Zijn moet juist is zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:18 schreef APK het volgende:
Ik zat zelf eerst aan 'zijn' te denken overigens, maar dat zag er ook niet uit.
En als je het woord 'aantal' niet gebruikt?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
Zijn moet juist is zijn.
Een aantal is enkelvoud ...
Tis verder mijn zaken niet maar zo doe ik het ook altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:28 schreef APK het volgende:
[..]
En als je het woord 'aantal' niet gebruikt?
'Eigenlijk is er best zaken....'![]()
Volgende keer maar weer een omweg zoeken.
Mijn taalgebruik is pas echt om tequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zat zelf eerst te denken overigens, maar dat zag er ook niet uit.
En dacht WTF??? Dennis??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:14 schreef PC eend het volgende:
Ik las dit
[..]
Mijn taalgebruik is pas echt om te![]()
Lees wel es wat terug![]()
![]()
Volgens mij ben ik het die Dennis heeft weggejaagd
Morgen pas toch ?quote:
Nee die ligt denk nog te snurken.. Nachtje doorhalen gaat je niet in je kouwe kleren zitten op die leeftijdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
3 uurtjes slapen is niet fijn![]()
Ik ben iig wel moe vanavond
NMNS al wakker?![]()
Whaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef Talitha het volgende:![]()
Even testen of jullie massaal wegrennen als ik online kom.![]()
Min twee is nog veel beterderder!quote:
was niet echt weg hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:26 schreef Talitha het volgende:
Massaal min één!![]()
Maar die éne is meer dan genoeg. Hé buufje!![]()
![]()
Hééé hoe heet je ook al weerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Min twee is nog veel beterderder!Vooral deze twee.
![]()
Hoi Muisie!
Broodje shwarma met eigen gemaakte knof saus is nog beterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
was niet echt weg hoor![]()
douchen is lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |