Koekjes bakkenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:13 schreef John316 het volgende:
Wat deed Claire voor ze in de kooi was?
Ze evalueren het appeltaart bakken met Claire, het is toch te sneu voor woorden. Ik kijk nog liever GTST.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:16 schreef Disana het volgende:
Wat is dit allemaal voor vreemd gedoe. Amanda en Brian gaan ook al zo 'geregisseerd' naar de private.
Dat je daar naar kan luisteren.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:19 schreef Marieke_B het volgende:
Ze zitten weer te lezen op de plasma..
Brian ziet er erg simpel uitquote:Op maandag 25 februari 2008 22:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian: Claire is gewoon heel aardig en het is goed dat we met elkaar praten en zo ....
Waar ik dus ook niet naar kon kijken.quote:
Dat is dan ook het enige lichtpuntje maar ik moet het eerst zien.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:21 schreef STAP01 het volgende:
Ze hadden het over de ontslagronde. Het werkt dus. Huub wil A en B laten denken dat hij Claire eruit wil hebben. Amanda op de bank dus.
Nopequote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef Disana het volgende:
Ben ik hier de enige die pissiger wordt naarmate het woordt appeltaart vaker valt en er weer een keukenapparaat ter hand wordt genomen? Ik voel me beduveld, stom toch.
Ik ook, mag vast niet. Brian en Amanda zouden wel eens kunnen flippen.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige lichtpuntje maar ik moet het eerst zien.
Nope. Mijn plaatsvervangende schaamte stijgt alleen exponentieel met dequote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef Disana het volgende:
Ben ik hier de enige die pissiger wordt
Even eerlijk Bart, wat denk je echt van Claire in de Kooi, de commentaren hier ontgaan je toch niet?quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:24 schreef Disana het volgende:
Ben ik hier de enige die pissiger wordt naarmate het woord appeltaart vaker valt en er weer een keukenapparaat ter hand wordt genomen? Ik voel me beduveld, stom toch.
We zijn er nog wel een half uurtje zoet mee.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit juist te denken, als ik nog één keer het wordt appeltaart hoor, ga ik keihard gillen
En ik vind zelfgemaakte appeltaart zo lekker, maar na dit.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Appeltaart eten zal nooit meer hetzelfde zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |