Voor zover ik weet alleen in koplopersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:55 schreef House-Musik het volgende:
Stiltecoupe .. nog nooit van gehoord, zit dat in elke train dan ?
Koplopers ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet alleen in koplopers
Zo goed als elke trein. Die halve metro's bij Amsterdam hebben soms geen stiltecoupé.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:55 schreef House-Musik het volgende:
Stiltecoupe .. nog nooit van gehoord, zit dat in elke train dan ?
Is een held.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:58 schreef -MyLove- het volgende:
stiltecoupé hahaha wie dat ooit uitgevonden heeft
Waarom? ik kijk liever naar buiten dan naar stickersquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:03 schreef Floripas het volgende:
Hint: kijk naar grijs-transparante stickers op de ramen.
Ja, ik denk het wel. Die of eentje later.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:07 schreef ColtZ40 het volgende:
Zat jij Vrijdag 15 feb om 8 uur in de trein van Amsterdam naar Eindhoven?
Nee.quote:En heb je een rode jas?
Maar bel of praat jij dan in die stiltecoupés?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik merk eigenlijk nooit echt verschil tussen stiltecoupés en gewone coupés qua lawaaiigheid. Het maakt mij ook helemaal niet uit, ik ga gewoon ergens zitten of dat nou een stiltecoupé is of niet. Eigenlijk vind ik de lawaaiigheid in de trein sowieso altijd wel meevallen, of ik zit altijd in de goede treinen
Omdat de dame die mij daar aansprak verre van vriendelijk was.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Die of eentje later.
[..]
Nee.
Hoezo?
Ja, als de rokerscoupé van vroeger violzat stak jij er eentje op in de gewone coupé, want "je koos niet voor een niet-rokencoupé"?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:10 schreef De.Kromme het volgende:
Stiltecoupe's. Natuurlijk hoort het een beetje rustig te zijn in de trein, maar laatst zat ik in zo'n achterlijke coupé op een normale toon te praten met een vriendin, begint er in een keer zo'n opa sssst te zeggen
. Ik zei toen ook al : de andere coupé's waren vol, ik kies niet voor zo'n stiltecoupé.
Neuh, ik zeg het altijd heel aardig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat de dame die mij daar aansprak verre van vriendelijk was.
Dat vind ik toch wel heel wat anders. Mensen die last van een normaal gesprek hebben, zijn aanstellerige oude wijven, mensen die last van roken hebben daar kan ik me nog wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, als de rokerscoupé van vroeger violzat stak jij er eentje op in de gewone coupé, want "je koos niet voor een niet-rokencoupé"?
Dat komt omdat jíj last hebt van rook. Dat heb ik weer helemaal niet. Dat geklets komt me aan de andere kant de oren uit. Ik heb de hele dag clienten over de vloer, in de trein wil ik wel eens een beetje rust. Daarom zijn die dingen er.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel heel wat anders. Mensen die last van een normaal gesprek hebben, zijn aanstellerige oude wijven, mensen die last van roken hebben daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
Niet meer of minder dan in andere coupés. Maar ik reis meestal alleen en ik bel bijna nooit dus dat valt meequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar bel of praat jij dan in die stiltecoupés?
Als er stiltecoupé op de ramen staat, moet je gewoon je bakkes houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel heel wat anders. Mensen die last van een normaal gesprek hebben, zijn aanstellerige oude wijven, mensen die last van roken hebben daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
Daar kan ik me wat bij voorstellen, maar in het openbaar is het nou eenmaal nergens rustig (behalve in Drenthe ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat komt omdat jíj last hebt van rook. Dat heb ik weer helemaal niet. Dat geklets komt me aan de andere kant de oren uit. Ik heb de hele dag clienten over de vloer, in de trein wil ik wel eens een beetje rust. Daarom zijn die dingen er.
Nee, moet de NS maar meer treinstellen inzetten. Ik ga niet op de gang staan omdat sommige oudjes absolute stiltequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als er stiltecoupé op de ramen staat, moet je gewoon je bakkes houden
Je usernamesig is passend en zou je ter harte moeten nemen. Je kan ook je mond wel eens een kwartiertje houden, of heb je ADHD?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:18 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, moet de NS maar meer treinstellen inzetten. Ik ga niet op de gang staan omdat sommige oudjes absolute stiltewillen hebben.
Nee, tijdens college's moet ik al vaak genoeg stil zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je usernamesig is passend en zou je ter harte moeten nemen. Je kan ook je mond wel eens een kwartiertje houden, of heb je ADHD?
Oh, ben jij er ook weer? Heeft je moeder nu je biertje en je sjek nog niet gehaald?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:30 schreef beelz het volgende:
Jezus stel je niet zo aan zeg... Wat een ramp dat iemand zit te praten in een kanslozencoupé... Als je in stilte wilt reizen ga je maar met de auto. Jankbek.
discriminatie zeg ik je !!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:22 schreef cultheld het volgende:
Ik heb nog steeds trauma's van een dikke Antilliaanse vrouw met een paar koters bij zich, die stennis ging schoppen tegen een paar vrouwen die haar attendeerden op haar lawaai in een stiltecoupé, waarna zij het op een krijsen zette, "racisten" schreeuwde en na 5 minuten stampij eindelijk vertrok. Het mini-applaus wat daar op volgde was dan wel weer erg grappig.
Het zit je nogal hoog he? Best wel knap van je dat je elke keer dat ik iets post terug moet grijpen op iets van 4 jaar geleden. Oh zei ik knap? Ik bedoelde natuurlijk zielig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, ben jij er ook weer? Heeft je moeder nu je biertje en je sjek nog niet gehaald?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:30 schreef beelz het volgende:
Jezus stel je niet zo aan zeg... Wat een ramp dat iemand zit te praten in een kanslozencoupé... Als je in stilte wilt reizen ga je maar met de auto. Jankbek.
Doe normaal, frustiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:30 schreef beelz het volgende:
Dan ga je maar op het balkon zitten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Als de rest van de trein vol zit, en ik kom per ongeluk in één van die stiltecoupé's.. dan ga ik dus echt niet anderhalf uur lang m'n bek dicht houden hé.
De regels staan er vrij duidelijk hè. Geen luide gesprekken, telefoongesprekken of muziek. Zo lastig is dat echt niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Als de rest van de trein vol zit, en ik kom per ongeluk in één van die stiltecoupé's.. dan ga ik dus echt niet anderhalf uur lang m'n bek dicht houden hé.
Sowieso, stilecoupé'sBlijf je toch lekker thuis...
Ha-ha.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan ga je maar op het balkon zitten.
De meesten van ons hebben een baan, hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Sowieso, stilecoupé'sBlijf je toch lekker thuis...
Ga je lekker met de auto als je stilte wilt...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
De meesten van ons hebben een baan, hoor.
Ben je toen niet overgestapt in Eindhoven? En heb je donker blond haar?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neuh, ik zeg het altijd heel aardig.
"Pardon, u had het wellicht niet gezien, maar dit is een stiltecoupé. Nee, erg duidelijk aangegeven is het niet, maar ik vind het wel prettig om even mijn hoofd bij mijn werk te kunnen houden. Zoudt u zo vriendelijk willen zijn...? Ja? Prettig hoor, bedankt."
Ik word nooit echt boos.
Hoezo? De trein is milieuvriendelijker en ik werk aan de Amsterdamse grachtengordel. Daar komen met de auto is godsonmogelijk. Dus ík zou met de auto moeten omdat sommige mensen te beroerd zijn even stil te zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ga je lekker met de auto als je stilte wilt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |