Hij's weer fijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:05 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3AbtabVQlrY&feature=related
naevond
Ik luister ook de Vervequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij's weer fijn.![]()
Zelfs met een slaperige hummel die Pingu zit te kijken naast je.![]()
Rifje wel gejat van Velvet Undergrouind's "Sweet Jane" trouwens.
http://www.youtube.com/watch?v=BHRFZFmEq9oquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij's weer fijn.![]()
Zelfs met een slaperige hummel die Pingu zit te kijken naast je.![]()
Rifje wel gejat van Velvet Undergrouind's "Sweet Jane" trouwens.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik luister ook de Verve![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=PZwfg5afFDg Dezelfde waarschijnlijk
quote:
Maar wel coolquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
verve is niet velvet underground mijn lieve ONZ muis
quote:
quote:
Zo goed is ie iid nietquote:
Oi ofzoquote:
Cracker ja lackerquote:Op woensdag 27 februari 2008 04:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand een cracker?
gerookt dood visvlees....'t komt goed.....quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:20 schreef Soury het volgende:
Wel met gerookte zalm graag
Nou...hou je haaks dan maar......quote:Op woensdag 27 februari 2008 04:27 schreef Soury het volgende:
Nah weet je ik lach wel.. maar eigenlijk niet diep in mijn hart. Ik ga maar pleite.
Ben het ff zat
Oh ja..tis voor sommigen nog vakantie ook ja...quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je weet. Vakantie, dus druk druk druk
Vakantie is voor schoolgangers. Ik heb slechts 24 vrije dagen per jaar te besteden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:13 schreef Jappie het volgende:
Oh ja..tis voor sommigen nog vakantie ook ja...![]()
Cc ook al wakker en postende zie ik![]()
Ik heb begrepen dat er vannacht een wilde staking was uitgebroken dus dat zal de verklaring wel zijn.
24, dan zit je verkeerd. werken (!) in het onderwijs, minimaal 60 dagenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vakantie is voor schoolgangers. Ik heb slechts 24 vrije dagen per jaar te besteden.
Een wilde staking en niemand die mij wat vertelt???
Sorry ..het kwam op als poepen..quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vakantie is voor schoolgangers. Ik heb slechts 24 vrije dagen per jaar te besteden.
Een wilde staking en niemand die mij wat vertelt???
Gewoon een blik rauhfaser erover heen en niemand die er wat van zegt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:20 schreef noekje het volgende:
Goedemorgen!
Bij gebrek aan ruggengraat moet ik vandaag wat winkels af die kunnen behangen en een trap kunnen bekleden. De bedoeling was dat ik dat allemaal zelf zou gaan doen. Aangezien die bedoeling al 2 jaar aanwezig is en ik dure Retro behang heb liggen, ook al 2 jaar en ik retro heul niet leuk meer vind, moet ik maar wat mensen in gaan huren. Rib eruit en geen ruggengraat. Een wonder dat ik nog kan lopen!
Zeker allemaal via PM geregeld, hè?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:26 schreef Jappie het volgende:
Sorry ..het kwam op als poepen..![]()
Hebben we eindelijk een moderne variant van "witjes" word de boel drooggelegd.
Ik zit niet in het "circuit"... ik kwam er ook vanochtend pas achter.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker allemaal via PM geregeld, hè?
Ja! Dat dus!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
en ik heb alle 12 posts terug gelezen en zie niks over een staking....![]()
doe je mailbox eens delen Jappertje darling
Geeft niks. Ik steun mijn users.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Dat dus!
Ik snap er ook niets van. Of zitten wij soms nu in het verdomhoekje???
Ik weet niet wat je ermee moet maar vooruit..quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
en ik heb alle 12 posts terug gelezen en zie niks over een staking....![]()
doe je mailbox eens delen Jappertje darling
Lief dat je die van mij even verwijderd had voor je deze screenprint maaktequote:Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je ermee moet maar vooruit..![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien is die PM beantwoordquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ja, en waar blijft die p0rn dan, Jappie???
Ja, met "I'll show you mine if you show me yours", dus ik showen en denk je dat ik iets terug heb gekregen?quote:
Er klopt iets niet met de datumvolgorde van die PM's...quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je ermee moet maar vooruit..![]()
[ afbeelding ]
Dacht ik al, mijn gordijnen worden vrijdag pas geleverdquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er klopt iets niet met de datumvolgorde van die PM's...![]()
Tis een HOAX!
Zo kan ik ook liegen dat ik ze wel open laatquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dacht ik al, mijn gordijnen worden vrijdag pas geleverd
daar is dan toch geen woord van gelogen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo kan ik ook liegen dat ik ze wel open laat
Nou buuf, heb de hele avond achter de vensterbank gelegen, niks gezien. En daar is ook geen woord van gelogen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar is dan toch geen woord van gelogen?
Met een kaars in je aars?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef PH52 het volgende:
Nou buuf, heb de hele avond achter de vensterbank gelegen, niks gezien. En daar is ook geen woord van gelogen.
Nee logisch, er hangen nog geen gordijnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou buuf, heb de hele avond achter de vensterbank gelegen, niks gezien. En daar is ook geen woord van gelogen.
Jij camt ook met condoom...quote:
veiligheid voor allesquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij camt ook met condoom...
Ik zou vooral een firewall nemen dan...quote:
Ik neem alles wat in de buurt komtquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou vooral een firewall nemen dan...
Waarvan aktequote:
as ge poept dan kakte!quote:
soms wel soms niet, soms als je het het minst verwacht enzoquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
woww, zie je, het gevaar loert overal.
Bloknotes vol! En ook met lijntjes en ruitjes! Maar qua FOK! volgens mij al even niet meer ...quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand nog blanco pagina's ??
Hoelang is al even? 30-40 minuten ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bloknotes vol! En ook met lijntjes en ruitjes! Maar qua FOK! volgens mij al even niet meer ...
En.... wakkerquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=v1PgiBpTtao
vond ik zomaar in de donkere krochten van mijn cd collectie...zo'n mooie tekst
Ik weet niet wat je hebt gedaan of verklapt (en don't bother to explain, ga ik toch niet snappen), maar mijn groot is dank!quote:
Silver lijkt ook weer okay.quote:
Wat heppie doan dan?!quote:
Blanco of verneukte layout?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:45 schreef APK het volgende:
[..]
Silver lijkt ook weer okay.
Edit: Toch niet.![]()
Zelfde als het screenshot in het betreffende topic: De onderkant met links naar MyAT etc. en de banner is soms verdwenen....quote:
Ja ok, maar dat komt door je browser/pcquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfde als het screenshot in het betreffende topic: De onderkant met links naar MyAT etc. en de banner is soms verdwenen....
Ik heb het ook op andere PC's.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ja ok, maar dat komt door je browser/pc
Danny kan niet devven.quote:Het is niet voor niets dat Danny zegt, say no to Firefox![]()
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het ook op andere PC's.![]()
(ook met ff zeker?)
[..]
Danny kan niet devven.
Freakshow!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef versabommie het volgende:
wanneer is de dgk-sc meet met iedereen die sinds de start van dgk op de sc aanwezig was?
quote:
quote:
Rustig aan maar..quote:
24-2-2008quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef versabommie het volgende:
wanneer is de dgk-sc meet met iedereen die sinds de start van dgk op de sc aanwezig was?
Jullie zijn niet meer on kissing terms?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rustig aan maar.....je reageert als een jaloers kind die bang is dat zijn snoepje word afgepakt...sjeutje..
Hè, wat jammer nu. Toen SC-e ik nog heul niet mee.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef versabommie het volgende:
Begin jij nu ook al dingen te posten die als een tang op een varken slaan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Jappie het volgende:
Rustig aan maar.....je reageert als een jaloers kind die bang is dat zijn snoepje word afgepakt...sjeutje..
Zeg dit maar tegen Noekje:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry pik...het moest van Noekje..
Hoezo "begin"quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:14 schreef APK het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al dingen te posten die als een tang op een varken slaan?
Ik had 'em laatst op de webcam, kon meteen een nieuwe monitor kopen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef versabommie het volgende:
Jullie zijn niet meer on kissing terms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |