Jah goh iemand die wraak op Ludo wil nemen orgineelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:35 schreef Chryzis het volgende:
[zwijmel] Vicky is zó mooi.. [/zwijmel]
En Jef speelt geweldig. Hopen dat ze wat interessants gaan doen met die wraak-verhaallijn
Mja, bang voor de naam van de familie, maar meer niet, denk ik...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Wickenrode zul;;en echt geen perfect gezinnetje zijn ze hebben Vicky moeder echt niet voor niks geld gegeven om der mond te houden. Dat doet een perfect gezinnetje echt niet imho
Eensquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:40 schreef Blawh het volgende:
Daisy, opbokken met dat kreng.
En die Vicky durft het niet te vertellen shizzle moet ook eens afgelopen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:36 schreef suus21 het volgende:
Die desi vind ik mischien nog wel irritanter dan al die pubers bij elkaar..![]()
![]()
![]()
Ik zag het.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:33 schreef Perico het volgende:
Je zag dat Nick zich in 2 close ups heel eventjes non verbaal zat te verbijten om Lorena in alles haar zin te geven. Maar kan me voorstellen dat dat helemaal niet overkwam, veel te subtiel.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:29 schreef James1988 het volgende:
Matige spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij weer terug naar Lorena
Kunnen Bing en Sjors weer samen.
Bing
Alsof Janine dat zou doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:12 schreef Perico het volgende:
(en seksen) met Janine, moet Bar er weer tussen komen!
Vast wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Komt er nog een keer weer iets spannends?
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:26 schreef alors het volgende:
Ik kreeg een Robert-flashback, met die spiegel toen![]()
Niet alleen Nick/Sjors, maar ook Anita/Dennis en Barbara/Robert.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
oei, hoe gaat ludo nu vertellen dat hij er niets mee te maken had?
arme jef
en kan die vreselijke nick-sjors-lorena toestand nu eens snel ophouden.
ik word daar echt niet goed van. dat is echt mijn zapmoment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |