Correctie:quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit is het plaatje.
[ afbeelding ]
Het plaatje heet german-opennogwat.jpg, dus ik ga ervan uit dat het de German open is ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:05 schreef Sharapova het volgende:
[..]
het is toch het beeldje van Doha?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Uitslag?
En Rumille jureert liever niet omdat ie een hattrick wilquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:04 schreef franklop het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond bijtijds thuis ben om nog te gaan jureren. Voor 22:00 zal zowiezo niet lukken en erna is twijfelachtig. Als ik rond 22:30 nog geen bericht heb achtergelaten mag iemand anders (rumille) jureren als ie wil!
Sorry, heb het gezien maar niet onthoudenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
[..]
En Rumille jureert liever niet omdat ie een hattrick wil
Top!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:33 schreef Rumille het volgende:
Ik wil best jureren als er na 22:30 geen uitslag is.
quote:vrolijke-frits
Ivanovic; het goudhaantje van het vrouwentennis
quote:Sharapova
Je ziet haar denken "Fuck dat lelijke beeldje, hierrrr met die cheque".
quote:Colplay
Niet de gouden toekomst waar Ivanovic op had gehoopt
quote:vrolijke-frits
Ivanovic; het goudhaantje van het vrouwentennis
quote:Tim86
Hawkeye steeds populairder onder mannelijke fans
OP van dit topicquote:Sharapova
Je ziet haar denken "Fuck dat lelijke beeldje, hierrrr met die cheque".
Je stond al een tijdje op nummer 1. Laatste was gewoon pestenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:51 schreef Tim86 het volgende:
sweet..last minute slijmen heeft geholpen
Goede jury
NIeuwe foto volgt binnen enkele minuten
Jij hebt minder posts per pagina zeker? Hier staat alles op pagina 3, bij 50 ppp.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:57 schreef Rumille het volgende:
Alleen zonde dat mijn prachtige intro op pagina 6 is beland.
Als die %$*^(%%Û$%( Tim nou wat meer had geslijmd...
20ppp.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij hebt minder posts per pagina zeker? Hier staat alles op pagina 3, bij 50 ppp.
No problemo, maar je moet met me eens zijn dat ik hier 2e had kunnen wordenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:50 schreef franklop het volgende:
Bedankt Rumille voor het jureren, was pas half 2 thuis vannacht, dus heb 22:30 net niet gered
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:42 schreef Tim86 het volgende:
hmm 6 inzendingen pas...ik kan alleen vroeg op de avond jureren..als we dan niet aan minimaal 10 inzendingen zitten stel ik het uit naar morgen als jullie het niet erg vinden
Ja, was niet nodig. Ik kwam er net inquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:49 schreef franklop het volgende:
trapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |