abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56993098
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:04 schreef Apropos het volgende:
Het stoort me wel dat, bij alle analyses van de oorlog tegen Hezbollah die tot doel hebben aan te tonen dat Olmert weg moet, geen sprake is van de burgerdoden aan Libanese zijde.
Het stoort mij wel dat jij mij zonder reden een fascist noemt en beweert dat ik tekortkomingen heb, zonder deze uit te wijden.
Is niet goed voor je geloofwaardigheid hier.
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 19:01:04 #42
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_56993331
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:19 schreef Monidique het volgende:
Kutkloon, kuttopic, kutslotje.
Want, montov?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:24:47 #43
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_56995818
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik vind discriminatie natuurlijk ook een kwalijke zaak, maar kennelijk is antisemitisme erger dan anti-moslim zijn. .
Nee hoor, net zo erg. Maar anti-semitisme heeft tot de holocaust geleid, dus dat ligt extra gevoelig. Misschien krijgen moslims dezelfde status als ze gedurende een paar jaar systematisch vervolgt en vergast worden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 20:32:12 #44
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_56996018
7% van moslims is voor 9/11. Ook een vorm van genocide?
pi_56996626
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
7% van moslims is voor 9/11. Ook een vorm van genocide?
Neuh, dat is gewoon intellectuele tekortkoming, die 7% beseft niet dat de gevolgen van 9/11 veel zwaarder wegen dan de oorzaken ervan.
pi_56997227
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik vind discriminatie natuurlijk ook een kwalijke zaak, maar kennelijk is antisemitisme erger dan anti-moslim zijn. .
Nou nog een keertje dan maar weer:
quote:
Uitspraak
Het Hof heeft in hoger beroep - met vernietiging van een vonnis van de Arrondissementsrechtbank te 's-Gravenhage van 16 maart 1995 - de verdachte ter zake van 1. "het zich in het openbaar mondeling, opzettelijk beledigend uitlaten over een groep mensen wegens hun ras, meermalen gepleegd", 2. "medeplegen van het anders dan ten behoeve van zakelijke berichtgeving een voorwerp waarvan men wist of redelijkerwijs moest vermoeden, dat daarin een uitlating was vervat, die voor een groep mensen wegens hun ras beledigend is, anders dan ten behoeve van zakelijke berichtgeving aan iemand, anders dan op diens verzoek, doen toekomen, meermalen gepleegd" en 3. en 4. "het anders dan ten behoeve van zakelijke berichtgeving een voorwerp waarvan men wist of redelijkerwijs moest vermoeden, dat daarin een uitlating was vervat, die voor een groep mensen wegens hun ras beledigend is, anders dan ten behoeve van zakelijke berichtgeving aan iemand, anders dan op diens verzoek, doen toekomen, meermalen gepleegd" veroordeeld tot zes maanden gevangenisstraf, voorwaardelijk met een proeftijd van twee jaren, alsmede tot een geldboete van vijfduizend gulden, subsidiair vijftig dagen hechtenis, met onttrekking aan het verkeer zoals in het arrest omschreven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_56998817
NIet afdwalen, we hadden het oevr de joden
pi_56999308
You're kidding, right?
I´m back.
pi_56999478
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:53 schreef Salvad0R het volgende:
hoˇloˇcaust (dem)
1 massale vernietiging, volkerenmoord

Iets anders kan ik het onrechtvaardig aanvallen van Libanon in 2006 jl. en het uitroeien van hele Palestijnse gebieden niet noemen, hoor.
De Joden in Duitsland hadden geen terroristische aanslagen gepleegd voor Hitler aan de macht kwam.
Israël is een agressieve staat waar we best kritisch naar mogen kijken, maar de omgeving is dat ook en dat maakt het onmogelijk om eenzijdig één van de twee te veroordelen.
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2008 @ 23:12:48 #50
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57000295
Och ja. Duidelijk dat je in de miljoenen moet gaan, anders krijg je geen aandacht van de rest van de wereld.

Of heb je geen olie....
pi_57000944
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:49 schreef sneakypete het volgende:

[..]

De Joden in Duitsland hadden geen terroristische aanslagen gepleegd voor Hitler aan de macht kwam.
Israël is een agressieve staat waar we best kritisch naar mogen kijken, maar de omgeving is dat ook en dat maakt het onmogelijk om eenzijdig één van de twee te veroordelen.
http://internationalbastard.blog.com/1624036/
pi_57010964
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:53 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het stoort mij wel dat jij mij zonder reden een fascist noemt en beweert dat ik tekortkomingen heb, zonder deze uit te wijden.
Is niet goed voor je geloofwaardigheid hier.
O, vergeef me. In een menselijk kader zal ik het voortaan zo zeggen:
quote:
...Individuen die deze logica wel kúnnen doorzien en vervolgens de kant van de fascistische overheid kiezen en oeverloze discussies aangaan, informatiebrengers persoonlijk aanvallen ipv met een alternatief verhaal komen, dat zijn de werkelijke lafaards in de wereld.
Die War on FreedomTerror kent nog een goed aspect ook. Namelijk dat deze individuen aan de wereld tonen hoe laf, slaafs, onmenselijk en onderdanig bestaan zij leiden
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 27 februari 2008 @ 20:03:58 #53
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_57018273
Het mag ook nog wel eens open.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_57018954
Holocaustontkenning is in Nederland niet strafbaar. Wel strafbaar is laster en smaad, en er is ooit iemand veroordeeld wegens strafbare belediging, waarbij de belediging bestond uit een hele theorie waarin geldzuchtige joden de holocaust verzonnen hadden om mensen geld uit de zak te kloppen (oid).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_57051250
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:25 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Antisemitisme is in de afgelopen 3000 jaar gewoon wat vaker voorgekomen, en met desastreuzer gevolgen.
Kruistochten vergeten? Godsdienstoorlogen in Europa vergeten? De uitroeiing van de Indianen vergeten? De slavernij vergeten?
Hoezo 3000 jaar?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_57051291
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:16 schreef Viajero het volgende:

[..]

Als dat tuig van Hezbollah nou uniformen zou dragen dan kon je er nog iets van zeggen. Nu worden alle Hezbollah doden als burgerslachtoffer geteld omdat ze geen uniform droegen.
Ah ja, soldaten van de tegenstander zijn tuig, in plaats van concullega's.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_57051364
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou nog een keertje dan maar weer:
[..]
Over welke zaak gaat deze uitspraak??
pi_57051965
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 00:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Over welke zaak gaat deze uitspraak??
Hoge Raad (Strafkamer) 25 november 1997, nr.105393 Mrs. Hermans, Koster, Schipper, Corstens, Aaftink; A-G Machielse) DD 98.083
Sr art.137c; EVRM art. 6
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_57052406
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 01:39 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hoge Raad (Strafkamer) 25 november 1997, nr.105393 Mrs. Hermans, Koster, Schipper, Corstens, Aaftink; A-G Machielse) DD 98.083
Sr art.137c; EVRM art. 6
Ja, haha.
Onderwerp graag.
Mij platslaan met juristencodes is wel erg makkelijk.
pi_57052596
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 02:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, haha.
Onderwerp graag.
Mij platslaan met juristencodes is wel erg makkelijk.
Ik wilde je enkel helpen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')