quote:Op zondag 24 februari 2008 14:06 schreef Sony_Nintendo het volgende:
JAAAA!ZE WINNE NOOIT VAN DE JODEN! KAMPIOENEN!!!!!!!!
Nee das echt waarquote:Op zondag 24 februari 2008 14:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Goh gaat iedereen nu die dj dayv ofzo nadoen
Gooi deze topicreeks toch gewoon dicht man.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Kap eens even met dat zielige gedrag over en weer.
Niet zeuren, jullie zijn toch al kampioenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:07 schreef cultheld het volgende:
Ideale stand, maar Ajax zal nog wel met 2-3 winnen.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Luinge, vlak voor die goal gewoon vrije trap NAC en rood Suarez.
Ach kom op, zoek anders voor de gein even het live-topic van gisteren op. Ajax en Feyenoord zijn gewoon beiden triest dit seizoen, waarom zou je dan geen leedvermaak mogen voelen als de ander weer eens kut speelt?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
ook dat. Ik zou me kapot schamen als ik lach om Ajax terwijl mn eigen club feyenoord met zulke aankopen er net zo slecht voor staat. En tot nu toe op resultaat nauwelijks beter draait dan vorig jaar. Dan is bescheidenheid wel op zn plaats.
Maar goed, deze user komt slechts stoken
Tjezus wat een klootmongool ben jij, juist de Ajacieden weten als geen ander hoe bagger het team speelt, we hebben het hele dagen lang over het feit dat Ajax zo slecht speelt...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:05 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ongelooflijk, die ajacieden zijn echt losers. Denken dat ze de beste zijn. Zelfs na 8 jaar slecht voetbal.
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:07 schreef Suijk het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAaa FUCKING JODEN! KAMPIEOENENNEN!!!!
Dat moet nog blijkenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet zeuren, jullie zijn toch al kampioen
Wat ernstigquote:Op zondag 24 februari 2008 14:08 schreef Urquhart het volgende:
Silva ook geschorst
Doen ze expres. Iedereen is er dan tegen PSV weer bij.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:08 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Heel ajax is volgende week geschorst?Misschien moet Urzaiz er dan wel in
Denk het ook ja.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:07 schreef cultheld het volgende:
Neuh, Koeman is wegquote:
Goed punt, ik kap er ook mee. Voel me aardig een loser worden om hier te reageren op al die frusties....quote:Op zondag 24 februari 2008 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Kap eens even met dat zielige gedrag over en weer.
Colin weer in de basis, winnen we sowiesoquote:Op zondag 24 februari 2008 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
Blijft weinig over voor volgende week bij Ajax.
Tegen Excelsior
Heb alle vertrouwen in NACquote:Op zondag 24 februari 2008 14:08 schreef Zwansen het volgende:
Godver. En nog een dikke 10 minuten. Het zal toch niet he....
schone lei is misschien wel lekkerquote:Op zondag 24 februari 2008 14:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Huntelaar nog geel en alle spelers die op scherp stonden zijn geschorst
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Huntelaar nog geel en alle spelers die op scherp stonden zijn geschorst
Altijd toch bij Ajax?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
uitvak zit ook lekker vol zeg
Wat zeg ik je.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verdorie, dit wordt nog 2-3 voor Ajax.
Neehoorquote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef Hephaistos. het volgende:
NAC zal nog wel een lullig goaltje erin prikken in de 89e minuut...
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vooruitziende blik.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ja en?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
onverdiend zeg
2-3quote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef Zwansen het volgende:
Misschien kan iemand die schildpad van Dagobert Duck ff lenen om te kijken hoe het eindigt?
Ik had even in moeten loggen op Betfairquote:Op zondag 24 februari 2008 14:07 schreef cultheld het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:12 schreef dronkeykong het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA SJONNIEEEEEE ONGEDIERTES KIJKEN JULLIE!!!!!
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef Cheiron het volgende:
Zag ik nou Kuffour warm lopen?
Leuk verhaal welquote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ik moest weer denke aan toen bij sparta toen er werd gezonge 'oh sjonnie' zon man achter mij zong ook mee maar hij had de tekst verkeerd en zong ook veel te laatEn hij was de enige in het vak die zong dus het was heel grappig.
quote:Oh Johnny
Oh Johnny, zing een liedje voor mij alleen;
Oh Johnny; want voor mij ben je nummer één!
Zing een lied, met een lach en een traan;
In je stem klinkt de hele Jordaan.
Oh oh oh Johnny, zing een liedje voor mij alleen;
Oh Johnny, want voor mij ben je nummer éen!
Zing een lied, met een lach en een traan;
In je stem, klinkt de hele Jordaan
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef Zwansen het volgende:
Misschien kan iemand die schildpad van Dagobert Duck ff lenen om te kijken hoe het eindigt?
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef Sony_Nintendo het volgende:
En hij was de enige in het vak die zong
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:12 schreef jorienvdherik het volgende:
onverdiend zeg
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef Zwansen het volgende:
Gast, net alsof PSV verliest. En dan nog, heb je de programma's van Ajax en PSV eens naast elkaar gelegd?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme. We hadden 12 punten voor kunnen staan. Nu kan het na vanmiddag zo maar eens 6 punten zijn.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:14 schreef Longmen het volgende:
[vdherik modus] volgens de virtuele stand staat ajax boven feyenoord, dus is ajax dit siezoen beter blablabla[/vdherik modus]
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Come on!!!!!! Vuile honden in Breda!!!
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:15 schreef Urquhart het volgende:
2-4 Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |