abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 februari 2008 @ 05:26:29 #51
202940 Diebold
We love the South
pi_57003395
Laatste nieuws: Senator Byrd is opgenomen in het ziekenhuis.

Een van de weinige Senatoren die tegen de Irak resolutie stemde, en de meest ervaren Senator.
Hij zwaait altijd met de grondwet die hij uit zijn borstzak haalt, en heeft de Democraten keer op keer gewaarschuwd dat een wet maken makkelijker is dan een wet wijzigen.
Natuurlijk niet luisteren. Nu proberen de Democraten, met Clinton voorop, dezelfde Irak resolutie waar ze voor stemden te wijzigen.
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
Members of Veterans for Obama. Yes, we can!
  woensdag 27 februari 2008 @ 05:30:49 #52
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57003400
In maart beginnen nieuwe afleveringen van 'lil Bush weer op Comedy Central. Da's een grappige tekenfilmserie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 27 februari 2008 @ 05:37:01 #53
202940 Diebold
We love the South
pi_57003403
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 05:30 schreef popolon het volgende:
In maart beginnen nieuwe afleveringen van 'lil Bush weer op Comedy Central. Da's een grappige tekenfilmserie.
Nooit gezien. Heeft het iets te maken met de traditionele aanvallen op Bush
Wij zijn geen Democraten.
A house divided against itself cannot stand, Abraham Lincoln (R), 16 June 1858, Illinois
  woensdag 27 februari 2008 @ 05:42:57 #54
202940 Diebold
We love the South
pi_57003407
16 jaar oorlog tussen de Democraten en de Republikeinen zonder resultaten is voor ons meer dan genoeg.
pi_57003414
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 05:26 schreef Diebold het volgende:
Laatste nieuws: Senator Byrd is opgenomen in het ziekenhuis.

Een van de weinige Senatoren die tegen de Irak resolutie stemde, en de meest ervaren Senator.
Hij zwaait altijd met de grondwet die hij uit zijn borstzak haalt, en heeft de Democraten keer op keer gewaarschuwd dat een wet maken makkelijker is dan een wet wijzigen.
Natuurlijk niet luisteren. Nu proberen de Democraten, met Clinton voorop, dezelfde Irak resolutie waar ze voor stemden te wijzigen.
stemde wel tegen de Civil Rights Act 1964.
en tegen zwarten in Supreme Court.
gebruikte 'the n-word' in 2001 op TV.
hij is dan ook 90 en langst diende senator ooit.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57003774
Toen ik vorige week in Texas was viel me al op hoeveel Obama bumperstickers er circuleerden. Nog nooit zoiets gezien in de primaries. Dus toen ik deze foto zag moest ik wel lachen:

woensdag 27 februari 2008 @ 08:51:33 #57
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_57004343
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 05:18 schreef Perico het volgende:
Zijn thema's in de campagne refereren ook constant op hoop, en verandering en een soort ideaalbeeld, in toespraken die meer op een domineepreek lijken.
Waar woon jij eigenlijk? In de VS, of zit je vanaf je studentenkamertje in Utrecht zogenaamd campagne te voeren
85% van er Amerikanen is gelovig, dus echt gek is het niet dat je dat soort dingen in een speech terugvindt.
quote:
Het enige applaus van de avond te horen toen Hillary zei dat de eerste vrouwelijke president pas echt een waterscheiding teweeg brengt. Ze zou de vrouwelijke kaart juist veel meer moeten uitspelen.
Oh, an dit dan: "“If Senator Clinton feels that ‘reject’ is stronger than the word ‘denounce,’ then I’m happy to concede the point, and I would reject and denounce” Farrakhan’s support, Obama said to scattered laughter in the hall."

En over die vrouwkaart spelen: ze zou reclame moeten gaan maken voor Tena Lady

[ Bericht 6% gewijzigd door matthijst op 27-02-2008 09:02:56 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_57004974
TVP
pi_57005090
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:41 schreef Evil_Jur het volgende:
TVP
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 februari 2008 @ 12:18:11 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57008024
oom maar een tvp
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57011979
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:41 schreef pberends het volgende:
The 44th president's $4 trillion headache

[ [url=http://i.l.cnn.net/money/2008/02/22/news/economy/candidates_deficit/three_candidates.03.jpg]afbeelding
]

The candidates want to do things like reduce taxes and fix health care. But they'll have to deal with the cold realities of the federal budget.[/url]
Als de vs zich terugtrekt uit Irak heb je zo weer een begrotingsoverschot.
lollig
pi_57012486
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:22 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Als de vs zich terugtrekt uit Irak heb je zo weer een begrotingsoverschot.
Ben benieuwd hoe McCain dat dan wil doen, hij wil nog 100 jaar in Irak blijven, en tax cuts realiseren .
  woensdag 27 februari 2008 @ 16:28:48 #64
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_57013487
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:41 schreef Evil_Jur het volgende:
TVP
pi_57013786
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef pberends het volgende:
McCain wil nog 100 jaar in Irak blijven
Hij heeft dat nooit gezegd, dat de Democraten dat er van maken is McCain niet aan te rekenen.

Je kan het oneens met hem zijn, maar wees dan wel zo eerlijk zijn uitspraken volledig en in context te bespreken. Op deze manier heeft het toch totaal geen zin?
pi_57013823
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:41 schreef Qomolangma het volgende:

[..]

Hij heeft dat nooit gezegd, dat de Democraten dat er van maken is McCain niet aan te rekenen.

Je kan het oneens met hem zijn, maar wees dan wel zo eerlijk zijn uitspraken volledig en in context te bespreken. Op deze manier heeft het toch totaal geen zin?
quote:
Q: President Bush has talked about our staying in Iraq for 50 years — (cut off by McCain)

McCAIN: Make it a hundred.

Q: Is that … (cut off)

McCAIN: We’ve been in South Korea … we’ve been in Japan for 60 years. We’ve been in South Korea 50 years or so. That would be fine with me. As long as Americans …
http://thinkprogress.org/2008/01/04/mccain-100-years/
pi_57014686
En dan klinkt het al een stuk meer van; Tsja... In Duitsland zitten ze immers ook nog steeds.
pi_57014844
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:24 schreef Evil_Jur het volgende:
En dan klinkt het al een stuk meer van; Tsja... In Duitsland zitten ze immers ook nog steeds.
En dat wil McCain dus ook met Irak doen: tientallen jaren daar zitten.

Simpel: John McCain wil Irak niet verlaten en juist zelfs permanente bases bouwen om daar wel honderd jaar desnoods te kunnen blijven.

Dat dat in ieder geval duidelijk is.
pi_57014974
Maar daar ben ik niet fel tegen, en ik denk veel Democraten ook niet als het ze even wordt uitgelegd... Misschien moeten ze Obama eens vragen wat hij met de overzeese bases wil doen
pi_57015014
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar daar ben ik niet fel tegen, en ik denk veel Democraten ook niet als het ze even wordt uitgelegd...
Misschien niet (Ik zie al voor me hoe John McCain het Democraten gaat uitleggen: wel, we blijven voor onbeperkte tijd in Irak. En opeens begrijpen de Democraten het), maar de meerderheid van de Amerikanen wil binnen een jaar uit Irak. Goed, dat willen ze al sinds het begin van de bezetting, maar de meerderheid van de Amerikanen wil niet wat John McCain wil met Irak.
quote:
Misschien moeten ze Obama eens vragen wat hij met de overzeese bases wil doen
Misschien wel, misschien kunnen ze 'm ondertussen ook vragen wat hij met Irak wil... als in: het gaat niet over overzeese bases, het gaat over permanente bases in Irak...
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:47:33 #71
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_57015096
het onderhouden van een "empire" is duur...de vraag is of Irak genoeg oplevert om het te kunnen betalen...
Drink ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 februari 2008 @ 18:10:54 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57015497
ja je fundamentalisten nog verder wil opjutten tegen je moet je vooral ook in Irak permanent blijven zitten
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57015553
Ze zitten op wel meer plekken in het MO, dus die zijn toch al pissig
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 februari 2008 @ 18:17:59 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57015641
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:14 schreef Evil_Jur het volgende:
Ze zitten op wel meer plekken in het MO, dus die zijn toch al pissig
ja wat bijvoorbeeld de regering in Saudi Arabië problemen opleverd..... wel handig de nieuwe leiding in Irak opzaddelen met de wens er altijd te blijven leg dat maar eens uit als volksvertegenwoordiger in Irak
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57015987
quote:
pberends zegt: McCain wil nog 100 jaar in Irak blijven.
McCain antwoord op de gestelde vraag waarna je linkt: That would be fine with me.

Een duidelijk verschil voor iedereen die het wil begrijpen. Dat zijn woordkeuze zich voortreffelijk leent om te worden misbruikt is een ander punt. Maar hoe dan ook, het zal nog veelvuldig worden gebruikt door de campagneteams van de Democraten om de race van de nodige dosis dirty politics te voorzien.

Een opvallend moment uit het debat, Clinton met een opmerking na een vraag over NAFTA over de manier waarop ze in debatten altijd als eerste 'mag' reageren:
quote:
"Well, can I just point out that in the last several debates, I seem to get the first question all the time. And I don't mind. I -- you know, I'll be happy to field them, but I do find it curious, and if anybody saw "Saturday Night Live," you know, maybe we should ask Barack if he's comfortable and needs another pillow. (Laughter, boos.) I just find it kind of curious that I keep getting the first question on all of these issues. But I'm happy to answer it.
Nu heb ik niet alle debatten gezien, maar ik neem aan dat Clinton zich dat wel redelijk kan herinneren. Het is denk ik wel een aanzienlijk voordeel om als tweede aan het woord te komen, het is makkelijker een contrast te maken en het is zeker makkelijker om de zwakke punten in de redenering en plannen van de ander aan te wijzen. Of het met opzet is weet ik niet, het zal als altijd een combinatie zijn van verschillende factoren; wat denk ik meespeelt is het feit dat Clinton eigenlijk al twee jaar lang de gedoodverfde kandidaat is/was, maar ook haar recente scherpe uitspraken over Obama en zijn plannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')