een mannetje..? hoe zie je dat bij draakjes?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:45 schreef deedeetee het volgende:
Is jouw draakje ook een mannetje ? Die van TB wel en dat vind ik minder
Haha!quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:46 schreef deedeetee het volgende:
Tsja dat ergert me er ook zo aan. Je hóórt het volgens mij helemaal niet te zien, draken leggen eieren. Dieren die eieren leggen hebben voor zo ver ik geen uitwendige geslachtdelen. Maar die van TB zijn dus uit gerust met een mannelijk geslachtdeel en heten * ondeugende draak * Moet zgn grappig zijn....
Ik ken iemand wiens man dat ding eraf heeft gedremeld
Ik was net aan het zoeken, in ieder geval moet Pandora passen, volgens een berichtje hier. Trollbeads heb ik nog niet kunnen vinden, ik zoek nog even verder.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:22 schreef renslohmann het volgende:
Ze heeft een Tedora armband, met van die stoppers, passen daar Pandora of Trollbeads op? Dankjewel voor het zoeken!
Pandora past inderdaad op een Tedora armband. Trollbeads jammer genoeg in vele gevallen niet. Maar je kunt altijd de juwelier nog vragen om het gaatje uit te boren zodat die wel om de armband past.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:22 schreef renslohmann het volgende:
Ze heeft een Tedora armband, met van die stoppers, passen daar Pandora of Trollbeads op? Dankjewel voor het zoeken!
Dat is een erg mooie combiquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef egeltje1985 het volgende:
In Londen heb ik de black&white set gekocht.
[ afbeelding ]
Mn hele armband ziet er nu als volgt uit:
[ afbeelding ]Nu weer wat meer zilver denk ik zo. Nja, nu eerst sparen.
Dankje! Ik heb nog niet echt een idee. Ik ben er wel achter dat ik de enigzins ronde zileveren het mooiste vind. Dat lelijke eendje is als je er naar kijkt wel leuk, maar zo aan mn armband zit ik vaak tegen zn voeten aan te kijken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is een erg mooie combi
Heb je al een idee wat voor zilver je graag wilt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |