mij ook niet,quote:
Hou die rustquote:
Proest....quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Afgelopen dus.
Buiging voor NAC en hopelijk zijn de Ajacieden voortaan stil als PSV luckyerig wint van Willem II.
Zijn die nog aanwezig?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het Ajaxvak laat zich na 93 minuten horen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het Ajaxvak laat zich na 93 minuten horen.
Beetje jammer dat jij het verschil niet ziet tussen geluk en klasse. Nac had geluk met de 2 vrije trappen ze mee kregen en scoorden daar goed uit. Ajax scoorde door klasse.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Afgelopen dus.
Buiging voor NAC en hopelijk zijn de Ajacieden voortaan stil als PSV luckyerig wint van Willem II.
Zou het niet erg vinden als die gehaald werd als vervanger van Huntelaarquote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mij ook niet,
Voetballend is Berg ook beter, strooit met passes en zijn 2e goal is van grote schoonheid, mannetje uitspelen en afmaken.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jammer, ik gun het Ajax niet
misschien kunnen ze zolangzamerhand beter Groningen gaan kopen in 1 koopquote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mij ook niet,
Voetballend is Berg ook beter, strooit met passes en zijn 2e goal is van grote schoonheid, mannetje uitspelen en afmaken.
We Vs. Them ?quote:
Nee hoor, was natuurlijk gewoon een drama vandaag...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef DANILXL het volgende:
nu is koster zeker weer een held
En dan maar zeiken over al die anderen die provoceren hequote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jij het verschil niet ziet tussen geluk en klasse. Nac had geluk met de 2 vrije trappen ze mee kregen en scoorden daar goed uit. Ajax scoorde door klasse.
Zeker!! Geniaal wisselbeleid!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef DANILXL het volgende:
Ik had het Nac wel gegund om hun spel en om de waardeloze beslissingen van Koster, maar niet om hun arrogantie voor de wedstrijd...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
Afgelopen 2-3.
Goede overwinning van Ajax, hoewel een gelijkspel verdiend was geweest denk ik.
Nee. Hoe is het met Louisquote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef DANILXL het volgende:
Neequote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef DANILXL het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden als die gehaald werd als vervanger van Huntelaar.
Nee hij zuigt big time, mja we moeten het ermee doen he... gelukkig dat een keer zn wissels goed uitpakken...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef DANILXL het volgende:
Ga ergens anders slijmenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
gefeliciteerd met de overwinning ajax fans, leuke wedstrijd gezien
jaaaa KOSTER KAMPIOENEN KWEKERRquote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef DANILXL het volgende:
Ligt ook meer aan VVV denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef Karrs het volgende:
Je rookt ÉÉN sigaret en Groningen prikt ze er bij alsof het een naaimachine is.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoppa!!!! Alle kapsonelijers uit Breda mogen weer hun hol in. De punten gaan naar Amsterdam.
Breda![]()
![]()
![]()
Hoezo provoceren, Ajax had geen geluk bij de doelpunten of zie ik het verkeerd?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En dan maar zeiken over al die anderen die provoceren he
Triest tochquote:
Bij de 2-2 wel een beetje.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo provoceren, Ajax had geen geluk bij de doelpunten of zie ik het verkeerd?
Zegt ie kijkend door een jodenbrilquote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jij het verschil niet ziet tussen geluk en klasse. Nac had geluk met de 2 vrije trappen ze mee kregen en scoorden daar goed uit. Ajax scoorde door klasse.
Rommedahl in de basis, Leonardo, Luque en Suarez op de bank.. dan weet je wel zeker dat je er met een wissel op vooruit gaatquote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nee hij zuigt big time, mja we moeten het ermee doen he... gelukkig dat een keer zn wissels goed uitpakken...
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
gefeliciteerd met de overwinning ajax fans, leuke wedstrijd gezien
PSVquote:
Scoorden ook uit dood spelmoment, en ook nog een uit een van richting veranderd schot. Daarnaast speelden ze gewoon kut natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat je serieus blij bent met zo'n wedstrijd als ajax-fan.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo provoceren, Ajax had geen geluk bij de doelpunten of zie ik het verkeerd?
En bedankt voor die 2 goals op het einde, daarom hebben we nu een beter doelsaldo dan VVV.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Gunstig dat VVV verliest voor ons trouwens
Waarvoor dank, FCG
Ga eens een boswandeling maken ofzo, je bent vreselijk irritant bezig.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:28 schreef Cyberia18 het volgende:
We hebben gewoon verdiend gewonnen. Dat NAC terugkwam had natuurlijk te maken met de achterlijke dwalingen van Luinge.
HELEMAAL NIETS IN BREDA![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal niets in Amsterdam bedoel je ?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:28 schreef Cyberia18 het volgende:
We hebben gewoon verdiend gewonnen. Dat NAC terugkwam had natuurlijk te maken met de achterlijke dwalingen van Luinge.
HELEMAAL NIETS IN BREDA![]()
![]()
![]()
![]()
Ik betaal zijn taxi wel.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef Urquhart het volgende:
Koster mogen ze morgen al in eindhoven afzetten
?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
hup psv doe eens winnen, dit is je dag vandaag
Heldenquote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helemaal niets in Amsterdam bedoel je ?
Breda kan nog voor de beker gaan.
Waar zie je mij blij zijn? Ik ben er juist een voorstander van dat Ajax flink afgeslacht wordt zodat er hopelijk eens iets grondigs gaat veranderen, dit soort uitslagen maakt dat Koster denkt dat ie het goed doet.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Scoorden ook uit dood spelmoment, en ook nog een uit een van richting veranderd schot. Daarnaast speelden ze gewoon kut natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat je serieus blij bent met zo'n wedstrijd als ajax-fan.
What on earth is that?quote:
Tegen wie speelt Heracles volgende week eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
En bedankt voor die 2 goals op het einde, daarom hebben we nu een beter doelsaldo dan VVV.
Vorige week ook.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef Blawh het volgende:
Het aantal tegendoelpunten van Willem 2 en dan toch onderaan.
Heracles voor het eerst in 20(?) weken niet meer de minst scorende ploeg.
Nee hoor, gewoon objectief bekeken en kindje, kom dan eens met argumenten.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:28 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zegt ie kijkend door een jodenbril
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:32 schreef Jahike het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Heracles volgende week eigenlijk?
Zo he echt origineelquote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef the_undertaker het volgende:
Driessen bij PSV.. Hij kijkt blij.. zeker net de uitslag van NAC - Ajax gekregen
Mag ik dit even uitbundig vieren? We werden 2x door hun te kijk gezet dit seizoen met hun vreselijke anti-voetbal. Vandaag winnen wij en pakken we verdiend de 3 punten en daar mogen best de nodige emoties vrijkomen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga eens een boswandeling maken ofzo, je bent vreselijk irritant bezig.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:32 schreef MarkNMGN het volgende:
De twee Gelderse clubs moeten winnen deze middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |