quote:Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is dus mijn armband.
Ik had gisteren overigens noch pech, bijna dan. Ik ben zo standaard qua maten. Schoenen, maat 39, altijd uitverkocht. Kleren, maat 40/42, die maat is altijd weg. En met deze armband ook weer, de juwelier had alle maten liggen, behalve de 16 centimeter. 15 centimeter kon ik ook nog hebben, maar met een volle armband wordt het dan wat krap. 17 rolde tot aan mijn duim, dus da was niet handig. Uiteindelijk is de juwelier dus aan het solderen geslagen, dacht bijna zonder armband naar huis te moeten...
Haha ik had het zelfde met lush en nu is er paniek als mijn zeepje op is,en dan móet ik gauw naar Maastricht om nieuwe voorraad te halen.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ik zou het eens moeten vergelijken
lush snapte ik eerst ook niet en ben nu zo waar een beetje om!!
Prachtige aankopen!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is dus mijn armband.
Ik had gisteren overigens noch pech, bijna dan. Ik ben zo standaard qua maten. Schoenen, maat 39, altijd uitverkocht. Kleren, maat 40/42, die maat is altijd weg. En met deze armband ook weer, de juwelier had alle maten liggen, behalve de 16 centimeter. 15 centimeter kon ik ook nog hebben, maar met een volle armband wordt het dan wat krap. 17 rolde tot aan mijn duim, dus da was niet handig. Uiteindelijk is de juwelier dus aan het solderen geslagen, dacht bijna zonder armband naar huis te moeten...
Dat is mijn bedoeling ook meestal niet, mja dan kan ik het toch weer niet latenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:28 schreef Miss_S het volgende:
Morgen maar weer eens kijken, ookal is het eigenlijk niet de bedoeling om een kraal te kopen
Ik zie er eigenlijk steeds andere kleurtjes inquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef deedeetee het volgende:
Dat is een hele mooie, fijn dat de andere juwelier zich wel netjes aan regels hield.
Wat voor kleuren hebben de steentjes?
Je ziet al verschil als je ze vergelijkt met de Pandorakralen - en die zijn ook nog relatief duur. Trollbeads zien er veel verzorgder en gedetailleerder uit. De glaskralen hebben diepere kleuren.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het niet lelijk hoor maar wel een beetje duurEn ik zou niet kunnen kiezen
Want ik zie wel eens dat soort kraaltjes voor 2 euro liggen en zoveel anders zijn ze volgens mij niet?
Ik heb ook verschillende armbanden om gehad, maar ze waren of te groot, of te klein. Dus is er een armband voor mij ingekort. Je kunt daar niks van zien, overigens.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:47 schreef E.T. het volgende:
Mooi Arual![]()
Je had (of eigenlijk de juwelier) even de armbanden van de lengtes kunnen vergelijken. De ene TB van 15cm is de andere niet (zit soms wel een cm verschil tussen).
Smal polsje trouwens
Zo van: 'oh, dan kan ik net zo goed kralen kopen, want dan heb ik toch geen stoppertjes meer nodig.'quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:50 schreef Miss_S het volgende:
Toch nog 2 trollbeads gekregen van mijn moeder (nu is mijn armband bijna vol)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog 2 stoppertjes gekochtquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zo van: 'oh, dan kan ik net zo goed kralen kopen, want dan heb ik toch geen stoppertjes meer nodig.'
Wat 'n domme doosquote:Op zondag 9 maart 2008 14:24 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een blauw-groep-paars-bruin-gele babytrol.
Ik werd nu bij de juwelier geholpen door een andere persoon. Was een beetje lullig. Ze had op een of andere manier begrepen dat ik deze armband in een week of twee, drie bij mekaar heb verzameld, maar niet waarom. Kijkt ze mijn man veelbetekenend aan 'Sommige vrouwen hebben ook zoooooooooo'n geluk!'![]()
Heb de armband gekocht met en erfenisje van mijn moeder. Tis maar wat je geluk noemt...... Wat dat betreft had ik 'm dus liever niet willen hebben...
Nou, ze had de knipoog naar mijn man achterwege mogen laten.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, stel je voor dat iemand het leuk vind dat je blijkbaar een mooie armband kan kopen. Die moet maar kunnen ruiken dat de aanleiding minder leuk was...
Dat is de blauwe zilverspoorquote:Op maandag 10 maart 2008 12:02 schreef Miss_S het volgende:
De melkweg is dat dezelfde die ik heb? (zie een paar posts naar boven)
Op de foto van 'De melkweg' die ik heb gemaakt, kun je beter het verschil zien'. De kraal die jij hebt is compleet gekleurd. Bij De melkweg zit de kleur aan de binnenkant van de kraal, en zit er een doorzichtige laag omheen...quote:Op maandag 10 maart 2008 12:02 schreef Miss_S het volgende:
De melkweg is dat dezelfde die ik heb? (zie een paar posts naar boven)
Die eerste is echt schitterend.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:55 schreef Mipsie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gekregen van mij vriend
Neuh, ik vind vijf wel de max eigenlijk, zowel qua gewicht als hoe het eruit ziet. Daarbij kan je dan ook makkelijker nieuwe combinaties maken en afwisselen en afstemmen op je outfit.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:28 schreef PM-girl het volgende:
Dragen jullie zo'n ketting inderdaad helemaal vol met bedels?
Ergens wel ja. (maar aangezien ik 30 voor het slotje betaald heb destijds en nu 42 van het nieuwe niet hoefde af te rekenen, ging ik de discussie maar niet aanquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een kneuterige juwelier dat je moest bijbetalen
Jah! Ik verheug me er al helemaal op!quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:25 schreef PM-girl het volgende:
Wat je zegt, mooi door de eenvoud!
En Egeltje, wat leuk, 4 kralen uitzoeken!
een mannetje..? hoe zie je dat bij draakjes?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:45 schreef deedeetee het volgende:
Is jouw draakje ook een mannetje ? Die van TB wel en dat vind ik minder
Haha!quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:46 schreef deedeetee het volgende:
Tsja dat ergert me er ook zo aan. Je hóórt het volgens mij helemaal niet te zien, draken leggen eieren. Dieren die eieren leggen hebben voor zo ver ik geen uitwendige geslachtdelen. Maar die van TB zijn dus uit gerust met een mannelijk geslachtdeel en heten * ondeugende draak * Moet zgn grappig zijn....
Ik ken iemand wiens man dat ding eraf heeft gedremeld
Ik was net aan het zoeken, in ieder geval moet Pandora passen, volgens een berichtje hier. Trollbeads heb ik nog niet kunnen vinden, ik zoek nog even verder.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:22 schreef renslohmann het volgende:
Ze heeft een Tedora armband, met van die stoppers, passen daar Pandora of Trollbeads op? Dankjewel voor het zoeken!
Pandora past inderdaad op een Tedora armband. Trollbeads jammer genoeg in vele gevallen niet. Maar je kunt altijd de juwelier nog vragen om het gaatje uit te boren zodat die wel om de armband past.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:22 schreef renslohmann het volgende:
Ze heeft een Tedora armband, met van die stoppers, passen daar Pandora of Trollbeads op? Dankjewel voor het zoeken!
Dat is een erg mooie combiquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef egeltje1985 het volgende:
In Londen heb ik de black&white set gekocht.
[ afbeelding ]
Mn hele armband ziet er nu als volgt uit:
[ afbeelding ]Nu weer wat meer zilver denk ik zo. Nja, nu eerst sparen.
Dankje! Ik heb nog niet echt een idee. Ik ben er wel achter dat ik de enigzins ronde zileveren het mooiste vind. Dat lelijke eendje is als je er naar kijkt wel leuk, maar zo aan mn armband zit ik vaak tegen zn voeten aan te kijken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is een erg mooie combi
Heb je al een idee wat voor zilver je graag wilt ?
Oequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:45 schreef deedeetee het volgende:
Ik weet in Limburg een juwelier waar je nog trollbeads voor de oude prijs kunt kopen, mja dat zal wel te ver weg voor je zijn..
Maar goed, met wat hulp van de juwelier past hij nu welquote:10402 - Veiligheidsketting
Om je trollbeads kralen nog beter te beveiligen.(Let op: past niet op het oude model armband/collier)
Die van de jubileumarmband bedoel je. Hmmm op marktplaats zie ik 58 euro als vraagprijs en op een andere advertentie is dat zelfs al geboden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:04 schreef vamperotica het volgende:
Dames.... Een vraagje..
De kinderwagen, wat betaal je daar nou nog voor? Vriendin van me heeft er 1 gekocht en ik schrok nogal van de prijs
Yup... Die bedoelde ik!quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die van de jubileumarmband bedoel je. Hmmm op marktplaats zie ik 58 euro als vraagprijs en op een andere advertentie is dat zelfs al geboden.
Ik pm je nog wat info die ik niet hier neer mag zetten
Ja deze ook, hing tenminste zo'n labeltje aanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef teigan het volgende:
Deze was echt door trollbeads gemaakt en geleverd, ik vond het wel mooi...
nee, kloptquote:
Oke tnx!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:16 schreef Miss_S het volgende:
ik heb zo'n slotje en heeft bij mij gewoon dezelfde kleur als de armband
Ze waren allebei dichtquote:Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Oke tnx!
Vanmiddag even kijken of hier de juwelier open is
Toen ik hem bestelde dacht ik bij mezelf waarom het in godsnaam een ´ondeugend draakje´ heet. Kwam ik snel genoeg achter heh, hij is groter geschapen dan Ron Jeremy.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:45 schreef deedeetee het volgende:
Is jouw draakje ook een mannetje ? Die van TB wel en dat vind ik minder
En hoe bevalt het leren bandje???quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:40 schreef -Bubseltje- het volgende:![]()
Via ebay kotm er nog een normaal armbandje en een hoop geloof en liefde.
Goed!! Alleen kan ik hem zelf niet aan en uit doenquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:34 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
En hoe bevalt het leren bandje???
Ja dat kan, dat heb ik ook laten doen bij mijn armbandquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:33 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Trouwens, weet iemand of de juwelier gewoon een stukje (á 1 cm ofzo) van je armband kan inkorten?
Ik heb de armband een jaar geleden gekocht in de winkel (20 cm) incl slotje, maar ik vind het niet prettig zitten en dat vind ik eigenlijk erg zonde. Herkent iemand dit?
Als ik mijn arm naar beneden houdt, schuift ie zo ver naar beneden en dan leun ik soms op mijn bedels zeg maar.... De juwelier zei dat het de goede maat is als er 2 vingers tussen de armband passen, maar bij mij kunnen er inmiddels 3 tussen.
Ik heb de 13e van mijn vriend voor ons 5 jarig samen zijn een mooie trollbeads ring gehad,
echt heel erg mooi...
[ afbeelding ]
Jah die komt nog wel een x ma nadat ik op vakans ben geweest, want daarna ga ik nog n zilvere bedel kopen!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:24 schreef deedeetee het volgende:
Klinkt erg goed Ranaenne de wijnoogst dat is pas een mooie bead !!! Krijgen we ook een foto van de armband te zien ?
Als je ze samen wilt dragen zou ik idd een zilveren doen. Het aanpassen of verwisselen van beads lijkt me ook makkelijker bij een zilvere.Dat is best een prutswerkje bij de leren. Heb net mijn helaas neppe hoop geloof en liefde binnen gekregen. Voorlopig mag ie nog wel even aan mijn armband blijvenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:49 schreef Miss_S het volgende:
Hmm is zit nog te twijfelen of ik een zilveren ketting ga kopen of zo'n leren
Heb een zilveren armband dus denk dat het eigenlijk mooier is als het beide hetzelfde is......
De leren ketting/bandjes zijn niet het zelfde van vorm als de leren armbanden.Het leer van de armbanden is vierkant en dat van de ketting is rond. Daar kun je dus gewoon een bead op en af doen net zoals aan een zilveren ketting. In beide gevallen moet je wel een slotje erbij kopen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:49 schreef Miss_S het volgende:
Hmm is zit nog te twijfelen of ik een zilveren ketting ga kopen of zo'n leren
Heb een zilveren armband dus denk dat het eigenlijk mooier is als het beide hetzelfde is......
Dan had ik het verkeerd gelezenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De leren ketting/bandjes zijn niet het zelfde van vorm als de leren armbanden.Het leer van de armbanden is vierkant en dat van de ketting is rond. Daar kun je dus gewoon een bead op en af doen net zoals aan een zilveren ketting. In beide gevallen moet je wel een slotje erbij kopen.
Dat ziet er een stukje makkelijker uitquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:11 schreef deedeetee het volgende:
Kijk zelf maar even. Het slotje op de foto moet je er apart bij kopen. De prijs is voor alleen de leren ketting
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:08 schreef deedeetee het volgende:
enne miss-piggy, bedoel je deze ? : [ afbeelding ]
jaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ooooww je bedoelde die mooie vlinder
14 cmquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:55 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
dat is wel een kleine maat of lijkt dat maar zo?
Speciaal om dit te vragen een accountje aan gemaakt hierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:11 schreef marianmer het volgende:
Wie weet een goede amerikaanse website waar ze Trollbeads verkopen???
Groetjes Marian
Een neppe staat boven je op de foto tussen de 2 zilversporenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:59 schreef mariekje1984 het volgende:
heeft trollbeads ook iets van een geloof hoop en liefde bedel?
wow dat zijn mooie kleurtjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
De volgende armband word wel iets rustiger van kleur zwart wit met rood of da lichte roze of donkerblauw zucht![]()
![]()
Ja héquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook dat paars bij turquoise er is te veel moois
Mooie kleurtjes, past allemaal mooi bij elkaarquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:55 schreef Chav het volgende:
Even mijn armband weer showen
[ afbeelding ]
Waarom is de gouden versie zo duur
Yepquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:19 schreef miss-piggy het volgende:
moooooooooi!!!
De 3e van rechts, is dat vrolijke vis?
Het is ook de pastelsetquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:53 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes, past allemaal mooi bij elkaar
Heh ze zijn allemaal zo mooi... Ik denk dat ik meer naar een groen setje neig, gezien mijn trol met grote voeten een groen steentje heeft, de steen van mn babytrol veel lime groen bevat en ik het madelief slotje heb met groen/blauwe steen.quote:
Een klein klereding is hetquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:17 schreef vamperotica het volgende:
Over groot gesproken...( of eigenlijk juist klein..)
Hoe groot is die kleine bosfee? (als ik de juiste voor me heb...) Is ie echt een stuk kleiner als de gemiddelde bead?
Lijkt me deze set erg mooi bij :quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Heh ze zijn allemaal zo mooi... Ik denk dat ik meer naar een groen setje neig, gezien mijn trol met grote voeten een groen steentje heeft, de steen van mn babytrol veel lime groen bevat en ik het madelief slotje heb met groen/blauwe steen.
Ja of de turkooise set, denk dat die er ook mooi bij kan. Ik kom er vast wel uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lijkt me deze set erg mooi bij : [ afbeelding ]
Kad er 1 van Ebay, maar vond 'm zo klein dus ik wist nie of ie echt was of nie en ermee naar de juwelier vonk stomquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:31 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Een klein klereding is hetIk hou van wat grotere beads dus vind dit echt niks.
Mijn babytrol heeft ook veel groen....Had eik alleen nog maar veel orange gezien!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Heh ze zijn allemaal zo mooi... Ik denk dat ik meer naar een groen setje neig, gezien mijn trol met grote voeten een groen steentje heeft, de steen van mn babytrol veel lime groen bevat en ik het madelief slotje heb met groen/blauwe steen.
Tis inderdaad een frummeltje! Vind ik toch ook wel wat hebben tussen al dat grote spul!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:32 schreef heaven7 het volgende:
Hij zal waarschijnlijk echt zijn geweest, hij is schattig maar echt te klein. De enige beads uit de ¤23,- catagorie die de moeite waard zijn qua grootte vind ik de geluksknoop, de witte wieven, muziekdoosje en de geloof, hoop en liefde.
De cobra's en het lam mogen er anders ook best wezen hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:32 schreef heaven7 het volgende:
De enige beads uit de 23,- catagorie die de moeite waard zijn qua grootte vind ik de geluksknoop, de witte wieven, muziekdoosje en de geloof, hoop en liefde.
Nou dan ga ik er nog even over denken als ie toch niet zo boeiend is... Vind ik trouwens bij veel foto's dat het mooier lijkt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:27 schreef heaven7 het volgende:
Oei die laatste ziet er op die foto veel mooier uit dan in werkelijkheid.. lastige kraal wel.
Nou ik ging even kijken en er bleef natuurlijk weer wat plakkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef deedeetee het volgende:
@ latexpiepbeestje : en heb je een glassetje gekocht ?
Ben nu wel benieuwd naar een foto.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:50 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Nou ik ging even kijken en er bleef natuurlijk weer wat plakkenalleen zat er n addertje ondert gras. Die aanbieding gold namelijk niet voor de standaard glassetjes, t was voor glassetjes bestaande uit 6 unieke kralen. Dus ik heb nu een lichtbruin setje van unieke glaskralen aan mn armband.
![]()
Jaa ik heb er ook 1 van mijn lieve vriend gehad. Ik heb die met bloemen en een witte parel. Ze zijn echt mooi..quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Hebben jullie al een Trollbead ring?
Ik vind die jugendstil zo mooi!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |