Dat hoop ik wel, ja!quote:
Down under in Eindhoven schijnt de zon.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:51 schreef teigan het volgende:
Zonnig?
Het is hier hardstikke grijs en bewolkt.
Wacht maar tot de tijd weer bijgezet wordtquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:11 schreef Rewimo het volgende:
Zon is hier allang weer verdwenen. En er was nog wel zo'n mooie zonsopgang vanmorgen
Trouwens wel heerlijk dat ik 's morgens niet meer met donker van huis gaJe merkt echt dat de dagen langer worden
Ach, thee is ook waterquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hou het even bij water hier. Afvallen lijkt makkelijker te gaan als je meer water drinkt.
Ik, op jou?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:53 schreef Miss_S het volgende:
Jaloers?
En ik had het op dat moment al niet meer over freecell
Inderdeedquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Down under in Eindhoven schijnt de zon.
Woon je in Boxtel?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:08 schreef Zeeltje het volgende:
ja hier ook zonning! ( Boxtel )
Damnn wat duurt het lang om een laptop helemaal te installeren tot dat ie eindelijk doet zonder constant opnieuw starten!
Ow, gelukkigquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:13 schreef Zeeltje het volgende:
Nee nee haha, zit daar op school!
ik zou nooit eindhoven verlaten
*grinnik*quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik, op jou?
Het idee alleen al
Het afvallen gaat hier best OK, dames. Al dat gesport lijkt toch zoden aan de dijk te zetten. Het gaat niet te snel, omdat ik mijn eetpatroon niet erg heb veranderd. Nou ja, ik ben regelmatiger gaan eten, en heb de al te ongezonde tussendoortjes geschrapt, en let een beetje op mijn carbs... Die kan ik wel blijven eten, namelijk. Al met al zit ik op zo'n 1800-1900 kcal/dag, en val ik dus langzaam af. Best OK
Ennnn, mijn taille begint weer strakker te worden van al dat gepilates
Achter bij de praxis, tegenover de karweiquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Waar woon je trouwens in Eindhoven, Zeeltje?
Wel leuk, een stadsgenootje in het topique
Ohjee, in die wijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:18 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Achter bij de praxis, tegenover de karwei
Als ik in boxtel kom heb ik altijd het idee dat ze hier geen riolering hebben, het stinkt zo erg daar!
Neem rustig de tijd om alle oefeningen door te lezen (en de inleiding). Het is veel effectiever en ontspannender als je je ademhaling goed doet).quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*grinnik*
* motorbloempje gaat vanmiddag haar Pilatesboek voor 't eerst zienben benieuwd hoe eng het allemaal is
jawel je hebt een kanaal, daar staat de praxis, en achter nog een karwei, en nog meer van die bedrijven. maar goed ik woon in die buurt.. nee niet lang, he ben ook maar student.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohjee, in die wijk
Of woon je d'r al lang?
-edit- dat kan helemaal niet, achter de praxis EN tegenover de Karwei
Nee ja, in mijn optiek staan de parxis en de karwei namelijk parallel aan elkaar, maar dat hangt er ook net vanaf hoe je het wil bekijkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:28 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
jawel je hebt een kanaal, daar staat de praxis, en achter nog een karwei, en nog meer van die bedrijven. maar goed ik woon in die buurt.. nee niet lang, he ben ook maar student.![]()
En over staat "multiculturele buurt![]()
straat begint met zo'n typische naam![]()
Klopt, studiefinanciering hoef je niet op te geven en je mag naast je studie voor een flink bedrag bijverdienen. Ga je echter over dat maximumbedrag heen, zul je wel stufi terug moeten betalen. Hou dat dus even in de gaten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:30 schreef freecell het volgende:
Uhm... Ik heb net de bealstingopgave voor 2006 voor TARA gedaan (dat had hij nog nooit gedaan) maar klopt het dat studiefinanciering volgens die lui geen inkomen is? Ik heb helemaal nergens studiefinanciering hoeven invullen?
Zou wel relaxed zijn
Klopt!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:30 schreef freecell het volgende:
Uhm... Ik heb net de bealstingopgave voor 2006 voor TARA gedaan (dat had hij nog nooit gedaan) maar klopt het dat studiefinanciering volgens die lui geen inkomen is? Ik heb helemaal nergens studiefinanciering hoeven invullen?
Zou wel relaxed zijn
nee iddquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Stufi is idd geen inkomen
Zie mijn post boven je. Stufi moet je van je collegegeld aftrekken!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:33 schreef freecell het volgende:
Whoppa
Dan ga ik mijn eigen ook nog even invullen! Want je collegegeld mag je dus wél volledig opgeven als aftrekpost!
Ik steek heel vaak mijn tong uitquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:40 schreef Isabeau het volgende:Tong uitsteken (doet iemand dat oooooit in het echt??)
Je mag wel al je studiekosten aftrekken, de drempel is 500,-quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:36 schreef teigan het volgende:
freecell, volgens mij mag je je studiekosten pas opgeven als ze boven een bepaalde grens uitkomen, en dat is twee keer het normbedrag oid..
Kijk even in WGR, daar staat het wel uitgelegd, wij konden het nl. niet meer aftrekken, wij kwamen bij lange na niet boven dat normbedrag uit..
Hetzelfde als voor de operatie ik geef nog 3-5x per week over én ik val weer niet afquote:
Nou ja zegquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hetzelfde als voor de operatie ik geef nog 3-5x per week over én ik val weer niet af. Verder ben ik redelijk opgeknapt ben alleen nog wel snel moe.
tnx leviquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou ja zegDat is toch ook gek allemaal. Ben je al teruggeweest bij de dokter?
Dat laatste slaat echt nergens op natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hoopten (ze zei al ik durf niet te zeggen dat het over gaat) toen nog dat het van de operatie kwam maar dan zou het nu wel minder moeten worden.
En een reactie gehad van die zogenaamde chirurg uit T'neuzendie zich wil vrijpleiten
.
Zo'n verwerkingsproces is heel moeilijk en het is ook helemaal niet gek dat je je zo voelt. Geef jezelf de tijd om het te verwerken, jank en schreeuw alles er uit, maar ga het niet opkroppen. Sterktequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef ymme het volgende:
Het gaat volgens mij wat minder met mij
Loop nu al een half uur, aan 1 stuk door te janken.
Begin 't allemaal nu pas te beseffen wat er gebeurt is. Ik snap het gewoon allemaal niet. Waarom kan niet alles gewoon leuk zijn. Allerlei dingen die er nog op de planning stonden, om samen te doen, dringen nu pas naar voren in mijn hoofd. Waarom moet alles zo verdrietig zijn? Waarom moet je mensen die je nog zo nodig hebt, missen? Wij zijn er nog lang niet, en we hadden zijn steun, zijn hulp etc nog hard nodig.
Ook sta ik niet graag op 's ochtends, mooie kleren doet me niet. Make-up nee niets.
Laat staan dat ik in huis wat doe. Ja eten koken en afwassen, maar omdat dit moet. Normaal ben ik erg netjes enzo, maar opruimen doet me nu helemaal niets. Rook de ene sigaret na de andere. Bah, life sucks:(
Probeer het zo te zien: voor alle slechte dingen komen goede dingen terug, dus waarschijnlijk gaat het jullie over een paar maanden enorm voor de windquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef ymme het volgende:
Ik ben net terug van een flinke wandeling.
Heb een dik uur met de honden langs de weilanden gelopen. Heerlijk
Vorige week dinsdag (de dag van de avondwake), is een vriendin van mij, met Bellie de poes naar de dierenarts geweest, keelontsteking en koorts. Zij is nu weer aan de betere hand, nog een paar daagjes antibiotica en dan komt alles goed. Maar vanochtend terug geweest naar de dierenarts, Luna de andere poes, begon het zelfde te krijgen. En ja hoor, koorts en keelontsteking. Dus ook zij aan de antibiotica.
Het zit ons echt niet mee
Ja, je moet natuurlijk niet gaan oevrdrijven hequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:41 schreef ymme het volgende:
Mogen we dan eens de staatsloterij winnen. Kunnen we hard gebruiken op het moment. Nu we ineens een huis hebben
Heb je al een belastingadviseur in de arm genomen om te kijken hoe je de successierechten moet opgeven en dergelijke?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:41 schreef ymme het volgende:
Mogen we dan eens de staatsloterij winnen. Kunnen we hard gebruiken op het moment. Nu we ineens een huis hebben
Duizend maal dank! Die website had ik eerder gezien en kon het met geen mogelijkheid weer terugvinden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:58 schreef Rewimo het volgende:
Even een handig linkje voor de treinreizigers hier: http://www.traphic.nl/trein.aspxAan de stippen kun je zien of je vertragingen kunt verwachten op jouw station(s). Rechtsboven kun je schuiven met de kaart
Maandag avond komt er iemand van de nazorg hulp. Die dag hebben we ook het eerste gesprek met de notaris. Alleen zal het eerste gesprek weinig nut hebben, aangezien ze pas na dit gesprek, het testament zullen gaan zoeken. Alsof notarissen nog niet duur genoeg zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je al een belastingadviseur in de arm genomen om te kijken hoe je de successierechten moet opgeven en dergelijke?
en voor de mensen met een auto heb je hetzelfde maar dan gewoon www.traphic.nl dan zie je alle files en zo (kijk ik nu dagelijks voor vriendje)quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:58 schreef Rewimo het volgende:
Even een handig linkje voor de treinreizigers hier: http://www.traphic.nl/trein.aspxAan de stippen kun je zien of je vertragingen kunt verwachten op jouw station(s). Rechtsboven kun je schuiven met de kaart
Je hebt het er kennelijk toch moeilijk meequote:Op donderdag 28 februari 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik, op jou?
Het idee alleen al
Da's lekker jahquote:
Nouquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt het er kennelijk toch moeilijk mee
Jij haalt het bij een discussie waar het helemaal niet over gingquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NouIk heb er vannacht niet van gelapen hoor
Tsja, het is wel fijn natuurlijk, maar ik kan nou niet zeggen dat ik er onder heb geleden dat ik het niet hadquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij haalt het bij een discussie waar het helemaal niet over ging
Maar ja ik ben er blij mee dat ik dat allemaal krijg
Wie wil niet zijn rijbewijs en daarna een eigen auto op 18 jarige leeftijd
Ik weet nog goed de eerste keer dat ik weer carpaccio at na de bevallingquote:
Raw meatquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet nog goed de eerste keer dat ik weer carpaccio at na de bevalling![]()
Oh, maar daar zou iedereen blij mee zijn, toch? Ik wel hoor. Ik kreeg het niet, maar kreeg vorig jaar een erfenisje waardoor ik alsnog kan rijlessenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij haalt het bij een discussie waar het helemaal niet over ging
Maar ja ik ben er blij mee dat ik dat allemaal krijg
Wie wil niet zijn rijbewijs en daarna een eigen auto op 18 jarige leeftijd
Maar ik heb er ook niet onder geleden dat ik het wel heb gekregenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, het is wel fijn natuurlijk, maar ik kan nou niet zeggen dat ik er onder heb geleden dat ik het niet had
Nee, dat beweert toch ook niemand?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar ik heb er ook niet onder geleden dat ik het wel heb gekregen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het zelf betaald, heb me ingeschreven bij de rijschool zodra ik mijn eerste fulltime baan had. Heeft me 3000 pleuro gekostGelukkig hebben m'n ouders me altijd verteld dat ze het van z'n leven niet gingen betalen
Dat had je kunnen weten, dat doen ze namelijk al jarenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
aarrgghhhh, zit je de finale van Wie is de mol te kijken, vol spanning, en denk je: nu komt het! Zeggen ze dat ze het volgende week vertellen.![]()
![]()
Ik kijk dit jaar voor het eerstquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten, dat doen ze namelijk al jaren
Het ergste vind ik, dat ik volgende week donderdag het niet kan zien. Ik kan het op zn vroegst pas zondag zien
Mijn ouders maakten zich geen illusiesquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me altijd verteld het te betalen als ik niet ging roken en ik ben niet gaan roken dus
Ja dat geluk heb je weer als enigst kindquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn ouders maakten zich geen illusies
Maar die hebben er ook drie, 9000 euro is net iets te veel van het goede
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:37 schreef Troel het volgende:
Tja, als je enig kind bent, ben je uiteraard ook het enigst
Sure, en zo is er voor iedere situatie wel wat te zeggen. Broertjes en zusjes zijn (bij vlagenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat geluk heb je weer als enigst kind
Ik heb hem vanaf dag 1 toch dagelijks gebruiktquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook zo'n enig kindMaar ik kreeg het niet van mijn ouders hoor
![]()
Ik heb mijn rijbewijs pas 9 jaar terug gehaald. Voor die tijd eigenlijk ook nooit nodig gehad
Maar jij woont vast niet in een grote stad denk ik?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb hem vanaf dag 1 toch dagelijks gebruikt
Dus overbodig was het gelukkig niet
Dat was eigenlijk wat ik duidelijk wou maken wat is het verschil als je zelf betaald? helemaal niets dusquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben de jongste van 3 en ik ben de enige die geen rijbewijs wilde accepteren van mijn ouders, dat deed ik zelf wel...
Heb ik ook gedaan maar ik besef, 10 jaar later, dat ik het net zo goed via mijn ouders had kunnen doenMaar ja, zelluf doen
Ja, maar, ja maar, eigenlijk ben je helemaal geen enig kind toch? Je bent niet anders gewend, maar je ouders hebben meer kinderen gehad, dus jij speelt wel een beetje valsquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook zo'n enig kindMaar ik kreeg het niet van mijn ouders hoor
![]()
Ik heb mijn rijbewijs pas 9 jaar terug gehaald. Voor die tijd eigenlijk ook nooit nodig gehad
valsspelersquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar, ja maar, eigenlijk ben je helemaal geen enig kind toch? Je bent niet anders gewend, maar je ouders hebben meer kinderen gehad, dus jij speelt wel een beetje vals
Die zijn vroegtijdig weggewerktquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef Troel het volgende:
Ja, maar, ja maar, eigenlijk ben je helemaal geen enig kind toch? Je bent niet anders gewend, maar je ouders hebben meer kinderen gehad, dus jij speelt wel een beetje vals
Gaat goed met je kleine spuit Ruben zo ik lees. Lekker ventjequote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
jamaar, wie woont er dan ook in Friesland?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je in hartje Friesland woont en je moet in het noorden van Groningen zijn om 5.30 'sochtends... dat red je niet... rij 140 km per dag.
Problemen mee dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef Troel het volgende:
Owja, is het trouwens opscheptijd? Sommigen doen hier namelijk nogal hongerig
Ik heb nog wel een lepel voor jequote:Op donderdag 28 februari 2008 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan nergens mee opscheppen
Owja, wel, ik heb straks 44 vakantiedagen
Als jij ooit gaat trouwen, krijg je dan de trouwjurk ook van je ouders?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Problemen mee dan?
Geen jaloezie hier hoorde ik dus lijkt me ook geen probleem als we erover praten
Haha, ja, ik ga ook s opscheppen over alles wat ik hebquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Problemen mee dan?
Geen jaloezie hier hoorde ik dus lijkt me ook geen probleem als we erover praten
Wie weet, ouders betalen wel vaker mee aan de bruiloftquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Als jij ooit gaat trouwen, krijg je dan de trouwjurk ook van je ouders?
Bij ons in de familie is dat traditie, is dat abnormaal dan>?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Als jij ooit gaat trouwen, krijg je dan de trouwjurk ook van je ouders?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, wie woont er dan ook in Friesland?
Nee, zeker niet. Maar ik wilde even de kans geven om nog wat meer op te scheppenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij ons in de familie is dat traditie, is dat abnormaal dan>?
Ah, je reikte een grotere lepel aanquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar ik wilde even de kans geven om nog wat meer op te scheppen
Als dat je voorkeur heeft, ja, voor jou altijdquote:
Dan liever over mijn prive sportschool of zwembad in de tuin of weekendjes naar het buitenland metquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar ik wilde even de kans geven om nog wat meer op te scheppen
Speciaal voor jou!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan nergens mee opscheppen
Owja, wel, ik heb straks 44 vakantiedagen
Slaap lekker en beterschapquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Als dat je voorkeur heeft, ja, voor jou altijd
En nu kruip ik mijn bed in, morgen naar uitzendbureau en ik zit al de hele dag met koorts en nare dingen en ik hoop morgenochtend dus wat fitter te zijn
Ow, ja, doe nog eens wat fotootjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan liever over mijn prive sportschool of zwembad in de tuin of weekendjes naar het buitenland met
Had het aangepast, want op zich valt het wel mee met het wonen in Friesland. We hebben ook tmf/top 40 daar staat: konijntje en stuk..... dus niet alle domme komt van Frieslandquote:
Moet eigenlijk wel nu de stepper en roeiapparaat van Kettler erbij zijn gekomenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, ja, doe nog eens wat fotootjes
Ik moet er niet aan denken, een prive-sportschool in ons appartementje hierquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan liever over mijn prive sportschool of zwembad in de tuin of weekendjes naar het buitenland met
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had het aangepast, want op zich valt het wel mee met het wonen in Friesland. We hebben ook tmf/top 40 daar staat: konijntje en stuk..... dus niet alle domme komt van Friesland
Daarom is een groot vrijstaandhuis ook wel handigquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, een prive-sportschool in ons appartementje hierDan kan ik niet meer rondlopen
Weekendjes buitenland, ja, ik ga binnenkort naar IJsland! En ik ben laatst nog in Berlijn geweest, en in Staphorst
Ikke ook, 100 bij 100 als het niet meer is!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een overdekt zwembad in de kelder![]()
was ik al hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja! Ben je nu weer een beetje tevreden met je niet-opschepwaardige bestaan?
In dat geval heb ik twee zwembaden, want we hebben twee aparte kruipruimtesquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een overdekt zwembad in de kelder![]()
Die van mij is denk ik 80 bij 250quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ikke ook, 100 bij 100 als het niet meer is!
Tss, maar dat heeft Rewimo ook en die heeft ook een zwembad en die hebben lekker een zitgrasmaaierquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom is een groot vrijstaandhuis ook wel handig
Ons laatste week weg was ook gewoon Nederland met prive sauna en zonnebank
Vet!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:02 schreef Troel het volgende:
[..]
In dat geval heb ik twee zwembaden, want we hebben twee aparte kruipruimtes
En ik heb nog een opblaasbadje op zolder staan
Oja, bed. Dat hebben wij trouwens van mijn ouders gekregenEen Auping Auronde 2000 met nieuwe matrassen
(en geloof me, daar heb ik meer aan dan aan mijn rijbewijs
)
Wow.... ik wil zo graag stofzuigen nu!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vet!!
Ik heb van mijn ouders een turbo miele stofzuiger gekregen van 2200 watt, hij is rood en maakt herrie als een Ferrari
Ja en? Ik ben niet diegene die mensen dingen misguntquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Tss, maar dat heeft Rewimo ook en die heeft ook een zwembad en die hebben lekker een zitgrasmaaier
Mijn schoonouders hebben een schoonmaakrobot in het zwembadquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Tss, maar dat heeft Rewimo ook en die heeft ook een zwembad en die hebben lekker een zitgrasmaaier
Kijk, dat is ook verdomd handig inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vet!!
Ik heb van mijn ouders een turbo miele stofzuiger gekregen van 2200 watt, hij is rood en maakt herrie als een Ferrari
Ja, dat is echt een belevenis met dat dingquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow.... ik wil zo graag stofzuigen nu!!!
Laat me raden, je hebt ook al een hele uitzet van je ouders gekregen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja en? Ik ben niet diegene die mensen dingen misgunt
quote:gezwommen:
4 borstcrawl
4 rugcrawl
4 schoolslag
daarna
6 borstcrawl benen (met plankje)
6 borstcrawl armen (met zo'n dobberding tussen je benen)
daarna
3 borstcrawl met om de twee slagen ademen (normaal)
3 borstcrawl met om de 3 slagen ademen
3 borstcrawl met om de 4 slagen ademen
3 borstcrawl met om de 5 slagen ademen
3 borstcrawl met om de 6 slagen ademen
3 borstcrawl met om de 7 slagen ademen
daarna
2 vlinderslag
en als laatste
2 borstcrawl
2 schoolslag
Is niet echt nodig als je thuis woont he?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt ook al een hele uitzet van je ouders gekregen?
OMG girl, talk dirty to me.......quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een belevenis met dat ding
En er zit een speciale borstel aan die alle kattenharen uit je tapijt trekt
Als ik op kamers ga wonen ga ik niet in een hok wonen nee.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, da's pittig, MB. Ik wil eigenlijk wel eens goed leren zwemmen, ik trek nu gewoon suf baantjes in schoolslagEffectief, maar vreselijk saai.
Miss_S, haha, ga je ook in een vrijstaand huis wonen met een zwembad als je op kamers gaat?
ik ben hitsig nuquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
OMG girl, talk dirty to me.......
Ik ben overtuigd, iedereen moet een rijbewijs voor een stofzuiger, dan werkt ie het beste
D, maar slik welquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Krijg je wel een soort van poll
A. Enorm goed, ik zuig alles
B. Ik zuig wat zichtbaar is
C. Ik zuig wat zichtbaar geworden is
D. Ik zuig niet
Moet ik vanuit mijn stofzuiger of vanuit mezelf denken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Krijg je wel een soort van poll
A. Enorm goed, ik zuig alles
B. Ik zuig wat zichtbaar is
C. Ik zuig wat zichtbaar geworden is
D. Ik zuig niet
Oef... Ik had in Johannesburg een ijverige Zimbabwiaanse cleaning lady, die miste ik me toch enorm, toen ik weer in NL was!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
Wie doet er nu zelf het huishoudendaar heb je toch een schoonmaakster voor
Definieer "hok"quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als ik op kamers ga wonen ga ik niet in een hok wonen nee.....
da's juist leuk, weet je hoe veel je daar van leert!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gemiddelde studentenkamer waar je ook nog eens alles moet delen
Ik heb 5 jaar vol overgave in een vies, oud studentenhuis gewoondquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's juist leuk, weet je hoe veel je daar van leert!
Ik heb een middenweg genomen, ik ben op de zolder van een studentenhuis gaan wonen, veel ruimte en privacy maar toch wel het idee van op kamers wonen meepikken, ideaal
Bij ons groeiden er plantjes op het tapijtquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar vol overgave in een vies, oud studentenhuis gewoondGeweldige tijd! Later word je vanzelf schoon en huiselijk, maar voor die paar jaar dat je zoveel vrijheid hebt, is een studentenhuis zo vreselijk leuk en gezellig!!
Nou ja, ik had ook wel leuke huisgenoten, allemaal van dezelfde studentenvereniging. We deden echt veel samen.
For the time being en voor de verhalen achteraf is het gewoon tof. En je waardeert het des te meer dat in je eerste burgerhuishouden het fornuis en de koelkast zo schoon zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij ons groeiden er plantjes op het tapijt
En je kon van de grond eten, er lag genoeg
* Stormqueen agrees with mobloquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
mèh... heb nooit in een studentenhuis willen wonen, iig niet zo'n grote.. maar toen ik naar Arnhem ging, had ik in eerste instantie een leuke kamer in een huis vol bijna afgestudeerden/werkenden gevonden. Twee kamertjes (dus apart slaaphok) en een eigen keukenblokje voor afwas enzo. Koken en douche was wel gezamelijk..
Toen ik dit huisje kreeg, was de keus wel snel gemaakt, dat wel.. dichter bij school én een tuin voor de motor, en goedkoper (incl!) maar ik denk dat ik het wel overleefd had..
belangrijkste vind ik dat ik alles zelf betaal, zelfstandig ben en nergens voor aan hoef te kloppen of 'alleen maar mijn handje hoef op te houden'dat vind ik toch wel zo onvolwassen
Nee, ik ben niet jaloers, maar super trots op mezelf dat ik het vanaf mijn 19e al zelf rooi
met ontzettende downs,en ook wel ups (waarvan dit er een is) maar ik heb het altijd zelf gered
![]()
Ik voel mezelf niet beter dan iemand die 'zijn handje ophoudt' maar vind het wel naar als die mensen zich zelfstandig noemenwant dát is verre van waar
![]()
Heb nu een klein studentenhuisje waar het ook niet altijd even schoon ismaar wat wel ONZE rotzooi is
dus af en toe onszelf verrot schoppen om maar eens af te gaan wassen enzo!
Morgen mag ik Evy 23 doen, overigens, om even ontopic te blijven.. ben benieuwd wat er van me verwacht wordt... heb net de laatste 5 ingeladen23-27.. en dan ben ik er!!
Nouja, ik was dan wel blij dat ik een koelkast op mijn kamer had... die was ook wel oud en vies, maar da's je eigen vuil. In de gezamenlijke koelkast vond ik soms dingen waarvan de oorsprong niet meer te herleiden wasquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
For the time being en voor de verhalen achteraf is het gewoon tof. En je waardeert het des te meer dat in je eerste burgerhuishouden het fornuis en de koelkast zo schoon zijn
Prepare to diequote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen mag ik Evy 23 doen, overigens, om even ontopic te blijven.. ben benieuwd wat er van me verwacht wordt... heb net de laatste 5 ingeladen23-27.. en dan ben ik er!!
Trek het je niet aan, zegquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
bedankt voor de aanmoedigingen...
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:45 schreef Faat het volgende:
Hiho, na een vliegende start wil het hier ineens niet meer lukken met mijn dieet. Het lijkt wel of ik er
op de een of andere manier geen energie meer voor heb om elke keer stil te staan bij wat ik eet
Ik zit goed in mijn vel en heb geen stress of zorgen, maar ben op meerdere fronten beetje vreemd
bezig. Als ik bijv. lekker thuis ben en ik moet werken denk ik: yak, ik zou zoveel liever thuis blijven.
Ben ik druk op mijn werk bezig is het bijna 6 uur denk ik: verdorie, nu de dag alweer om, ik had nog
zoveel willen doen. En ik doe veel, ik doe echt heel veel. Neem vaak zelfs geen pauze of zit eventjes.
Dan met eten bijv. als ik fruit bij me heb als tussendoortje heb ik ineens brandend maagzuur en durf
ik geen fruit te eten. Heb ik een sultana of iets dergelijks denk ik: gadverdamme, vies droog ding hoef
ik niet. Als ik moet avondeten denk ik: geen zin om te eten doe mij maar een donut. Als ik wel zin heb
om te eten komen er alleen maar Vlaamse fieten in mijn gedachten.Pak ik een kop koffie moet ik volop
mezelf bedwingen om niet naar de dichtsbijzinde supermarkt te hollen voor slagroom. Zó vermoeiend.
En begrijpen doe ik het al helamaal niet
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, zegAls je de andere lessen hebt gered, lukt deze ook prima. 1x10, 2x12, toch? Gewoon wel echt zwaar.
20quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
@MB: ik dacht vorige week bij alle drie de lessen: 'zij die gaan sterven...' Maar ja, als je dan bezig bent, lukt het gewoon wel.
Succes met de 20 minuten
Les 25 is weer 2x15 en dat viel me best mee!
kan best meespelen hoor, ook al heb je er niet echt last van voor je gevoel... Het is heftig geweest zeg je zelf, dus het kan best zijn dat het alles de boel overhoop gooit hoor..quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:03 schreef Isabeau het volgende:
En ik ervaar het niet zo, maar ik kan de ontsporing precies pinpointen op een emotioneel heftig moment waarop ik ruzie kreeg met iemand die me dierbaar is, omdat mij ter ore kwam dat zijn partner vreemd zou gaan en ik kwam vertellen dat ik dat had gehoord (die roddel). Shoot the messenger, dat idee. Lang en gecompliceerd verhaal. Ik heb niet het idee dat ik er momenteel echt mee zit, maar ik ben wel sinds die dag qua eten helemaal de weg kwijt. Toeval? Denk het niet.
Ja, maar je kent me. Nu.Alles. Perfect.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:07 schreef teigan het volgende:
kan best meespelen hoor, ook al heb je er niet echt last van voor je gevoel... Het is heftig geweest zeg je zelf, dus het kan best zijn dat het alles de boel overhoop gooit hoor..
Kijk eens of je weer een ritme kan opbouwen, het hoeft niet in een keer perfect hoor, stapje voor stapje werkt veel beter..
erg herkenbaar.. En ik maar jaloers zijn omdat jij het allemaal zo goed doet met eten/sporten/afvallen, en ik niet....quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar je kent me. Nu.Alles. Perfect.
Het ging veel beter met me toen dennis net weg ging(okay, acute stress zet je eetlust uit, chronische stress zet je eetlust in de hoogste versnelling)
quote:
Ik ken wel De Dodenrit van Drs. P, waarbij er elk couplet weer een familielid wordt opgevroten door wolven terwijl ze door het bos rennenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
dat was toch zo'n liedje.. met elke keer.. blablabla, eenbeetje sterven?
kunnen we dáár niet op gaan hardlopen?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Trojka hier, Trojka daar, kijk daar vliegt een adelaar
mea culpa! mea maxima culpa!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:15 schreef Rewimo het volgende:
't Is trouwens: Kijk daar loopt een adelaarGeweldig lied
En hij zei het spontaan, zonder dat je hoefde te vissen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:32 schreef Levitation het volgende:
V. is zo lief. Vanmorgen bij het ontbijt zei hij dat ik nu toch echt niet meer te dik ben.Ik heb 16kg overgewicht.
![]()
Ik vind mezelf nog veel te "spekkerig", maar volgens hem ben ik nu heel erg mooi.Nu vind hij me altijd mooi... ook als ik +100kg weeg, maar dit is toch wel leuk om te horen. Volgens mij wil hij ook niet dat ik al te slank word, hij vindt het wel prettig dat ik een beetje zacht ben.
Vanaf maandag is dat opgelost!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
hoe los je verveling op bij puberende katten?
Altijd als ze hebben gegeten loopt die kleine te mauwen en te mekkeren als een jewelste
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hij zei het spontaan, zonder dat je hoefde te vissen?![]()
![]()
Ik heb een leeg zoutbusje gevuld met wat rijstkorrels en er vilt omheen geplakt, ik geloof dat ze nu wel even zoet isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vanaf maandag is dat opgelost!Dan kunnen ze vervelen wat ze willen en heb jij er geen last van!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
awwaliev Levi
René zei alleen 'nou, tot nu toe zijn je tieten niet meegekrompen! Da's fijn! '
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen op deze mooie schrikkeldag ochtend...
Als ik nu naar buiten kijk dan kan ik me niet voorstellen dat het vanavond gaat stormen..
Levi
Met deze moet je trouwen
Whehehe, dat schiet niet echt op neequote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:26 schreef freecell het volgende:
TARA luistert regelmatig een keer DRS P. Dus de meeste nummers ken ik ook wel uit mijn hoofd.Maar wel tegen wil en dank... Ik vind ze ook wel leuk hoor, maar niet te vaak
@Faat: balen dat het niet lekker gaat met eten! Bij mij helpt het in zulke perioden heel goed om de eetmeter stug te blijven invullen en gewoon door te gaan met gezond eten.
@ Isa: ik had het idee dat het sinds het begin dat het beroerd ging met eten al weer beter gingJe hebt er in ieder geval niet meer zo aan toe gegeven als op die dag zelf en dat is al hartstikke goed joh
![]()
En als je naar de super gaat voor chocola kom je meestal met fruit thuis![]()
Dus blijkbaar helpt het je goed dat je dat jezelf hebt aangeleerd in de goede periode.
Vandaag ben ik trouwens niet zoveel online. Mijn laptop staat tot zeker morgen uit elkaar geschroefd te drogen. iets met een enorme mok thee
En de PC van TARA is niet iets waar je vrolijk van wordt.. Gemiddeld 6 a 7 minuten wachten per pagina...
ja maar je leert dan wel om socialer te zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gemiddelde studentenkamer waar je ook nog eens alles moet delen
Dus alleen de mensen die in een gemiddelde studentenkamer hebben gewoond zijn sociaalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:44 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
ja maar je leert dan wel om socialer te zijn
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:44 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
ja maar je leert dan wel om socialer te zijn
dat STAAT er toch helemaal nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus alleen de mensen die in een gemiddelde studentenkamer hebben gewoond zijn sociaalof socialer
Nou volgens mij kan je dat ook op andere plekken en manieren leren
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus alleen de mensen die in een gemiddelde studentenkamer hebben gewoond zijn sociaalof socialer
Nou volgens mij kan je dat ook op andere plekken en manieren leren
het staat dat je dat daar leert..............quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat STAAT er toch helemaal niet
Jij bent echt de onbetwiste koningin van de vrije interpretatie, chapeauquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het staat dat je dat daar leert..............
maar je kan er natuurlijk ook omheen lullen
nou vertel, hoe lees jij hetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent echt de onbetwiste koningin van de vrije interpretatie, chapeau
jeweetsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Cursus creatief lezen gedaan?
![]()
Of alleen de basiscursus: Creatief conclusies trekken.
Ik lees dat je van een studentenhuis socialer wordt. Niet dat alleen mensen uit een studentenhuis sociaal zijn.quote:
Net als ik, denk ik.quote:
Ach, het zorgt in elk geval voor een grandioze portie leedvermaak op de vrijdagmiddag, dus ik ben je dankbaarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:54 schreef Miss_S het volgende:
Als jullie je zo veel met je gewicht bezig hielden als met mij dan kan dit topic wel opgeheven worden
Dan is het goedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, het zorgt in elk geval voor een grandioze portie leedvermaak op de vrijdagmiddag, dus ik ben je dankbaar
jaja, zo kan die wel weer he?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:54 schreef Miss_S het volgende:
Als jullie je zo veel met je gewicht bezig hielden als met mij dan kan dit topic wel opgeheven worden
Met mijn gewicht gaat het meer dan uitstekend! Maar met de kronkels in jouw hoofd geloof ik wat minderquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:54 schreef Miss_S het volgende:
He toe nou, het wordt net leukquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jaja, zo kan die wel weer he?
en ja, dit slaat niet alléén op jou
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is het goeddan hoef ik me niet schuldig te voelen dat dat ook het enigste is waarvoor ik hier kom
Zo te zien nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jaja, zo kan die wel weer he?
en ja, dit slaat niet alléén op jou
nee, deze kwam helemaal uit mezelf.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:00 schreef Troel het volgende:
Hehe, eindelijk de TR van gisteren gezien?
Ik heb net 2 roggebroodjes met kaas op en een fruitkick.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, lunchtijd!
Lekker 4 boterhammen met een walgelijk dikke laag roompaté verstouwen
ach neem er toch 6 joh, word je groot vanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, lunchtijd!
Lekker 4 boterhammen met een walgelijk dikke laag roompaté verstouwen
Ik denk dat ik nog een schep paaseitjes neem, maar bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach neem er toch 6 joh, word je groot van
Reflectie is de juiste wetenschappelijke term.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach neem er toch 6 joh, word je groot van
Ik ben zo blij dat ik vanaf volgende week ook weer gewoon weekends hebquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:07 schreef Levitation het volgende:
Never mind.. verspilde karakters op 't scherm...
Werkdag zit er op!Werkweek zit er op!
![]()
Weekend!
Ik ben dol, maar dan ook echt dol, op roggebrood met pindakaasquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb net 2 roggebroodjes met kaas op en een fruitkick.
Tja, er zitten 6 van die dingen in een doosje en die moeten op.
6 flinke teugen gebakken lucht, word je iig niet dik van!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Eens kijken, waar zal ik er eens 6 van nemen...?
of die bossche bollequote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog een schep paaseitjes neem, maar bedankt voor de tip
Ik heb nog 6 grapefruits liggen swaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Eens kijken, waar zal ik er eens 6 van nemen...?
Je hebt het er wel moeilijk mee hequote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Reflectie is de juiste wetenschappelijke term.
Doe ik het weer!Negeren moet lukken, ga nu de stad in... ff naar de kapper, kleren shoppen. Heerlijk zo'n vrije middag!
![]()
verkeerd etiketje erin?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt het er wel moeilijk mee he
Gister wezen shoppen en heb mijn nieuwe jurkje maat 34/36 aan
Mja, ik heb mijn chocoladeletter dus ook nog liggen, how bizarrequote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb crackers en blokjes kaas
En een pot met snoep op mijn bureau. Daar graaien mijn collega's in. Ik eet er zelf vrijwel nooit iets van. Echt maf dat ik daar gewoon af kan blijven
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn weegschaal is al drie dagen stabiel & laag, dat zou betekenen dat ik sinds augustus bijna 9 kilo ben afgevallenJay
Waarom mag ik hier niet zijn?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:13 schreef Zeeltje het volgende:
wat doe je dan hier?
Dat heeft ze net verteldquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:13 schreef Zeeltje het volgende:
wat doe je dan hier?
Omdat ik hier ooit eens begonnen ben met afvallenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:17 schreef Zeeltje het volgende:
Waarom zou je hier moeten zijn?
Ik ben me de afgelopen weken ook helemaal de tyfus aan het sporten geweest hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:16 schreef Zeeltje het volgende:
Goedzo Coldfeet! Langzaam is het beste!
Het gaat, last van emotionele vreetbuien. Maar begint steeds meer onder controle te krijgen. Dan ga ik een stukje wandelen ( tevens gelijk ook meteen goed voor conditie! )quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben me de afgelopen weken ook helemaal de tyfus aan het sporten geweest hoorDat helpt toch wel
Hoe is het met jou, Zeeltje?
ik mis bepaalde dingen als kiespijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:18 schreef DarkElf het volgende:
soms he? soms zou ik jullie bijna missen
ach missen is zonde van je energiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:21 schreef Troel het volgende:
[..]
ik mis bepaalde dingen als kiespijn
Over DarkElf heenlezen? Vind ik niet aardig van jequote:
Lukt het je om andere dingen in huis te halen? Of moet het per se chocola en chips zijn?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:19 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Het gaat, last van emotionele vreetbuien. Maar begint steeds meer onder controle te krijgen. Dan ga ik een stukje wandelen ( tevens gelijk ook meteen goed voor conditie! )
..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DarkElfje, dear. Wees maar blij dat jij geen overgewicht hebt!
Ik heb dan ook nooit op kamers gezeten, ik denk dat dat het isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:24 schreef Rewimo het volgende:
Over DarkElf heenlezen? Vind ik niet aardig van je
Ik koop weleens biologische streekjam, dat bevat minder suiker dan reguliere jam en het smaakt werkelijk alsof het uit de pannen van mijn tante komtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:29 schreef freecell het volgende:
Ik heb als lunch een broodje met jam 50% (minder suiker, dus minder vies zoet en nog belangrijker, geen zoetstoffen)
En een kap met kaas en mosterdHet summum van brood. Een volkoren kap met Groninger mosterd en belegen kaas
En een pot thee uiteraard
wat daar staat, is nog steeds bijzonder actueel.quote:Lieve lijnende dames (en een enkele vent), jullie topics zijn wespennesten waar de honden geen brood van lusten. En daar gaan we wat aan doen. Waarschuwen, jullie vriendelijk verzoeken-om en dat tig keer, helpt blijkbaar niet. Dus maken we het eenvoudiger: wie nu nog het topic verziekt met steken onder water, uitdagen en reageren op steken onder water en uitdagingen, krijgt een ban. En over die ban valt niet te discussiëren.
En als dit nou nog niet helpt, dan gaan de topics simpelweg een tijdje op slot.
Want FOK! is een forum waar iedereen zich thuis moet voelen. Op de manier zoals het er nu bij jullie aan toe gaat, is het één en al venijn en rottigheid. Ik zou me als nieuwkomer wel tien keer bedenken voor ik mee zou posten.
O en wellicht ten overvloede: deze maatregel geldt voor iedereen. Het kan me geen zier schelen wie er begon. Iedereen die de sfeer verziekt, ligt eraf.
Doel: de dieettopics weer nuttig en laagdrempelig maken. Kritische noten mogen natuurlijk best, maar niet op een sfeerverziekende manier.
Veel plezier in de hopelijk iets respectvollere dieettopics![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |