quote:Tim86
Monfils overtreft Lucky Luke na maandenlang oefenen en slaat sneller dan zijn schaduw
quote:Gordon_Shumway
Monfils: 'Verdomme, gaan ze weer tennisballen gooien als ik aan het verspringen ben.'
quote:vrolijke-frits
Ook in zijn schaduw bewijst Monfils dat hij een neger is
OP van dit topicquote:Knipoogje
Monfils is ouders toch dankbaar dat ze hem vroeger op ballet hebben gestopt
...maar indertijd wenste hij ze dood
Je was ook kandidaat voor het podiumquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Knipoogje het volgende:
wtf? doe ik nog effe mee, vind Rumille 'm niet leuk...
't is nochtans zo herkenbaar voor veel mensen met een overculturele pa & ma
Nou ja, volgende keer maar een negergrap over negers maken...scoor je mee
Klopt wel ja, maar sowieso maakte de tussenstand me bij tennis niet zo heel veel uit. Vind het gewoon leuk om mee te doen, zeiken op de jury als je geen punten hebt en een complimentje als je op het podium staat (zoals nuquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef Rumille het volgende:
Het is gewoon jammer.
Het niveau ligt af en toe best hoog en sommige inzendingen zijn gewoon geniaal. Aan de foto's ligt het ook vaak niet, het is denk ik gewoon dat door het ontbreken van een tussenstand er geen competitie is. Geen motivatie om mee te doen.
Ik doe altijd wel mee, maar ik denk dat als sommige mensen zien dat ze plaatsen kunnen stijgen, ze meer gemotiveerd raken om mee te doen.
Ik denk dat dat zeker een rol speelt !quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef Rumille het volgende:
Het is gewoon jammer.
Het niveau ligt af en toe best hoog en sommige inzendingen zijn gewoon geniaal. Aan de foto's ligt het ook vaak niet, het is denk ik gewoon dat door het ontbreken van een tussenstand er geen competitie is. Geen motivatie om mee te doen.
Ik doe altijd wel mee, maar ik denk dat als sommige mensen zien dat ze plaatsen kunnen stijgen, ze meer gemotiveerd raken om mee te doen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hier is dat juist niet het geval, iedereen doet juist leuk mee, dus laten we ervoor zorgen dat dit topic nog wel even blijft bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |