Een film die niet echt voor me is weggelegd volgens mij. Enige wat ik eruit kon halen is een cynisch mannetje opgesloten in z'n eigen waardeloze lichaam maar wel via z'n linkeroog kan communiceren en vervolgens een boek kan "schrijven". Camera vond ik ronduit irritant. Die leuke Françaises die erin mee speelden, leuk. Maar niet echt toegevoegde waarde.quote:Waargebeurd verhaal over de directeur van het modeblad Elle, Jean-Dominique Bauby, die last van een beroerte krijgt en daardoor moet leven met een bijna geheel verlamd lichaam, op z'n linkeroog na.
Moby heeft zelfs zen muziek gratis aangeboden aan filmmakers. Goede actie van hem, zouden meer moeten doen (voor filmmakers met weinig geld, that is.quote:Gewoon zelf kijken wat je er van vindt, ik vond de film geniaal. En nog een leuke extra, moby (die nooit films wil scoren) heeft voor deze film de muziek gedaan, zeer goed mijns inziens.
Haha volgens mij klopt dat van Moby niet helemaal. Ik heb hier namelijk een cd van Moby in de kast staan met de titel "I Like to Score"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
Southland Tales
En nog een leuke extra, moby (die nooit films wil scoren) heeft voor deze film de muziek gedaan, zeer goed mijns inziens.
Ja, Klaus Maria Brandauer, Max von Sydow en Kim Basinger zijn slechte acteurs.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:56 schreef trebremmit het volgende:
Never say never again 1983
Zeer matige Bond film met een hele zwik aan slechte acteurs, actie scenes lijken nergens op.
Gelukkig is het geen officiele Bond alleen jammer dat Sean Connery hier aan mee deed.
5,5/10
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:15 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Haha volgens mij klopt dat van Moby niet helemaal. Ik heb hier namelijk een cd van Moby in de kast staan met de titel "I Like to Score"
Die waren nog wel o.k maar de rest kom op zeg, M was waardeloos en dan Felix die cia agent wat een drama en dan komt Mr Bean nog een keer langs past totaal niet in de film.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, Klaus Maria Brandauer, Max von Sydow en Kim Basinger zijn slechte acteurs.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, Klaus Maria Brandauer, Max von Sydow en Kim Basinger zijn slechte acteurs.
Ach, elke 007-film moet je een beetje door een apart brilglas bekijken en niet teveel bij nadenken. Meestal zijn die films wel te pruimen als je gewoon niet teveel aan je hoofd wil hebben...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:08 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Die waren nog wel o.k maar de rest kom op zeg, M was waardeloos en dan Felix die cia agent wat een drama en dan komt Mr Bean nog een keer langs past totaal niet in de film.
En je vriendin, die heeft zeker een 8 gegeven?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:40 schreef PirE het volgende:
27 Dresses (2008)
[ afbeelding ]
Ik behoor niet tot de doelgroep van deze film, maar in een relatie moet je weleens dingen doen die niet leuk zijn. En als dat betekend dat je naar een niet-grappige rom-kom moet kijken dan moet dat maar. De film duurt 107 minuten en dat was voor mijn gevoel 105 minuten te lang. De schrijver verdiend ook een compliment. Het is knap als je een 107 minuten durende komedie kan maken waarin werkelijk geen enkel grappig moment zit. Deze film is alleen voor de echte die-hard Grey's Anatomy fan en daar zijn er schijnbaar genoeg van om deze film succesvol te maken. Ik ben ook zelden zo blij geweest toen eindelijk de aftiteling van een film in beeld verscheen. Mijn partner vond het overigens een redelijke film, maar ze kijkt dan ook Grey's Anatomy![]()
IMDB Rating:6.5/10
Mijn cijfer: 2/10
mager zesjequote:Op zondag 16 maart 2008 11:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En je vriendin, die heeft zeker een 8 gegeven?
dat is enorm!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:52 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik heb 206 films gezien en ik ben 15 jaar is dat veel of normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |