quote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
de ene helft is versierd dor Claire. de andere door Brian?
jij hebt het script vast gelezen!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Het zal ongeveer zo gaan.....HCE in de chill gisteravond.....en een Claire die huilt en dan samen met Brian aan de appeltaart.....eraan geplakt
Nee die glazen wijn die die alcoholistische snol om half 2 s'middags al naar binnen werktquote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Nou, lekker hoor, appeltaart om 11 uur vanavond
Niet zo gek....alles wordt afgeblazenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Eric zo ingekakt is. Het beloofde zoveel toen hij binnen kwam, maar hij zorgt allang niet meer voor opschudding of rellen.
+1 Voor de appeltaartquote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
de ene helft is versierd dor Claire. de andere door Brian?
Ik ben wel blij dat hij Claire zo schaduwt..hij zit (in tegenstelling tot Huub) veel dichter op Brian en Amanda en heeft zo volgens mij een veel beter beeld van wat er aan de hand is.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Eric zo ingekakt is. Het beloofde zoveel toen hij binnen kwam, maar hij zorgt allang niet meer voor opschudding of rellen.
Ja ik snap het wel, maar ik vind het zo zonde. Als je nagaat dat de medestanders van Brian en Amanda wel alles mochten wat maar in ze opkwam... Echt een gemiste kans.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:32 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Niet zo gek....alles wordt afgeblazen
Kan wel zijn dat hij meer ziet doordat hij afstand heeft, maar er gebeurt helemaal niets mee. Hij hangt alleen nog maar een beetje rond.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:33 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat hij Claire zo schaduwt..hij zit (in tegenstelling tot Huub) veel dichter op Brian en Amanda en heeft zo volgens mij een veel beter beeld van wat er aan de hand is.
Eric let goed op en is op dit moment Huub's oren en ogen..en da's wel nodig ook!
Een voorbeeld: Mikey belt vanmiddag met de FEBO om Lieke uit te nodigen als gastspeler, Eric hoort dit, vervolgens doet hij niks met deze info. Volgens mij mag hij gewoon niks meer, ook al monddood gemaakt. Huub's gezicht spreekt iig boekdelen.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
Kan wel zijn dat hij meer ziet doordat hij afstand heeft, maar er gebeurt helemaal niets mee. Hij hangt alleen nog maar een beetje rond.
waar gaat dit over!!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:39 schreef Lady-night het volgende:
Je kan aan Jaap en Huub altijd goed merken als er iets speelt van achter...
Tja, en ik verwachtte nog wel zoveel van zijn aanwezigheid. En moet je nou kijken: eerst een appeltaart bakken, dan met z'n allen gezellig aan tafel. Dit is echt drie keer niks en het frustreren van de spelers die er wel meer van willen maken.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een voorbeeld: Mikey belt vanmiddag met de FEBO om Lieke uit te nodigen als gastspeler, Eric hoort dit, vervolgens doet hij niks met deze info. Volgens mij mag hij gewoon niks meer, ook al monddood gemaakt. Huub's gezicht spreekt iig boekdelen.
[ afbeelding ]
Het begon zo leuk toen Eric binnenkwam, maar hij is nu ook afgezwakt tot niveau hokjeslaaf.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, en ik verwachtte nog wel zoveel van zijn aanwezigheid. En moet je nou kijken: eerst een appeltaart bakken, dan met z'n allen gezellig aan tafel. Dit is echt drie keer niks en het frustreren van de spelers die er wel meer van willen maken.
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:46 schreef tho_Omas het volgende:
boring
Ja, maar het oneerlijke is wel dat de medestanders van Brian en Amanda wel veel meer tekeer mochten gaan.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het begon zo leuk toen Eric binnenkwam, maar hij is nu ook afgezwakt tot niveau hokjeslaaf.
Natuurlijk is dat zo oneerlijk, de zin om de zooi te volgen vergaat er gewoon door.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het oneerlijke is wel dat de medestanders van Brian en Amanda wel veel meer tekeer mochten gaan.
Alsof er een keuze is. Je bent pro Amanda en Brian en krijgt alle ruimte of je bent pro Huub en vervolgens mag je niks meer. Ik begrijp wat je bedoelt hoor maar het is allemaal zo krom.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Het begon zo leuk toen Eric binnenkwam, maar hij is nu ook afgezwakt tot niveau hokjeslaaf.
En kleine koekjes met glazuur.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo oneerlijk, de zin om de zooi te volgen vergaat er gewoon door.
Ze zijn nu van plan om elke week een taart te bakken, jottum
Volgens DGK site heeft Claire vanacht al gehuild toen Huub boos op haar was. Ze zal toch niet alleen maar lachen en huilen daar.....quote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Het zal ongeveer zo gaan.....HCE in de chill gisteravond.....en een Claire die huilt en dan samen met Brian aan de appeltaart.....eraan geplakt
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof er een keuze is. Je bent pro Amanda en Brian en krijgt alle ruimte of je bent pro Huub en vervolgens mag je niks meer. Ik begrijp wat je bedoelt hoor maar het is allemaal zo krom.
En Jaap?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:53 schreef Marieke_B het volgende:
Waar zijn Huub en Eric?
Wat te denken van die uitzending dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik bedoelde, het klopt gewoon van geen kant
+1quote:Op maandag 25 februari 2008 21:53 schreef mazaru het volgende:
Huub en Jaap aan het kotsen van de burgerlijkheid?
Geef me daar maar een stream op. Ik kijk nog liever naar kotsende mensen, dan die gebakkies die aan het dominoën zijn, bedekt met grootmoeders schortje
Iedere dag weer denken we dat het niet erger kan worden. Maar RTL is geweldig!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1
Kotsstreams zijn het, alleen maar trailer trash en een Brian die zichzelf zit op te hemelen. Ik ben er zo klaar mee, je wilt het niet weten.
Das natuurlijk ook om te kotsen, ik kijk geen uitzendingen, is een principekwestie, ik zou me er alleen maar boos om makenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat te denken van die uitzending dan?
"De klinkende overwinning van Brian!"
Na die woorden kon ik het niet eens meer opbrengen om hier te posten dat ik boos was
Ja he en dan iedere dag maar hopen op een omslag...tegen beter weten inquote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1
Kotsstreams zijn het, alleen maar trailer trash en een Brian die zichzelf zit op te hemelen. Ik ben er zo klaar mee, je wilt het niet weten.
Hier nog 1, als ik de stukjes van VV hier lees ga ik alquote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das natuurlijk ook om te kotsen, ik kijk geen uitzendingen, is een principekwestie, ik zou me er alleen maar boos om maken
Ik vroeg me af hoe ze dit gingen manipuleren in rat zijn voordeel. Maar dit was echt te gek voor woorden.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das natuurlijk ook om te kotsen, ik kijk geen uitzendingen, is een principekwestie, ik zou me er alleen maar boos om maken
Mokum heeft nog teiltjes, Ruud doet tegenwoordig in containers. Die zijn niet zo snel vol.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef mazaru het volgende:
Waar is Ruud met zijn teiltje? Ik heb al drie emmers vol, en ik kijk nog maar 10 minuten
Zoals gewoonlijkquote:Op maandag 25 februari 2008 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het oneerlijke is wel dat de medestanders van Brian en Amanda wel veel meer tekeer mochten gaan.
Een container is geweldig. Dan kan ik nog een half uurtje doorkijkenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mokum heeft nog teiltjes, Ruud doet tegenwoordig in containers. Die zijn niet zo snel vol.![]()
Ik maar er maar een grapje van, je moet toch wat.
Tussen de rozijnen en de deegplakjes?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:02 schreef John316 het volgende:
Voor wat 2 Streamlocks? Vast een zeker een dikke vechtpartij
Op komst dan.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:02 schreef John316 het volgende:
Voor wat 2 Streamlocks? Vast een zeker een dikke vechtpartij
Misschien wel aan te sluiten op de riolering, zou helemaal geweldig zijnquote:Op maandag 25 februari 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een container is geweldig. Dan kan ik nog een half uurtje doorkijken
Taarten gooienquote:Op maandag 25 februari 2008 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op komst dan.Tot nu toe hebben ze alleen maar appeltaart gebakken.
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:05 schreef mazaru het volgende:
DE GOUDEN KOOI!!
Libelle-tv![]()
[ afbeelding ]
Edit: Die speelt dat ze de kift heet.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:03 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda duikt snel achter de piano.. die heeft echt de kift!
[ afbeelding ]
oja! da's waar ook..zouden Claire en Eric het al door hebben?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Edit: Die speelt dat ze de kift heet.
Brian slijmt bij Claire en Amanda doet alsof ze dat erg vindt.
Wat een zeikgleuf zegquote:Op maandag 25 februari 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
Mens, hou eens op te zeiken over die appeltaart.
Spannend zegquote:Op maandag 25 februari 2008 22:08 schreef STAP01 het volgende:
Gisteren hebben Brian en Amanda toch afgesproken dat Amanda raar zou doen tegen brian. Beetje boos kijken en afblaffen tijdens het leuk doen met Claire. Ze zijn dus nu hun snode plannetje aan het uitvoeren.
Iemand moet even een lampje vervangen?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Voor de SL kwam zag ik toch iemand het huis uit lopen of heb ik het mis ?
Maar ik zie maar de helft van het toneelspel..waar is slijmende Brian?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Edit: Die speelt dat ze de kift heet.
Brian slijmt bij Claire en Amanda doet alsof ze dat erg vindt.
Da's waar. Ze komt nu wel meer tot haar recht. Niet dat iemand hier er ook maar een bal aan vindt.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een zeikgleuf zeg![]()
Maar ach, die appeltaart bakken is tot nu toe wel het hoogtepunt van Claire in DGK.
Dan lopen ze toch het huis juist in?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Iemand moet even een lampje vervangen?
Dat is toch ook niet raar met zo'n vader die alles voor je regelt en bepaalt?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dat Claire een geestelijke achterstand heeft, dit is toch geen vrouw van 24 jaar?
Oh Polkaquote:Op maandag 25 februari 2008 22:11 schreef Marieke_B het volgende:
polka hier polka daar...
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dat Claire een geestelijke achterstand heeft, dit is toch geen vrouw van 24 jaar?
Is claire pas 24?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
Je weet het nooit met die jongens!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan lopen ze toch het huis juist in?
Het nieuwe woord voor oliebollen misschien?quote:
Office managerquote:Op maandag 25 februari 2008 22:13 schreef John316 het volgende:
Wat deed Claire voor ze in de kooi was?
Dat is geen nieuws, we weten allemaal dat ze 1 hersencel heeft. Claire leer ik langzamerhand kennen, vandaar deze conclusie.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
En dat zeg je met een Amanda in de kooi!
Koekjes bakkenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:13 schreef John316 het volgende:
Wat deed Claire voor ze in de kooi was?
Ze evalueren het appeltaart bakken met Claire, het is toch te sneu voor woorden. Ik kijk nog liever GTST.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:16 schreef Disana het volgende:
Wat is dit allemaal voor vreemd gedoe. Amanda en Brian gaan ook al zo 'geregisseerd' naar de private.
Dat je daar naar kan luisteren.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:19 schreef Marieke_B het volgende:
Ze zitten weer te lezen op de plasma..
Brian ziet er erg simpel uitquote:Op maandag 25 februari 2008 22:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian: Claire is gewoon heel aardig en het is goed dat we met elkaar praten en zo ....
Waar ik dus ook niet naar kon kijken.quote:
Dat is dan ook het enige lichtpuntje maar ik moet het eerst zien.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:21 schreef STAP01 het volgende:
Ze hadden het over de ontslagronde. Het werkt dus. Huub wil A en B laten denken dat hij Claire eruit wil hebben. Amanda op de bank dus.
Nopequote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef Disana het volgende:
Ben ik hier de enige die pissiger wordt naarmate het woordt appeltaart vaker valt en er weer een keukenapparaat ter hand wordt genomen? Ik voel me beduveld, stom toch.
Ik ook, mag vast niet. Brian en Amanda zouden wel eens kunnen flippen.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige lichtpuntje maar ik moet het eerst zien.
Nope. Mijn plaatsvervangende schaamte stijgt alleen exponentieel met dequote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef Disana het volgende:
Ben ik hier de enige die pissiger wordt
Even eerlijk Bart, wat denk je echt van Claire in de Kooi, de commentaren hier ontgaan je toch niet?quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef Disana het volgende:
Ben ik hier de enige die pissiger wordt naarmate het woord appeltaart vaker valt en er weer een keukenapparaat ter hand wordt genomen? Ik voel me beduveld, stom toch.
We zijn er nog wel een half uurtje zoet mee.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit juist te denken, als ik nog één keer het wordt appeltaart hoor, ga ik keihard gillen
En ik vind zelfgemaakte appeltaart zo lekker, maar na dit.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Appeltaart eten zal nooit meer hetzelfde zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |