Sta ik dan, met mijn bek vol kunstklappersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Who cares![]()
http://www.youtube.com/watch?v=J69tRgU_cLg
kontje..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sta ik dan, met mijn bek vol kunstklappersnou vooruit danmaar[ afbeelding ]
Lik me reetquote:
jij bent de enige die me altijd doorhebtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lik me reet
Maar dat is waarschijnlijk ook wat je bedoelde
Niet alleen likkenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij bent de enige die me altijd doorhebt
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet alleen likken![]()
Je kruipt er helemaal in
Als een trein hierquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:47 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
WTF gvd?? Nou ligt het aan mijn verbinding dat FOK! bagger loopt?? Sneller downloaden en FOK!ken??
Het moet gvd niet gekker worden
Ik ben weer terug naar FOK!silver omdat de baggerlayout... bagger loopt... nog steeds witte pagina's enzo.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef yvonne het volgende:
Terugtrekkend tandvlees?
Dan vallen ze er binnenkort uit
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef yvonne het volgende:
Terugtrekkend tandvlees?
Die heb ik nog steedsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben weer terug naar FOK!silver omdat de baggerlayout... bagger loopt... nog steeds witte pagina's enzo.
Ik ook, als ik die nieuwe layout gebruik en daarna naar buiten ga ben ik een uur nachtblind.quote:
Héé KZ das beter dan die poezie troepquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé KZ das beter dan die poezie troep
Tegenwoordig hou ik van die blauwequote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Modambtenaarlikkertquote:
Ik wist ut toen ik op enter druktequote:
Geld terug ... daaromquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Modambtenaarlikkert
Maar wrom ?![]()
Ik ook, als je minder dan 1300 BTW hoeft te betalen mag je het gewoon houden.quote:
quote:
Kreeg net een naheffingsaanslag omzetbelastingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, als je minder dan 1300 BTW hoeft te betalen mag je het gewoon houden.
Dell.nl Ik haat winkelenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ps, Waar heb je je PC gekocht ?
Ah, ok !quote:
Dat is het enige wat dat kreng nog moet ONLINEquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ah, ok !
Ik twijfel nog tussen het MKB, de megastore en online
Moet je maar meer uitgeven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
Kreeg net een naheffingsaanslag omzetbelasting![]()
![]()
Nietes! Het is gestagneerd dankzij poetsen en spoelen met Meridol en raggen met Perio-Aid.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:50 schreef yvonne het volgende:
Terugtrekkend tandvlees?
Wel godverdomme!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
noekje! Ik weet al wie PC gaat winnen. Hebben ze gewoon verklapt in het volgende seizoen dat voor loopt op het seizoen dat hier wordt uitgezonden.
RIP aan de nabestaanden van Robert, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:43 schreef Copycat het volgende:
Ik zou niet durvenIk keek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Hoe kweek je dat eigenlijk, een ruggengraat?Go hard or go home
Roken is ook slecht voor het tandvlees.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:47 schreef Copycat het volgende:
En dat vraag je aan mij, rokend op de bank met een pizza in de oven?
Joh!quote:
Je gaat toch wel regelmatig onder de douche hè?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:47 schreef Copycat het volgende:
En dat vraag je aan mij, rokend op de bank met een pizza in de oven?
Eigenlijk zijn er best een flink aantal zaken die niet snel genoeg met de evolutie meegefiets hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:57 schreef Copycat het volgende:
Joh!
Straks ga je me vertellen dat koffie en thee ook niet bepaald helpen!?!
Hetmoettochnietgekkerwordenindewereld!
Geplastificeerde longen is zo'n voorbeeldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er best een flink aantal zaken die niet snel genoeg met de evolutie meegefiets hebben.
Om de dag. Drie seconden. Eens in de maand was ik mjn haar. En op die dag verwissel ik ook mijn sokken en ondergoed. En knip ik mijn teennagels. Terwijl ik een pizza eet!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:00 schreef noekje het volgende:
Je gaat toch wel regelmatig onder de douche hè?
IS! Een aantal is!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef APK het volgende:
Eigenlijk zijn er best een flink aantal zaken die niet snel genoeg met de evolutie meegefiets hebben.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:07 schreef Copycat het volgende:
Buiten die gemiste T.
Hmmz, tijd voor siesta.quote:
Zijn moet juist is zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:18 schreef APK het volgende:
Ik zat zelf eerst aan 'zijn' te denken overigens, maar dat zag er ook niet uit.
En als je het woord 'aantal' niet gebruikt?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
Zijn moet juist is zijn.
Een aantal is enkelvoud ...
Tis verder mijn zaken niet maar zo doe ik het ook altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:28 schreef APK het volgende:
[..]
En als je het woord 'aantal' niet gebruikt?
'Eigenlijk is er best zaken....'![]()
Volgende keer maar weer een omweg zoeken.
Mijn taalgebruik is pas echt om tequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zat zelf eerst te denken overigens, maar dat zag er ook niet uit.
En dacht WTF??? Dennis??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:14 schreef PC eend het volgende:
Ik las dit
[..]
Mijn taalgebruik is pas echt om te![]()
Lees wel es wat terug![]()
![]()
Volgens mij ben ik het die Dennis heeft weggejaagd
Morgen pas toch ?quote:
Nee die ligt denk nog te snurken.. Nachtje doorhalen gaat je niet in je kouwe kleren zitten op die leeftijdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
3 uurtjes slapen is niet fijn![]()
Ik ben iig wel moe vanavond
NMNS al wakker?![]()
Whaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef Talitha het volgende:![]()
Even testen of jullie massaal wegrennen als ik online kom.![]()
Min twee is nog veel beterderder!quote:
was niet echt weg hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:26 schreef Talitha het volgende:
Massaal min één!![]()
Maar die éne is meer dan genoeg. Hé buufje!![]()
![]()
Hééé hoe heet je ook al weerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Min twee is nog veel beterderder!Vooral deze twee.
![]()
Hoi Muisie!
Broodje shwarma met eigen gemaakte knof saus is nog beterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
was niet echt weg hoor![]()
douchen is lekker
Als je shoarma en knoflooksaus meeneemtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Broodje shwarma met eigen gemaakte knof saus is nog beter![]()
Zal ik je ff zoenen
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:36 schreef Polonium-120 het volgende:
ik las dit ... ik heb al zo'n 2 jaartjes heel erg last van mn neus, de hele dag niezen dus laatst ging de zuster met een soort klein eendebekje in mn neus kijken
Litha!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:26 schreef Talitha het volgende:
Massaal min één!![]()
Maar die éne is meer dan genoeg. Hé buufje!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef Talitha het volgende:![]()
Even testen of jullie massaal wegrennen als ik online kom.![]()
komen vrouwen uit vriesvakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen vrouw bent.. die zijn niet zo klein en ze komen uit het vriesvak
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
komen vrouwen uit vriesvakken
Polo!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:36 schreef Polonium-120 het volgende:
ik las dit ... ik heb al zo'n 2 jaartjes heel erg last van mn neus, de hele dag niezen dus laatst ging de zuster met een soort klein eendebekje in mn neus kijken
ik deed even niets meer en toen begonnen ze met schuddenquote:
En dan quote je bovenstaande zinquote:
we gaan er even uit voor de reclame... bacardi 151 leuker kunnen we het niet maken...quote:
Huhquote:
Hoe lang heb je eronder gestaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
was niet echt weg hoor![]()
douchen is lekker
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehehe die zie ik nu pas
Wrom heb ik eik nog geen smilie?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:48 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehehe die zie ik nu pas
Dat kan ik wel foutloos spellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |