Ja, met "I'll show you mine if you show me yours", dus ik showen en denk je dat ik iets terug heb gekregen?quote:
Er klopt iets niet met de datumvolgorde van die PM's...quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je ermee moet maar vooruit..![]()
[ afbeelding ]
Dacht ik al, mijn gordijnen worden vrijdag pas geleverdquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er klopt iets niet met de datumvolgorde van die PM's...![]()
Tis een HOAX!
Zo kan ik ook liegen dat ik ze wel open laatquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dacht ik al, mijn gordijnen worden vrijdag pas geleverd
daar is dan toch geen woord van gelogen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo kan ik ook liegen dat ik ze wel open laat
Nou buuf, heb de hele avond achter de vensterbank gelegen, niks gezien. En daar is ook geen woord van gelogen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar is dan toch geen woord van gelogen?
Met een kaars in je aars?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef PH52 het volgende:
Nou buuf, heb de hele avond achter de vensterbank gelegen, niks gezien. En daar is ook geen woord van gelogen.
Nee logisch, er hangen nog geen gordijnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou buuf, heb de hele avond achter de vensterbank gelegen, niks gezien. En daar is ook geen woord van gelogen.
Jij camt ook met condoom...quote:
veiligheid voor allesquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij camt ook met condoom...
Ik zou vooral een firewall nemen dan...quote:
Ik neem alles wat in de buurt komtquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou vooral een firewall nemen dan...
Waarvan aktequote:
as ge poept dan kakte!quote:
soms wel soms niet, soms als je het het minst verwacht enzoquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
woww, zie je, het gevaar loert overal.
Bloknotes vol! En ook met lijntjes en ruitjes! Maar qua FOK! volgens mij al even niet meer ...quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand nog blanco pagina's ??
Hoelang is al even? 30-40 minuten ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bloknotes vol! En ook met lijntjes en ruitjes! Maar qua FOK! volgens mij al even niet meer ...
En.... wakkerquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=v1PgiBpTtao
vond ik zomaar in de donkere krochten van mijn cd collectie...zo'n mooie tekst
Ik weet niet wat je hebt gedaan of verklapt (en don't bother to explain, ga ik toch niet snappen), maar mijn groot is dank!quote:
Silver lijkt ook weer okay.quote:
Wat heppie doan dan?!quote:
Blanco of verneukte layout?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:45 schreef APK het volgende:
[..]
Silver lijkt ook weer okay.
Edit: Toch niet.![]()
Zelfde als het screenshot in het betreffende topic: De onderkant met links naar MyAT etc. en de banner is soms verdwenen....quote:
Ja ok, maar dat komt door je browser/pcquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfde als het screenshot in het betreffende topic: De onderkant met links naar MyAT etc. en de banner is soms verdwenen....
Ik heb het ook op andere PC's.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ja ok, maar dat komt door je browser/pc
Danny kan niet devven.quote:Het is niet voor niets dat Danny zegt, say no to Firefox![]()
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het ook op andere PC's.![]()
(ook met ff zeker?)
[..]
Danny kan niet devven.
Freakshow!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef versabommie het volgende:
wanneer is de dgk-sc meet met iedereen die sinds de start van dgk op de sc aanwezig was?
quote:
quote:
Rustig aan maar..quote:
24-2-2008quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef versabommie het volgende:
wanneer is de dgk-sc meet met iedereen die sinds de start van dgk op de sc aanwezig was?
Jullie zijn niet meer on kissing terms?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rustig aan maar.....je reageert als een jaloers kind die bang is dat zijn snoepje word afgepakt...sjeutje..
Hè, wat jammer nu. Toen SC-e ik nog heul niet mee.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef versabommie het volgende:
Begin jij nu ook al dingen te posten die als een tang op een varken slaan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Jappie het volgende:
Rustig aan maar.....je reageert als een jaloers kind die bang is dat zijn snoepje word afgepakt...sjeutje..
Zeg dit maar tegen Noekje:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry pik...het moest van Noekje..
Hoezo "begin"quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:14 schreef APK het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al dingen te posten die als een tang op een varken slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |