quote:Op zondag 24 februari 2008 23:29 schreef Varen het volgende:
Huub durft het niet aan om alleen met Claire door te gaan. Vindt hij nog veel te vroeg.
Claire zou Jaap er wel uit willen stemmen, ze heeft niks met Jaap.
Huub wil Jaap er niet uitstemmen.
Huub: Brian en Amanda hebben alleen nog maar elkaar, die stemmen elkaar nooit weg, dat statement staat in steen gebeiteld. Het breekpunt ligt bij ons.
Claire denkt er over om de confrontatie met Jaap aan te gaan.
Huub en Eric vinden het geen goed idee. Claire zou het heel moeilijk krijgen en dwingen om Huub te laten kiezen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:42 schreef Varen het volgende:
Jaap wordt ingelicht door Huub over wat Claire gezegd heeft.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt tegen Jaap: "Weet je hoe oprecht blij ik ben met jou als medespeler?Geloof me! Ik laat jou never nooit niet gaan!:
Jaap is blij, MOOIIIII zegt die.
Huub gaat weer naar boven, kijkt naar beneden. Jaap kijkt naar boven, steekt zijn duimen in de lucht.
Lacht naar Huub, trekt zijn zwembroek naar beneden, en laat zijn piemel zien
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Huub: zelfs Brian en ik zouden betere team-matties zijn dan Jaap en Claire.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:33 schreef Varen het volgende:
Huub en Eric hopen dat Claire zo snel mogelijk de confrontatie met Brian en Amanda op zal zoeken.
Claire laat zich nooit dwingen om iets te doen.
Huub: ik zal je niet dwingen, maar ik weet niet of andere je zullen dwingen.
Claire is geirriteerd dat Eric en Huub haar uitlachen omdat ze Jaap wil confronteren
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:38 schreef mazaru het volgende:
Huub vraagt aan Claire wie in haar ogen de drie winnaars zijn.
Claire: Brian, jij en Jaap
Huub en Eric barsten in lachen uit.
Huub tegen Eric: "Snap je nu waarom ik Jaap er never nooit niet uit zal stemmen?"
Claire:
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:44 schreef Varen het volgende:
Huub heeft het filmpje gezien over het boxen van hem en Eric, achter. Het was heel grappig.
Claire piekert een beetje ziet Huub, ze maakt zich zorgen. Ze bespreekt zulke dingen liever met Huub alleen, zonder Eric.
Ze voelde zich aangevallen.
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:50 schreef mazaru het volgende:
Ook alleen maar omdat Eric vroeg wat er was. Anders was ze mokkend blijven zitten.
Nou loopt ze boos weg
Ondertussen:quote:Op maandag 25 februari 2008 01:08 schreef mazaru het volgende:
E: Ik vind het niet fair naar Huub toe, hij probeert je alleen maar te helpen
C: Weet ik
E: Je laat je eigen wel heel erg kennen
C: ik heb geen zin om gezellig naast hem te gaan zitten.
E: hoeft toch ook niet gezellig, je kunt toch discussieren?
C: hmm
E: en lukt het niet dan loop je toch weer naar beneden.
C;..........hmmm
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:20 schreef Kaleddis het volgende:
Brian doorzoekt zijn nachtkastje, zogenaamd een brief zoekend, en neem snel een pilletje. Kan hij niet zonder de pammetjes ?
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:25 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Amanda: ik ben meer van de rustige![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:30 schreef Ziet het volgende:
claire: nou dan blijf ik eens een keer zitten, dan zullen we zien hoe het gaat lopen
erik: mag ik er dan ook weer bij zitten?
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:34 schreef Prospera het volgende:
Huub vindt het een ego ding van Clair.
Eric: hoe oud zijn jullie?
Ze kunnen hun lachen niet inhouden, tijdens het gespek.
Dag scriptje
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:38 schreef Prospera het volgende:
Ze nemen een ootje met het script en liggen alle drie te lachen![]()
Claire: rotzak![]()
Huub: vergeet dat nooit
Eric&Claire liggen helemaal uit hun rol, maar Huub gaat door![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 02:01 schreef Prospera het volgende:
Huub draait Katie Melua, hij weet dat Claire daar gevoelig voor is.
quote:Op maandag 25 februari 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:
José zelfs met een schort om, het moet niet gekker worden. Laat de FEBO haar zomaar een keertje werken?![]()
Die kop van haar spreekt boekdelen.
Een zeldzaam plaatje.
quote:Op maandag 25 februari 2008 09:53 schreef beequeen het volgende:
Eric vraagt aan José waar de zoetjes zijn, ze houdt haar kaken stijf op elkaar. Nieuw script voor José, zwijgen ipv schelden?
quote:
Erg flauw, Claire heeft nadat ze door haar is afgekamd gewoon met haar, Huub en Eric zitten puzzelen, dit zegt imho meer over haar dan over Claire.quote:Op maandag 25 februari 2008 10:28 schreef Ziet het volgende:
huub is aan het pianospelen met Ivar
en palma loopt flink te smijten met alles in de keuken.
claire vraagt of ze soms boos is, maar ze reageert niet.
quote:Op maandag 25 februari 2008 13:47 schreef T-lex het volgende:
Ey Fok weer in de lucht.
Nu in de villa:
- Claire heeft een intervieuw.
- Ondertussen maakt Huub haar belachtelijk bij Jaap
- Brian en Amanda zijn al ff niet in beeld, ze zijn volgens mij samen in de slaapkamer. (ff bijslapen, rusten en knuffelen denk ik.)
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:03 schreef beequeen het volgende:
Angela van Tillywood in da house voor een interview met Claire.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
Claire en Huub in de jacuzzi , fotoshoot voor het blad Tillywood.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
Angela wil ook wat weten over Mikey. Hij zegt dat hij een vaste baan heeft als vuinisman. Dat is de eerste keer dat ik het hoor.
Alsvast graag gedaan, dit is geen HiHaHooligans, alleen COS aub.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:23 schreef beequeen het volgende:
Die eikel zit weer te liegen. Hij zegt dat ze hem van de straat geplukt hebben, duh.....hij staat ingeschreven bij een castingburo.
Dat moet hij dan recht in haar gezicht zeggen die rat, maar dat doet hij dus niet. Het is gewoon een laf bek, lullen over iemand die er niet meer is. Maar....what else is new?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:51 schreef T-lex het volgende:
Kan ik hem toch geen ongelijk in geven...
En skippydel zal ook niet even een tegengeluidje geven..het gaat toevallig wel over een hele goede vriendin van haar..quote:Op maandag 25 februari 2008 15:03 schreef beequeen het volgende:
Thanx kahaarin![]()
[..]
Dat moet hij dan recht in haar gezicht zeggen die rat, maar dat doet hij dus niet. Het is gewoon een laf bek, lullen over iemand die er niet meer is. Maar....what else is new?
Geen idee, ik mijd hen!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef Dark het volgende:
Heb ik goed begrepen, dat Amanda en Brian iedereen mijden, behalve Mikey?
Angsthazen?
Ik mijd hen, maar ze komen uit het niets op.quote:
Dank fluitertje. Ben ik blij dat die 2 opgerot zijn uit dat hok. Zo te zien beviel het kapsel geknipt door Amanda niet zo goed.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik mijd hen, maar ze komen uit het niets op.![]()
Gast-spelers: Prins Emin en Prinses Xristina.
http://ikoptv.nl/index.php?module=Item&func=show&id=13136
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik mijd hen, maar ze komen uit het niets op.![]()
Gast-spelers: Prins Emin en Prinses Xristina.
http://ikoptv.nl/index.php?module=Item&func=show&id=13136
Goh, verrassing, had je anders verwacht?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank fluitertje. Ben ik blij dat die 2 opgerot zijn uit dat hok. Zo te zien beviel het kapsel geknipt door Amanda niet zo goed.
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, dat matje was echt geen gezicht.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:45 schreef kahaarin het volgende:
Goh, verrassing, had je anders verwacht?
Goh, ik durf het bijna niet te suggereren maar, zou het?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat matje was echt geen gezicht.
Mooie OP, heb je nog plek voor een veertje?
![]()
Brian loopt als een dolle stier door de slaapkamer, tijd voor een pammetje? Amanda loopt met vuilniszakken te slepen, over vuilnisman/vrouw gesproken.
Uuh, ze waren zoals gebruikelijk een "Antilliaans kwartiertje" te laat aan het ontbijt vanochtend.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand nog meekregen of Brian & Amanda hun masterplan aan de ontbijttafel ten uitvoering hebben gebracht?
Nope, zoals gewoonlijk kwamen B en A pas boven terwijl iedereen al klaar was met het ontbijt, lafbekken. Bij de weg, ik snap nog steeds niet wat dat masterplan was?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Fok lag er een tijdje uit, dus ben maar met mijn zoon naar de bios gegaan. Heeft iemand nog meekregen of Brian & Amanda hun masterplan aan de ontbijttafel ten uitvoering hebben gebracht?
Ik snap het ook nog steeds nietquote:Op maandag 25 februari 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, zoals gewoonlijk kwamen B en A pas boven terwijl iedereen al klaar was met het ontbijt. Bij de weg, ik snap nog steeds niet wat dat masterplan was?
Of het snode plan was: niet aan de ontbijttafel verschijnen.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog steeds nietWas er daarom zo nieuwsgierig naar.
Een hoop gebakken lucht denk ik .
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Mikey maakt weer een gigafout. Amanda wil Lieke uitnodigen als gastspeler maar legt snel de telefoon neer omdat Eric binnen komt lopen. Mikey begrijpt dit niet, pakt de telefoon en spreekt de boodschap in terwijl Eric in de keuken staat. Die koppen van Amanda en Brian, priceless.
Nog niet, misschien neemt Eric Mikey niet al te serieus en gelijk heeft hij.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:18 schreef petraa het volgende:
Heeft Eric het al tegen Huub gezegd dan ?
daar slinger ik de streams voor aanquote:Op maandag 25 februari 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Die koppen van Amanda en Brian, priceless.
Wie is ze? Ik dacht dat het plan van Huub en consorten was Amanda op de bank te zetten? Of mag dat weer niet vanwege ontploffingsgevaar?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef petraa het volgende:
Gaan ze nu weer Claire op de bank zetten?
Nee ze willen Amanda erop zetten maar net doen alsof het Claire wordt, denk niet dat A en B daar in trappen.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:34 schreef petraa het volgende:
Gaan ze nu weer Claire op de bank zetten?
Dan verstond ik het toch goed. Brian zei dat het wel leuk was als Amanda weer eens een uitje heeft.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Lobasca het volgende:
Slettie mag zaterdag mee, met de danseressen, naar een optreden van Brrr in Haaksbergen
Huub, Erik zaten te praten over Claire op de bank zetten, hoe dat nu weer in elkaar steekt weet ik nie, kon de helft niet verstaan. TV staat beetje hard hier (kids vakantie)quote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is ze? Ik dacht dat het plan van Huub en consorten was Amanda op de bank te zetten? Of mag dat weer niet vanwege ontploffingsgevaar?
Kan ik me voorstellen, alleen verder gebeurt er ook niet veel of wel?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan verstond ik het toch goed. Brian zei dat het wel leuk was als Amanda weer eens een uitje heeft.
Ik maak me er niet meer druk om en bekijk het net als 2Live en Liess, "heerlijk als B en A niet op de streams zijn".
Bij de weg, dit uitje stond al op de agenda.
Ik zou zeggen, oordeel zelf. Amanda danst op Dirty Diana, wel toepasselijk natuurlijk. Ze gaat zelfs uit de kleren.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:52 schreef kahaarin het volgende:
Het is hier weer akelig uitgestorven.
Dit zat ik net te lezen op Nowlive:quote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub, Erik zaten te praten over Claire op de bank zetten, hoe dat nu weer in elkaar steekt weet ik nie, kon de helft niet verstaan. TV staat beetje hard hier (kids vakantie)
Zie mijn post van 16.38quote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub, Erik zaten te praten over Claire op de bank zetten, hoe dat nu weer in elkaar steekt weet ik nie, kon de helft niet verstaan. TV staat beetje hard hier (kids vakantie)
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef noekje het volgende:
* noekje maakt een stervende zwaan beweging
Waarom doet ze dat knellende vodje ook niet af?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, oordeel zelf. Amanda danst op Dirty Diana, wel toepasselijk natuurlijk. Ze gaat zelfs uit de kleren.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mikey zei tegen Huub dat ze het hok niet in mogen, don't ask me why of waar het trailer trash is.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:31 schreef Desii het volgende:
Huub is de paarden aan het verzorgen en SL ???
ja voor de RAT, niet voor zijn SILICONESNOLquote:Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan verstond ik het toch goed. Brian zei dat het wel leuk was als Amanda weer eens een uitje heeft.
Ik maak me er niet meer druk om en bekijk het net als 2Live en Liess, "heerlijk als B en A niet op de streams zijn".
Bij de weg, dit uitje stond al op de agenda.
jawel..... 1x met het pruikendramaquote:Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
Huub verzorgt Tanner en Fries, waarom doet Amanda, onze dierenvriendin dit nu nooit. Ze rijdt haar verplichte rondje op Fries als Ellen er is en vertelt dat dan ze het liefst 's avonds rijdt. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb haar nog nooit 's avonds zien rijden.
[ afbeelding ]
Naar kantoor of in de jacuzzi blijven.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:31 schreef Desii het volgende:
Huub is de paarden aan het verzorgen en SL ???
Ze mogen ook niet in het donker rijden....quote:Op maandag 25 februari 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
Huub verzorgt Tanner en Fries, waarom doet Amanda, onze dierenvriendin dit nu nooit. Ze rijdt haar verplichte rondje op Fries als Ellen er is en vertelt dat dan ze het liefst 's avonds rijdt. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb haar nog nooit 's avonds zien rijden.
[ afbeelding ]
slotje erop danquote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef noekje het volgende:
DGK is doohoood!
tvp
Jawel hoor, Lieke deed het regelmatig, er staan enorme lichtmasten dus donker is het er nooit.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:37 schreef Lobasca het volgende:
Ze mogen ook niet in het donker rijden....
Dat is een onderdeel van het dansje, dat rooie vodje uitgooien.....saxay.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:52 schreef Desii het volgende:
Amanda danst in der b.h.![]()
heeft die miljonaire geen sportkleding ??
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel hoor, Lieke deed het regelmatig, er staan enorme lichtmasten dus donker is het er nooit.
Of neem je me in de maling?![]()
* Vilstrop alvast aan plafond hang met emmer eronder *quote:Op maandag 25 februari 2008 17:14 schreef noekje het volgende:
tvp
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
* Vilstrop alvast aan plafond hang met emmer eronder *
* Vil- en slacht-messen alvast slijp *
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:30 schreef T-lex het volgende:
Niemand wat opgevallen met de streamlock?
Dacht eerst dat ze ff een wippie gemaakt hadden, maar dat lijkt me sterk dat ze dan tijdens d'r dansles er ff tussenuit kan.Vermoed dat B&A even iets over moesten doen....dus even kleding aan zoals bijvoorbeeld gisteren en dan ff stukje "naspelen".
Niet nodig. Vers zwanevlees daar ga je als boter doorheen !!!quote:
Zegt wie?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
Claire mag niet meer drinken.
Allebei niet, ze mogen zelfs het glas dat er staat niet meer leeg drinken.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
Eric zegt het net zelf ook, 'ik ben nog niet eens tips'.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Allebei niet, ze mogen zelfs het glas dat er staat niet meer leeg drinken.
Zo dronken komen ze niet op mij over?
Nee, anders is ze helemaal niet meer te houden natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:07 schreef mootie het volgende:
Het zou eens focking tijd worden!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Achter, Eric mag ook niet meer drinken.
Eric vermoedt dat er dan wel iets te gebeuren staat.
Leg de oordopjes maar vast klaar! De spraakwaterval gaat los!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ander is ze helemaal niet meer te houden natuurlijk.
Echt niet lieverd, daar is zo'n beest een beetje te groot voor.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Niet nodig. Vers zwanevlees daar ga je als boter doorheen !!!![]()
(Zei Peter de vegetarier die al 19 jaar geen dier meer heeft aangeraakt.......)
Goh, misschien een groepsgesprek? Iets anders kan ik me niet indenken.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Allebei niet, ze mogen zelfs het glas dat er staat niet meer leeg drinken.
Zo dronken komen ze niet op mij over?
Dat mag ik hopen dan, een beetje spanning en sensatie zou niet gek zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Achter, Eric mag ook niet meer drinken.
Eric vermoedt dat er dan wel iets te gebeuren staat.
Let's partyquote:Op maandag 25 februari 2008 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Dat mag ik hopen dan, een beetje spanning en sensatie zou niet gek zijn.
Echt waar, hè! Die zuipt als een dokwerker en je merkt er niks aan.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
Het is me opgevallen dat Claire goed tegen drank kan, ze klokt ze echt naar binnen. Btw, ze zit al vanaf 16.00 uur aan de rosé.
Unlike Amanda, die was voor de 16.00 uur regel om die tijd al ladderzat.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:22 schreef noekje het volgende:
Echt waar, hè! Die zuipt als een dokwerker en je merkt er niks aan.
Da's tof van Claire. Die gaat iig niet af na 19.00 uur.
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:25 schreef mootie het volgende:
Zit Eric er niet gewoon in om Claire te stimuleren?
Lekker! Salmonella!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:37 schreef mootie het volgende:
Ik heb niet op zitten letten, maar wokt die zwakzinnige nou eerste de groente en gooit hij daarna de rauwe kip erbij?
Ik kijk. Ik ben zo benieuwd of het overwinnaar wordt of gewoon 'booooeeee no contest'quote:Op maandag 25 februari 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
OT: Niemand kijkt de reguliere? Die muziek als Brian opkomt, het lijkt de dodenmars wel......echt een dramatische opkomst.
Ja ik! Idd wat een overdreven gedoe! TV maken is het wel.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
OT: Niemand kijkt de reguliere? Die muziek als Brian opkomt, het lijkt de dodenmars wel......echt een dramatische opkomst.
Ik ook, vooral het boegroep en de snelle escape van Brian.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:47 schreef STAP01 het volgende:
Ja ik! Idd wat een overdreven gedoe! TV maken is het wel.
Nu reclame. Ben benieuwd wat ze laten zien.
Nee, voor de Kooi, dat heeft ze zelf verteld.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:04 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoor Jaap iets zeggen over Lieke en een abortus. Heeft Lieke een abortus gehad in de kooi? Nee toch!
Afschuwelijke natrap! Dat doe je toch niet! Wel echt a la Brian!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:04 schreef beequeen het volgende:
Reguliere is afgelopen, zelfs de voice over heeft het over een overwinning van Brain....te triest.
De trap na was goed te zien, het is een wonder dat Yuri überhaupt nog op kon staan, een walgelijke harde trap terwijl Yuri al onderuit is gegaan. Bloedhond, ik kan geen ander woord voor Brian verzinnen.![]()
![]()
![]()
Sorry, ik weet dat het OT is maar dit moest ik even kwijt.
Ja dat weet ik maar Jaap had het over een abortus in de Kooiquote:Op maandag 25 februari 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, voor de Kooi, dat heeft ze zelf verteld.
Wat?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:54 schreef SIRA het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch verschrikkelijk ...
Ze lezen mee dus misschien wel! Dus Lieke is zwanger geweest van Huub en heeft een abortus gepleegd!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
Waar mag Jaap het niet meer over hebben van het hokje, hij kreeg een telefoontje.
Misschien wat jij bedoelde Stap01?
Ging het niet gewoon over Jaaps jaardag? En of zijn vader al dan niet in beeld zou komen?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze lezen mee dus misschien wel! Dus Lieke is zwanger geweest van Huub en heeft een abortus gepleegd!
Nee joh, het kind is er al...het was een konijn...ze heeft hebben het samen opgegeten.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging het niet gewoon over Jaaps jaardag? En of zijn vader al dan niet in beeld zou komen?
Zou goed kunnen hoor, Jaap had het daar vanmiddag ook al over en werd naar het hokje geroepen. Typisch Jaap om hierover door te gaan omdat hij boos is, schijt aan het hokje.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:20 schreef mootie het volgende:
Ging het niet gewoon over Jaaps jaardag? En of zijn vader al dan niet in beeld zou komen?
Je ziet het.... Schaapje staat al een uurtje haar vingertjes door de breiquote:Op maandag 25 februari 2008 20:27 schreef coldstar het volgende:
Is een appeltaart vanuit een pakje bakken nou zo moeilijk??
Lekker appelgebraad!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:36 schreef mootie het volgende:
Zoooooo Brian vet de vorm even in met Croma, lekker hoor! Gooit er suiker overheen om de smaak weg te werken, nadat Eric en Mike hem keihard uitlachen.
Meer dan een jaar doen ze helemaal niets en nu het misschien richting een finale loopt moeten die anderen zich profileren en moet Huub maar een boek gaan lezen? Absurd en natuurlijk trapt Huub dar weer in.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:44 schreef Margo37 het volgende:
Het is een beetje vreemd allemaal, Huub kreeg een telefoontje en ging weer achter de piano zitten, net zit hij te praten in de slaapkamer "wat zou Huub nou zoeken" en pakt vervolgens een boek uit zijn kast en zegt ondertussen "ik weet het, spannende streams"
Denk dat de anderen meer tv moeten maken....
Nou dat 'het' taart wordt moeten we nog maar zien hequote:Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef Katewalker het volgende:
Claire en Brian maken samen een appeltaart....
Tuurlijk weet Huub er van, ik walg er alleen van dat hij zich laat gebruiken, dan heb ik nog liever Jaap die door een paar waarschuwingen via de plasma gewoon doorgaat.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Meer dan een jaar doen ze helemaal niets en nu het misschien richting een finale loopt moeten die anderen zich profileren en moet Huub maar een boek gaan lezen? Absurd en natuurlijk trapt Huub dar weer in.
Is een opgezet plan van B en A, Brian wil zgn een beetje bonden met Claire en liever tegen haar zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef Katewalker het volgende:
Met croma, dus ze moeten er wel even bij blijven voor het beste resultaatquote:Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef Katewalker het volgende:
Wie weet hoe lekker die appeltaart zal smaken, zelfs met croma. Ik koop hem toch maar liever....een stuk makkelijkerquote:Op maandag 25 februari 2008 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met croma, dus ze moeten er wel even bij blijven voor het beste resultaat
Ik heb het liefst mijn eigen appeltaart en anders die van Dudok.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wie weet hoe lekker die appeltaart zal smaken, zelfs met croma. Ik koop hem toch maar liever....een stuk makkelijker
DGK-Redactie is wel in de buurt...quote:Op maandag 25 februari 2008 20:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze lezen mee dus misschien wel! Dus Lieke is zwanger geweest van Huub en heeft een abortus gepleegd!
Da's nou ook toevallig, aan het eind van de reguliere dus.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:13 schreef Marieke_B het volgende:
DGK-Redactie is wel in de buurt...
Statistieken
Laatste bezoek: 52 minuten, 43 seconden geleden.
Aantal posts: 791 (gemiddeld 2 per dag)
Het is geforceerde gezelligheid waar maar geen eind aan komt. Doet me denken aan die bloemenman lang geleden; op 't laatst stond ie zelf de bloemen in het gazon te steken omdat de miljonairs er geen bal aan vonden. Het is dat ze die taart af moeten maken, maar ik wed dat iedereen liever iets anders doet.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef Marieke_B het volgende:
Hijgende Mike en hyena lachende Brian...
echt..
ik snap waarom er niemand meer overblijft hier..
niet in de kooi, wel ooit eens...quote:Op maandag 25 februari 2008 20:04 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoor Jaap iets zeggen over Lieke en een abortus. Heeft Lieke een abortus gehad in de kooi? Nee toch!
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
de ene helft is versierd dor Claire. de andere door Brian?
jij hebt het script vast gelezen!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Het zal ongeveer zo gaan.....HCE in de chill gisteravond.....en een Claire die huilt en dan samen met Brian aan de appeltaart.....eraan geplakt
Nee die glazen wijn die die alcoholistische snol om half 2 s'middags al naar binnen werktquote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Nou, lekker hoor, appeltaart om 11 uur vanavond
Niet zo gek....alles wordt afgeblazenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Eric zo ingekakt is. Het beloofde zoveel toen hij binnen kwam, maar hij zorgt allang niet meer voor opschudding of rellen.
+1 Voor de appeltaartquote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
de ene helft is versierd dor Claire. de andere door Brian?
Ik ben wel blij dat hij Claire zo schaduwt..hij zit (in tegenstelling tot Huub) veel dichter op Brian en Amanda en heeft zo volgens mij een veel beter beeld van wat er aan de hand is.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Eric zo ingekakt is. Het beloofde zoveel toen hij binnen kwam, maar hij zorgt allang niet meer voor opschudding of rellen.
Ja ik snap het wel, maar ik vind het zo zonde. Als je nagaat dat de medestanders van Brian en Amanda wel alles mochten wat maar in ze opkwam... Echt een gemiste kans.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:32 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Niet zo gek....alles wordt afgeblazen
Kan wel zijn dat hij meer ziet doordat hij afstand heeft, maar er gebeurt helemaal niets mee. Hij hangt alleen nog maar een beetje rond.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:33 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat hij Claire zo schaduwt..hij zit (in tegenstelling tot Huub) veel dichter op Brian en Amanda en heeft zo volgens mij een veel beter beeld van wat er aan de hand is.
Eric let goed op en is op dit moment Huub's oren en ogen..en da's wel nodig ook!
Een voorbeeld: Mikey belt vanmiddag met de FEBO om Lieke uit te nodigen als gastspeler, Eric hoort dit, vervolgens doet hij niks met deze info. Volgens mij mag hij gewoon niks meer, ook al monddood gemaakt. Huub's gezicht spreekt iig boekdelen.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
Kan wel zijn dat hij meer ziet doordat hij afstand heeft, maar er gebeurt helemaal niets mee. Hij hangt alleen nog maar een beetje rond.
waar gaat dit over!!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:39 schreef Lady-night het volgende:
Je kan aan Jaap en Huub altijd goed merken als er iets speelt van achter...
Tja, en ik verwachtte nog wel zoveel van zijn aanwezigheid. En moet je nou kijken: eerst een appeltaart bakken, dan met z'n allen gezellig aan tafel. Dit is echt drie keer niks en het frustreren van de spelers die er wel meer van willen maken.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een voorbeeld: Mikey belt vanmiddag met de FEBO om Lieke uit te nodigen als gastspeler, Eric hoort dit, vervolgens doet hij niks met deze info. Volgens mij mag hij gewoon niks meer, ook al monddood gemaakt. Huub's gezicht spreekt iig boekdelen.
[ afbeelding ]
Het begon zo leuk toen Eric binnenkwam, maar hij is nu ook afgezwakt tot niveau hokjeslaaf.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, en ik verwachtte nog wel zoveel van zijn aanwezigheid. En moet je nou kijken: eerst een appeltaart bakken, dan met z'n allen gezellig aan tafel. Dit is echt drie keer niks en het frustreren van de spelers die er wel meer van willen maken.
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:46 schreef tho_Omas het volgende:
boring
Ja, maar het oneerlijke is wel dat de medestanders van Brian en Amanda wel veel meer tekeer mochten gaan.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het begon zo leuk toen Eric binnenkwam, maar hij is nu ook afgezwakt tot niveau hokjeslaaf.
Natuurlijk is dat zo oneerlijk, de zin om de zooi te volgen vergaat er gewoon door.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het oneerlijke is wel dat de medestanders van Brian en Amanda wel veel meer tekeer mochten gaan.
Alsof er een keuze is. Je bent pro Amanda en Brian en krijgt alle ruimte of je bent pro Huub en vervolgens mag je niks meer. Ik begrijp wat je bedoelt hoor maar het is allemaal zo krom.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Het begon zo leuk toen Eric binnenkwam, maar hij is nu ook afgezwakt tot niveau hokjeslaaf.
En kleine koekjes met glazuur.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo oneerlijk, de zin om de zooi te volgen vergaat er gewoon door.
Ze zijn nu van plan om elke week een taart te bakken, jottum
Volgens DGK site heeft Claire vanacht al gehuild toen Huub boos op haar was. Ze zal toch niet alleen maar lachen en huilen daar.....quote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Het zal ongeveer zo gaan.....HCE in de chill gisteravond.....en een Claire die huilt en dan samen met Brian aan de appeltaart.....eraan geplakt
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof er een keuze is. Je bent pro Amanda en Brian en krijgt alle ruimte of je bent pro Huub en vervolgens mag je niks meer. Ik begrijp wat je bedoelt hoor maar het is allemaal zo krom.
En Jaap?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:53 schreef Marieke_B het volgende:
Waar zijn Huub en Eric?
Wat te denken van die uitzending dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik bedoelde, het klopt gewoon van geen kant
+1quote:Op maandag 25 februari 2008 21:53 schreef mazaru het volgende:
Huub en Jaap aan het kotsen van de burgerlijkheid?
Geef me daar maar een stream op. Ik kijk nog liever naar kotsende mensen, dan die gebakkies die aan het dominoën zijn, bedekt met grootmoeders schortje
Iedere dag weer denken we dat het niet erger kan worden. Maar RTL is geweldig!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1
Kotsstreams zijn het, alleen maar trailer trash en een Brian die zichzelf zit op te hemelen. Ik ben er zo klaar mee, je wilt het niet weten.
Das natuurlijk ook om te kotsen, ik kijk geen uitzendingen, is een principekwestie, ik zou me er alleen maar boos om makenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat te denken van die uitzending dan?
"De klinkende overwinning van Brian!"
Na die woorden kon ik het niet eens meer opbrengen om hier te posten dat ik boos was
Ja he en dan iedere dag maar hopen op een omslag...tegen beter weten inquote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1
Kotsstreams zijn het, alleen maar trailer trash en een Brian die zichzelf zit op te hemelen. Ik ben er zo klaar mee, je wilt het niet weten.
Hier nog 1, als ik de stukjes van VV hier lees ga ik alquote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das natuurlijk ook om te kotsen, ik kijk geen uitzendingen, is een principekwestie, ik zou me er alleen maar boos om maken
Ik vroeg me af hoe ze dit gingen manipuleren in rat zijn voordeel. Maar dit was echt te gek voor woorden.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das natuurlijk ook om te kotsen, ik kijk geen uitzendingen, is een principekwestie, ik zou me er alleen maar boos om maken
Mokum heeft nog teiltjes, Ruud doet tegenwoordig in containers. Die zijn niet zo snel vol.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef mazaru het volgende:
Waar is Ruud met zijn teiltje? Ik heb al drie emmers vol, en ik kijk nog maar 10 minuten
Zoals gewoonlijkquote:Op maandag 25 februari 2008 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het oneerlijke is wel dat de medestanders van Brian en Amanda wel veel meer tekeer mochten gaan.
Een container is geweldig. Dan kan ik nog een half uurtje doorkijkenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mokum heeft nog teiltjes, Ruud doet tegenwoordig in containers. Die zijn niet zo snel vol.![]()
Ik maar er maar een grapje van, je moet toch wat.
Tussen de rozijnen en de deegplakjes?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:02 schreef John316 het volgende:
Voor wat 2 Streamlocks? Vast een zeker een dikke vechtpartij
Op komst dan.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:02 schreef John316 het volgende:
Voor wat 2 Streamlocks? Vast een zeker een dikke vechtpartij
Misschien wel aan te sluiten op de riolering, zou helemaal geweldig zijnquote:Op maandag 25 februari 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een container is geweldig. Dan kan ik nog een half uurtje doorkijken
Taarten gooienquote:Op maandag 25 februari 2008 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op komst dan.Tot nu toe hebben ze alleen maar appeltaart gebakken.
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:05 schreef mazaru het volgende:
DE GOUDEN KOOI!!
Libelle-tv![]()
[ afbeelding ]
Edit: Die speelt dat ze de kift heet.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:03 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda duikt snel achter de piano.. die heeft echt de kift!
[ afbeelding ]
oja! da's waar ook..zouden Claire en Eric het al door hebben?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Edit: Die speelt dat ze de kift heet.
Brian slijmt bij Claire en Amanda doet alsof ze dat erg vindt.
Wat een zeikgleuf zegquote:Op maandag 25 februari 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
Mens, hou eens op te zeiken over die appeltaart.
Spannend zegquote:Op maandag 25 februari 2008 22:08 schreef STAP01 het volgende:
Gisteren hebben Brian en Amanda toch afgesproken dat Amanda raar zou doen tegen brian. Beetje boos kijken en afblaffen tijdens het leuk doen met Claire. Ze zijn dus nu hun snode plannetje aan het uitvoeren.
Iemand moet even een lampje vervangen?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Voor de SL kwam zag ik toch iemand het huis uit lopen of heb ik het mis ?
Maar ik zie maar de helft van het toneelspel..waar is slijmende Brian?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Edit: Die speelt dat ze de kift heet.
Brian slijmt bij Claire en Amanda doet alsof ze dat erg vindt.
Da's waar. Ze komt nu wel meer tot haar recht. Niet dat iemand hier er ook maar een bal aan vindt.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een zeikgleuf zeg![]()
Maar ach, die appeltaart bakken is tot nu toe wel het hoogtepunt van Claire in DGK.
Dan lopen ze toch het huis juist in?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Iemand moet even een lampje vervangen?
Dat is toch ook niet raar met zo'n vader die alles voor je regelt en bepaalt?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dat Claire een geestelijke achterstand heeft, dit is toch geen vrouw van 24 jaar?
Oh Polkaquote:Op maandag 25 februari 2008 22:11 schreef Marieke_B het volgende:
polka hier polka daar...
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dat Claire een geestelijke achterstand heeft, dit is toch geen vrouw van 24 jaar?
Is claire pas 24?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
Je weet het nooit met die jongens!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan lopen ze toch het huis juist in?
Het nieuwe woord voor oliebollen misschien?quote:
Office managerquote:Op maandag 25 februari 2008 22:13 schreef John316 het volgende:
Wat deed Claire voor ze in de kooi was?
Dat is geen nieuws, we weten allemaal dat ze 1 hersencel heeft. Claire leer ik langzamerhand kennen, vandaar deze conclusie.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
En dat zeg je met een Amanda in de kooi!
Koekjes bakkenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:13 schreef John316 het volgende:
Wat deed Claire voor ze in de kooi was?
Ze evalueren het appeltaart bakken met Claire, het is toch te sneu voor woorden. Ik kijk nog liever GTST.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:16 schreef Disana het volgende:
Wat is dit allemaal voor vreemd gedoe. Amanda en Brian gaan ook al zo 'geregisseerd' naar de private.
Dat je daar naar kan luisteren.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:19 schreef Marieke_B het volgende:
Ze zitten weer te lezen op de plasma..
Brian ziet er erg simpel uitquote:Op maandag 25 februari 2008 22:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian: Claire is gewoon heel aardig en het is goed dat we met elkaar praten en zo ....
Waar ik dus ook niet naar kon kijken.quote:
Dat is dan ook het enige lichtpuntje maar ik moet het eerst zien.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:21 schreef STAP01 het volgende:
Ze hadden het over de ontslagronde. Het werkt dus. Huub wil A en B laten denken dat hij Claire eruit wil hebben. Amanda op de bank dus.
Nopequote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef Disana het volgende:
Ben ik hier de enige die pissiger wordt naarmate het woordt appeltaart vaker valt en er weer een keukenapparaat ter hand wordt genomen? Ik voel me beduveld, stom toch.
Ik ook, mag vast niet. Brian en Amanda zouden wel eens kunnen flippen.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige lichtpuntje maar ik moet het eerst zien.
Nope. Mijn plaatsvervangende schaamte stijgt alleen exponentieel met dequote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef Disana het volgende:
Ben ik hier de enige die pissiger wordt
Even eerlijk Bart, wat denk je echt van Claire in de Kooi, de commentaren hier ontgaan je toch niet?quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef Disana het volgende:
Ben ik hier de enige die pissiger wordt naarmate het woord appeltaart vaker valt en er weer een keukenapparaat ter hand wordt genomen? Ik voel me beduveld, stom toch.
We zijn er nog wel een half uurtje zoet mee.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit juist te denken, als ik nog één keer het wordt appeltaart hoor, ga ik keihard gillen
En ik vind zelfgemaakte appeltaart zo lekker, maar na dit.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Appeltaart eten zal nooit meer hetzelfde zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |