Hij had het vanmiddag ook al over een brief van Jaap of Lieke die daar iets mee te maken had, en hoe briljant dat van Jaap was.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:09 schreef Varen het volgende:
Huub zegt dat Jaap Lieke de villa uitgewerkt heeft, dat nooit naar buiten komt, het was brillant
Oversexte gekken zijn hetquote:Op maandag 25 februari 2008 00:16 schreef Varen het volgende:
[quote]Op maandag 25 februari 2008 00:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amanda haar hamburger stond net niet op de foto zei Brian
Jammer, anders hadden ze er weer een schilderij van kunnen laten maken.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:16 schreef Varen het volgende:
[quote]Op maandag 25 februari 2008 00:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amanda haar hamburger stond net niet op de foto zei Brian
DT is hier niks bijquote:
Ga jij eens gauw naar bed. Je had al moeten slapenquote:Op maandag 25 februari 2008 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
DT is hier niks bij![]()
Nummertje is opgeslagen in mijn GSM![]()
Do jutra
Bellen dan!!! Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft!quote:Op maandag 25 februari 2008 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
DT is hier niks bij![]()
Nummertje is opgeslagen in mijn GSM![]()
Do jutra
hoe dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:10 schreef Ziet het volgende:
daar kunnen we jaap op aanspreken
claire: maar dat was toch stom om te doen
huub en erik tegelijk: neehee
dat zei ik ook al (via PM) maar zo'n gesprekje moetje gewoon ff mentaal voorbereidenquote:Op maandag 25 februari 2008 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Bellen dan!!! Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft!
Ik hou hem niet hier, dat was de ruzie tussen H en C.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dat zei ik ook al (via PM) maar zo'n gesprekje moetje gewoon ff mentaal voorbereiden
ps : laat 'm dan ook naar bed gaan!![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:25 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe dan?
Ik denk dat het voor Jaap veel beter zou zijn met Lieke te spelen.
En Brian was de Sjaak? Iets met notepads en vrienden van brian. Ik heb het niet helemaal goed verstaan.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:26 schreef mazaru het volgende:
Jaap is aan een leugendetector gelegd met die chantage van Cora toen.
J: Uit het onderzoek met de pc's is gekomen, dat Brian via Notepad documentjes, via zijn eigen server berichtjes verstuurde naar zijn vriend en vice versa.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:26 schreef mazaru het volgende:
Jaap is aan een leugendetector gelegd met die chantage van Cora toen.
waar gaat het dan over?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:29 schreef Ziet het volgende:
[..]
lieke is er al een poosje uit, dus dat gaat niet meer
Ja, want ze hebben toen de computers in beslag genomen. Rat wou toen de computers terug omdat die nog wat belangrijke zaken moest regelen volgens hem.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En Brian was de Sjaak? Iets met notepads en vrienden van brian. Ik heb het niet helemaal goed verstaan.
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:30 schreef petraa het volgende:
[..]
J: Uit het onderzoek met de pc's is gekomen, dat Brian via Notepad documentjes, via zijn eigen server berichtjes verstuurde naar zijn vriend en vice versa.
Hoe typisch Brian weer! Dit wist ik niet eens.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben toen de computers in beslag genomen. Rat wou toen de computers terug omdat die nog wat belangrijke zaken moest regelen volgens hem.
Maar daar trapten ze niet in, toen bleek dat hij flink via internet informatie zat te verzamelen via notepads naar en van vrienden
Ik ook nietquote:Op maandag 25 februari 2008 00:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hoe typisch Brian weer! Dit wist ik niet eens.
Daar gingen al wat geruchten over. Vooral omdat rat toen liep te verkondigen dat het Huub was die dat deed.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar gingen al wat geruchten over. Vooral omdat rat toen liep te verkondigen dat het Huub was die dat deed.
Rat kennende is die het dan hoogstwaarschijnlijk zelf geweest.
Dat wordt nu dus bevestigd
En nog zit hij er!! Spelvervalsing gedaan en gewoon mogen blijven zitten. Duidelijker kunnen we het niet krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat is het ook een smeerlap! Net als met dat adres van Cora en dat lulverhaal over de stomerij! Vuile kutcrimineel!quote:Op maandag 25 februari 2008 00:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar gingen al wat geruchten over. Vooral omdat rat toen liep te verkondigen dat het Huub was die dat deed.
Rat kennende is die het dan hoogstwaarschijnlijk zelf geweest.
Dat wordt nu dus bevestigd
King Jaap!!!!quote:
Het is een vieze smerige gluiperige vrouwenmeppende, valsspelende, onbetrouwbare, teringratquote:Op maandag 25 februari 2008 00:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat is het ook een smeerlap! Net als met dat adres van Cora en dat lulverhaal over de stomerij! Vuile kutcrimineel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk die ontlading he! Lucht mij iig altijd erg op! Kan ik weer lekker dromen van Huub (quote:Op maandag 25 februari 2008 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een vieze smerige gluiperige vrouwenmeppende, valsspelende, onbetrouwbare, teringrat
Ja, dat kan af en toe best wel eens opluchtenquote:Op maandag 25 februari 2008 00:42 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Heerlijk die ontlading he! Lucht mij iig altijd erg op! Kan ik weer lekker dromen van Huub (grapje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |