Dat gaat Brian toch nooooit doen? Dan staat hij er alleen voor, en dat trekt hij voor geen meter.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:37 schreef Varen het volgende:
Huub wil Brian overhalen om Amanda er uit te stemmen. Woensdag wil hij dat gesprek houden.
Zeggen dat hij zoveel van Amanda houdt, maar egoistisch is om A niet naar haar moeder te laten gaan.
Huub zegt dat het al heel het weekend rustig is geweest in de villa. Amanda denkt dat ze haar met rust laten over haar moeder.
Ook alleen maar omdat Eric vroeg wat er was. Anders was ze mokkend blijven zitten.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:49 schreef Ziet het volgende:
claire zegt het nu ook tegen erik
dat ze het vervelend vindt om zulke gesprekken met zijn drieën te voeren.
Claire "het gaat om de manier waarop"quote:Op maandag 25 februari 2008 00:44 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge, eerst wil ze Jaap bij Huub weghebben. Nu vind ze weer dat Huub geen commentaar op haar mag hebben waar Eric bij is.
Ze is boos, en zit te mokken
Pffffffffffff wat een kind
[ afbeelding ]
precies.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Claire "het gaat om de manier waarop"
welnee, Claire, het gaat niet om de manier waarop. Het gaat erom dat je vakantie aan het vieren bent en anderen het werk laat doen.
Ja, Huub wil gewoon zien hoe ze is met kritiek.quote:
Dat is toch ook geen meisje voor in de gouden kooiquote:
Da's inmiddels duidelijk. Wat heeft ze lang de tijd gehad. Ik ben toch bang dat ze nog dommer is dan Amanda en Mikey.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, Huub wil gewoon zien hoe ze is met kritiek.
Nu weet die het.
Ze kan niet eens voor zichzelf opkomen, er zit totaal geen vuur in
Ze heeft zich gewoon helemaal aan Huub vastgeklampt. Ze wil Jaap weghebben, ze wil Eric er niet bij hebben. Ze wil Huub voor haar alleen.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's inmiddels duidelijk. Wat heeft ze lang de tijd gehad. Ik ben toch bang dat ze nog dommer is dan Amanda en Mikey.
Niet dommer, maar niet zo mondig, geen haar op d'r tanden past beter..quote:Op maandag 25 februari 2008 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's inmiddels duidelijk. Wat heeft ze lang de tijd gehad. Ik ben toch bang dat ze nog dommer is dan Amanda en Mikey.
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:20 schreef Kaleddis het volgende:
Brian doorzoekt zijn nachtkastje, zogenaamd een brief zoekend, en neem snel een pilletje. Kan hij niet zonder de pammetjes ?
Sorry Bassie, ze is gewoon niet erg snugger gebleken, of ook wel gewoon dom.quote:Op maandag 25 februari 2008 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet dommer, maar niet zo mondig, geen haar op d'r tanden past beter..
ja ik denk ook dat dit beter zou passenquote:Op maandag 25 februari 2008 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet dommer, maar niet zo mondig, geen haar op d'r tanden past beter..
quote:Op maandag 25 februari 2008 01:24 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
ja ik denk ook dat dit beter zou passen
Ze hadden vooraf al besproken om haar uit de tent te lokken....quote:Op maandag 25 februari 2008 01:26 schreef fossil_fossil het volgende:
er is volgens mij toch geen probleem! ze maken het groter dan dat het is. Claire is koppig, maar huub ook.
Volgens eric kan huub zijn excuses aan claire aanbieden omdat hij haar heeft gekwetst.
Heel netjes hoor om de beschaafde Claire niet voor dom uit te maken.quote:
Roep het niet op héquote:Op maandag 25 februari 2008 01:33 schreef Ziet het volgende:
hebben amanda en brian al sex gehad, of vanavond maar eens niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |