Voor zover ik weet alleen in koplopersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:55 schreef House-Musik het volgende:
Stiltecoupe .. nog nooit van gehoord, zit dat in elke train dan ?
Koplopers ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet alleen in koplopers
Zo goed als elke trein. Die halve metro's bij Amsterdam hebben soms geen stiltecoupé.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:55 schreef House-Musik het volgende:
Stiltecoupe .. nog nooit van gehoord, zit dat in elke train dan ?
Is een held.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef -MyLove- het volgende:
stiltecoupé hahaha wie dat ooit uitgevonden heeft
Waarom? ik kijk liever naar buiten dan naar stickersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:03 schreef Floripas het volgende:
Hint: kijk naar grijs-transparante stickers op de ramen.
Ja, ik denk het wel. Die of eentje later.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:07 schreef ColtZ40 het volgende:
Zat jij Vrijdag 15 feb om 8 uur in de trein van Amsterdam naar Eindhoven?
Nee.quote:En heb je een rode jas?
Maar bel of praat jij dan in die stiltecoupés?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik merk eigenlijk nooit echt verschil tussen stiltecoupés en gewone coupés qua lawaaiigheid. Het maakt mij ook helemaal niet uit, ik ga gewoon ergens zitten of dat nou een stiltecoupé is of niet. Eigenlijk vind ik de lawaaiigheid in de trein sowieso altijd wel meevallen, of ik zit altijd in de goede treinen
Omdat de dame die mij daar aansprak verre van vriendelijk was.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Die of eentje later.
[..]
Nee.
Hoezo?
Ja, als de rokerscoupé van vroeger violzat stak jij er eentje op in de gewone coupé, want "je koos niet voor een niet-rokencoupé"?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:10 schreef De.Kromme het volgende:
Stiltecoupe's. Natuurlijk hoort het een beetje rustig te zijn in de trein, maar laatst zat ik in zo'n achterlijke coupé op een normale toon te praten met een vriendin, begint er in een keer zo'n opa sssst te zeggen
. Ik zei toen ook al : de andere coupé's waren vol, ik kies niet voor zo'n stiltecoupé.
Neuh, ik zeg het altijd heel aardig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat de dame die mij daar aansprak verre van vriendelijk was.
Dat vind ik toch wel heel wat anders. Mensen die last van een normaal gesprek hebben, zijn aanstellerige oude wijven, mensen die last van roken hebben daar kan ik me nog wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, als de rokerscoupé van vroeger violzat stak jij er eentje op in de gewone coupé, want "je koos niet voor een niet-rokencoupé"?
Dat komt omdat jíj last hebt van rook. Dat heb ik weer helemaal niet. Dat geklets komt me aan de andere kant de oren uit. Ik heb de hele dag clienten over de vloer, in de trein wil ik wel eens een beetje rust. Daarom zijn die dingen er.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel heel wat anders. Mensen die last van een normaal gesprek hebben, zijn aanstellerige oude wijven, mensen die last van roken hebben daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
Niet meer of minder dan in andere coupés. Maar ik reis meestal alleen en ik bel bijna nooit dus dat valt meequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar bel of praat jij dan in die stiltecoupés?
Als er stiltecoupé op de ramen staat, moet je gewoon je bakkes houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel heel wat anders. Mensen die last van een normaal gesprek hebben, zijn aanstellerige oude wijven, mensen die last van roken hebben daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
Daar kan ik me wat bij voorstellen, maar in het openbaar is het nou eenmaal nergens rustig (behalve in Drenthe ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat komt omdat jíj last hebt van rook. Dat heb ik weer helemaal niet. Dat geklets komt me aan de andere kant de oren uit. Ik heb de hele dag clienten over de vloer, in de trein wil ik wel eens een beetje rust. Daarom zijn die dingen er.
Nee, moet de NS maar meer treinstellen inzetten. Ik ga niet op de gang staan omdat sommige oudjes absolute stiltequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als er stiltecoupé op de ramen staat, moet je gewoon je bakkes houden
Je usernamesig is passend en zou je ter harte moeten nemen. Je kan ook je mond wel eens een kwartiertje houden, of heb je ADHD?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:18 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, moet de NS maar meer treinstellen inzetten. Ik ga niet op de gang staan omdat sommige oudjes absolute stiltewillen hebben.
Nee, tijdens college's moet ik al vaak genoeg stil zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je usernamesig is passend en zou je ter harte moeten nemen. Je kan ook je mond wel eens een kwartiertje houden, of heb je ADHD?
Oh, ben jij er ook weer? Heeft je moeder nu je biertje en je sjek nog niet gehaald?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:30 schreef beelz het volgende:
Jezus stel je niet zo aan zeg... Wat een ramp dat iemand zit te praten in een kanslozencoupé... Als je in stilte wilt reizen ga je maar met de auto. Jankbek.
discriminatie zeg ik je !!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:22 schreef cultheld het volgende:
Ik heb nog steeds trauma's van een dikke Antilliaanse vrouw met een paar koters bij zich, die stennis ging schoppen tegen een paar vrouwen die haar attendeerden op haar lawaai in een stiltecoupé, waarna zij het op een krijsen zette, "racisten" schreeuwde en na 5 minuten stampij eindelijk vertrok. Het mini-applaus wat daar op volgde was dan wel weer erg grappig.
Het zit je nogal hoog he? Best wel knap van je dat je elke keer dat ik iets post terug moet grijpen op iets van 4 jaar geleden. Oh zei ik knap? Ik bedoelde natuurlijk zielig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, ben jij er ook weer? Heeft je moeder nu je biertje en je sjek nog niet gehaald?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:30 schreef beelz het volgende:
Jezus stel je niet zo aan zeg... Wat een ramp dat iemand zit te praten in een kanslozencoupé... Als je in stilte wilt reizen ga je maar met de auto. Jankbek.
Doe normaal, frustiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:30 schreef beelz het volgende:
Dan ga je maar op het balkon zitten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Als de rest van de trein vol zit, en ik kom per ongeluk in één van die stiltecoupé's.. dan ga ik dus echt niet anderhalf uur lang m'n bek dicht houden hé.
De regels staan er vrij duidelijk hè. Geen luide gesprekken, telefoongesprekken of muziek. Zo lastig is dat echt niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Als de rest van de trein vol zit, en ik kom per ongeluk in één van die stiltecoupé's.. dan ga ik dus echt niet anderhalf uur lang m'n bek dicht houden hé.
Sowieso, stilecoupé'sBlijf je toch lekker thuis...
Ha-ha.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan ga je maar op het balkon zitten.
De meesten van ons hebben een baan, hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Sowieso, stilecoupé'sBlijf je toch lekker thuis...
Ga je lekker met de auto als je stilte wilt...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
De meesten van ons hebben een baan, hoor.
Ben je toen niet overgestapt in Eindhoven? En heb je donker blond haar?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neuh, ik zeg het altijd heel aardig.
"Pardon, u had het wellicht niet gezien, maar dit is een stiltecoupé. Nee, erg duidelijk aangegeven is het niet, maar ik vind het wel prettig om even mijn hoofd bij mijn werk te kunnen houden. Zoudt u zo vriendelijk willen zijn...? Ja? Prettig hoor, bedankt."
Ik word nooit echt boos.
Hoezo? De trein is milieuvriendelijker en ik werk aan de Amsterdamse grachtengordel. Daar komen met de auto is godsonmogelijk. Dus ík zou met de auto moeten omdat sommige mensen te beroerd zijn even stil te zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ga je lekker met de auto als je stilte wilt...
Nee. Den Bosch.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ben je toen niet overgestapt in Eindhoven? En heb je donker blond haar?
Ik zal maar niet verder gaan vragen naar zaken die er niet toe doen.
Zoals ik al zei, onmogelijk om dat te verwachten van iedereen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo? De trein is milieuvriendelijker en ik werk aan de Amsterdamse grachtengordel. Daar komen met de auto is godsonmogelijk. Dus ík zou met de auto moeten omdat sommige mensen te beroerd zijn even stil te zijn?
Hoezo? Iedereen behalve JohnDope houdt zich toch ook aan het rookverbod?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, onmogelijk om dat te verwachten van iedereen.
Ik wens je veel succes met gefrustreerd in de trein zitten de komen 5 jaar (of totdat de stiltecoupé's weer afgeschaft worden).
Laten we beginnen met de bankjes eruit slopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:02 schreef De.Kromme het volgende:
Het hoofddoel van de NS is alle mensen comfortabel vervoeren, stiltecoupé's zijn in mijn ogen luxe. Als je je hoofddoel al niets eens kan bereiken dan moet je de luxe voorlopig laten varen, en je concentreren op je hoofddoel.
Moet ik deze vraag serieus nemen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen behalve JohnDope houdt zich toch ook aan het rookverbod?
Ja. Volgens mij nemen steeds meer mensen die geboden ook serieus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Moet ik deze vraag serieus nemen?
Nee, daar betalen de reizigers (veel) extra geld voor. Zonder dat extra geld was er helemaal geen extra coupe geweest waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:04 schreef Xtreem het volgende:
Dus volgens jou is de 1e klas ook binnenkort afgeschaft?
Zitten is geen luxe.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Laten we beginnen met de bankjes eruit slopen.
Dan heb jij nog nooit een spitstrein naar Den Haag meegemaaktquote:
Nou ja, daar geef je dus precies aan wat ik bedoel. Laat ze eerst de basis (op tijd vervoerd worden en zitten) eens voor elkaar krijgen voordat ze extra dingen toevoegen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een spitstrein naar Den Haag meegemaakt.
Dus omdat een te grote groep zich niet aan de regeltjes wenst te houden, schaffen we de regeltjes maar af? De regeltjes zijn niet ingewikkeld ofzo, en het is beter om de overtreders uit te leggen hoe de regels werken dan om ze(=de regels) af te schaffen. De overtreders afschaffen is een nog beter planquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ga je lekker met de auto als je stilte wilt...
Toch vind ik het wel een goed initiatief hoor, die stiltecoupé's. Alleen het valt gewoon niet te handhaven.
Sowieso staat het onduidelijk aangegeven, en je hebt een té grote groep die er toch schijt aan heeft.
Dusstiltecoupé's.
Nee, de regels zijn in de ogen van de meeste mensen onnodig net zoals zoveel regels in Nederland. Afschaffen is makkelijker dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:23 schreef Light het volgende:
[..]
Dus omdat een te grote groep zich niet aan de regeltjes wenst te houden, schaffen we de regeltjes maar af? De regeltjes zijn niet ingewikkeld ofzo, en het is beter om de overtreders uit te leggen hoe de regels werken dan om ze(=de regels) af te schaffen. De overtreders afschaffen is een nog beter plan
Tsjah, regels... Er staat geen boete op als je wél praat.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:23 schreef Light het volgende:
[..]
Dus omdat een te grote groep zich niet aan de regeltjes wenst te houden, schaffen we de regeltjes maar af? De regeltjes zijn niet ingewikkeld ofzo, en het is beter om de overtreders uit te leggen hoe de regels werken dan om ze(=de regels) af te schaffen. De overtreders afschaffen is een nog beter plan
Je koopt een vervoersbewijs, geen plaatsbewijs. En mijn ervaring met de NS is dat ze er wel in slagen om de treinen op tijd te laten rijden. Vertragingen zijn uitzonderingen en kunnen ook nog te maken hebben met dingen waar de NS niets aan kan doen. Mensen die denken dat het rode licht bij een overweg niet voor hun geldt, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nou ja, daar geef je dus precies aan wat ik bedoel. Laat ze eerst de basis (op tijd vervoerd worden en zitten) eens voor elkaar krijgen voordat ze extra dingen toevoegen.
Sowieso, een boete omdat je praatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tsjah, regels... Er staat geen boete op als je wél praat.
Dan hebben mensen vaak schijt aan regels..
Nee hoor, het is maar een enkeling die zich er niet aan houdt en irritant is voor de zwijgende meerderheid.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, de regels zijn in de ogen van de meeste mensen onnodig net zoals zoveel regels in Nederland. Afschaffen is makkelijker dus.
En dat is een slechte zaak.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:27 schreef Light het volgende:
[..]
Je koopt een vervoersbewijs, geen plaatsbewijs.
Lees maar eens het Rover-rapport over Prorail en NS door, je gelooft je ogen niet wat voor ellende de NS en Prorail hadden kunnen voorkomen met goed beleid.quote:En mijn ervaring met de NS is dat ze er wel in slagen om de treinen op tijd te laten rijden. Vertragingen zijn uitzonderingen en kunnen ook nog te maken hebben met dingen waar de NS niets aan kan doen. Mensen die denken dat het rode licht bij een overweg niet voor hun geldt, bijvoorbeeld.
Je maakt het twee keer op een dag mee, dan lijkt het me geen enkeling meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee hoor, het is maar een enkeling die zich er niet aan houdt en irritant is voor de zwijgende meerderheid.
Een enkeling? Net zei je nog dat je elke reis weer 2 mensen tegenkwam die zich er niet aan hielden. Tel daar de mensen die alleen reizen bij op, ik denk dat daarvan een groot deel ook gepraat had als ze met iemand anders waren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee hoor, het is maar een enkeling die zich er niet aan houdt en irritant is voor de zwijgende meerderheid.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:20 schreef De.Kromme het volgende:
Overigens : waar gaat het nu precies over? Mensen die naast elkaar zitten en een normaal gesprek voeren, of mensen die de hele coupé bij elkaar schreeuwen?
Nee hoor. Ik zit veel in de spits, dan is zo'n coupé helemaal vol. Ik heb drie reismomenten met gemiddeld vijf treinen per dag. Zeg dat er een man of twintig in zo'n coupé zitten, maal vijf, da's honderd mensen, dus twee procent kletsers. De rest zit netjes te lezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Je maakt het twee keer op een dag mee, dan lijkt het me geen enkeling meer.
"in de ogen van de meeste mensen". Ik weet niet namens wie je spreekt, maar in ieder geval niet namens mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, de regels zijn in de ogen van de meeste mensen onnodig net zoals zoveel regels in Nederland. Afschaffen is makkelijker dus.
Het is ook niet verboden om te praten. Het is verboden om er luid te praten. En om te bepalen wat luid is en wat niet, moet je een beroep doen op gezond verstand. Voor zover dat aanwezig is, natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tsjah, regels... Er staat geen boete op als je wél praat.
Dan hebben mensen vaak schijt aan regels..
De mensen in dit topic zijn, naast 1 of 2 bejaarden, de eerste mensen ooit die ik hierover hoor klagen. En ik ga echt niet met Tokkies om ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef Light het volgende:
[..]
"in de ogen van de meeste mensen". Ik weet niet namens wie je spreekt, maar in ieder geval niet namens mij.
Wat een slechte vergelijking. Alsof een fietsendief gelijk staat aan 2 mensen die even met elkaar praten.quote:Of wil je ook meteen alle fietsen maar verplicht in een witte fietsen plan zetten? Die dingen worden anders toch maar gejat waar je bij staat.
Volgens mij wordt er ook flink wat afgezeikt onder het stiltecoupé-publiek op de mensen die rustig en zacht een gesprek voeren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:39 schreef Light het volgende:
[..]
Het is ook niet verboden om te praten. Het is verboden om er luid te praten. En om te bepalen wat luid is en wat niet, moet je een beroep doen op gezond verstand. Voor zover dat aanwezig is, natuurlijk.
Daar ben ik het dan wel weer gewoon mee eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:39 schreef Light het volgende:
[..]
Het is ook niet verboden om te praten. Het is verboden om er luid te praten. En om te bepalen wat luid is en wat niet, moet je een beroep doen op gezond verstand. Voor zover dat aanwezig is, natuurlijk.
Neuh. Een normaal gesprek van mensen die naast elkar zitten komt doorgaans niet boven het lawaai van de trein uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook flink wat afgezeikt onder het stiltecoupé-publiek op de mensen die rustig en zacht een gesprek voeren.
Dat weet je als je een kaartje koopt. Als je een zitplaatsgarantie wilt ga je maar met de auto. In de spits, samen met alle andere autorijders in de file.quote:
Ik denk dat ProRail meer had kunnen voorkomen dan de NS. Als 1 van de belangrijkste computers van ProRail uitvalt en er blijkt geen backup-computer te zijn dan rijden er een stuk minder treinen. Da's een fout van ProRail en de NS zit met de problemen. Maar ik heb dat rapport niet gelezen.quote:Lees maar eens het Rover-rapport over Prorail en NS door, je gelooft je ogen niet wat voor ellende de NS en Prorail hadden kunnen voorkomen met goed beleid.
Werk je bij de NS ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:49 schreef Light het volgende:
[..]
Dat weet je als je een kaartje koopt. Als je een zitplaatsgarantie wilt ga je maar met de auto. In de spits, samen met alle andere autorijders in de file.
Klopt, ProRail is de grootste boosdoener. Maar de NS heeft zelf ook geblunderd door pas nieuwe treinstellen te gaan bestellen toen ze ze direct nodig hadden.quote:Ik denk dat ProRail meer had kunnen voorkomen dan de NS. Als 1 van de belangrijkste computers van ProRail uitvalt en er blijkt geen backup-computer te zijn dan rijden er een stuk minder treinen. Da's een fout van ProRail en de NS zit met de problemen. Maar ik heb dat rapport niet gelezen.
Ze zijn toch ook niet stil? Nou dan.quote:En toch moet ik nog minstens tweemaal per dag mensen vriendelijk verzoeken of ze niet stil willen zijn.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook niet stil? Nou dan.
Met jouw accent liever niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:49 schreef Maikuuul het volgende:
kamaroad
Daar irriteer ik me ook kapot aan.. en dan gewoon op die pauper telefoons van ze op de speakert.. ga is deaud denk ik danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:01 schreef JanusAnus het volgende:
Ik vind het altijd wel gezellig van dat gebabbel om je heen in de trein. Het is ook erg leuk om, als er een groep marokkanen met teringmuziek binnenkomt, om je heen te kijken hoe mensen zich zitten te verbijten terwijl ze niks durven te zeggen. Dat weegt ruimschoots op tegen e overlast wat mij betreft.
Nee joh. Ik vraag het altijd vriendelijk, om die schijtluizen die al bang worden van een zachte s eens te laten zien hoe het echt werkt. En dan zetten ze 'm uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:02 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me ook kapot aan.. en dan gewoon op die pauper telefoons van ze op de speakert.. ga is deaud denk ik dan
Want als ik het zeg heb ik zelf een mes tussen mn ribben
Praat eens normaal, het is 'dood' en niet 'deaud'.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:02 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me ook kapot aan.. en dan gewoon op die pauper telefoons van ze op de speakert.. ga is deaud denk ik dan
Want als ik het zeg heb ik zelf een mes tussen mn ribben
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe normaal, frusti.
Verschrikkelijk, die mensen. Ik verwacht totaal geen absolute stilte hoor als ik in die dingen zit, maar je friggin' muziek en je telefoongesprekken kan je toch écht wel achterwege laten in die dingen. Sowieso snap ik niet hoe je dat soort gesprekken kan voeren, wetende dat er 40 man meeluistert.
Het zijn ook altijd echt van die saaie in zichzelf gekeerde typesquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:23 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als ik mn vriendin wil bellen op laag niveau dan doe ik dat. Mensen in een stiltecoupe krijgen gewoon een harde plasser van zeiken.
Iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd echt van die saaie in zichzelf gekeerde types.
Jij bent eerder zielig dat jij dit in je leven ooit mee heb moeten makenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Het zit je nogal hoog he? Best wel knap van je dat je elke keer dat ik iets post terug moet grijpen op iets van 4 jaar geleden. Oh zei ik knap? Ik bedoelde natuurlijk zielig.
En anders ga je de bejaardensoos vervelen met je kansloze gezanikquote:Op woensdag 27 februari 2008 04:10 schreef keesjeislief het volgende:
Helemaal mee eens TS [ afbeelding ]. Een beetje jammer van die sneue lowlifes in dit topic die zich blijkbaar nogal bedreigd voelen in hun bestaansrecht als iemand ze vriendelijk vraagt of ze kunnen doen wat de bedoeling is in zo'n coupé: hun muil houden.
Niet iedereen heeft zin te moeten toehoren bij het zoveelste kansloos domme gesprek ja? Okthxbye.quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:06 schreef Morwen het volgende:
Dit ga je niet menen, een stiltecoupe![]()
![]()
Volgende stap een mensloze coupe
OMG, men o men waar gaat dit heen
Als jij gewoon lekker met je vriendinnen in een normale coupé gaat zitten blaten hoef ik me niet te ergeren aan die inhoudsloze woordendiarree als ik daar niet voor in de stemming ben, iedereen gelukkig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
En anders ga je de bejaardensoos vervelen met je kansloze gezanik
Als jij nou eens gewoon je tolerantiegrens verhoogt en accepteerd dat je niet alleen op de wereld bent misschien hebben we dan al die aparte coupes niet nodig. Of koop een auto, ben je helemaal in je eentjequote:Op woensdag 27 februari 2008 04:18 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Als jij gewoon lekker met je vriendinnen in een normale coupé gaat zitten blaten hoef ik me niet te ergeren aan die inhoudsloze woordendiarree als ik daar niet voor in de stemming ben, iedereen gelukkig..
Er zijn al zat coupés waar je heerlijk kan kletsen, bellen, etc. etc. Laat dan die één of twee stilte coupés aan mensen die het vervelend vinden als ze gedwongen met andere mensen moeten meeluisteren, en waar ze lekker kunnen lezen of werken. Dan is iedereen blij!quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als jij nou eens gewoon je tolerantiegrens verhoogt en accepteerd dat je niet alleen op de wereld bent misschien hebben we dan al die aparte coupes niet nodig. Of koop een auto, ben je helemaal in je eentje
Nogmaals: Koop een fiets of een auto. Dat gezeik over aparte coupes, komt op mijn nogal 1900 over. Kijk eens naar jezelf, ben jij wel zo tolerant?quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:25 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Er zijn al zat coupés waar je heerlijk kan kletsen, bellen, etc. etc. Laat dan die één of twee stilte coupés aan mensen die het vervelend vinden als ze gedwongen met andere mensen moeten meeluisteren, en waar ze lekker kunnen lezen of werken. Dan is iedereen blij!
Die aparte coupés zijn er al, er is dus klaarblijkelijk behoefte aan, het zijn er maar één of twee, en het enige wat van je gevraagd wordt is of je de daar geldende regels wilt respecteren omdat er mensen zijn die daar op momenten echt behoefte aan hebben. Moeilijk hè. Misschien moet je eerst eens naar je eigen tolerantiegrens kijken als je het daar al zo Spaans benauwd van krijgt, denk je niet?quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als jij nou eens gewoon je tolerantiegrens verhoogt en accepteerd dat je niet alleen op de wereld bent misschien hebben we dan al die aparte coupes niet nodig. Of koop een auto, ben je helemaal in je eentje
En dan die UIquote:Op woensdag 27 februari 2008 05:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Niets leuker dan een stiltecoupé op stelten te zetten, om al die verzuurde mensen te narren.
Die coupes zijn ervoor gemaakt. Maarja, ik ga de volgende keer ook wel gewoon overal op het station m'n joint opsteken. Als iedereen gewoon zijn tolerantiegrens iets verhoogt en accepteert dat je niet alleen op de wereld bent, heb je die aparte rookpalen niet nodig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dit het een van de, zoniet HET treurigste ding dat ik ooit heb gelezen als dit waar is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:51 schreef giscard het volgende:
Ik hoestte vorige week in een stiltecoupé. Vroeg iemand serieus, of ik de volgende keer dat ik een hoest voelde aankomen, even naar het balkon wilde gaan.
Netjes/Vriendelijk vragen? De eerste op zijn lange tenen getrapte "stilte" reiziger die ik netjes iets zie vragen in dit kader moet ik nog tegenkomen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:10 schreef keesjeislief het volgende:
Helemaal mee eens TS [ afbeelding ]. Een beetje jammer van die sneue lowlifes in dit topic die zich blijkbaar nogal bedreigd voelen in hun bestaansrecht als iemand ze vriendelijk vraagt of ze kunnen doen wat de bedoeling is in zo'n coupé: hun muil houden.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:06 schreef Sapstengel het volgende:
Als je zo graag wil bellen ga je maar in een andere coupé zitten. Of gewoon helemaal niet met de trein. Bellende mensen in de trein.
Er zijn zo verschikkelijk veel dingen waar ik me dood aan erger in een trein, maar daar ga ik toch ook niet zo om liggen huilen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:18 schreef Sapstengel het volgende:
Doe dat dan in een normale coupé. Ik accepteer dat er geluiden in een trein aanwezig zijn, daarom ga ik in een stiltecoupé zitten, zodat ik daar geen last van heb.
Maar die beredenatie van de stilte coupé-verbaggeraars slaat nergens op. Mensen die stilte willen, willen de hele wereld voor zichzelf en moeten eens aan een ander denken, terwijl de mensen die bellen in een stiltecoupé vinden dat ze best wel mogen bellen en andere mensen niet zo egoïstisch moeten zijn. Hoezo pot verwijt de ketel enzo..
Fietsen tussen Den Haag en Utrecht?! Auto rijden als student, hoeveel ken jij er?! Je argument gaat dus niet altijd op. En die coupés zijn er nou eenmaal, dus gedraag je daarnaar. En ik ben fucking tolerant.quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nogmaals: Koop een fiets of een auto. Dat gezeik over aparte coupes, komt op mijn nogal 1900 over. Kijk eens naar jezelf, ben jij wel zo tolerant?![]()
![]()
Dan ben je al lang niet met de trein geweest, de laatste keer dat ik ging zaten er grote stickers op de ramen over de hele breedte.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
Er zijn zo verschikkelijk veel dingen waar ik me dood aan erger in een trein, maar daar ga ik toch ook niet zo om liggen huilen?
Kom op zeg.
Bovendien is een stiltecoupe zwaar onduiderlijk aangeven (klein vierkant stikketje ergens boven het raam kennerlijk) en heb dus 9vd10 keer niet eens in de gaten dat ik er in 1 zit. (mede omdat 250 andere geluiden waarneembaar zijn en het bij mij niet de indruk wekt dat ik in een stiltecoupe zit en dat ik me afvraag waarom het uberhaupt een stiltecoupe heet.)
Het is ook eigenlijk gewoon een debiel concept als je er over nadenkt. Stiltecoupe.Mag ik een rokerscoupe?
Ik vind het ook respectloos dat ik voor een stel bejaarden niet normaal zou mogen praten in de trein.quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:13 schreef Neuroscience het volgende:
Leuk, zo'n topic waarin weer eens wordt bevestigd hoe moeilijk het voor sommige mensen is om rekening met anderen te houden en zich respectvol te gedragen.
overal zijn regels.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik vind het ook respectloos dat ik voor een stel bejaarden niet normaal zou mogen praten in de trein.
Dit is een domme 'fatsoensregel' waar ik niet meer akkoord gaquote:
Heb geen keus he? Nogmaals : laat de NS eerst voor meer normale vrije stoelen zorgen, dan neem ik daar wel plaats. Maar ik weiger het om voor een stel suffe bejaarde azijnzeikers om in dat halletje te gaan zitten als de rest van de trein vol is.quote:indien je niet aan de regels wilt/kunt houden moet je er niet heengaan of gebruiken.
quote:Stiltecoupe's moet je gewoon je bakkes houden.
Start je eigen land of ga in de jungle wonen ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:41 schreef De.Kromme het volgende:
Dit is een domme 'fatsoensregel' waar ik niet meer akkoord ga.
Nee hoor, ik pas me vaak genoeg aan, als ik het nu ervan inzie. Een stiltecoupé mag wat mij betreft afgeschaft worden, en dat zal op den duur ook wel gebeuren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Start je eigen land of ga in de jungle wonen ofzo
Aanpassen is moeilijk voor je he
Lastig mikken...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:23 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als ik mn vriendin wil bellen op laag niveau dan doe ik dat. Mensen in een stiltecoupe krijgen gewoon een harde plasser van zeiken.
Ja idd zag het ook ja... op 4 vd 10 treinen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan ben je al lang niet met de trein geweest, de laatste keer dat ik ging zaten er grote stickers op de ramen over de hele breedte.
Maar zo'n rookcoupé is niet nodig toch, je kan gewoon in elke coupé roken. Mensen moeten maar niet zo egoistisch zijn en alleen aan zichzelf denken als ze vinden dat iemand er niet mag roken. Dan moeten ze maar met de auto gaan als ze niet in de rook willen zitten.
Wat is de 'regel' eigenlijk? Absolute stilte of gewoon mogen praten op acceptabel geluidsniveau?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar De.Kromme, die stiltecoupé is er nu nog wel. Dat betekent dus dat jij er gewoon aan hebt te houden.
Dat is een wet, waarvan het nut allang maatschappelijk en wetenschappelijk aangetoond is.quote:Pedofielen willen de leeftijdsgrens voor sexuele shizzle verlagen. Betekent dat dat zij daar dan nu vast een voorschot op zouden mogen nemen? Dat is toch je reinste kutredenatie, of niet dan?
Nogmaals : laat de NS dan eerst maar zorgen dat ik in een coupé kan zitten waar ik wel kan praten.quote:Een regel is een regel en als het je niet zint, dan kun je mooi de rails gaan kussen.
LOLquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:44 schreef McKillem het volgende:
Als we dan toch bezig zijn ook maar ff een sociaal contactgestoorde coupe... of is dat de stiltecoupe
Maar acceptabel volume doet iemand met een beejte fatsoen altijd, of je nou in een stiltecoupe zit of niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lastig mikken...
OT:
Overdadig lawaai in de trein is inderdaad wel storend als je probeert te lezen/werken. Daarom zet ik ook gewoon een muziekje (met koptelefoon) op. Dan heb ik er geen last van. Verder lijkt het me geen probleem als mensen gewoon praten in een stiltecoupé, mits op acceptabel volume.
Welk deel van stilte begrijp jij niet?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:44 schreef De.Kromme het volgende:
Wat is de 'regel' eigenlijk? Absolute stilte of gewoon mogen praten op acceptabel geluidsniveau?
Voor mensen die wel werk hebben, is zo'n stilteruimte ook belangrijk. Dat jij er met je tokkie-niveau geen nut van hebt, betekent nog niet dat het afgeschaft moet worden.quote:Dat is een wet, waarvan het nut allang maatschappelijk en wetenschappelijk aangetoond is.
Je koopt een vervoersbewijs idioot, geen plaatsbewijs. Ook al zouden ze ons vervoeren in veewagons, dan nog zou je niet mogen klagen. Het niveau van sommige gesprekken is ook gewoon schrikbarend dus ik vind het terecht als ze zulk tokkietuig er zelfs uitpleuren. Moet iedereen echt horen dat die en die zijn aambeien heeft opengereten aan de hooivork van boer Jan? Echt te irritant.quote:Nogmaals : laat de NS dan eerst maar zorgen dat ik in een coupé kan zitten waar ik wel kan praten.
Stilte is een relatief begripquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welk deel van stilte begrijp jij niet?
Jammer dan, dan gaan ze lekker in de bibliotheek zitten, of thuis. Of ze blijven op kantoor ofzo... Of nog beter : maak van alle stilte-coupé's een 1e klas-coupé en laat de mensen die stilte willen daarvoor maar extra betalen. Probleem opgelost, iedereen tevreden.quote:Voor mensen die wel werk hebben, is zo'n stilteruimte ook belangrijk.
Tokkie-niveauquote:Dat jij er met je tokkie-niveau geen nut van hebt, betekent nog niet dat het afgeschaft moet worden.
En dat vind ik al erg genoeg. Als ze nou eerst eens zorgden dat iedereen een plaats had, kun je eens verder gaan kijken naar overbodige 'luxe' zoals stiltecoupé's. Of laat die mensen zelf voor de kosten opdraaien zoals ik hierboven al aangaf.quote:Je koopt een vervoersbewijs idioot, geen plaatsbewijs. Ook al zouden ze ons vervoeren in veewagons, dan nog zou je niet mogen klagen.
Nogmaals : ik doel nu op een normaal gesprek, en niet op schreeuwende mensen. Als je je daar al aan stoort dan moet je eens naar de dokter, want dan ben je blijkbaar redelijk gestresst en opgefokt.quote:Het niveau van sommige gesprekken is ook gewoon schrikbarend dus ik vind het terecht als ze zulk tokkietuig er zelfs uitpleuren. Moet iedereen echt horen dat die en die zijn aambeien heeft opengereten aan de hooivork van boer Jan? Echt te irritant.
Jezus, trek je altijd aan je piemel of vreet je uit je neus als je in de trein zitten? De meeste treinreizigers moeten dagelijks op een neer, en willen daarom hun tijd nuttig besteden aan lezen / werken / studeren. Wat is dat nou voor gebazel, dat je voor stilte naar de 1ste klas moet? Ga je in je volgende post schrijven dat mensen die een hekel hebben aan keiharde hiphop, maar extra moeten betalen voor de 1ste klas?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:58 schreef De.Kromme het volgende:
Jammer dan, dan gaan ze lekker in de bibliotheek zitten, of thuis. Of ze blijven op kantoor ofzo... Of nog beter : maak van alle stilte-coupé's een 1e klas-coupé en laat de mensen die stilte willen daarvoor maar extra betalen. Probleem opgelost, iedereen tevreden.
De NS functioneert heel goed. In legio landen mag je de trein delen met zo'n tweeduizend andere mensen die op en aan het treinstel hangen. (India.)quote:En dat vind ik al erg genoeg. Als ze nou eerst eens zorgden dat iedereen een plaats had, kun je eens verder gaan kijken naar overbodige 'luxe' zoals stiltecoupé's. Of laat die mensen zelf voor de kosten opdraaien.
Nee, als ik zelf (alleen) in de trein zit, doe ik bovenstaande ook. Als ik normaal kan zitten tenminstequote:Op woensdag 27 februari 2008 15:03 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Jezus, trek je altijd aan je piemel of vreet je uit je neus als je in de trein zitten? De meeste treinreizigers moeten dagelijks op een neer, en willen daarom hun tijd nuttig besteden aan lezen / werken / studeren.
Over gebazel gesprokenquote:Wat is dat nou voor gebazel, dat je voor stilte naar de 1ste klas moet? Ga je in je volgende post schrijven dat mensen die een hekel hebben aan keiharde hiphop, maar extra moeten betalen voor de 1ste klas?
Ja, goede vergelijking, Indiaquote:De NS functioneert heel goed. In legio landen mag je de trein delen met zo'n tweeduizend andere mensen die op en aan het treinstel hangen. (India.)
Ik dacht dat ik dat toch echt zelf wel even bepaalde. Je hebt gewoon je bek te houden in een stilte coupe. Of snap jij niet wat het woord stilte inhoudt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:18 schreef De.Kromme het volgende:
De trein is niet bedoeld om te slapen, maar om te reizen. Dan slaap je maar langer uit of ga je eerder naar bed.
Koop een 1e klas kaartje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat toch echt zelf wel even bepaalde. Je hebt gewoon je bek te houden in een stilte coupe. Of snap jij niet wat het woord stilte inhoudt?
Je denkt toch niet dat ik extra ga betalen omdat een stel tokkies hun bek niet kunnen houden? Get a grip.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Koop een 1e klas kaartje.
Voor mensen die nooit met de trein gaan is het wel weer een verassing. Stilte coupe's hoe verzinnen ze het.
Net als dat ik zelf bepaal of ik praat met een medepassagier, waar dan ook. Ik wil zelfs nog wel even opstaan en een andere coupé zoeken, maar als daar geen ruimte meer is, jammer dan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat toch echt zelf wel even bepaalde.
Nogmaals : jullie stellen je aan als een stel overspannen bejaarden, doe je MP3-speler aan en ga niet zitten letten op dingen.quote:Je hebt gewoon je bek te houden in een stilte coupe. Of snap jij niet wat het woord stilte inhoudt?
Nee, jij met je lelijke grafkopquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:28 schreef Elixabete het volgende:
Dr.Kromme moet je niet serieus nemen
kansloze user
Ja, dat valt mij ook op. Nu ben ik zelf ook vrouw, en ik heb er ook geen moeite mee dat mensen praten... maar niet in een stilte coupequote:Op woensdag 27 februari 2008 15:28 schreef Scaurus het volgende:
Wat mij opvalt is dat het in 80% van de gevallen toch wel het vrouwelijke deel van de mensheid is die kwebbelt in de trein.
Ik ga nooit met de trein. 2 weken geleden voor de verandering wel van schiphol naar eindhoven. Ik stap in de trein en bel ff naar een kennis met de vraag of ze mij op willen halen in Eindhoven. Gaat er zo'n hysteries wijf lopen zeiken dat ik niet mag bellen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik extra ga betalen omdat een stel tokkies hun bek niet kunnen houden? Get a grip.
Ik ben voor het preventief eruit flikkeren van die kutkneuzen. Netzoals die aso's met hun veelste harde mp3 spelers, van die wiggers met hun boxen aan hun telefoon en die breezersletjes die niet normaal hun bek open kunnen doen. Opzouten met die tokkie's.
De NS heeft die stilte coupe's niet voor niks gemaakt. En als je erin gaat zitten, heb je je waffel te houden. Kun je dat niet, dan tief je maar op naar een plaats waar WEL gesproken mag worden.
Nou ik dacht niet dat je dat zelf bepaalde. De huisregels van NS zijn dat je gewoon je smoel hebt te houden. En als ik je tegen kom al pratend in een stilte coupe, of wie dan ook, zal ik niet nalaten je erop aan te spreken en het zeker kenbaar te maken aan een NS medewerker.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:30 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Net als dat ik zelf bepaal of ik praat met een medepassagier, waar dan ook. Ik wil zelfs nog wel even opstaan en een andere coupé zoeken, maar als daar geen ruimte meer is, jammer dan.
[..]
Nogmaals : jullie stellen je aan als een stel overspannen bejaarden, doe je MP3-speler aan en ga niet zitten letten op dingen.
Ik heb net zo'n hekel aan aso-families die schreeuwend door de trein lopen als jullie, maar een aantal mensen zoeken het 'lawaai' gewoon op en storen zich al aan iemand die hoest.
http://youtube.com/watch?v=4fZ4GZphTSc&feature=related.
Dit is wel het ultieme bewijs dat we je idd niet serieus moeten nemen, iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:31 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, jij met je lelijke grafkop.
gelukkig hoeven wij niet samen te levenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:31 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, jij met je lelijke grafkop.
Het recht van de sterkste, jammer he?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:34 schreef Scaurus het volgende:
Ach, ingetogenheid en stilzwijgen zijn geen deugden meer, toch? Het kan niet snel en hard en schreeuwerig genoeg tegenwoordig. Macht aan de schreeuwlelijken!
Ik ben met je eens dat in sommige treinen het idd ook niet goed is aangeven. Echt de trein die ik altijd neem, heeft het mega groot op zn raam staan, dus dat is niet te missen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de trein. 2 weken geleden voor de verandering wel van schiphol naar eindhoven. Ik stap in de trein en bel ff naar een kennis met de vraag of ze mij op willen halen in Eindhoven. Gaat er zo'n hysteries wijf lopen zeiken dat ik niet mag bellen.Voor mij was het niet duidelijk dat het een stilte coupe was. Dus schrijf maar een brief naar de NS dat zij het beter moeten aangeven ipv mensen af lopen zeiken die in 9 van de 10 gevallen van niks weten.
Nee, al die 20 katten, brrrquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:36 schreef Elixabete het volgende:
[..]
gelukkig hoeven wij niet samen te leven
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Het recht van de sterkste aso's, jammer he?.
Daar ben ik het dan wel mee eens. Ik vind stilte-coupé's dan onzin, ik vind wel dat er gewoon in z'n algeheel een beetje rust in de trein moet zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:37 schreef Qwea het volgende:
En als jij even snel een belletje pleegt zul je mij daar niet over horen, en zeker niet als het niet goed is aangegeven. Maar als je in een stilte coupe uitgebreid fucking 25 min gaat lopen bellen, omdat je relatie is uitgaan omdat je met ene johan hebt geneukt, nou dan kun je de tering krijgen
Is het zo moeilijk om even naar het tussencompartiment te lopen als je wil bellen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de trein. 2 weken geleden voor de verandering wel van schiphol naar eindhoven. Ik stap in de trein en bel ff naar een kennis met de vraag of ze mij op willen halen in Eindhoven. Gaat er zo'n hysteries wijf lopen zeiken dat ik niet mag bellen.Voor mij was het niet duidelijk dat het een stilte coupe was. Dus schrijf maar een brief naar de NS dat zij het beter moeten aangeven ipv mensen af lopen zeiken die in 9 van de 10 gevallen van niks weten.
Het gebrek aan enig vermogen om verder te kijken dan de eigen neus lang is van de domme schreeuwtokkie, zul je bedoelen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Het recht van de sterkste, jammer he?.
Waarom? Ben je een bejaarde ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:39 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er gewoon in z'n algeheel een beetje rust in de trein moet zijn.
Fijn. Want ik heb zelf ook wel eens gehad dat ik 10 sec ging bellen in een stilte coupe. Daar heb ik ook geen moeite mee als anderen dat doen. Ik zit in een stilte coupe omdat het me aan mn reet zal roesten welke tokkie er met johan heeft geneukt, welke aso neger zn 50 cent rap muziek zo hard moet zetten omdat het anders niet "dope" is, en van die aso wiggers die hun mp3 speler/ipod op volume " er scheert een straaljager over" hebben staan omdat ze denken dat heel de fucking coupe maar met hun muziek mee moet luisteren. Ik kots op zulke lui.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:39 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel mee eens. Ik vind stilte-coupé's dan onzin, ik vind wel dat er gewoon in z'n algeheel een beetje rust in de trein moet zijn.
Schreeuwtokkies zijn erg, mensen die zich dood gaan zitten ergeren maar niets zeggen en later op een forum gaan klagen zijn ook ergquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:41 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het gebrek aan enig vermogen om verder te kijken dan de eigen neus lang is van de domme schreeuwtokkie, zul je bedoelen..
Ik vraag jou toch ook niet om je b** te houden wanneer je samen met iemand reistquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:39 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om even naar het tussencompartiment te lopen als je wil bellen?
2 Noorse boskatten en 1 Siberische boskatquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:42 schreef De.Kromme het volgende:
Ik riep maar wat over jou en katten, blijkbaar zat er een kern van waarheid in m'n gescheld en m'n opmerking over katten..
jij bent er ook 1quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Schreeuwtokkies zijn erg, mensen die zich dood gaan zitten ergeren maar niets zeggen en later op een forum gaan klagen zijn ook erg.
Ik ook. Maar het ging er hier over dat zelfs fluisteren en hoesten al 'verboden' moet zijn in bepaalde coupé's en dat vind ik onzin.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fijn. Want ik heb zelf ook wel eens gehad dat ik 10 sec ging bellen in een stilte coupe. Daar heb ik ook geen moeite mee als anderen dat doen. Ik zit in een stilte coupe omdat het me aan mn reet zal roesten welke tokkie er met johan heeft geneukt, welke aso neger zn 50 cent rap muziek zo hard moet zetten omdat het anders niet "dope" is, en van die aso wiggers die hun mp3 speler/ipod op volume " er scheert een straaljager over" hebben staan omdat ze denken dat heel de fucking coupe maar met hun muziek mee moet luisteren. Ik kots op zulke lui.
Vooroordeel of mensenkennis ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
2 Noorse boskatten en 1 Siberische boskat
2+1=3
Als er iemand echt lawaai loopt te maken dan vraag ik gewoon vriendelijk of het wat stiller kan hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:46 schreef Elixabete het volgende:
[..]
jij bent er ook 1
jij zegt er dan ook niks van als er herrie gemaakt word in de trein
Je verstopt je liever achter je MP3 dan dat je er wat van zegt
Meer het recht van de domste, maar goed.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Het recht van de sterkste, jammer he?.
Vooroordeel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vooroordeel of mensenkennis ?.
En zal ik je eens vertellen waartom mensen niks zeggen? Omdat als je je bek opentrekt hij dicht gemept wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Schreeuwtokkies zijn erg, mensen die zich dood gaan zitten ergeren maar niets zeggen en later op een forum gaan klagen zijn ook erg.
Ooh, ja ik heb de OP niet gelezenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het ging er hier over dat zelfs fluisteren en hoesten al 'verboden' moet zijn in bepaalde coupé's en dat vind ik onzin.
Waar lees je dat? Ik zeg er gewoon wat van hoor. Meestal helpt dat, soms kom je zo'n figuur tegen die meteen het schuim op z'n mond heeft staanquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, vooral als het zo slecht staat aangegeven. En het was een belletje van 15 sec dus ik snapte de overtrokken reactie van dat mens niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:39 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om even naar het tussencompartiment te lopen als je wil bellen?
Als jij normaal bent opgevoed hoeft het niet aangegeven te worden. Dan weet je al vanzelf dat het onbeschoft is om in het bijzijn van anderen te telefoneren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, vooral als het zo slecht staat aangegeven. En het was een belletje van 15 sec dus ik snapte de overtrokken reactie van dat mens niet.
Stop jij fijn een mp-3 speler in je oren!quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Als jij normaal bent opgevoed hoeft het niet aangegeven te worden. Dan weet je al vanzelf dat het onbeschoft is om in het bijzijn van anderen te telefoneren.
bullshit. Het is onbeschoft om 25 min een nutteloos telefoon gesprek te gaan voeren. Bellen in de trein is niks mis mee. Zolang het niet te lang en te luid is. En het daadwerkelijk ook nog ergens over gaatquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Als jij normaal bent opgevoed hoeft het niet aangegeven te worden. Dan weet je al vanzelf dat het onbeschoft is om in het bijzijn van anderen te telefoneren.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef Scaurus het volgende:
[..]
mensen die zulke nutteloze gesprekken voeren over de telefoon mogen van mij ook doodquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:56 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Wat moet jij een vervelend persoon zijn. Een kort gesprek 'ik kom er aan' ofzo, als je je daar al aan stoort mag je wel eens langs een psychiator.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:54 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Zeer zelden is het 'ik kom er aan'. Men plakt er altijd nog wel een gesprek over hoe Jonas zich gedroeg op Anna's verjaardag aan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:56 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Wat moet jij een vervelend persoon zijn. Een kort gesprek 'ik kom er aan' ofzo, als je je daar al aan stoort mag je wel eens langs een psychiator.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:57 schreef Elixabete het volgende:
[..]
mensen die zulke nutteloze gesprekken voeren over de telefoon mogen van mij ook dood
Omdat? Als je opgehaald wordt op een station ofzo, of iemand wacht op je met het eten en je weet vantevoren niet precies hoe laat je de trein pakt is, lijkt het me niet meer dan normaal dat je dat even doorgeeft. Al doe ik het vaker per SMS.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:57 schreef Elixabete het volgende:
[..]
mensen die zulke nutteloze gesprekken voeren over de telefoon mogen van mij ook dood
nou ja, wel als je half nederland doorreist ja.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:58 schreef TheDenialTwist het volgende:
Toch vind ik iedereen hier maar ontzettend overdrijven. Of zijn jullie allemaal overgevoelig voor geluid en reizen jullie allemaal tegelijk met de gehele tokkiebuurt?
Ok, maar dat zijn uberhaupt domme gesprekken, of het nou in de trein of daarbuiten is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:58 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Zeer zelden is het 'ik kom er aan'. Men plakt er altijd nog wel een gesprek over hoe Jonas zich gedroeg op Anna's verjaardag aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |