quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:08 schreef deedeetee het volgende:
enne miss-piggy, bedoel je deze ? : [ afbeelding ]
jaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ooooww je bedoelde die mooie vlinder
14 cmquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:55 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
dat is wel een kleine maat of lijkt dat maar zo?
Speciaal om dit te vragen een accountje aan gemaakt hierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:11 schreef marianmer het volgende:
Wie weet een goede amerikaanse website waar ze Trollbeads verkopen???
Groetjes Marian
Een neppe staat boven je op de foto tussen de 2 zilversporenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:59 schreef mariekje1984 het volgende:
heeft trollbeads ook iets van een geloof hoop en liefde bedel?
wow dat zijn mooie kleurtjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
De volgende armband word wel iets rustiger van kleur zwart wit met rood of da lichte roze of donkerblauw zucht![]()
![]()
Ja héquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook dat paars bij turquoise er is te veel moois
Mooie kleurtjes, past allemaal mooi bij elkaarquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:55 schreef Chav het volgende:
Even mijn armband weer showen
[ afbeelding ]
Waarom is de gouden versie zo duur
Yepquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:19 schreef miss-piggy het volgende:
moooooooooi!!!
De 3e van rechts, is dat vrolijke vis?
Het is ook de pastelsetquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:53 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes, past allemaal mooi bij elkaar
Heh ze zijn allemaal zo mooi... Ik denk dat ik meer naar een groen setje neig, gezien mijn trol met grote voeten een groen steentje heeft, de steen van mn babytrol veel lime groen bevat en ik het madelief slotje heb met groen/blauwe steen.quote:
Een klein klereding is hetquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:17 schreef vamperotica het volgende:
Over groot gesproken...( of eigenlijk juist klein..)
Hoe groot is die kleine bosfee? (als ik de juiste voor me heb...) Is ie echt een stuk kleiner als de gemiddelde bead?
Lijkt me deze set erg mooi bij :quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Heh ze zijn allemaal zo mooi... Ik denk dat ik meer naar een groen setje neig, gezien mijn trol met grote voeten een groen steentje heeft, de steen van mn babytrol veel lime groen bevat en ik het madelief slotje heb met groen/blauwe steen.
Ja of de turkooise set, denk dat die er ook mooi bij kan. Ik kom er vast wel uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lijkt me deze set erg mooi bij : [ afbeelding ]
Kad er 1 van Ebay, maar vond 'm zo klein dus ik wist nie of ie echt was of nie en ermee naar de juwelier vonk stomquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:31 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Een klein klereding is hetIk hou van wat grotere beads dus vind dit echt niks.
Mijn babytrol heeft ook veel groen....Had eik alleen nog maar veel orange gezien!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:18 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Heh ze zijn allemaal zo mooi... Ik denk dat ik meer naar een groen setje neig, gezien mijn trol met grote voeten een groen steentje heeft, de steen van mn babytrol veel lime groen bevat en ik het madelief slotje heb met groen/blauwe steen.
Tis inderdaad een frummeltje! Vind ik toch ook wel wat hebben tussen al dat grote spul!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:32 schreef heaven7 het volgende:
Hij zal waarschijnlijk echt zijn geweest, hij is schattig maar echt te klein. De enige beads uit de ¤23,- catagorie die de moeite waard zijn qua grootte vind ik de geluksknoop, de witte wieven, muziekdoosje en de geloof, hoop en liefde.
De cobra's en het lam mogen er anders ook best wezen hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:32 schreef heaven7 het volgende:
De enige beads uit de 23,- catagorie die de moeite waard zijn qua grootte vind ik de geluksknoop, de witte wieven, muziekdoosje en de geloof, hoop en liefde.
Nou dan ga ik er nog even over denken als ie toch niet zo boeiend is... Vind ik trouwens bij veel foto's dat het mooier lijkt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:27 schreef heaven7 het volgende:
Oei die laatste ziet er op die foto veel mooier uit dan in werkelijkheid.. lastige kraal wel.
Nou ik ging even kijken en er bleef natuurlijk weer wat plakkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:49 schreef deedeetee het volgende:
@ latexpiepbeestje : en heb je een glassetje gekocht ?
Ben nu wel benieuwd naar een foto.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:50 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Nou ik ging even kijken en er bleef natuurlijk weer wat plakkenalleen zat er n addertje ondert gras. Die aanbieding gold namelijk niet voor de standaard glassetjes, t was voor glassetjes bestaande uit 6 unieke kralen. Dus ik heb nu een lichtbruin setje van unieke glaskralen aan mn armband.
![]()
Jaa ik heb er ook 1 van mijn lieve vriend gehad. Ik heb die met bloemen en een witte parel. Ze zijn echt mooi..quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Hebben jullie al een Trollbead ring?
Ik vind die jugendstil zo mooi!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |