franklopquote:Verkerk boekte grootste successen met zijn befaamde Crane techniek
Jury = Colplayquote:Verkerk probeert aan te geven dat een toeschouwer de krant verkeerd om leest.
Waarom niet vandaag?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:54 schreef Colplay het volgende:
Een tvp is wel handig om morgen de uitslag te kunnen geven.
Hey, je pikt mijn kungfu grapquote:Op zondag 24 februari 2008 13:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Verkerk maakt comeback met succesvolle Crouching Tiger, Hidden Martin techniek
Helderquote:Op zondag 24 februari 2008 20:13 schreef Colplay het volgende:
De foto staat er pas sinds eind van de morgen op, dus wilde iedereen de kans geven een onderschrift te maken.
ghehe zie de jouwe nu pas..vind de mijne toch wel heel anders eigenlijk en je kan moeilijk om deze houding heenquote:
quote:kleinzusje
Andere hand Martin, dit is geen ( come) back !
quote:vrolijke-frits
Zoals ze in huize Verkerk nog vaak zeggen:"Gelukkig hebben we de foto's nog"
quote:franklop
Verkerk probeert aan te geven dat een toeschouwer de krant verkeerd om leest.
OP van dit topicquote:Tim86
Verkerk maakt comeback met succesvolle Crouching Tiger, Hidden Martin techniek
Volgens mij heb ik dat zelfs nog nooit gehadquote:Op maandag 25 februari 2008 22:30 schreef Tim86 het volgende:
pff tweede poedel op een rij..het is een complot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:07 schreef Colplay het volgende:
[ afbeelding ]
Onderschrift:
[ afbeelding ]
Toch maar even snel iets bedenken, want ik ga zo jurerenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ps. Franky, ik heb geen inspiratie vandaag![]()
quote:beertenderrr
Streakers op Wimbledon verkleed als Clement en Llodra
quote:Rumille
Clement moet lachen om Loldra.
quote:Colplay
OP van dit topicquote:ZoneKill
"Haha ja, wij mogen zo de baan op hier op Witbeldon. Jullie niet he Paes-Bhupati!"
Wie zijn de desbetreffende dames? En kan je hem even opnieuw uploaden, want ik zie ze de ene keer wel en de andere keer niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef Colplay het volgende:
Bedankt voor de reacties. Was erg benieuwd wat jullie dr van zouden vinden. Moest bij het zien van de foto gelijk denken aan deze foto, maar wist niet hoe ik die link het beste over kon brengen.
Nieuwe foto spreekt voor zichzelf denk ik:
[ afbeelding ]
Werd weer eens tijd voor wat dames...
ik krijg een kruisje..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef Colplay het volgende:
Bedankt voor de reacties. Was erg benieuwd wat jullie dr van zouden vinden. Moest bij het zien van de foto gelijk denken aan deze foto, maar wist niet hoe ik die link het beste over kon brengen.
Nieuwe foto spreekt voor zichzelf denk ik:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef Colplay het volgende:
Nu al een winnaarquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:48 schreef Colplay het volgende:
het zijn Kournikova (links met bal) en Hingis.
Ik doe af en toe wel iets goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:56 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
![]()
![]()
edit: Aha, daar is tieRumille
![]()
quote:
bedoel je niet anna?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dappere strijder
![]()
[ afbeelding ]
Ook langs de lijn zet Maria trend "Van ballenmeisje tot voetbalvrouw" door
quote:
Weet ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:06 schreef Norrage het volgende:
maar kz, het is maria niet op die foto?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht aan deze foto !
Anna doet het toch met die spajool zanger ? Of met een skileraar![]()
Yep !quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Die enrique inglesias ofzo of hoe je ze naam ook spelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
quote:Tim86
Menig man droomt van Anna's balbehandeling
Kournikova: 'Wat denk je Martina, is mijn kont groter dan de bal?'
Martina: 'Denk je nou echt dat ik zulke baolletjes meegesmokkeld krijg?'
OP van dit topicquote:Norrage
Kournikova zet haar beste beentje voor om de voetbalsport uit het slop te halen"
dank je..vind ik eigenlijk ook maar dan ben ik zo'n egotripperquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:16 schreef Knipoogje het volgende:
Derdeeeeeeee? Die van jou was gewoon het beste, dus matige jury
Leek me eigenlijk ook, is de eerste keer leuk maar daarna poedelwaardigquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:06 schreef Tim86 het volgende:
ik dacht dat beertender een zekere poedel was aangezien hij exact hetzelfde deed als de vorige winnaar ghehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:04 schreef franklop het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond bijtijds thuis ben om nog te gaan jureren. Voor 22:00 zal zowiezo niet lukken en erna is twijfelachtig. Als ik rond 22:30 nog geen bericht heb achtergelaten mag iemand anders (rumille) jureren als ie wil!
het is toch het beeldje van Doha?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:26 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt kunst; je hebt kitsch... en je hebt prijzen van de German Open
Correctie:quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit is het plaatje.
[ afbeelding ]
Het plaatje heet german-opennogwat.jpg, dus ik ga ervan uit dat het de German open is ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:05 schreef Sharapova het volgende:
[..]
het is toch het beeldje van Doha?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Uitslag?
En Rumille jureert liever niet omdat ie een hattrick wilquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:04 schreef franklop het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond bijtijds thuis ben om nog te gaan jureren. Voor 22:00 zal zowiezo niet lukken en erna is twijfelachtig. Als ik rond 22:30 nog geen bericht heb achtergelaten mag iemand anders (rumille) jureren als ie wil!
Sorry, heb het gezien maar niet onthoudenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
[..]
En Rumille jureert liever niet omdat ie een hattrick wil
Top!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:33 schreef Rumille het volgende:
Ik wil best jureren als er na 22:30 geen uitslag is.
Ivanovic; het goudhaantje van het vrouwentennis
quote:Sharapova
Je ziet haar denken "Fuck dat lelijke beeldje, hierrrr met die cheque".
quote:Colplay
Niet de gouden toekomst waar Ivanovic op had gehoopt
Ivanovic; het goudhaantje van het vrouwentennis
Hawkeye steeds populairder onder mannelijke fans
OP van dit topicquote:Sharapova
Je ziet haar denken "Fuck dat lelijke beeldje, hierrrr met die cheque".
Je stond al een tijdje op nummer 1. Laatste was gewoon pestenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:51 schreef Tim86 het volgende:
sweet..last minute slijmen heeft geholpen
Goede jury
NIeuwe foto volgt binnen enkele minuten
Jij hebt minder posts per pagina zeker? Hier staat alles op pagina 3, bij 50 ppp.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:57 schreef Rumille het volgende:
Alleen zonde dat mijn prachtige intro op pagina 6 is beland.
Als die %$*^(%%Û$%( Tim nou wat meer had geslijmd...
20ppp.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij hebt minder posts per pagina zeker? Hier staat alles op pagina 3, bij 50 ppp.
No problemo, maar je moet met me eens zijn dat ik hier 2e had kunnen wordenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:50 schreef franklop het volgende:
Bedankt Rumille voor het jureren, was pas half 2 thuis vannacht, dus heb 22:30 net niet gered
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:42 schreef Tim86 het volgende:
hmm 6 inzendingen pas...ik kan alleen vroeg op de avond jureren..als we dan niet aan minimaal 10 inzendingen zitten stel ik het uit naar morgen als jullie het niet erg vinden
Ja, was niet nodig. Ik kwam er net inquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:49 schreef franklop het volgende:
trapje
quote:Gordon_Shumway
'Eindelijk kan ik iets tussen m'n benen met twee handen vastpakken'
quote:Knipoogje
Toptennissers behandelen hun racket vaak als hun vriendin...
Invoering 'Haka' bij tennis een feit.
OP van dit topicquote:Norrage
De Gasraquet
http://www.youtube.com/watch?v=V8DX_8-uXUkquote:Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef Knipoogje het volgende:
tweedst
Snap alleen het onderschrift van de winnaar niet
je was vierde Rumillequote:Op zondag 2 maart 2008 10:39 schreef Rumille het volgende:
Maar Tim, m'n maat. Hoezo geen podiumplek voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
"Ha! Dit tournooi win ik op m'n sokken! Hey! Shit!"
Voetfetisj kleinzusje eindelijk beantwoord.
quote:ZoneKill
Alleen op de tribune is het voetenwerk van Roddick nog indrukwekkend.
OP van dit topicquote:beertenderrr
Door slechte prestaties heeft Roddick geen geld meer om sokken te kopen
Chef, het is Schalken hèquote:Op maandag 3 maart 2008 00:05 schreef Colplay het volgende:
[ afbeelding ]
Eltingh en Haarhuis blij dat ze eindelijk niet meer met elkaar hoeven te tennissen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 00:29 schreef Colplay het volgende:
owja
Zag Haarhuis en dubbelpartner, dus ging er iets te snel van uit dat t Jacco zou zijn. Maakt mijn onderschrift wel minder leuk, dus ga ff nadenken of ik nog iets anders weet.
Dat was serieus mijn precieze eerste keuze, maar vond hem eigenlijk wat te flauwquote:Op maandag 3 maart 2008 09:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Sluiter teleurgesteld over reactie Haarhuis en Schalken na zijn besluit om te stoppen
Nieuwe tenniskledinglijn Schalken zorgt voor frisse oksels.
Haarhuis zichtbaar blij eindelijk een andere dubbelpartner te hebben
Sluiter teleurgesteld over reactie Haarhuis en Schalken na zijn besluit om te stoppen
OP van dit topicquote:Beertenderrr
Heel Holland juicht na teddybeer voor Beertenderrr
Laatste tussenstand was in topic 7 geloof ikquote:Op maandag 3 maart 2008 19:44 schreef Tim86 het volgende:
eerste
Had je toch het andere onderschrift moeten nemen franklop
Tja..wie biedt zich aan om nog 1 keer flink te graven en de tussenstand te doen..daarna moeten we het maar wekelijks ofzo in het topic bijhouden..(of om de dag) dan is het zo gedaan..
NIeuwe plaatje komt zo
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:28 schreef Tim86 het volgende:
jury komt zo even zijn ding doen..ik geef jullie nog tot kwart voor 8
"Ja jonge, als je nummer 1 wil worden, moet je op de pijnbank!"
'Als ik hier knijp en jij hard kreunt komt je racket er misschien wel uit'
Stinksokken Nadal bijna fataal voor verzorger.
dat was een zekere prijs geweest jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:20 schreef ZoneKill het volgende:
Shit, ik dacht dat ik mijne had gewijzigd in 'Nadal krijgt Setpil' was toch zeker bij top 3 gekomen of niet dan!?
Ik zal wel niet op invoeren hebben geklikt.![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:42 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig ook piemel uit de broek heel gewoon bij tennis
vrolijke Frits begrijpt hem wel
Monfils overtreft Lucky Luke na maandenlang oefenen en slaat sneller dan zijn schaduw
Monfils: 'Verdomme, gaan ze weer tennisballen gooien als ik aan het verspringen ben.'
Ook in zijn schaduw bewijst Monfils dat hij een neger is
OP van dit topicquote:Knipoogje
Monfils is ouders toch dankbaar dat ze hem vroeger op ballet hebben gestopt
...maar indertijd wenste hij ze dood
Je was ook kandidaat voor het podiumquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Knipoogje het volgende:
wtf? doe ik nog effe mee, vind Rumille 'm niet leuk...
't is nochtans zo herkenbaar voor veel mensen met een overculturele pa & ma
Nou ja, volgende keer maar een negergrap over negers maken...scoor je mee
Klopt wel ja, maar sowieso maakte de tussenstand me bij tennis niet zo heel veel uit. Vind het gewoon leuk om mee te doen, zeiken op de jury als je geen punten hebt en een complimentje als je op het podium staat (zoals nuquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef Rumille het volgende:
Het is gewoon jammer.
Het niveau ligt af en toe best hoog en sommige inzendingen zijn gewoon geniaal. Aan de foto's ligt het ook vaak niet, het is denk ik gewoon dat door het ontbreken van een tussenstand er geen competitie is. Geen motivatie om mee te doen.
Ik doe altijd wel mee, maar ik denk dat als sommige mensen zien dat ze plaatsen kunnen stijgen, ze meer gemotiveerd raken om mee te doen.
Ik denk dat dat zeker een rol speelt !quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef Rumille het volgende:
Het is gewoon jammer.
Het niveau ligt af en toe best hoog en sommige inzendingen zijn gewoon geniaal. Aan de foto's ligt het ook vaak niet, het is denk ik gewoon dat door het ontbreken van een tussenstand er geen competitie is. Geen motivatie om mee te doen.
Ik doe altijd wel mee, maar ik denk dat als sommige mensen zien dat ze plaatsen kunnen stijgen, ze meer gemotiveerd raken om mee te doen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hier is dat juist niet het geval, iedereen doet juist leuk mee, dus laten we ervoor zorgen dat dit topic nog wel even blijft bestaan
Die opzet was leuk, jammer dat het niet serieus genomen werd inderdaad. Dit gaat een stuk leuker. Top en blijven doorgaan!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt wel ja, maar sowieso maakte de tussenstand me bij tennis niet zo heel veel uit. Vind het gewoon leuk om mee te doen, zeiken op de jury als je geen punten hebt en een complimentje als je op het podium staat (zoals nu).
Thelonious startte ooit een onderschriftenreeks in NWS (niet het Gelukkig hebben we de foto's nog topic, maar ook een met tussenstand en al). Maar die werd verziekt doordat 'nieuwe mensen' (die niet van VBL) kwamen, de regels niet zo serieus namen, niet jureerden. Uiteindelijk is die reeks gestopt, na een maand of 2 denk ik al.
Hier is dat juist niet het geval, iedereen doet juist leuk mee, dus laten we ervoor zorgen dat dit topic nog wel even blijft bestaan
Fritsie, bedoel je dat je zin hebt om alles van af dan op te tellen t/m nu en verder ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die opzet was leuk, jammer dat het niet serieus genomen werd inderdaad. Dit gaat een stuk leuker. Top en blijven doorgaan!
En die tussenstand, ja als kz 'm idd nog een keertje post (of iemand anders) dan is er in ieder geval een houvast en zal ik eens kijken of ik het zal doen dan.
Nu trouwens wel kneitertje druk met m'n studie.
Timquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:37 schreef Tim86 het volgende:
kz: please
ajb
nog een keer? uno mas? por favor?
quote:kleinzusje
Davy gokt er op dat hij deze bal kan raken
quote:ZoneKill
Davydenko verblind door Bal.
Bijziendheid nieuwste smoes van Davydenko om wedstrijden van kansloze rukkers te verliezen
OP van dit topicquote:Knipoogje
Fok! voor slechtzienden, plaatje 1: Welke van de drie is de tennisbal?
Fok! voor slechtzienden, plaatje 2: Welke van de twee is de tennisbal?
Je krijgt een eervolle vermelding,quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:21 schreef Rumille het volgende:
Ik vond mezelf wel podiumwaardig.
mee eens, vond de inzendingen dit keer van een laag niveau.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef Bayswater het volgende:
Doe eens wat aan die foto's, dit kan echt niet.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef Bayswater het volgende:
Foto zoeken was ook niet makkelijk. Volgende keer beterquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
mee eens, vond de inzendingen dit keer van een laag niveau.ik had zelf al helemaal geen inspiratie, blijkbaar was ik niet de enige
heb je een puntquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Foto zoeken was ook niet makkelijk. Volgende keer beter
Precies !quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef Bayswater het volgende:
Ik zal me er eerdaags even mee bezighouden. Dan ga ik ff een dagje graven en spitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:39 schreef kleinzusje het volgende:
Heren, ik kap met de puntentelling !
Excuse me, maar heb het echt eerder aangekondigd !
Ik hou van dit spel, maar tellen is m'n ding niet. En ga ook niet meer graven !
Was nog aan het twijvelen, omdat ik graag lief gevonden wil worden, maar kom hier voor m'n lol !
En ben dit spel gestart, voel me verantwoordelijk, maar moet het niet doen !
Dus NEE !
sorry![]()
Het maakt mij niet uit wie het is als ze er zo bij staatquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:22 schreef Tim86 het volgende:
haha zeg even dat het ivanovic is en laat me daarna in die waan
Top Fritsiequote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zal me er eerdaags even mee bezighouden. Dan ga ik ff een dagje graven en spitten.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik inspiratie heb wil ik af en toe wel een gooi naar de zege doen. Jullie zijn wel op de schunnige toer zie ik.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:01 schreef Tim86 het volgende:
haha af en toe wel Vaduz maarre: wees welkom!
quote:-Vaduz-
Na Dal doet Djokovic een greep naar de macht
'Iemand wilde bubbels in z'n champagne?'
quote:Bayswater
"He Raf, ik zie je naad al"
Ik ook. Goede jury dusquote:Op zondag 9 maart 2008 00:05 schreef Rumille het volgende:
Ik had 2e plek verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |