Dat hoop ik wel, ja!quote:
Down under in Eindhoven schijnt de zon.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:51 schreef teigan het volgende:
Zonnig?
Het is hier hardstikke grijs en bewolkt.
Wacht maar tot de tijd weer bijgezet wordtquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:11 schreef Rewimo het volgende:
Zon is hier allang weer verdwenen. En er was nog wel zo'n mooie zonsopgang vanmorgen
Trouwens wel heerlijk dat ik 's morgens niet meer met donker van huis gaJe merkt echt dat de dagen langer worden
Ach, thee is ook waterquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hou het even bij water hier. Afvallen lijkt makkelijker te gaan als je meer water drinkt.
Ik, op jou?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:53 schreef Miss_S het volgende:
Jaloers?
En ik had het op dat moment al niet meer over freecell
Inderdeedquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Down under in Eindhoven schijnt de zon.
Woon je in Boxtel?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:08 schreef Zeeltje het volgende:
ja hier ook zonning! ( Boxtel )
Damnn wat duurt het lang om een laptop helemaal te installeren tot dat ie eindelijk doet zonder constant opnieuw starten!
Ow, gelukkigquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:13 schreef Zeeltje het volgende:
Nee nee haha, zit daar op school!
ik zou nooit eindhoven verlaten
*grinnik*quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik, op jou?
Het idee alleen al
Het afvallen gaat hier best OK, dames. Al dat gesport lijkt toch zoden aan de dijk te zetten. Het gaat niet te snel, omdat ik mijn eetpatroon niet erg heb veranderd. Nou ja, ik ben regelmatiger gaan eten, en heb de al te ongezonde tussendoortjes geschrapt, en let een beetje op mijn carbs... Die kan ik wel blijven eten, namelijk. Al met al zit ik op zo'n 1800-1900 kcal/dag, en val ik dus langzaam af. Best OK
Ennnn, mijn taille begint weer strakker te worden van al dat gepilates
Achter bij de praxis, tegenover de karweiquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Waar woon je trouwens in Eindhoven, Zeeltje?
Wel leuk, een stadsgenootje in het topique
Ohjee, in die wijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:18 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Achter bij de praxis, tegenover de karwei
Als ik in boxtel kom heb ik altijd het idee dat ze hier geen riolering hebben, het stinkt zo erg daar!
Neem rustig de tijd om alle oefeningen door te lezen (en de inleiding). Het is veel effectiever en ontspannender als je je ademhaling goed doet).quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*grinnik*
* motorbloempje gaat vanmiddag haar Pilatesboek voor 't eerst zienben benieuwd hoe eng het allemaal is
jawel je hebt een kanaal, daar staat de praxis, en achter nog een karwei, en nog meer van die bedrijven. maar goed ik woon in die buurt.. nee niet lang, he ben ook maar student.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohjee, in die wijk
Of woon je d'r al lang?
-edit- dat kan helemaal niet, achter de praxis EN tegenover de Karwei
Nee ja, in mijn optiek staan de parxis en de karwei namelijk parallel aan elkaar, maar dat hangt er ook net vanaf hoe je het wil bekijkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:28 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
jawel je hebt een kanaal, daar staat de praxis, en achter nog een karwei, en nog meer van die bedrijven. maar goed ik woon in die buurt.. nee niet lang, he ben ook maar student.![]()
En over staat "multiculturele buurt![]()
straat begint met zo'n typische naam![]()
Klopt, studiefinanciering hoef je niet op te geven en je mag naast je studie voor een flink bedrag bijverdienen. Ga je echter over dat maximumbedrag heen, zul je wel stufi terug moeten betalen. Hou dat dus even in de gaten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:30 schreef freecell het volgende:
Uhm... Ik heb net de bealstingopgave voor 2006 voor TARA gedaan (dat had hij nog nooit gedaan) maar klopt het dat studiefinanciering volgens die lui geen inkomen is? Ik heb helemaal nergens studiefinanciering hoeven invullen?
Zou wel relaxed zijn
Klopt!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:30 schreef freecell het volgende:
Uhm... Ik heb net de bealstingopgave voor 2006 voor TARA gedaan (dat had hij nog nooit gedaan) maar klopt het dat studiefinanciering volgens die lui geen inkomen is? Ik heb helemaal nergens studiefinanciering hoeven invullen?
Zou wel relaxed zijn
nee iddquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Stufi is idd geen inkomen
Zie mijn post boven je. Stufi moet je van je collegegeld aftrekken!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:33 schreef freecell het volgende:
Whoppa
Dan ga ik mijn eigen ook nog even invullen! Want je collegegeld mag je dus wél volledig opgeven als aftrekpost!
Ik steek heel vaak mijn tong uitquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:40 schreef Isabeau het volgende:Tong uitsteken (doet iemand dat oooooit in het echt??)
Je mag wel al je studiekosten aftrekken, de drempel is 500,-quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:36 schreef teigan het volgende:
freecell, volgens mij mag je je studiekosten pas opgeven als ze boven een bepaalde grens uitkomen, en dat is twee keer het normbedrag oid..
Kijk even in WGR, daar staat het wel uitgelegd, wij konden het nl. niet meer aftrekken, wij kwamen bij lange na niet boven dat normbedrag uit..
Hetzelfde als voor de operatie ik geef nog 3-5x per week over én ik val weer niet afquote:
Nou ja zegquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hetzelfde als voor de operatie ik geef nog 3-5x per week over én ik val weer niet af. Verder ben ik redelijk opgeknapt ben alleen nog wel snel moe.
tnx leviquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou ja zegDat is toch ook gek allemaal. Ben je al teruggeweest bij de dokter?
Dat laatste slaat echt nergens op natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hoopten (ze zei al ik durf niet te zeggen dat het over gaat) toen nog dat het van de operatie kwam maar dan zou het nu wel minder moeten worden.
En een reactie gehad van die zogenaamde chirurg uit T'neuzendie zich wil vrijpleiten
.
Zo'n verwerkingsproces is heel moeilijk en het is ook helemaal niet gek dat je je zo voelt. Geef jezelf de tijd om het te verwerken, jank en schreeuw alles er uit, maar ga het niet opkroppen. Sterktequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef ymme het volgende:
Het gaat volgens mij wat minder met mij
Loop nu al een half uur, aan 1 stuk door te janken.
Begin 't allemaal nu pas te beseffen wat er gebeurt is. Ik snap het gewoon allemaal niet. Waarom kan niet alles gewoon leuk zijn. Allerlei dingen die er nog op de planning stonden, om samen te doen, dringen nu pas naar voren in mijn hoofd. Waarom moet alles zo verdrietig zijn? Waarom moet je mensen die je nog zo nodig hebt, missen? Wij zijn er nog lang niet, en we hadden zijn steun, zijn hulp etc nog hard nodig.
Ook sta ik niet graag op 's ochtends, mooie kleren doet me niet. Make-up nee niets.
Laat staan dat ik in huis wat doe. Ja eten koken en afwassen, maar omdat dit moet. Normaal ben ik erg netjes enzo, maar opruimen doet me nu helemaal niets. Rook de ene sigaret na de andere. Bah, life sucks:(
Probeer het zo te zien: voor alle slechte dingen komen goede dingen terug, dus waarschijnlijk gaat het jullie over een paar maanden enorm voor de windquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef ymme het volgende:
Ik ben net terug van een flinke wandeling.
Heb een dik uur met de honden langs de weilanden gelopen. Heerlijk
Vorige week dinsdag (de dag van de avondwake), is een vriendin van mij, met Bellie de poes naar de dierenarts geweest, keelontsteking en koorts. Zij is nu weer aan de betere hand, nog een paar daagjes antibiotica en dan komt alles goed. Maar vanochtend terug geweest naar de dierenarts, Luna de andere poes, begon het zelfde te krijgen. En ja hoor, koorts en keelontsteking. Dus ook zij aan de antibiotica.
Het zit ons echt niet mee
Ja, je moet natuurlijk niet gaan oevrdrijven hequote:Op donderdag 28 februari 2008 14:41 schreef ymme het volgende:
Mogen we dan eens de staatsloterij winnen. Kunnen we hard gebruiken op het moment. Nu we ineens een huis hebben
Heb je al een belastingadviseur in de arm genomen om te kijken hoe je de successierechten moet opgeven en dergelijke?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:41 schreef ymme het volgende:
Mogen we dan eens de staatsloterij winnen. Kunnen we hard gebruiken op het moment. Nu we ineens een huis hebben
Duizend maal dank! Die website had ik eerder gezien en kon het met geen mogelijkheid weer terugvinden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:58 schreef Rewimo het volgende:
Even een handig linkje voor de treinreizigers hier: http://www.traphic.nl/trein.aspxAan de stippen kun je zien of je vertragingen kunt verwachten op jouw station(s). Rechtsboven kun je schuiven met de kaart
Maandag avond komt er iemand van de nazorg hulp. Die dag hebben we ook het eerste gesprek met de notaris. Alleen zal het eerste gesprek weinig nut hebben, aangezien ze pas na dit gesprek, het testament zullen gaan zoeken. Alsof notarissen nog niet duur genoeg zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je al een belastingadviseur in de arm genomen om te kijken hoe je de successierechten moet opgeven en dergelijke?
en voor de mensen met een auto heb je hetzelfde maar dan gewoon www.traphic.nl dan zie je alle files en zo (kijk ik nu dagelijks voor vriendje)quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:58 schreef Rewimo het volgende:
Even een handig linkje voor de treinreizigers hier: http://www.traphic.nl/trein.aspxAan de stippen kun je zien of je vertragingen kunt verwachten op jouw station(s). Rechtsboven kun je schuiven met de kaart
Je hebt het er kennelijk toch moeilijk meequote:Op donderdag 28 februari 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik, op jou?
Het idee alleen al
Da's lekker jahquote:
Nouquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt het er kennelijk toch moeilijk mee
Jij haalt het bij een discussie waar het helemaal niet over gingquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NouIk heb er vannacht niet van gelapen hoor
Tsja, het is wel fijn natuurlijk, maar ik kan nou niet zeggen dat ik er onder heb geleden dat ik het niet hadquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij haalt het bij een discussie waar het helemaal niet over ging
Maar ja ik ben er blij mee dat ik dat allemaal krijg
Wie wil niet zijn rijbewijs en daarna een eigen auto op 18 jarige leeftijd
Ik weet nog goed de eerste keer dat ik weer carpaccio at na de bevallingquote:
Raw meatquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet nog goed de eerste keer dat ik weer carpaccio at na de bevalling![]()
Oh, maar daar zou iedereen blij mee zijn, toch? Ik wel hoor. Ik kreeg het niet, maar kreeg vorig jaar een erfenisje waardoor ik alsnog kan rijlessenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij haalt het bij een discussie waar het helemaal niet over ging
Maar ja ik ben er blij mee dat ik dat allemaal krijg
Wie wil niet zijn rijbewijs en daarna een eigen auto op 18 jarige leeftijd
Maar ik heb er ook niet onder geleden dat ik het wel heb gekregenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, het is wel fijn natuurlijk, maar ik kan nou niet zeggen dat ik er onder heb geleden dat ik het niet had
Nee, dat beweert toch ook niemand?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar ik heb er ook niet onder geleden dat ik het wel heb gekregen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het zelf betaald, heb me ingeschreven bij de rijschool zodra ik mijn eerste fulltime baan had. Heeft me 3000 pleuro gekostGelukkig hebben m'n ouders me altijd verteld dat ze het van z'n leven niet gingen betalen
Dat had je kunnen weten, dat doen ze namelijk al jarenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
aarrgghhhh, zit je de finale van Wie is de mol te kijken, vol spanning, en denk je: nu komt het! Zeggen ze dat ze het volgende week vertellen.![]()
![]()
Ik kijk dit jaar voor het eerstquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten, dat doen ze namelijk al jaren
Het ergste vind ik, dat ik volgende week donderdag het niet kan zien. Ik kan het op zn vroegst pas zondag zien
Mijn ouders maakten zich geen illusiesquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me altijd verteld het te betalen als ik niet ging roken en ik ben niet gaan roken dus
Ja dat geluk heb je weer als enigst kindquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn ouders maakten zich geen illusies
Maar die hebben er ook drie, 9000 euro is net iets te veel van het goede
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:37 schreef Troel het volgende:
Tja, als je enig kind bent, ben je uiteraard ook het enigst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |