Sure, en zo is er voor iedere situatie wel wat te zeggen. Broertjes en zusjes zijn (bij vlagenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat geluk heb je weer als enigst kind
Ik heb hem vanaf dag 1 toch dagelijks gebruiktquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook zo'n enig kindMaar ik kreeg het niet van mijn ouders hoor
![]()
Ik heb mijn rijbewijs pas 9 jaar terug gehaald. Voor die tijd eigenlijk ook nooit nodig gehad
Maar jij woont vast niet in een grote stad denk ik?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb hem vanaf dag 1 toch dagelijks gebruikt
Dus overbodig was het gelukkig niet
Dat was eigenlijk wat ik duidelijk wou maken wat is het verschil als je zelf betaald? helemaal niets dusquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben de jongste van 3 en ik ben de enige die geen rijbewijs wilde accepteren van mijn ouders, dat deed ik zelf wel...
Heb ik ook gedaan maar ik besef, 10 jaar later, dat ik het net zo goed via mijn ouders had kunnen doenMaar ja, zelluf doen
Ja, maar, ja maar, eigenlijk ben je helemaal geen enig kind toch? Je bent niet anders gewend, maar je ouders hebben meer kinderen gehad, dus jij speelt wel een beetje valsquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook zo'n enig kindMaar ik kreeg het niet van mijn ouders hoor
![]()
Ik heb mijn rijbewijs pas 9 jaar terug gehaald. Voor die tijd eigenlijk ook nooit nodig gehad
valsspelersquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar, ja maar, eigenlijk ben je helemaal geen enig kind toch? Je bent niet anders gewend, maar je ouders hebben meer kinderen gehad, dus jij speelt wel een beetje vals
Die zijn vroegtijdig weggewerktquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef Troel het volgende:
Ja, maar, ja maar, eigenlijk ben je helemaal geen enig kind toch? Je bent niet anders gewend, maar je ouders hebben meer kinderen gehad, dus jij speelt wel een beetje vals
Gaat goed met je kleine spuit Ruben zo ik lees. Lekker ventjequote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
jamaar, wie woont er dan ook in Friesland?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je in hartje Friesland woont en je moet in het noorden van Groningen zijn om 5.30 'sochtends... dat red je niet... rij 140 km per dag.
Problemen mee dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef Troel het volgende:
Owja, is het trouwens opscheptijd? Sommigen doen hier namelijk nogal hongerig
Ik heb nog wel een lepel voor jequote:Op donderdag 28 februari 2008 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan nergens mee opscheppen
Owja, wel, ik heb straks 44 vakantiedagen
Als jij ooit gaat trouwen, krijg je dan de trouwjurk ook van je ouders?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Problemen mee dan?
Geen jaloezie hier hoorde ik dus lijkt me ook geen probleem als we erover praten
Haha, ja, ik ga ook s opscheppen over alles wat ik hebquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Problemen mee dan?
Geen jaloezie hier hoorde ik dus lijkt me ook geen probleem als we erover praten
Wie weet, ouders betalen wel vaker mee aan de bruiloftquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Als jij ooit gaat trouwen, krijg je dan de trouwjurk ook van je ouders?
Bij ons in de familie is dat traditie, is dat abnormaal dan>?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Als jij ooit gaat trouwen, krijg je dan de trouwjurk ook van je ouders?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, wie woont er dan ook in Friesland?
Nee, zeker niet. Maar ik wilde even de kans geven om nog wat meer op te scheppenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij ons in de familie is dat traditie, is dat abnormaal dan>?
Ah, je reikte een grotere lepel aanquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar ik wilde even de kans geven om nog wat meer op te scheppen
Als dat je voorkeur heeft, ja, voor jou altijdquote:
Dan liever over mijn prive sportschool of zwembad in de tuin of weekendjes naar het buitenland metquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar ik wilde even de kans geven om nog wat meer op te scheppen
Speciaal voor jou!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan nergens mee opscheppen
Owja, wel, ik heb straks 44 vakantiedagen
Het overkomt de besten hoorquote:
Slaap lekker en beterschapquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Als dat je voorkeur heeft, ja, voor jou altijd
En nu kruip ik mijn bed in, morgen naar uitzendbureau en ik zit al de hele dag met koorts en nare dingen en ik hoop morgenochtend dus wat fitter te zijn
Ow, ja, doe nog eens wat fotootjesquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan liever over mijn prive sportschool of zwembad in de tuin of weekendjes naar het buitenland met
Had het aangepast, want op zich valt het wel mee met het wonen in Friesland. We hebben ook tmf/top 40 daar staat: konijntje en stuk..... dus niet alle domme komt van Frieslandquote:
Moet eigenlijk wel nu de stepper en roeiapparaat van Kettler erbij zijn gekomenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, ja, doe nog eens wat fotootjes
Ik moet er niet aan denken, een prive-sportschool in ons appartementje hierquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan liever over mijn prive sportschool of zwembad in de tuin of weekendjes naar het buitenland met
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had het aangepast, want op zich valt het wel mee met het wonen in Friesland. We hebben ook tmf/top 40 daar staat: konijntje en stuk..... dus niet alle domme komt van Friesland
Daarom is een groot vrijstaandhuis ook wel handigquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, een prive-sportschool in ons appartementje hierDan kan ik niet meer rondlopen
Weekendjes buitenland, ja, ik ga binnenkort naar IJsland! En ik ben laatst nog in Berlijn geweest, en in Staphorst
Ikke ook, 100 bij 100 als het niet meer is!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een overdekt zwembad in de kelder![]()
was ik al hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja! Ben je nu weer een beetje tevreden met je niet-opschepwaardige bestaan?
In dat geval heb ik twee zwembaden, want we hebben twee aparte kruipruimtesquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een overdekt zwembad in de kelder![]()
Die van mij is denk ik 80 bij 250quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ikke ook, 100 bij 100 als het niet meer is!
Tss, maar dat heeft Rewimo ook en die heeft ook een zwembad en die hebben lekker een zitgrasmaaierquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom is een groot vrijstaandhuis ook wel handig
Ons laatste week weg was ook gewoon Nederland met prive sauna en zonnebank
Vet!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:02 schreef Troel het volgende:
[..]
In dat geval heb ik twee zwembaden, want we hebben twee aparte kruipruimtes
En ik heb nog een opblaasbadje op zolder staan
Oja, bed. Dat hebben wij trouwens van mijn ouders gekregenEen Auping Auronde 2000 met nieuwe matrassen
(en geloof me, daar heb ik meer aan dan aan mijn rijbewijs
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |