Gaat over drie gasten die allemaal superzoute films af zitten te zeiken. Ik heb echt in een scheur gelegen. Net5 heeft het een keer uitgezonden, maar heb het helaas niet op kunnen nemen.
quote:Thanks. Ik had al bij Bol en Free Record Shop gekeken, maar die hadden ze niet.
Op vrijdag 4 april 2003 11:43 schreef Gorro het volgende:
Op www.amazon.com verkopen ze die DVDs iig en vast wel wat meer online-winkels
quote:DVD of VHS?
Op vrijdag 4 april 2003 11:52 schreef DuncanV6 het volgende:
I've got one. Wat wil je ervoor betalen?
erg hard moeten lachen zo af en toe..
quote:Sarcasme?
Op vrijdag 4 april 2003 12:34 schreef Frollo het volgende:
Jaaaaren geleden de film gezien. O, o, o, o, o, o, o, o, wat heb ik toen gelachen zeg!
quote:Nee hoor. Ik zat haast letterlijk te stikken van de lach!
Op vrijdag 4 april 2003 12:35 schreef Maud_Dib het volgende:
Sarcasme?
quote:Het blijft echt een van de leukste films die ik ken. Zo absurt. Alleen de stukjes waar ze niet naar de film kijken maar gewoon door het schip heen lopen zijn minder leuk.
Op vrijdag 4 april 2003 12:39 schreef Frollo het volgende:[..]
Nee hoor. Ik zat haast letterlijk te stikken van de lach!
Ik wist alleen zo gauw niet hoe ik het hier in tekst kon weergeven, aangezien smiley's alleen niet genoeg zijn. Vandaar dat overdreven aantal 'o'-tjes, om aan te geven dat ik MST3K leuker vond dan pakweg Naked Gun of Wayne's World.
quote:Je moet er mischien ff aan wennen, is echt wel geinig! En vaak de enige manier om die films te zien! Welke heb je gezien?
Op woensdag 26 november 2003 19:45 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik die shit downloaden, en ervan uitgaan dat t de originele films zijn, zijn het werkelijk drie eikels die films zitten af te zeiken. jezus wat een teleurstelling
jammer dat je het niet leuk vind
quote:wow ik dacht dat jij net als ik de films echt leuk vond, niet om ze af te zeiken.
Op woensdag 26 november 2003 19:52 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Je moet er mischien ff aan wennen, is echt wel geinig! En vaak de enige manier om die films te zien! Welke heb je gezien?
jammer dat je het niet leuk vind
quote:iets te cult voor nederland. dit vinden alleen 'nerds' grappig (mensen met bepaald type humor eigenlijk) en daarvoor is te weinig draagvlak om op wekelijkse basis film-lengte uit te zenden
Op woensdag 26 november 2003 21:44 schreef jacco9 het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom deze serie niet in Nederland word uitgezonden, In Amerika was het een groot succes en meestal worden dergelijk succesvolle series ook wel in Nederland uitgezonden
quote:Ik vind de films OOK leuk, ik geniet dus dubbel...
Op woensdag 26 november 2003 22:46 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
wow ik dacht dat jij net als ik de films echt leuk vond, niet om ze af te zeiken.
jammer
quote:Mystery science theater: the movie - this island earth
Op woensdag 26 november 2003 23:20 schreef -Wepeel2- het volgende:
Een tijdje terug was de film (of een film uit de reeks) ook op sbs6. Het ging over een ruimteschip en er was een planeet en uhmz. Ik weet er eigenlijk weinig meer van, maar het was wel grappig.
quote:Een noodzakelijk kwaad. Het succes hiervan heeft veel van deze juweeltjes onder de aandacht gebracht van de "grote massa". Gevolg is dat er MST3K versies en originele versies op DVD zijn uitgebracht. Zonder MST3K zou dit niet gebeurd zijn.
Op woensdag 26 november 2003 19:45 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik die shit downloaden, en ervan uitgaan dat t de originele films zijn, zijn het werkelijk drie eikels die films zitten af te zeiken. jezus wat een teleurstelling
quote:Ze kunnen het toch in ieder geval proberen
Op woensdag 26 november 2003 22:55 schreef MadScientist het volgende:[..]
iets te cult voor nederland. dit vinden alleen 'nerds' grappig (mensen met bepaald type humor eigenlijk) en daarvoor is te weinig draagvlak om op wekelijkse basis film-lengte uit te zenden
quote:Ik denk dat de meeste mensen problemen zouden hebben met de ondertiteling, die van de film en die van het commentaar door elkaar word een btje rommelig
Op donderdag 27 november 2003 17:41 schreef jacco9 het volgende:[..]
Ze kunnen het toch in ieder geval proberen
Er floppen wel meer series
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |