Dikke kans.quote:
Zou ik ook doen, elke vrije trap voor de goal vloog er zowat in van zequote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef jorienvdherik het volgende:
nac gaat echt te makkelijk liggen
Dikke kans.quote:
Volgend jaar de vervanger van Klaas Janquote:
Laten we het hopen.quote:
Dikke kans.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Volgend jaar de vervanger van Klaas Jan
Bij ajax nooit hequote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef dronkeykong het volgende:
NAC ers hebben last van vallende ziektes
Van Basten wil liever Denneboomquote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij iedereenquote:
Tja, dat is te verwachten natuurlijkquote:Op zondag 24 februari 2008 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens heel heel matig van al die stoere jongens als de.Kromme, Boswachter etc. dat ze hier wel zijn als het goed gaat met Nac maar wegblijven als Ajax voorstaat.
Waar is het schoen eet topic?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als het nu nog 3-3 wordt dan eet ik me schoen op.
Ja ik ookquote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Weet niet hoor maar ik kijk naar deze wedstrijd paulus
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, dat is te verwachten natuurlijk
Berg is een heldquote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Berg toch wel razend knap zeg, hoe snel hij zich heeft aangepast.
Goede spelert!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
zou me niet verbazen idd.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar eerst in stakingquote:Op zondag 24 februari 2008 14:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goede spelert!![]()
Volgend jaar naar Ajax
Ben benieuwd hoelang hij daar blijft.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:21 schreef borisz het volgende:
vasthouden.........
Staken!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goede spelert!![]()
Volgend jaar naar Ajax
jajajajajajajjaquote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef DANILXL het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
PSV won ook lucky van Ecxcelsior en speelde lucky gelijk tegen Heerenveen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Afgelopen dus.
Buiging voor NAC en hopelijk zijn de Ajacieden voortaan stil als PSV luckyerig wint van Willem II.
mij ook niet,quote:
Hou die rustquote:
Proest....quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Afgelopen dus.
Buiging voor NAC en hopelijk zijn de Ajacieden voortaan stil als PSV luckyerig wint van Willem II.
Zijn die nog aanwezig?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het Ajaxvak laat zich na 93 minuten horen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het Ajaxvak laat zich na 93 minuten horen.
Beetje jammer dat jij het verschil niet ziet tussen geluk en klasse. Nac had geluk met de 2 vrije trappen ze mee kregen en scoorden daar goed uit. Ajax scoorde door klasse.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Afgelopen dus.
Zou het niet erg vinden als die gehaald werd als vervanger van Huntelaarquote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mij ook niet,
Voetballend is Berg ook beter, strooit met passes en zijn 2e goal is van grote schoonheid, mannetje uitspelen en afmaken.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jammer, ik gun het Ajax niet
misschien kunnen ze zolangzamerhand beter Groningen gaan kopen in 1 koopquote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mij ook niet,
Voetballend is Berg ook beter, strooit met passes en zijn 2e goal is van grote schoonheid, mannetje uitspelen en afmaken.
We Vs. Them ?quote:
Nee hoor, was natuurlijk gewoon een drama vandaag...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef DANILXL het volgende:
nu is koster zeker weer een held
En dan maar zeiken over al die anderen die provoceren hequote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jij het verschil niet ziet tussen geluk en klasse. Nac had geluk met de 2 vrije trappen ze mee kregen en scoorden daar goed uit. Ajax scoorde door klasse.
Zeker!! Geniaal wisselbeleid!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef DANILXL het volgende:
Ik had het Nac wel gegund om hun spel en om de waardeloze beslissingen van Koster, maar niet om hun arrogantie voor de wedstrijd...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
Afgelopen 2-3.
Goede overwinning van Ajax, hoewel een gelijkspel verdiend was geweest denk ik.
Nee. Hoe is het met Louisquote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef DANILXL het volgende:
Neequote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef DANILXL het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden als die gehaald werd als vervanger van Huntelaar.
Nee hij zuigt big time, mja we moeten het ermee doen he... gelukkig dat een keer zn wissels goed uitpakken...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef DANILXL het volgende:
Ga ergens anders slijmenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
gefeliciteerd met de overwinning ajax fans, leuke wedstrijd gezien
jaaaa KOSTER KAMPIOENEN KWEKERRquote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef DANILXL het volgende:
Ligt ook meer aan VVV denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef Karrs het volgende:
Je rookt ÉÉN sigaret en Groningen prikt ze er bij alsof het een naaimachine is.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoppa!!!! Alle kapsonelijers uit Breda mogen weer hun hol in. De punten gaan naar Amsterdam.
Breda![]()
![]()
![]()
Hoezo provoceren, Ajax had geen geluk bij de doelpunten of zie ik het verkeerd?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En dan maar zeiken over al die anderen die provoceren he
Triest tochquote:
Bij de 2-2 wel een beetje.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo provoceren, Ajax had geen geluk bij de doelpunten of zie ik het verkeerd?
Zegt ie kijkend door een jodenbrilquote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jij het verschil niet ziet tussen geluk en klasse. Nac had geluk met de 2 vrije trappen ze mee kregen en scoorden daar goed uit. Ajax scoorde door klasse.
Rommedahl in de basis, Leonardo, Luque en Suarez op de bank.. dan weet je wel zeker dat je er met een wissel op vooruit gaatquote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nee hij zuigt big time, mja we moeten het ermee doen he... gelukkig dat een keer zn wissels goed uitpakken...
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
gefeliciteerd met de overwinning ajax fans, leuke wedstrijd gezien
PSVquote:
Scoorden ook uit dood spelmoment, en ook nog een uit een van richting veranderd schot. Daarnaast speelden ze gewoon kut natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat je serieus blij bent met zo'n wedstrijd als ajax-fan.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo provoceren, Ajax had geen geluk bij de doelpunten of zie ik het verkeerd?
En bedankt voor die 2 goals op het einde, daarom hebben we nu een beter doelsaldo dan VVV.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Gunstig dat VVV verliest voor ons trouwens
Waarvoor dank, FCG
Ga eens een boswandeling maken ofzo, je bent vreselijk irritant bezig.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:28 schreef Cyberia18 het volgende:
We hebben gewoon verdiend gewonnen. Dat NAC terugkwam had natuurlijk te maken met de achterlijke dwalingen van Luinge.
HELEMAAL NIETS IN BREDA![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal niets in Amsterdam bedoel je ?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:28 schreef Cyberia18 het volgende:
We hebben gewoon verdiend gewonnen. Dat NAC terugkwam had natuurlijk te maken met de achterlijke dwalingen van Luinge.
HELEMAAL NIETS IN BREDA![]()
![]()
![]()
![]()
Ik betaal zijn taxi wel.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef Urquhart het volgende:
Koster mogen ze morgen al in eindhoven afzetten
?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
hup psv doe eens winnen, dit is je dag vandaag
Heldenquote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helemaal niets in Amsterdam bedoel je ?
Breda kan nog voor de beker gaan.
Waar zie je mij blij zijn? Ik ben er juist een voorstander van dat Ajax flink afgeslacht wordt zodat er hopelijk eens iets grondigs gaat veranderen, dit soort uitslagen maakt dat Koster denkt dat ie het goed doet.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Scoorden ook uit dood spelmoment, en ook nog een uit een van richting veranderd schot. Daarnaast speelden ze gewoon kut natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat je serieus blij bent met zo'n wedstrijd als ajax-fan.
What on earth is that?quote:
Tegen wie speelt Heracles volgende week eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
En bedankt voor die 2 goals op het einde, daarom hebben we nu een beter doelsaldo dan VVV.
Vorige week ook.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef Blawh het volgende:
Het aantal tegendoelpunten van Willem 2 en dan toch onderaan.
Heracles voor het eerst in 20(?) weken niet meer de minst scorende ploeg.
Nee hoor, gewoon objectief bekeken en kindje, kom dan eens met argumenten.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:28 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zegt ie kijkend door een jodenbril
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:32 schreef Jahike het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Heracles volgende week eigenlijk?
Zo he echt origineelquote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef the_undertaker het volgende:
Driessen bij PSV.. Hij kijkt blij.. zeker net de uitslag van NAC - Ajax gekregen
Mag ik dit even uitbundig vieren? We werden 2x door hun te kijk gezet dit seizoen met hun vreselijke anti-voetbal. Vandaag winnen wij en pakken we verdiend de 3 punten en daar mogen best de nodige emoties vrijkomen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga eens een boswandeling maken ofzo, je bent vreselijk irritant bezig.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:32 schreef MarkNMGN het volgende:
De twee Gelderse clubs moeten winnen deze middag.
Volgens mij niet neequote:
Je wil niet dat feyenoord dichterbij komt?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
hup psv doe eens winnen, dit is je dag vandaag
Onzin natuurlijk, ik bedoel, de koningin moet ook wel eens schijten.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef Borizzz het volgende:
graafschap al na 20 sec. een gele kaart;
hoezo nr 1 in het fair play klassement..
kan gebeuren toch?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef Borizzz het volgende:
graafschap al na 20 sec. een gele kaart;
hoezo nr 1 in het fair play klassement..
nee, feyenoord kan toch geen kampioen wordenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je wil niet dat feyenoord dichterbij komt?
Het was ook een geweldige goal.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch onbegrijpelijk dat PSV Beerens heeft laten gaan...
Ik vind het zo kinderachtig uitbundig, met al die zwaaidingen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mag ik dit even uitbundig vieren? We werden 2x door hun te kijk gezet dit seizoen met hun vreselijke anti-voetbal. Vandaag winnen wij en pakken we verdiend de 3 punten en daar mogen best de nodige emoties vrijkomen.
Over vreselijk irritant gesproken, bekijk even een tiental pagina's terug zeg.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, ik bedoel, de koningin moet ook wel eens schijten.
Leuke voetballer, maar geen topmateriaal.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch onbegrijpelijk dat PSV Beerens heeft laten gaan...
vreemde supporter tochquote:Op zondag 24 februari 2008 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee, feyenoord kan toch geen kampioen worden
titel psv
beker feyenoord
Er is maar een club met boeren.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:36 schreef MaxC het volgende:
Superboeren > Boeren
Dus de Graafschap wint
Dat wel..:pquote:
Spannend onderin, hopelijk rechtstreekse degradatie Excelsior en dan mag Heracles en WillemII van mij de nacompetitie spelen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef Hephaistos. het volgende:
Als het zo blijft staat NEC straks nog maar 1 punt voor op Excelsior (nummer 17)
Inderdaad, misschien blijkt het een laatbloeier. Maar ik snap PSV dat ze hem hebben laten gaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leuke voetballer, maar geen topmateriaal.
Waar basseer je dat op? Vorig jaar bij NEC was het ook geregeld een heel leuke voetballer die misschien iets fysiek te kort komt maar dat op snelheid dikwijls goedmaakt. Denk dat hij in combinatie met Bakkal, Dzudszak en Affelay een mooi middenveld had kunnen vormen...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die winnen niet van Deurne hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 14:37 schreef dronkeykong het volgende:
[quote]Op zondag 24 februari 2008 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee, feyenoord kan toch geen kampioen worden
titel psv
beker feyenoord
Wel van Zwollequote:Op zondag 24 februari 2008 14:37 schreef dronkeykong het volgende:
Die winnen niet van Deurne hoor
Nog niet nee, maar enorm talent. Heb als ajacied het enorm jammer gevonden dat ie voor Heerenveen koos ipv Ajaxquote:Op zondag 24 februari 2008 14:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dank voor deze toevoegingquote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef DANILXL het volgende:
als je naar de spelers van heerenveen kijkt kan ajax alleen maar jaloers zijn op de scouting van heerenveen
Half jaar geleden gaan comazuipen met je matties?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:37 schreef dronkeykong het volgende:
Die winnen niet van Deurne hoor
waarom niet, als je al wil dat psv verder uitloopt heb je al een verkeerde instelling.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
denk je dat feyenoord 9 punten kan goed maken ofzo
Tsjezus dat is nu toch wel algemeen bekend. Wat een herhalingenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef DANILXL het volgende:
als je naar de spelers van heerenveen kijkt kan ajax alleen maar jaloers zijn op de scouting van heerenveen
Met jou kan ik praten!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:39 schreef Roeni3 het volgende:
De Graafschap gaat winnen.
Bij clubs als Heerenveen en NEC lijkt het al heel snel wat. Nguyen zou bij NEC en Heerenveen ook ongetwijfeld een paar wedstrijden aan een geweldenaar doen denken; PSV vereist een hoger (en vooral constant) niveau. Je ziet het aan die opgehemelde Zweed van Heerenveen, die hier ook Ajax en Feyenoord in werd gepraat en nu niet eens aan de bak komt in Frankrijk.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op? Vorig jaar bij NEC was het ook geregeld een heel leuke voetballer die misschien iets fysiek te kort komt maar dat op snelheid dikwijls goedmaakt. Denk dat hij in combinatie met Bakkal, Dzudszak en Affelay een mooi middenveld had kunnen vormen...
Straks komt ie nog met: Ajax heeft verdient gewonnen van Feyenoord...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Tsjezus dat is nu toch wel algemeen bekend. Wat een herhalingen
Groningen heeft het de afgelopen 2 seizoenen niet makkelijk gehad tegen Heracles in de Euroborg, hopelijk volgende week ook niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:32 schreef Jahike het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Heracles volgende week eigenlijk?
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:40 schreef jorienvdherik het volgende:
lazo 1-111111
zal uiteindelijk wel ja.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maargoed zoals ik al zei PSV gaat dit gewoon winnen
Had je wat eerder moeten tikkenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk, wordt hopelijk wat leuker zo. PSV moet nu laten zien waarom ze de beste zijn.
Dat is idd een geweldige voetballer.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:41 schreef Sensation89 het volgende:
wat een wondervoetballer die Schone
Ik heb de 2-1 Lazovic post al klaargezet.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:41 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Had je wat eerder moeten tikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |