Sta ik dan, met mijn bek vol kunstklappersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Who cares![]()
http://www.youtube.com/watch?v=J69tRgU_cLg
kontje..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sta ik dan, met mijn bek vol kunstklappersnou vooruit danmaar[ afbeelding ]
Lik me reetquote:
jij bent de enige die me altijd doorhebtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lik me reet
Maar dat is waarschijnlijk ook wat je bedoelde
Niet alleen likkenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij bent de enige die me altijd doorhebt
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet alleen likken![]()
Je kruipt er helemaal in
Als een trein hierquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:47 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
WTF gvd?? Nou ligt het aan mijn verbinding dat FOK! bagger loopt?? Sneller downloaden en FOK!ken??
Het moet gvd niet gekker worden
Ik ben weer terug naar FOK!silver omdat de baggerlayout... bagger loopt... nog steeds witte pagina's enzo.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef yvonne het volgende:
Terugtrekkend tandvlees?
Dan vallen ze er binnenkort uit
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef yvonne het volgende:
Terugtrekkend tandvlees?
Die heb ik nog steedsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben weer terug naar FOK!silver omdat de baggerlayout... bagger loopt... nog steeds witte pagina's enzo.
Ik ook, als ik die nieuwe layout gebruik en daarna naar buiten ga ben ik een uur nachtblind.quote:
Héé KZ das beter dan die poezie troepquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé KZ das beter dan die poezie troep
Tegenwoordig hou ik van die blauwequote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Modambtenaarlikkertquote:
Ik wist ut toen ik op enter druktequote:
Geld terug ... daaromquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Modambtenaarlikkert
Maar wrom ?![]()
Ik ook, als je minder dan 1300 BTW hoeft te betalen mag je het gewoon houden.quote:
quote:
Kreeg net een naheffingsaanslag omzetbelastingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, als je minder dan 1300 BTW hoeft te betalen mag je het gewoon houden.
Dell.nl Ik haat winkelenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ps, Waar heb je je PC gekocht ?
Ah, ok !quote:
Dat is het enige wat dat kreng nog moet ONLINEquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ah, ok !
Ik twijfel nog tussen het MKB, de megastore en online
Moet je maar meer uitgeven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
Kreeg net een naheffingsaanslag omzetbelasting![]()
![]()
Nietes! Het is gestagneerd dankzij poetsen en spoelen met Meridol en raggen met Perio-Aid.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef yvonne het volgende:
Terugtrekkend tandvlees?
Wel godverdomme!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
noekje! Ik weet al wie PC gaat winnen. Hebben ze gewoon verklapt in het volgende seizoen dat voor loopt op het seizoen dat hier wordt uitgezonden.
RIP aan de nabestaanden van Robert, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:43 schreef Copycat het volgende:
Ik zou niet durvenIk keek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Hoe kweek je dat eigenlijk, een ruggengraat?Go hard or go home
Roken is ook slecht voor het tandvlees.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:47 schreef Copycat het volgende:
En dat vraag je aan mij, rokend op de bank met een pizza in de oven?
Joh!quote:
Je gaat toch wel regelmatig onder de douche hè?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:47 schreef Copycat het volgende:
En dat vraag je aan mij, rokend op de bank met een pizza in de oven?
Eigenlijk zijn er best een flink aantal zaken die niet snel genoeg met de evolutie meegefiets hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:57 schreef Copycat het volgende:
Joh!
Straks ga je me vertellen dat koffie en thee ook niet bepaald helpen!?!
Hetmoettochnietgekkerwordenindewereld!
Geplastificeerde longen is zo'n voorbeeldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er best een flink aantal zaken die niet snel genoeg met de evolutie meegefiets hebben.
Om de dag. Drie seconden. Eens in de maand was ik mjn haar. En op die dag verwissel ik ook mijn sokken en ondergoed. En knip ik mijn teennagels. Terwijl ik een pizza eet!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:00 schreef noekje het volgende:
Je gaat toch wel regelmatig onder de douche hè?
IS! Een aantal is!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef APK het volgende:
Eigenlijk zijn er best een flink aantal zaken die niet snel genoeg met de evolutie meegefiets hebben.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:07 schreef Copycat het volgende:
Buiten die gemiste T.
Hmmz, tijd voor siesta.quote:
Zijn moet juist is zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:18 schreef APK het volgende:
Ik zat zelf eerst aan 'zijn' te denken overigens, maar dat zag er ook niet uit.
En als je het woord 'aantal' niet gebruikt?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
Zijn moet juist is zijn.
Een aantal is enkelvoud ...
Tis verder mijn zaken niet maar zo doe ik het ook altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:28 schreef APK het volgende:
[..]
En als je het woord 'aantal' niet gebruikt?
'Eigenlijk is er best zaken....'![]()
Volgende keer maar weer een omweg zoeken.
Mijn taalgebruik is pas echt om tequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zat zelf eerst te denken overigens, maar dat zag er ook niet uit.
En dacht WTF??? Dennis??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:14 schreef PC eend het volgende:
Ik las dit
[..]
Mijn taalgebruik is pas echt om te![]()
Lees wel es wat terug![]()
![]()
Volgens mij ben ik het die Dennis heeft weggejaagd
Morgen pas toch ?quote:
Nee die ligt denk nog te snurken.. Nachtje doorhalen gaat je niet in je kouwe kleren zitten op die leeftijdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
3 uurtjes slapen is niet fijn![]()
Ik ben iig wel moe vanavond
NMNS al wakker?![]()
Whaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef Talitha het volgende:![]()
Even testen of jullie massaal wegrennen als ik online kom.![]()
Min twee is nog veel beterderder!quote:
was niet echt weg hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:26 schreef Talitha het volgende:
Massaal min één!![]()
Maar die éne is meer dan genoeg. Hé buufje!![]()
![]()
Hééé hoe heet je ook al weerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Min twee is nog veel beterderder!Vooral deze twee.
![]()
Hoi Muisie!
Broodje shwarma met eigen gemaakte knof saus is nog beterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
was niet echt weg hoor![]()
douchen is lekker
Als je shoarma en knoflooksaus meeneemtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Broodje shwarma met eigen gemaakte knof saus is nog beter![]()
Zal ik je ff zoenen
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:36 schreef Polonium-120 het volgende:
ik las dit ... ik heb al zo'n 2 jaartjes heel erg last van mn neus, de hele dag niezen dus laatst ging de zuster met een soort klein eendebekje in mn neus kijken
Litha!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:26 schreef Talitha het volgende:
Massaal min één!![]()
Maar die éne is meer dan genoeg. Hé buufje!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef Talitha het volgende:![]()
Even testen of jullie massaal wegrennen als ik online kom.![]()
komen vrouwen uit vriesvakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen vrouw bent.. die zijn niet zo klein en ze komen uit het vriesvak
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
komen vrouwen uit vriesvakken
Polo!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:36 schreef Polonium-120 het volgende:
ik las dit ... ik heb al zo'n 2 jaartjes heel erg last van mn neus, de hele dag niezen dus laatst ging de zuster met een soort klein eendebekje in mn neus kijken
ik deed even niets meer en toen begonnen ze met schuddenquote:
En dan quote je bovenstaande zinquote:
we gaan er even uit voor de reclame... bacardi 151 leuker kunnen we het niet maken...quote:
Huhquote:
Hoe lang heb je eronder gestaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
was niet echt weg hoor![]()
douchen is lekker
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehehe die zie ik nu pas
Wrom heb ik eik nog geen smilie?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehehe die zie ik nu pas
Dat kan ik wel foutloos spellenquote:
douchen is ongezond... veel mensen zijn bang om bij het douchen te vallen...quote:
Vrees dat ie er zomaar ineens kan zijnquote:
Omdat je niet leuk bentquote:
Verkeerde quotequote:
Hee ik kan nu wel een poezieplaatje gebruikenquote:
Oh gelukkig !!!!was bang dat de boodschap naar de verkeerde gingquote:
Vertel esquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee ik kan nu wel een poezieplaatje gebruiken![]()
quote:De toezichthouder besloot de smurfjes daarom aan een onderzoek te onderwerpen.
De VWA zegt de smurfen kritisch te blijven volgen.
Het is eindelijk iemand gelukt om mij weg te pesten, ik kom nooit meer terug.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
Oh gelukkig !!!!was bang dat de boodschap naar de verkeerde ging
Mwah.... ze zijn steeds hiv positief.quote:
Leven is ongezond.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
douchen is ongezond... veel mensen zijn bang om bij het douchen te vallen...
Talitha is heb het ondertussen onder de kniequote:
het ligt eraan hoe vatbaar jij bent voor gluipers, schaammuis of digitale wrattenquote:
Die is niet zo heel persoonlijk.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Het is eindelijk iemand gelukt om mij weg te pesten, ik kom nooit meer terug.![]()
WTF Staat daarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom nooit op dat soort sitesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het ligt eraan hoe vatbaar jij bent voor gluipers, schaammuis of digitale wratten
Hartelijk geluk gewenst met je verjaardag, maar dan in een vreemde taalquote:
Ohhquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hartelijk geluk gewenst met je verjaardag, maar dan in een vreemde taal
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.... ze zijn steeds hiv positief.
Vind dat geenstijlquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat je jezelf bloot wilt geven voor de webcam? anderen kunnen je namelijk altijd opnemen. denk dus eerst goed na wat je doet en met wie. zo voorkom je dat je iets oploopt
het belangrijkste is de sfeer, maar loop je per ongeluk toch tegen een (cam)rukker aan.. klik hem dan weg.... wacht daar niet te lang meequote:
Cool bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het belangrijkste is de sfeer, maar loop je per ongeluk toch tegen een (cam)rukker aan.. klik hem dan weg.... wacht daar niet te lang mee
ik ook niet... ik heb liever een warm bord etenquote:
Daar komt het niet van.. ik cam altijd met condoom.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat je jezelf bloot wilt geven voor de webcam? anderen kunnen je namelijk altijd opnemen. denk dus eerst goed na wat je doet en met wie. zo voorkom je dat je iets oploopt
Zet je cam ff aanquote:
Vadaar dat wazige beeldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar komt het niet van.. ik cam altijd met condoom.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar komt het niet van.. ik cam altijd met condoom.
Zat net deze weer es te beloeren.. Zooo gaafquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=7erjOFT2490
iedereen petje afquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=PN3cNqirtL0
Nog een relquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:50 schreef Copycat het volgende:
Blijft een geweldige diss richting Def P.
En nu nog één foute opmerking en ik zwijg je dood!
En zand erover.
Snap wa'k bedoel?
Dag Poloquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:52 schreef Polonium-120 het volgende:
dames heren ik ga naast mijn grootmoeder liggen... welterusten iedereen![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=woRtoRiVMcAquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een relOi kwam deze niet van jou die is top
![]()
Maar ik vergis me wel es
Hoe weet jij dat ik voor "oom Fred" door de kniëen moest?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je bent ook door de knieen gegaan begrijp ik... gveiligheid voor alles
Deze hoorde dus in mijn eerdere post voor Cc maar goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=woRtoRiVMcA
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:53 schreef Soury het volgende:
Nog een relOi kwam deze niet van jou die is top
![]()
Maar ik vergis me wel es
Dan zet ik mijn caps ff aanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Maffe olifant!
Ik ga naast mijn kleinkind liggen.
Nite!
Wat zullen we nou krijgen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:40 schreef Copycat het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=PN3cNqirtL0
Kwam ie nou van jou of nietquote:
Dat was inderdaad een Tricky uit mijn oude dooschquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef Soury het volgende:
Kwam ie nou van jou of niet![]()
Hell is Around the Corner
Jankerd!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
Ik zal het wel nooit weten komen en zwelg in mijn verdriet .. Ach wie boeit het
Gut het werkt ook nogquote:
Ik zag het, ja.quote:
Meer caps !!!!quote:
Ik heb laatst de cd (Maxinquaye) weer helemaal gehoord. Blijft goed, op een ietwat wacky manier.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:10 schreef Soury het volgende:
Gut het werkt ook nog
Wel super cool nummer en kan ik eindelijk je bedanken![]()
Oi, waar kom je opeens vandaan, meneer ik-kom-nooit-meer-terug.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag het, ja.![]()
Gelukkig staat de A in APK voor Amnesia.
En Horizon op de BBC ging over de noodzaak van gezond voedsel.
Aha. En was die noodzaak er volgens Horizon?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:14 schreef APK het volgende:
Ik zag het, ja.![]()
Gelukkig staat de A in APK voor Amnesia.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, niet echt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:18 schreef Copycat het volgende:
Aha. En was die noodzaak er volgens Horizon?
incl poetsen en aankleden, een uurquote:
Was dat twee weken geleden, dat ze drugs opnieuw gerangschikt hadden op volgorde van schadelijkheid?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:18 schreef Talitha het volgende:
Horizon heeft regelmatig mooie documentaires.![]()
Beetje laat om nu in te stappen volgens mij.quote:
Dat was ruim 2 uur geledenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
incl poetsen en aankleden, een uur
Ja, me ouders waren weer blij met me aanwezigheidquote:
Die heb ik gemist, maar je hebt er hier wel over verteld. Inclusief jouw score in de top tien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Was dat twee weken geleden, dat ze drugs opnieuw gerangschikt hadden op volgorde van schadelijkheid?
XTC was #19 oid.
Ahhh en alles gestreken ook nogquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, me ouders waren weer blij met me aanwezigheid
Weet-ie niet meer. Komt door de nummer 1 van dat lijstje.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, maar je hebt er hier wel over verteld. Inclusief jouw score in de top tien.
Tuurlijkquote:
Een 8-jarig jongetje de keel doorsnijden, vind ik ook niet echt helldhaftig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
Ze hadden opsporing verzocht aanstaan. Wat een tuig loopt er toch rond in nederland
Beetje een bejaarde beroven, laf hoor
Gewoon eerder bannenquote:
Goddank levenslang ....Ik hoop toch wel dat dat ook zo is !quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een 8-jarig jongetje de keel doorsnijden, vind ik ook niet echt helldhaftig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Een 8-jarig jongetje de keel doorsnijden, vind ik ook niet echt helldhaftig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet-ie niet meer. Komt door de nummer 1 van dat lijstje.
Ze zeiden er op het NOS-journaal bij, dat "in tegenstelling tot wat veel mensen denken", levenslang ook écht levenslang is. Alleen de koningin kan gratie verlenen, maar dat is in de geschiedenis nog maar twee keer gebeurd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Goddank levenslang ....Ik hoop toch wel dat dat ook zo is !
wEET IK NIET MEER !quote:
Ik denk de moord op Jessy Dingemans, daar is vandaag in hoger beroep levenslang voor gegeven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Zijn ouder?
Oh, die man die ze zochten.
Zie boven..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk de moord op Jessy Dingemans, daar is vandaag in hoger beroep levenslang voor gegeven.
Kloptquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk de moord op Jessy Dingemans, daar is vandaag in hoger beroep levenslang voor gegeven.
Alleen chocomel is ook goed.quote:
Niet dat ik weet ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
En hadden ze die man al gevonden die zijn 2 kinderen vermoord had?
Truste Tailtha ....quote:
Avond pavequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:05 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3AbtabVQlrY&feature=related
naevond
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:05 schreef Pavement het volgende:
naevond
Hij's weer fijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:05 schreef Pavement het volgende:
naevond
Ik luister ook de Vervequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij's weer fijn.![]()
Zelfs met een slaperige hummel die Pingu zit te kijken naast je.![]()
Rifje wel gejat van Velvet Undergrouind's "Sweet Jane" trouwens.
http://www.youtube.com/watch?v=BHRFZFmEq9oquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij's weer fijn.![]()
Zelfs met een slaperige hummel die Pingu zit te kijken naast je.![]()
Rifje wel gejat van Velvet Undergrouind's "Sweet Jane" trouwens.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik luister ook de Verve![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=PZwfg5afFDg Dezelfde waarschijnlijk
quote:
Maar wel coolquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
verve is niet velvet underground mijn lieve ONZ muis
quote:
quote:
Zo goed is ie iid nietquote:
Oi ofzoquote:
Cracker ja lackerquote:Op woensdag 27 februari 2008 04:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand een cracker?
gerookt dood visvlees....'t komt goed.....quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:20 schreef Soury het volgende:
Wel met gerookte zalm graag
Nou...hou je haaks dan maar......quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:27 schreef Soury het volgende:
Nah weet je ik lach wel.. maar eigenlijk niet diep in mijn hart. Ik ga maar pleite.
Ben het ff zat
Oh ja..tis voor sommigen nog vakantie ook ja...quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je weet. Vakantie, dus druk druk druk
Vakantie is voor schoolgangers. Ik heb slechts 24 vrije dagen per jaar te besteden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:13 schreef Jappie het volgende:
Oh ja..tis voor sommigen nog vakantie ook ja...![]()
Cc ook al wakker en postende zie ik![]()
Ik heb begrepen dat er vannacht een wilde staking was uitgebroken dus dat zal de verklaring wel zijn.
24, dan zit je verkeerd. werken (!) in het onderwijs, minimaal 60 dagenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vakantie is voor schoolgangers. Ik heb slechts 24 vrije dagen per jaar te besteden.
Een wilde staking en niemand die mij wat vertelt???
Sorry ..het kwam op als poepen..quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vakantie is voor schoolgangers. Ik heb slechts 24 vrije dagen per jaar te besteden.
Een wilde staking en niemand die mij wat vertelt???
Gewoon een blik rauhfaser erover heen en niemand die er wat van zegt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:20 schreef noekje het volgende:
Goedemorgen!
Bij gebrek aan ruggengraat moet ik vandaag wat winkels af die kunnen behangen en een trap kunnen bekleden. De bedoeling was dat ik dat allemaal zelf zou gaan doen. Aangezien die bedoeling al 2 jaar aanwezig is en ik dure Retro behang heb liggen, ook al 2 jaar en ik retro heul niet leuk meer vind, moet ik maar wat mensen in gaan huren. Rib eruit en geen ruggengraat. Een wonder dat ik nog kan lopen!
Zeker allemaal via PM geregeld, hè?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:26 schreef Jappie het volgende:
Sorry ..het kwam op als poepen..![]()
Hebben we eindelijk een moderne variant van "witjes" word de boel drooggelegd.
Ik zit niet in het "circuit"... ik kwam er ook vanochtend pas achter.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker allemaal via PM geregeld, hè?
Ja! Dat dus!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
en ik heb alle 12 posts terug gelezen en zie niks over een staking....![]()
doe je mailbox eens delen Jappertje darling
Geeft niks. Ik steun mijn users.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Dat dus!
Ik snap er ook niets van. Of zitten wij soms nu in het verdomhoekje???
Ik weet niet wat je ermee moet maar vooruit..quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
en ik heb alle 12 posts terug gelezen en zie niks over een staking....![]()
doe je mailbox eens delen Jappertje darling
Lief dat je die van mij even verwijderd had voor je deze screenprint maaktequote:Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je ermee moet maar vooruit..![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien is die PM beantwoordquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ja, en waar blijft die p0rn dan, Jappie???
Ja, met "I'll show you mine if you show me yours", dus ik showen en denk je dat ik iets terug heb gekregen?quote:
Er klopt iets niet met de datumvolgorde van die PM's...quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je ermee moet maar vooruit..![]()
[ afbeelding ]
Dacht ik al, mijn gordijnen worden vrijdag pas geleverdquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er klopt iets niet met de datumvolgorde van die PM's...![]()
Tis een HOAX!
Zo kan ik ook liegen dat ik ze wel open laatquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dacht ik al, mijn gordijnen worden vrijdag pas geleverd
daar is dan toch geen woord van gelogen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo kan ik ook liegen dat ik ze wel open laat
Nou buuf, heb de hele avond achter de vensterbank gelegen, niks gezien. En daar is ook geen woord van gelogen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar is dan toch geen woord van gelogen?
Met een kaars in je aars?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef PH52 het volgende:
Nou buuf, heb de hele avond achter de vensterbank gelegen, niks gezien. En daar is ook geen woord van gelogen.
Nee logisch, er hangen nog geen gordijnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou buuf, heb de hele avond achter de vensterbank gelegen, niks gezien. En daar is ook geen woord van gelogen.
Jij camt ook met condoom...quote:
veiligheid voor allesquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij camt ook met condoom...
Ik zou vooral een firewall nemen dan...quote:
Ik neem alles wat in de buurt komtquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou vooral een firewall nemen dan...
Waarvan aktequote:
as ge poept dan kakte!quote:
soms wel soms niet, soms als je het het minst verwacht enzoquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
woww, zie je, het gevaar loert overal.
Bloknotes vol! En ook met lijntjes en ruitjes! Maar qua FOK! volgens mij al even niet meer ...quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand nog blanco pagina's ??
Hoelang is al even? 30-40 minuten ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bloknotes vol! En ook met lijntjes en ruitjes! Maar qua FOK! volgens mij al even niet meer ...
En.... wakkerquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=v1PgiBpTtao
vond ik zomaar in de donkere krochten van mijn cd collectie...zo'n mooie tekst
Ik weet niet wat je hebt gedaan of verklapt (en don't bother to explain, ga ik toch niet snappen), maar mijn groot is dank!quote:
Silver lijkt ook weer okay.quote:
Wat heppie doan dan?!quote:
Blanco of verneukte layout?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:45 schreef APK het volgende:
[..]
Silver lijkt ook weer okay.
Edit: Toch niet.![]()
Zelfde als het screenshot in het betreffende topic: De onderkant met links naar MyAT etc. en de banner is soms verdwenen....quote:
Ja ok, maar dat komt door je browser/pcquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfde als het screenshot in het betreffende topic: De onderkant met links naar MyAT etc. en de banner is soms verdwenen....
Ik heb het ook op andere PC's.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ja ok, maar dat komt door je browser/pc
Danny kan niet devven.quote:Het is niet voor niets dat Danny zegt, say no to Firefox![]()
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het ook op andere PC's.![]()
(ook met ff zeker?)
[..]
Danny kan niet devven.
Freakshow!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef versabommie het volgende:
wanneer is de dgk-sc meet met iedereen die sinds de start van dgk op de sc aanwezig was?
quote:
quote:
Rustig aan maar..quote:
24-2-2008quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef versabommie het volgende:
wanneer is de dgk-sc meet met iedereen die sinds de start van dgk op de sc aanwezig was?
Jullie zijn niet meer on kissing terms?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rustig aan maar.....je reageert als een jaloers kind die bang is dat zijn snoepje word afgepakt...sjeutje..
Hè, wat jammer nu. Toen SC-e ik nog heul niet mee.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef versabommie het volgende:
Begin jij nu ook al dingen te posten die als een tang op een varken slaan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Jappie het volgende:
Rustig aan maar.....je reageert als een jaloers kind die bang is dat zijn snoepje word afgepakt...sjeutje..
Zeg dit maar tegen Noekje:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry pik...het moest van Noekje..
Hoezo "begin"quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:14 schreef APK het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al dingen te posten die als een tang op een varken slaan?
Ik had 'em laatst op de webcam, kon meteen een nieuwe monitor kopen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef versabommie het volgende:
Jullie zijn niet meer on kissing terms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |