Volgens mij heb ik dat zelfs nog nooit gehadquote:Op maandag 25 februari 2008 22:30 schreef Tim86 het volgende:
pff tweede poedel op een rij..het is een complot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:07 schreef Colplay het volgende:
[ afbeelding ]
Onderschrift:
[ afbeelding ]
Toch maar even snel iets bedenken, want ik ga zo jurerenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ps. Franky, ik heb geen inspiratie vandaag![]()
quote:beertenderrr
Streakers op Wimbledon verkleed als Clement en Llodra
quote:Rumille
Clement moet lachen om Loldra.
quote:Colplay
OP van dit topicquote:ZoneKill
"Haha ja, wij mogen zo de baan op hier op Witbeldon. Jullie niet he Paes-Bhupati!"
Wie zijn de desbetreffende dames? En kan je hem even opnieuw uploaden, want ik zie ze de ene keer wel en de andere keer niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef Colplay het volgende:
Bedankt voor de reacties. Was erg benieuwd wat jullie dr van zouden vinden. Moest bij het zien van de foto gelijk denken aan deze foto, maar wist niet hoe ik die link het beste over kon brengen.
Nieuwe foto spreekt voor zichzelf denk ik:
[ afbeelding ]
Werd weer eens tijd voor wat dames...
ik krijg een kruisje..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef Colplay het volgende:
Bedankt voor de reacties. Was erg benieuwd wat jullie dr van zouden vinden. Moest bij het zien van de foto gelijk denken aan deze foto, maar wist niet hoe ik die link het beste over kon brengen.
Nieuwe foto spreekt voor zichzelf denk ik:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef Colplay het volgende:
Nu al een winnaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |