Voor zover ik weet alleen in koplopersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:55 schreef House-Musik het volgende:
Stiltecoupe .. nog nooit van gehoord, zit dat in elke train dan ?
Koplopers ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet alleen in koplopers
Zo goed als elke trein. Die halve metro's bij Amsterdam hebben soms geen stiltecoupé.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:55 schreef House-Musik het volgende:
Stiltecoupe .. nog nooit van gehoord, zit dat in elke train dan ?
Is een held.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef -MyLove- het volgende:
stiltecoupé hahaha wie dat ooit uitgevonden heeft
Waarom? ik kijk liever naar buiten dan naar stickersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:03 schreef Floripas het volgende:
Hint: kijk naar grijs-transparante stickers op de ramen.
Ja, ik denk het wel. Die of eentje later.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:07 schreef ColtZ40 het volgende:
Zat jij Vrijdag 15 feb om 8 uur in de trein van Amsterdam naar Eindhoven?
Nee.quote:En heb je een rode jas?
Maar bel of praat jij dan in die stiltecoupés?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik merk eigenlijk nooit echt verschil tussen stiltecoupés en gewone coupés qua lawaaiigheid. Het maakt mij ook helemaal niet uit, ik ga gewoon ergens zitten of dat nou een stiltecoupé is of niet. Eigenlijk vind ik de lawaaiigheid in de trein sowieso altijd wel meevallen, of ik zit altijd in de goede treinen
Omdat de dame die mij daar aansprak verre van vriendelijk was.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Die of eentje later.
[..]
Nee.
Hoezo?
Ja, als de rokerscoupé van vroeger violzat stak jij er eentje op in de gewone coupé, want "je koos niet voor een niet-rokencoupé"?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:10 schreef De.Kromme het volgende:
Stiltecoupe's. Natuurlijk hoort het een beetje rustig te zijn in de trein, maar laatst zat ik in zo'n achterlijke coupé op een normale toon te praten met een vriendin, begint er in een keer zo'n opa sssst te zeggen
. Ik zei toen ook al : de andere coupé's waren vol, ik kies niet voor zo'n stiltecoupé.
Neuh, ik zeg het altijd heel aardig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat de dame die mij daar aansprak verre van vriendelijk was.
Dat vind ik toch wel heel wat anders. Mensen die last van een normaal gesprek hebben, zijn aanstellerige oude wijven, mensen die last van roken hebben daar kan ik me nog wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, als de rokerscoupé van vroeger violzat stak jij er eentje op in de gewone coupé, want "je koos niet voor een niet-rokencoupé"?
Dat komt omdat jíj last hebt van rook. Dat heb ik weer helemaal niet. Dat geklets komt me aan de andere kant de oren uit. Ik heb de hele dag clienten over de vloer, in de trein wil ik wel eens een beetje rust. Daarom zijn die dingen er.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel heel wat anders. Mensen die last van een normaal gesprek hebben, zijn aanstellerige oude wijven, mensen die last van roken hebben daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |