A.s. donderdag en Amanda op de ontslagstoel......eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 25 februari 2008 10:01 schreef Copycat het volgende:
Wanneer staat de volgende ontslagronde eigenlijk gepland?
Hoezo? Heeft ze gepraat de boze buurvrouw? En waarom dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 09:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze heeft iig op haar donder gehad volgens mij, kom op Eric, nog even doorzeuren!
Ik ben er ook!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
Claire en Huub in de jacuzzi , fotoshoot voor het blad Tillywood.
[ afbeelding ]
Zit ik hier in mijn uppie of zitten de rest nog op VOL?
Ik had teruggeschreven dat ze vorige week heel bot was geweest tegen Claire omdat Huub een grote mond had en dat ze uitspraken had gedaan als: ik doe helemaal niets meer in deze fijne villa, en dat ik daarom dacht dat ze moppers had gehad maar toen knalde FOK! er uit dus het antwoord moest even wachten.quote:Op maandag 25 februari 2008 10:06 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft ze gepraat de boze buurvrouw? En waarom dan?
yup dan stond onze multitalented gespierde semi mooie jongen op 1quote:Op maandag 25 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
José: De PoPo heeft alles te maken met de streams, niet met de tv uitzendingen.
Als je alleen tv zou kijken, stond er iemand anders op 1 ( iets van die strekking)
Goed gezien José.
Hier!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
Claire en Huub in de jacuzzi , fotoshoot voor het blad Tillywood.
[ afbeelding ]
Zit ik hier in mijn uppie of zit de rest nog op VOL?
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:17 schreef kahaarin het volgende:
Hier!Goh, dat is het eerste duo interview van die 2 toch?
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep.
Angela wil ook wat weten over Mikey. Hij zegt dat hij een vaste baan heeft als vuinisman. Dat is de eerste keer dat ik het hoor.
[ afbeelding ]
Hij heeft het 1 keer gedaan ofzo!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep.
Angela wil ook wat weten over Mikey. Hij zegt dat hij een vaste baan heeft als vuinisman. Dat is de eerste keer dat ik het hoor.
[ afbeelding ]
Die eikel zit weer te liegen. Hij zegt dat ze hem van de straat geplukt hebben, duh.....hij staat ingeschreven bij een castingburo.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef Lobasca het volgende:
omdat 'ie af en toe de vuilniszak verwisseld?
Verschil van dag en nachtquote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef Ziet het volgende:
[..]
we kunnen een zoek de drie verschillenplaatje maken
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep.
[ afbeelding ]
kannie beter eerst ff naar de tandarts gaan, met zijn 32 gaatjes...hij heeft meer gaatjes dan ik tanden en kiezenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Reclame voor zichzelf vanwege dat zwerver zoekt vrouw filmpje?
Zou het helpen? Wie gaat daar op reageren?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kannie beter eerst ff naar de tandarts gaan, met zijn 32 gaatjes...hij heeft meer gaatjes dan ik tanden en kiezen
Ze gaat met Brian mee.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:28 schreef Ziet het volgende:
van wie gaat amanda nu weer naar een optreden binnenkort?
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou het helpen? Wie gaat daar op reageren?
Die 2 geilen weer op zichzelf en Zeur heeft een neplach volgens Brian.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef Lobasca het volgende:
om met BQ te spreken; het is weer zum kotzen
Kan ik hem toch geen ongelijk in geven...quote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 2 geilen weer op zichzelf en Zeur heeft een neplach volgens Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |