7.6 billion years klinkt ver weg, maar als je het in euro's omrekent is nog maar het 5.1 miljard jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.foxnews.com/story/0,2933,332429,00.html
Die van mij heeft een zachte gquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Het lijkt me niet uitgesloten dat TomTom meer gevoel voor humor heeft dan Raptorix. Zelfs het apparaatje heeft vast nog meer gevoel voor humor.
Nee, die wordt vernietigd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb een illegale TomTom. Wordt die nou het land uitgezet?
Oh, dan hou ik 'm nog even.quote:
Volgens mij is de fietshelm in Duitsland vooralsnog alleen voor kinderen verplicht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
In Duitsland speelde zoiets, maar daar is de fietshelm, dacht ik, verplicht.
Hoe eerder, hoe beter. Des te sneller win ik mijn weddenschap.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
In Duitsland speelde zoiets, maar daar is de fietshelm, dacht ik, verplicht.
Sorry, maar dit lijkt mij toch wel zulke onzin...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Verslaafden kiezen er zelf voor om verslaafd te blijven
Ook niet iemand van je koffieclub?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Gelukkig heb ik weer niks gemist.
Als het goed is, heffen dat soort sites zichzelf opquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:41 schreef Monidique het volgende:
CU: waarschuwing voor zelfmoordsites
Niets nieuws, volgens mij, want járen geleden was er al ophef over die site van Spaink.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als het goed is, heffen dat soort sites zichzelf op
alt.suicide.holiday kreeg zoveel media-aandacht dat organisaties die groep gingen volgen en veel zelfmoordenaars besloten een nieuw stekkie te zoeken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:41 schreef Monidique het volgende:
CU: waarschuwing voor zelfmoordsites
Niets nieuws, volgens mij, want járen geleden was er al ophef over die site van Spaink.
Niemand die hun dwingt rotzooi hun lichaam in te douwen, alleen zij zelf.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:44 schreef Monidique het volgende:
Sorry, maar dit lijkt mij toch wel zulke onzin...
moet je effe basen (cocaine roken), een keertje of 10. daarna mag je geheel zelf afkicken, try it.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niemand die hun dwingt rotzooi hun lichaam in te douwen, alleen zij zelf.
Geen behoefte aan, maar ik ben cold turkey gestopt met roken na 15 jaar en na 5 pakjes shag per week. Telt dat?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:27 schreef sneakypete het volgende:
moet je effe basen (cocaine roken), een keertje of 10. daarna mag je geheel zelf afkicken, try it.
Geen idee wat dan, niets denk ik. Ik ben niet diegene die opvang van die mensen bedacht heeft in woonwijken.quote:Oke die eerste tien keer heb je dan idd zelf 'gekozen' ja en dat was oerstom. Maar mensen doen het nu eenmaal, in welk systeem dan ook. En dan?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:16 schreef Montov het volgende:
[..]
7.6 billion years klinkt ver weg, maar als je het in euro's omrekent is nog maar het 5.1 miljard jaar.
Er rijden teveel auto's op de zon.quote:In fact, we've only got a billion years left before the slowly expanding sun boils off the oceans and reduces our planet to an uninhabitable cinder, says Smith.
http://www.volkskrant.nl/(...)lims_voor_aanslag_VSquote:Een van de grootste opiniepeilingen in de islamitische wereld toont aan dat 7 procent van de moslims de aanslag van 11 september 2001 op de Verenigde Staten goedkeurt. Dat berichtten Amerikaanse media dinsdag op basis van een rapport van het Amerikaanse onderzoeksbureau Gallup, dat hiervoor 50.000 moslims ondervroeg in 35 hoofdzakelijk islamitische landen.
De goedkeuring van de aanslagen was niet gebaseerd op religieuze, maar op politieke motieven. Wat politiek geradicaliseerde moslims motiveert, is de vrees voor westerse en Amerikaanse overheersing, zo bleek.
Een overweldigende meerderheid van 93 procent van de ondervraagde moslims veroordeelde de aanslagen in New York en Washington. Het gebrek aan respect van het westen voor de islam noemden de meesten als belangrijkste obstakel voor betere verhoudingen met het westen
Heeft de SP niks te doen of zo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:38 schreef Gabry het volgende:
Dat stuk op de SP-site over de PVV heeft mijn vote of approval vanwege de volledigheid.
Verplicht leesvoer voor de tegenstander. http://www.sp.nl/nieuws/spanning/200802/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |