Dikke kans.quote:
Zou ik ook doen, elke vrije trap voor de goal vloog er zowat in van zequote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef jorienvdherik het volgende:
nac gaat echt te makkelijk liggen
Dikke kans.quote:
Volgend jaar de vervanger van Klaas Janquote:
Laten we het hopen.quote:
Dikke kans.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Volgend jaar de vervanger van Klaas Jan
Bij ajax nooit hequote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef dronkeykong het volgende:
NAC ers hebben last van vallende ziektes
Van Basten wil liever Denneboomquote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij iedereenquote:
Tja, dat is te verwachten natuurlijkquote:Op zondag 24 februari 2008 14:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens heel heel matig van al die stoere jongens als de.Kromme, Boswachter etc. dat ze hier wel zijn als het goed gaat met Nac maar wegblijven als Ajax voorstaat.
Waar is het schoen eet topic?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als het nu nog 3-3 wordt dan eet ik me schoen op.
Ja ik ookquote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Weet niet hoor maar ik kijk naar deze wedstrijd paulus
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, dat is te verwachten natuurlijk
Berg is een heldquote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Berg toch wel razend knap zeg, hoe snel hij zich heeft aangepast.
Goede spelert!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
zou me niet verbazen idd.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar eerst in stakingquote:Op zondag 24 februari 2008 14:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goede spelert!![]()
Volgend jaar naar Ajax
Ben benieuwd hoelang hij daar blijft.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:21 schreef borisz het volgende:
vasthouden.........
Staken!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goede spelert!![]()
Volgend jaar naar Ajax
jajajajajajajjaquote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef DANILXL het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
PSV won ook lucky van Ecxcelsior en speelde lucky gelijk tegen Heerenveen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Afgelopen dus.
Buiging voor NAC en hopelijk zijn de Ajacieden voortaan stil als PSV luckyerig wint van Willem II.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |