yup dan stond onze multitalented gespierde semi mooie jongen op 1quote:Op maandag 25 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
José: De PoPo heeft alles te maken met de streams, niet met de tv uitzendingen.
Als je alleen tv zou kijken, stond er iemand anders op 1 ( iets van die strekking)
Goed gezien José.
Hier!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
Claire en Huub in de jacuzzi , fotoshoot voor het blad Tillywood.
[ afbeelding ]
Zit ik hier in mijn uppie of zit de rest nog op VOL?
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:17 schreef kahaarin het volgende:
Hier!Goh, dat is het eerste duo interview van die 2 toch?
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep.
Angela wil ook wat weten over Mikey. Hij zegt dat hij een vaste baan heeft als vuinisman. Dat is de eerste keer dat ik het hoor.
[ afbeelding ]
Hij heeft het 1 keer gedaan ofzo!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep.
Angela wil ook wat weten over Mikey. Hij zegt dat hij een vaste baan heeft als vuinisman. Dat is de eerste keer dat ik het hoor.
[ afbeelding ]
Die eikel zit weer te liegen. Hij zegt dat ze hem van de straat geplukt hebben, duh.....hij staat ingeschreven bij een castingburo.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef Lobasca het volgende:
omdat 'ie af en toe de vuilniszak verwisseld?
Verschil van dag en nachtquote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef Ziet het volgende:
[..]
we kunnen een zoek de drie verschillenplaatje maken
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep.
[ afbeelding ]
kannie beter eerst ff naar de tandarts gaan, met zijn 32 gaatjes...hij heeft meer gaatjes dan ik tanden en kiezenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Reclame voor zichzelf vanwege dat zwerver zoekt vrouw filmpje?
Zou het helpen? Wie gaat daar op reageren?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kannie beter eerst ff naar de tandarts gaan, met zijn 32 gaatjes...hij heeft meer gaatjes dan ik tanden en kiezen
Ze gaat met Brian mee.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:28 schreef Ziet het volgende:
van wie gaat amanda nu weer naar een optreden binnenkort?
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou het helpen? Wie gaat daar op reageren?
Die 2 geilen weer op zichzelf en Zeur heeft een neplach volgens Brian.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef Lobasca het volgende:
om met BQ te spreken; het is weer zum kotzen
Kan ik hem toch geen ongelijk in geven...quote:Op maandag 25 februari 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 2 geilen weer op zichzelf en Zeur heeft een neplach volgens Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |