abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9576485
Ik heb zitten zoeken, maar er is nog niet echt een topic over. Weet iemand hoe ik aan een videoband of een DVD hiervan kan komen.

Gaat over drie gasten die allemaal superzoute films af zitten te zeiken. Ik heb echt in een scheur gelegen. Net5 heeft het een keer uitgezonden, maar heb het helaas niet op kunnen nemen.

gymnocalycium saglione in m'n hol
  vrijdag 4 april 2003 @ 11:43:19 #2
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_9576591
Op www.amazon.com verkopen ze die DVDs iig en vast wel wat meer online-winkels
pi_9576670
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 11:43 schreef Gorro het volgende:
Op www.amazon.com verkopen ze die DVDs iig en vast wel wat meer online-winkels
Thanks. Ik had al bij Bol en Free Record Shop gekeken, maar die hadden ze niet.
pi_9576869
I've got one. Wat wil je ervoor betalen?
Prrrrrt. It's a diesel..... (Mika Hakkinen)
pi_9576886
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 11:52 schreef DuncanV6 het volgende:
I've got one. Wat wil je ervoor betalen?
DVD of VHS?
  vrijdag 4 april 2003 @ 12:33:00 #6
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_9577944
een paar maanden terug was 'ie op tv...

erg hard moeten lachen zo af en toe..

Nothing is real and nothing to get hung about
  vrijdag 4 april 2003 @ 12:34:26 #7
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_9577967
Jaaaaren geleden de film gezien. O, o, o, o, o, o, o, o, wat heb ik toen gelachen zeg!
pi_9577986
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:34 schreef Frollo het volgende:
Jaaaaren geleden de film gezien. O, o, o, o, o, o, o, o, wat heb ik toen gelachen zeg!
Sarcasme?
  vrijdag 4 april 2003 @ 12:39:10 #9
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_9578066
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:35 schreef Maud_Dib het volgende:
Sarcasme?
Nee hoor. Ik zat haast letterlijk te stikken van de lach!
Ik wist alleen zo gauw niet hoe ik het hier in tekst kon weergeven, aangezien smiley's alleen niet genoeg zijn. Vandaar dat overdreven aantal 'o'-tjes, om aan te geven dat ik MST3K leuker vond dan pakweg Naked Gun of Wayne's World.
  vrijdag 4 april 2003 @ 12:51:49 #10
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_9578328
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:39 schreef Frollo het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik zat haast letterlijk te stikken van de lach!
Ik wist alleen zo gauw niet hoe ik het hier in tekst kon weergeven, aangezien smiley's alleen niet genoeg zijn. Vandaar dat overdreven aantal 'o'-tjes, om aan te geven dat ik MST3K leuker vond dan pakweg Naked Gun of Wayne's World.

Het blijft echt een van de leukste films die ik ken. Zo absurt. Alleen de stukjes waar ze niet naar de film kijken maar gewoon door het schip heen lopen zijn minder leuk.
pi_9579015
DVD natuurlijk. (waarschijnlijk wel regio 1)
Prrrrrt. It's a diesel..... (Mika Hakkinen)
pi_10711038
Heb er laatst drie achter elkaar zitten kijken.
Dan wordt ie toch wel vermoeiend maar blijft zwaar grappig.
Iemand racket girls gezien van MST3K? Het "soft erotische" element van een film van 40 jaar oud ofzo is wel erg bizar.
pi_13012500
kun je ze niet in nederland gewoon in de winkel krijgen
pi_14951950
ik die shit downloaden, en ervan uitgaan dat t de originele films zijn, zijn het werkelijk drie eikels die films zitten af te zeiken. jezus wat een teleurstelling
pi_14952127
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:45 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik die shit downloaden, en ervan uitgaan dat t de originele films zijn, zijn het werkelijk drie eikels die films zitten af te zeiken. jezus wat een teleurstelling
Je moet er mischien ff aan wennen, is echt wel geinig! En vaak de enige manier om die films te zien! Welke heb je gezien?

jammer dat je het niet leuk vind

pi_14955739
Ik heb Jack Frost en nog een zooi shorts gedownload
Ik vond Mr B. Natural het leukst
Ik begrijp alleen niet waarom deze serie niet in Nederland word uitgezonden, In Amerika was het een groot succes en meestal worden dergelijk succesvolle series ook wel in Nederland uitgezonden
Greetings, my friends. We are all interested in the future, for that is where you and I are going to spend the rest of our lives. And remember, my friends, future events such as these will affect you in the future
pi_14957754
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:52 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Je moet er mischien ff aan wennen, is echt wel geinig! En vaak de enige manier om die films te zien! Welke heb je gezien?

jammer dat je het niet leuk vind

wow ik dacht dat jij net als ik de films echt leuk vond, niet om ze af te zeiken.
jammer
pi_14958053
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:44 schreef jacco9 het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom deze serie niet in Nederland word uitgezonden, In Amerika was het een groot succes en meestal worden dergelijk succesvolle series ook wel in Nederland uitgezonden
iets te cult voor nederland. dit vinden alleen 'nerds' grappig (mensen met bepaald type humor eigenlijk) en daarvoor is te weinig draagvlak om op wekelijkse basis film-lengte uit te zenden
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_14958914
Een tijdje terug was de film (of een film uit de reeks) ook op sbs6. Het ging over een ruimteschip en er was een planeet en uhmz. Ik weet er eigenlijk weinig meer van, maar het was wel grappig.
Hmmzz....
pi_14962841
quote:
Op woensdag 26 november 2003 22:46 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

wow ik dacht dat jij net als ik de films echt leuk vond, niet om ze af te zeiken.
jammer

Ik vind de films OOK leuk, ik geniet dus dubbel...
pi_14962842
quote:
Op woensdag 26 november 2003 23:20 schreef -Wepeel2- het volgende:
Een tijdje terug was de film (of een film uit de reeks) ook op sbs6. Het ging over een ruimteschip en er was een planeet en uhmz. Ik weet er eigenlijk weinig meer van, maar het was wel grappig.
Mystery science theater: the movie - this island earth
pi_14970235
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:45 schreef Astronaut_Jones het volgende:
Een noodzakelijk kwaad. Het succes hiervan heeft veel van deze juweeltjes onder de aandacht gebracht van de "grote massa". Gevolg is dat er MST3K versies en originele versies op DVD zijn uitgebracht. Zonder MST3K zou dit niet gebeurd zijn.
pi_14977845
quote:
Op woensdag 26 november 2003 22:55 schreef MadScientist het volgende:

[..]

iets te cult voor nederland. dit vinden alleen 'nerds' grappig (mensen met bepaald type humor eigenlijk) en daarvoor is te weinig draagvlak om op wekelijkse basis film-lengte uit te zenden

Ze kunnen het toch in ieder geval proberen
Er floppen wel meer series
Greetings, my friends. We are all interested in the future, for that is where you and I are going to spend the rest of our lives. And remember, my friends, future events such as these will affect you in the future
pi_14981383
quote:
Op donderdag 27 november 2003 17:41 schreef jacco9 het volgende:

[..]

Ze kunnen het toch in ieder geval proberen
Er floppen wel meer series

Ik denk dat de meeste mensen problemen zouden hebben met de ondertiteling, die van de film en die van het commentaar door elkaar word een btje rommelig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')