in de cliff...
wat mij betreft is het wel echt en gaat dat kind dood.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef James1988 het volgende:
Hmm, op zich best een goede aflevering, als ze dat Vicky-zoekt-haar-papa-gehuil hadden weggelaten. Vraag me wel af of Lorena nou faket of niet, ik denk het wel, gezien haar blik in de cliff...
Dat zei ik gisteren hier thuis ook al ja, heel apart.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:54 schreef janimie het volgende:
dian is dood, en wat doet lorena, die is alleen maar met nick en de baby bezig, hoe ongeloofwaardig
Daarom zou het mooi geweest zijn als er een nieuwe type slechterik zou komen, zoals hen. Dat die vader van Vicky een van adel afkomstige zakenman was, liefst gevoelloos en gemeen. Net als de twee personen die jij noemt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik denk gelijk aan de opa van Kim en Julian die vroeger incest heeft gepleegt met Mira kramer.
En daarna aan Herman Hogendoorn maar daar een recast voor zoeken vind ik onrespectvol.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:17 schreef geert22 het volgende:
weet je aan wie ik me al een tijdje erger? aan rikki-de-grafbek-bij-de-hand-schijt-kind... het wordt tijd voor een nieuw spannend item rondom ludo, janine niks met dat vicky-desi-domme-kinderen gedoe..en al helemaal niet over dennis en anita....bah bah..
wat zou dat leuk zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:02 schreef alors het volgende:
Martine moet gewoon terug, mét bontjas, en dat ze Sjors dan even vertelt hoe belachelijk die bezig is. En dat Nick uit dr buurt moet blijven omdat ie anders zn andere bal ook kwijt zal rakenVervolgens wordt de overname van Ludo eens een keer ongeldig verklaard en neemt Martine Alvida over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Inhoud nodigt uit om een week niet te kijken. Boring stuffquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:03 schreef James1988 het volgende:
Hehe, dat commentaar bij die spoilers is echt zalig.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef suus21 het volgende:
Desi en Vicky mogen aan de galg en wel nu meteen..
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef suus21 het volgende:
oh ja die milan, op zich een leuke kop (op die haren na) maar die jongen kan niet acteren en heeft een te 'gay' verhaallijn..
ik ben heerlijk, vmbo-er..quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:18 schreef raspetocha het volgende:
[..]
Jij mag aan de galg lelijkert!!!!!Desi en Vicky zijn hot shitface!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |