abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79278347
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef bioloogje het volgende:
Wat was er aan de hand op de parkeerplaats achter de oude hoogvliet. op de hoek bij de fietsenmaker? Om een uur of 12 allemaal Brandweer en politie.
Een steiger van de schilders die daar bezig zijn dreigde om te vallen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 00:07:26 #153
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_79279627
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:26 schreef Estate het volgende:

[..]

Een steiger van de schilders die daar bezig zijn dreigde om te vallen.
En daar hadden ze 2 brandweer wagens voor nodig??? Ik had op wat spectaculairders gehoopt
pi_79280297
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:07 schreef bioloogje het volgende:

[..]

En daar hadden ze 2 brandweer wagens voor nodig??? Ik had op wat spectaculairders gehoopt
Met lekker veel doden en zo?

Jawel. Dat is de hulpdienst met groot materieel dat ook uiterst snel ingezet kan worden. Natuurlijk had het met andere hoogwerkers ook wel opgelost kunnen worden, maar de aanrijtijd van een hoogwerker van een aannemer of de hovenier is wel wat langer dan die van een van de brandweer.

Als ik de krant mag geloven: bouwvakkers hadden een hoge steiger gebouwd en wilden die naar het pand toerollen. De steiger bleef in een boom haken en begon te vallen, bijna op een paar auto's. Omstanders belden de brandweer, want de bouwvakkers hadden hun handen vol.

Ik denk aan een scene uit Guust Flater: "Ik ben Guust Flater en heb de lak van Uw auto een beetje beschadigd."

Lijkt me wel lachen als toeschouwer. Beetje niet opletten en je bent zo een uur werk van pakweg 20 man met grote machines verder! En als toeschouwer zie je het natuurlijk aankomen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 18 maart 2010 @ 00:39:17 #155
163216 bioloogje
pi_79280401
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Met lekker veel doden en zo?

Jawel. Dat is de hulpdienst met groot materieel dat ook uiterst snel ingezet kan worden. Natuurlijk had het met andere hoogwerkers ook wel opgelost kunnen worden, maar de aanrijtijd van een hoogwerker van een aannemer of de hovenier is wel wat langer dan die van een van de brandweer.

Als ik de krant mag geloven: bouwvakkers hadden een hoge steiger gebouwd en wilden die naar het pand toerollen. De steiger bleef in een boom haken en begon te vallen, bijna op een paar auto's. Omstanders belden de brandweer, want de bouwvakkers hadden hun handen vol.

Ik denk aan een scene uit Guust Flater: "Ik ben Guust Flater en heb de lak van Uw auto een beetje beschadigd."

Lijkt me wel lachen als toeschouwer. Beetje niet opletten en je bent zo een uur werk van pakweg 20 man met grote machines verder! En als toeschouwer zie je het natuurlijk aankomen.
Nee geen doden natuurlijk dan is het niet meer leuk. Maar als er 2 wagens voor nodig zijn dan verwacht ik wel wat groters dan een onstabiele steiger.
pi_79280484
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:39 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Nee geen doden natuurlijk dan is het niet meer leuk. Maar als er 2 wagens voor nodig zijn dan verwacht ik wel wat groters dan een onstabiele steiger.
Als ik het artikel goed begrepen heb, waren ze vooral bang voor de auto's die er onder stonden.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79312101
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Als ik het artikel goed begrepen heb, waren ze vooral bang voor de auto's die er onder stonden.
En als er een paar man een zware steiger met de hand in evenwicht proberen te houden zal er wel de nodige paniek zijn bij hen en de omstanders. Voor de meldkamer is dan moeilijk in te schatten wat er nou precies nodig is om het probleem op te lossen. Dan kun je beter te veel sturen dan te weinig.
pi_79826261
Beetje stil gevallen hier of zo??
Deze Wageninger wil zich ook melden. MIsschien reden genoeg voor jullie om weer 's lekker door te zeveren over nuttige nutteloze Wageningen perikelen.

Woon al meer dan 18 jaar in Wageningen.
Geboren in Costa Rica, maar hier getogen.
op m'n 18e een jaar in Ede gewoond met m'n in Ede geboren en getogen vriend, daarna samen terug naar Wageningen verhuist *jeej*
Waarschijnlijk verhuizen we binnenkort wel weer terug naar Ede, maar Wageningen blijft zo veel beter
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
  donderdag 1 april 2010 @ 12:53:28 #159
163216 bioloogje
pi_79826676
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef Selyn het volgende:
Beetje stil gevallen hier of zo??
Deze Wageninger wil zich ook melden. MIsschien reden genoeg voor jullie om weer 's lekker door te zeveren over nuttige nutteloze Wageningen perikelen.

Woon al meer dan 18 jaar in Wageningen.
Geboren in Costa Rica, maar hier getogen.
op m'n 18e een jaar in Ede gewoond met m'n in Ede geboren en getogen vriend, daarna samen terug naar Wageningen verhuist *jeej*
Waarschijnlijk verhuizen we binnenkort wel weer terug naar Ede, maar Wageningen blijft zo veel beter
Waarom dan weer naar Ede verhuizen?
pi_79841282
omdat we daar een vrijstaand woonhuis kunnen krijgen voor iets meer dan 2 ton
En we wilden wel een beetje in de buurt blijven van familie en vrienden dus 't noorden, of wat dan ook, van het land was niet echt een optie.
You're dead to me!
  vrijdag 2 april 2010 @ 23:30:55 #161
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_79888740
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:16 schreef Selyn het volgende:
omdat we daar een vrijstaand woonhuis kunnen krijgen voor iets meer dan 2 ton
En we wilden wel een beetje in de buurt blijven van familie en vrienden dus 't noorden, of wat dan ook, van het land was niet echt een optie.
In ede? vrijstaand voor 2 ton?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 2 april 2010 @ 23:31:43 #162
190186 hierissieweer
pi_79888781
Wat was trouwens de reden van het massale uitrukken van de politie vanmiddag?
pi_79909999
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:30 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

In ede? vrijstaand voor 2 ton?
Ja, knap he!
Moet dan ook wel erg veel aan gebeuren en het is ook niet zo heel erg groot.
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:31 schreef hierissieweer het volgende:
Wat was trouwens de reden van het massale uitrukken van de politie vanmiddag?
Geen politie gezien, maar kom dan ook niet zo heel erg vaak in het centrum (behalve de AH)
You're dead to me!
  zondag 4 april 2010 @ 00:11:09 #164
190186 hierissieweer
pi_79920641
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:48 schreef Selyn het volgende:

[..]

Ja, knap he!
Moet dan ook wel erg veel aan gebeuren en het is ook niet zo heel erg groot.
[..]

Geen politie gezien, maar kom dan ook niet zo heel erg vaak in het centrum (behalve de AH)
Maar heb je een link naar je nieuwe huisje?

(en ik woon in het centrum he, dus ik maak het meeste wel mee )
pi_79962080
*klik*
Wel even door het interieur heen kijken
Woont nu een vrouwtje van in de 90 in.. Ze heeft ook geen badkamer, maar wast zich nog uit de waskom
De stortbak van de wc is van gietijzer (?!)
Originele staat noemen ze dat dan.. Zelfs de verf doet er aan mee.

Ik woon nu in 1 van de flats aan de van 't Hoffstraat (bij 't Pantarijn) Qua ruimte gaan we er dan ook niet heel erg hard op vooruit. Maar zal wel blij zijn als ik hier van alle lawaaige buren af ben
You're dead to me!
  maandag 5 april 2010 @ 12:49:52 #166
190186 hierissieweer
pi_79964004
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:52 schreef Selyn het volgende:
*klik*
Wel even door het interieur heen kijken
Woont nu een vrouwtje van in de 90 in.. Ze heeft ook geen badkamer, maar wast zich nog uit de waskom
De stortbak van de wc is van gietijzer (?!)
Originele staat noemen ze dat dan.. Zelfs de verf doet er aan mee.

Ik woon nu in 1 van de flats aan de van 't Hoffstraat (bij 't Pantarijn) Qua ruimte gaan we er dan ook niet heel erg hard op vooruit. Maar zal wel blij zijn als ik hier van alle lawaaige buren af ben
Daar moet zeker het een en ander aan gebeuren, maar dan heb je ook een super prachtig huis joh! Heerlijk!
pi_79982926
En ruimte om het huis heen! Te gek huis hoor!
pi_79995276
Dank u ^^
Heb er ook wel zin in, maar zal Wageningen zeker wel missen. Veel gezelliger en vind Ede altijd wat asocialer.
You're dead to me!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:57:32 #169
190186 hierissieweer
pi_87858041
Er komt een Lild, de 24ste gaat ie open!
pi_87861041
En over 2 weken is de bergrace by night al! Nog andere mensen die mee rennen?
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:08:45 #171
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87945410
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 10:52 schreef Bob. het volgende:
En over 2 weken is de bergrace by night al! Nog andere mensen die mee rennen?
ja ik misschien! lijkt me wel leuk!
maar als ik het goed begrijp rijden er alleen voor de start bussen vanuit rhenen naar wageningen?

daar heb je natuurlijk weinig aan als je in wageningen woont.. of moet ik dan naar rhenen fietsen, de bus naar wageningen nemen, teruglopen naar rhenen en dan weer naar wageningen fietsen?
wat zie ik over het hoofd? :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_87946439
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:08 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

maar als ik het goed begrijp rijden er alleen voor de start bussen vanuit rhenen naar wageningen?

daar heb je natuurlijk weinig aan als je in wageningen woont.. of moet ik dan naar rhenen fietsen, de bus naar wageningen nemen, teruglopen naar rhenen en dan weer naar wageningen fietsen?
Kan me herinneren dat mijn vrienden inderdaad altijd hun fiets vast bij de dierentuin neerzetten!

En wat chill, een Lidl :o
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2010 @ 19:08:02 #173
230491 Zith
pls tip
pi_87947731
Ik fiets tegenwoordig van arnhem naar wageningen, duurt net zo lang als de bus/trein maar dan met minder variabiliteit :Y
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_87948282
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:08 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Oh, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. :@ Maar als je inderdaad zelf voor het vervoer moet zorgen moet ik mijn vader tegen die tijd maar eens lief aankijken. :+

Welke afstand wil jij gaan lopen?
pi_116265463
Wageningen :D!!!!!!!
pi_116265591
niemand :'( ?
pi_116265929
Moet dat niet _O_ zijn?
pi_116266113
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:18 schreef Kees22 het volgende:
Moet dat niet _O_ zijn?
_O_ waar ongeveer woon je dan :D
pi_116266248
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:25 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

_O_ waar ongeveer woon je dan :D
Op de Berg.
pi_116266301
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Op de Berg.
bij het voetbalstadion?
pi_116266678
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:32 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

bij het voetbalstadion?
Nou ja, stadion? Voetbal?
Maar wel die kant op, ja.
pi_116284943
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:46 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou ja, stadion? Voetbal?
Maar wel die kant op, ja.
20 jaar geleden, ja :')

Hoe weet je eigenlijk zoveel of waarom hou je je bezig me het israelisch palestijns conflict?
pi_116286001
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

20 jaar geleden, ja :')

Hoe weet je eigenlijk zoveel of waarom hou je je bezig me het israelisch palestijns conflict?
Mwa, dat vele weten valt wel mee, denk ik.
Ik weet graag veel omdat mensen, mijzelf niet uitgesloten, je belazeren waar je bijstaat en als je veel weet heb je weerwoord. En ik ga al een tijdje mee, dat helpt ook.

Ik hou me bezig met het conflict omdat ik het gedrag van Israel oneerlijk vind èn omdat er grote groepen mensen zijn die het onbeschaamd verdedigen.
Kijk, oneerlijk is er wel meer in de wereld, maar ik heb nog niemand gezien die de bezetting van Tibet of Xinjian of de Spaanse Sahara vergoelijkt of zelfs aanmoedigt. Laat staan het optreden van allerlei legers die losgeslagen rondtrekken over de wereld.
De hypocrisie prikkelt me om die aan de kaak te stellen.

Maar jij bent niet zo heel enthousiast over Wageningen, als ik het goed begrijp?
Waarom niet?
pi_116286764
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:09 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Mwa, dat vele weten valt wel mee, denk ik.
Ik weet graag veel omdat mensen, mijzelf niet uitgesloten, je belazeren waar je bijstaat en als je veel weet heb je weerwoord. En ik ga al een tijdje mee, dat helpt ook.

Ik hou me bezig met het conflict omdat ik het gedrag van Israel oneerlijk vind èn omdat er grote groepen mensen zijn die het onbeschaamd verdedigen.
Kijk, oneerlijk is er wel meer in de wereld, maar ik heb nog niemand gezien die de bezetting van Tibet of Xinjian of de Spaanse Sahara vergoelijkt of zelfs aanmoedigt. Laat staan het optreden van allerlei legers die losgeslagen rondtrekken over de wereld.
De hypocrisie prikkelt me om die aan de kaak te stellen.

Maar jij bent niet zo heel enthousiast over Wageningen, als ik het goed begrijp?
Waarom niet?
Ah ok.

Mwah wageningen is wel oke, leuk om te wonen voor nu enzo..
pi_116287019
Voor nu en zo? Je studeert hier?
pi_116287424
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:31 schreef Kees22 het volgende:
Voor nu en zo? Je studeert hier?
Nee nee, ik ben 16 ik woon nog bij mijn ouders.

En jij dan, universiteit? Of ben al wat ouder?
pi_116288338
Ik kwam hier in 1971 studeren aan wat toen nog de LH heette en ben blijven hangen toen ik klaar was.
Geen reden om weg te gaan. Nou ja, enige jaren in Achterberg gewoond en een tijdje in Renkum.

En ik ben in leeftijd jouw spiegelbeeld: 61!
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:21:57 #188
163216 bioloogje
pi_116289275
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:00 schreef Kees22 het volgende:
Ik kwam hier in 1971 studeren aan wat toen nog de LH heette en ben blijven hangen toen ik klaar was.
Geen reden om weg te gaan. Nou ja, enige jaren in Achterberg gewoond en een tijdje in Renkum.

Whut!? Ik dacht Kees22 dat die 22 wel enigszins op leeftijd zou slaan. :D Maar ik zat er dus een jaar of 40 naast. :P En dat dit topic nog bestaat was het al helemaal vergeten... (Het studeren in Wageningen topic leeft tegenwoordig een stuk meer)
pi_116289492
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:21 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Whut!? Ik dacht Kees22 dat die 22 wel enigszins op leeftijd zou slaan. :D Maar ik zat er dus een jaar of 40 naast. :P En dat dit topic nog bestaat was het al helemaal vergeten... (Het studeren in Wageningen topic leeft tegenwoordig een stuk meer)
Dat hebben wel meer mensen gedacht. Raar genoeg nog nooit dat ik in 1922 geboren zou zijn.
Ik heb dat andere topic wel eens gezien, maar vond er geloof ik niet zo heel veel aan.
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:29:40 #190
163216 bioloogje
pi_116289619
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat hebben wel meer mensen gedacht. Raar genoeg nog nooit dat ik in 1922 geboren zou zijn.
Ik heb dat andere topic wel eens gezien, maar vond er geloof ik niet zo heel veel aan.
Nou ja... de kans dat je iemand op fok tegenkomt van 22 is iets groter dan iemand van 90 volgens mij. :P En dat andere topic gaat echt over het studentenleven inderdaad. Beetje een slowchat.
Maar was verbaasd om deze opeens weer na 2 jaar in mijn lijst te zien verschijnen.
pi_116289879
Ik ook, actie van Ga.aguyim.
Nog eens gekeken op Studeren in Wageningen #17 Waar het bijna zomer is. maar voor mij amper interessant.

Tja, mijn eerste vriendin noemde me wel eens Kees 2, want haar vorige vriendje heette ook Kees. Die naam was al bezet, geloof ik, vandaar 22.
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:44:42 #192
163216 bioloogje
pi_116290236
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef Kees22 het volgende:
Ik ook, actie van Ga.aguyim.
Nog eens gekeken op Studeren in Wageningen #17 Waar het bijna zomer is. maar voor mij amper interessant.

Tja, mijn eerste vriendin noemde me wel eens Kees 2, want haar vorige vriendje heette ook Kees. Die naam was al bezet, geloof ik, vandaar 22.
Haha das wel ernstig om dan maar de 2 mee te krijgen. :') maar grappig dan kom je in ieder geval jeugdig over.

Maar ja, toch mooi dat ik ondertussen niet meer in Wageningen woon.
pi_116290565
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Haha das wel ernstig om dan maar de 2 mee te krijgen. :') maar grappig dan kom je in ieder geval jeugdig over.

Maar ja, toch mooi dat ik ondertussen niet meer in Wageningen woon.
Och, ik kende hem wel en het was een leuke en aardige jongen. Ik kreeg ook nog een bakfiets van hem. Dus ik vond het niet erg.

Waarom mooi dan? Niks mis met Wageningen toch?
Indertijd zeiden studenten uit andere steden dat wij in Wageningen zo gewoon waren. Ik vond dat een compliment.
  zondag 2 september 2012 @ 00:18:48 #194
163216 bioloogje
pi_116291582
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:53 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Och, ik kende hem wel en het was een leuke en aardige jongen. Ik kreeg ook nog een bakfiets van hem. Dus ik vond het niet erg.

Waarom mooi dan? Niks mis met Wageningen toch?
Indertijd zeiden studenten uit andere steden dat wij in Wageningen zo gewoon waren. Ik vond dat een compliment.
Dat sloeg meer op dit topic dat ik nu hier weer zit... Als Rotterdammer :) Maar er is weinig mis met Wageningen. Denk alleen wel dat ik het wel saai had gevonden als ik er als niet student zou wonen. Dan is er voor de jeugdige mens niet zoveel te beleven. Geen uitgaansleven buiten de studenten verenigingen, niet echt een centrum waar iets te doen is.

Dus het is er wel lekker klein en rustig maar toch nog wel wat voordelen van een stad. Maar te weinig om echt boeiend te zijn. (Maar dat is slechts mijn mening)
pi_116292054
quote:
2s.gif Op zondag 2 september 2012 00:18 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Dat sloeg meer op dit topic dat ik nu hier weer zit... Als Rotterdammer :) Maar er is weinig mis met Wageningen. Denk alleen wel dat ik het wel saai had gevonden als ik er als niet student zou wonen. Dan is er voor de jeugdige mens niet zoveel te beleven. Geen uitgaansleven buiten de studenten verenigingen, niet echt een centrum waar iets te doen is.

Dus het is er wel lekker klein en rustig maar toch nog wel wat voordelen van een stad. Maar te weinig om echt boeiend te zijn. (Maar dat is slechts mijn mening)
Ik weet niet wanneer jij hier gewoond hebt, maar in de jaren '80 zijn er in de Herenstraat opeens een hele serie kroegen bijgekomen. En de noord- en vooral de zuidkant van de Markt bestaan tegenwoordig vrijwel helemaal uit kroegen. Met nog een hele serie in de zijstraten van de Hoogstraat.
En heus niet alleen voor studenten.
  zondag 2 september 2012 @ 00:55:42 #196
163216 bioloogje
pi_116292653
Ik ben er pas een paar maanden weg. Maar die kroegen zijn wel gezellig om een beetje te zitten en een biertje te drinken. Maar een echt uitgaansleven ontbreekt voor de jongeren. Alleen het gat heeft tegenwoordig nog wel de gelegenheid om uit te gaan met mogelijkheid tot dansen etc. Een paar jaar geleden had je nog Unitas die ook voor de schooljeugd (16-18 jarigen) toegankelijk was. Helaas zijn die failliet gegaan. (al beginnen ze nu weer voorzichtig op te krabbelen) Voor de rest vertrekt de jeugd toch elke zaterdagavond richting Ede of Arnhem. De meeste scholieren uit Wageningen willen dan ook zo snel mogelijk weg als ze gaan studeren.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 00:59:54 #197
230491 Zith
pls tip
pi_116292778
Heb juist het gevoel dat wageningen zo'n stadje is waar iedereen blijft plakken. :) Ben er opgegroeid en al mn vrienden wonen er nog, zit zelf in arnhem nu maar gestudeerd in wageningen (vooral want wageningen), en heb nu werk gevonden in wageningen.

Het dansen bij het uitgaan heeft me nooit getrokken, dus mis ik niet echt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116296877
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:00 schreef Kees22 het volgende:

:o 61, dus je bent hier al 40 jaar en het bevalt je nog steeds?
pi_116296924
quote:
2s.gif Op zondag 2 september 2012 00:55 schreef bioloogje het volgende:
Ik ben er pas een paar maanden weg. Maar die kroegen zijn wel gezellig om een beetje te zitten en een biertje te drinken. Maar een echt uitgaansleven ontbreekt voor de jongeren. Alleen het gat heeft tegenwoordig nog wel de gelegenheid om uit te gaan met mogelijkheid tot dansen etc. Een paar jaar geleden had je nog Unitas die ook voor de schooljeugd (16-18 jarigen) toegankelijk was. Helaas zijn die failliet gegaan. (al beginnen ze nu weer voorzichtig op te krabbelen) Voor de rest vertrekt de jeugd toch elke zaterdagavond richting Ede of Arnhem. De meeste scholieren uit Wageningen willen dan ook zo snel mogelijk weg als ze gaan studeren.
Het gat :')

Unitas hoor ik weinig van, en overdag heb je wel wat buurtcentrum waar je je tijd kan doorbrengen.
pi_116297322
Een tweede Wageningen topic die omhoog komt in Myat! :D

(Nu komen alle mensen van het andere topic hier :+)
pi_116300388
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 09:56 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Het gat :')

Unitas hoor ik weinig van, en overdag heb je wel wat buurtcentrum waar je je tijd kan doorbrengen.
Moet je overdag niet naar school of werk?

Unitas is inderdaad weer aan het opkrabbelen, maar waar ze zitten zou ik zo gauw niet weten. Ik dacht ergens aan de Industrieweg, achter die dansschool, maar kan het zo maar mis hebben.

En inderdaad: het Oude Bijenhuis, het centrum aan de Haverlanden, maar verder zou ik het ook niet weten. De Nude en Ons Huis zijn meer voor andere doelgroepen. Pomona zou ik niet weten.
pi_116300433
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 09:53 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

:o 61, dus je bent hier al 40 jaar en het bevalt je nog steeds?
Ja hoor. Ik moet niks hebben van grote steden en Wageningen en omgeving hebben zo'n beetje alles te bieden.

Zoiets als Zith ook schrijft.
pi_116300689
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Moet je overdag niet naar school of werk?

Unitas is inderdaad weer aan het opkrabbelen, maar waar ze zitten zou ik zo gauw niet weten. Ik dacht ergens aan de Industrieweg, achter die dansschool, maar kan het zo maar mis hebben.

En inderdaad: het Oude Bijenhuis, het centrum aan de Haverlanden, maar verder zou ik het ook niet weten. De Nude en Ons Huis zijn meer voor andere doelgroepen. Pomona zou ik niet weten.
School ja, meestal om 4 of half 3 klaar. Dan ga ik af en toe naar het bijenhuis. Pomona en de nude _O_

Haverlanden :') ik heb daar soms gym. Ik ging daar weleens naar toe in de avond, maar daar lopen allemaal van die achterlijke types. Er had iemand een sigaret op me gegooid, ik werd toen boos en sindsdien heb ik ruzie met zo'n hele familie :N
pi_116301286
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

School ja, meestal om 4 of half 3 klaar. Dan ga ik af en toe naar het bijenhuis. Pomona en de nude _O_

Haverlanden :') ik heb daar soms gym. Ik ging daar weleens naar toe in de avond, maar daar lopen allemaal van die achterlijke types. Er had iemand een sigaret op me gegooid, ik werd toen boos en sindsdien heb ik ruzie met zo'n hele familie :N
Ja, dan kun je beter wegblijven.
Je geeft me een beetje beeld van de wijkcentra, dank.
pi_116301845
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:24 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, dan kun je beter wegblijven.
Je geeft me een beetje beeld van de wijkcentra, dank.
Wel grappig dat bijna al mijn vrienden of mensen die ik ken moslim zijn, maar juist door zulke mensen door kanker jood word uitgescholden.. ik dwaal of, meer iets voor andere discussies.

Als je iets wil weten, vraag maar.
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:53 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik moet niks hebben van grote steden en Wageningen en omgeving hebben zo'n beetje alles te bieden.

Zoiets als Zith ook schrijft.
Klopt, zelf zou ik liever in een van de grote steden wonen. Ligt waarschijnlijk ook aan de leeftijd.
pi_116304472
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Wel grappig dat bijna al mijn vrienden of mensen die ik ken moslim zijn, maar juist door zulke mensen door kanker jood word uitgescholden.. ik dwaal of, meer iets voor andere discussies.

Als je iets wil weten, vraag maar.

[..]

Klopt, zelf zou ik liever in een van de grote steden wonen. Ligt waarschijnlijk ook aan de leeftijd.
Ach, als jij tussen je vrienden loopt zul je vaak genoeg aangezien worden voor een kutMarrokaan ;)

In grote steden heb je meer reuring, dat is waar. Maar ik ben altijd nogal op mezelf geweest, geloof ik.
  Moderator vrijdag 13 februari 2015 @ 19:26:34 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_149642378
Dit topic lijkt een beetje dood, maar probeer het toch.

Ik moet een behoorlijk zwaar (100kVA) aggregaat huren. Deze wil ik zelf ophalen, want bezorgen is behoorlijk prijzig. Skippy in Ede zegt dat je deze zelf niet kunt halen en Boels verhuurt deze alleen aan bedrijven :(

Weet iemand hier en bedrijf dat aggregaten in de verhuur heeft.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 6 december 2015 @ 22:36:07 #208
190186 hierissieweer
pi_158068843
Vandaag weer eens in Wageningen geweest. Heerlijk gegeten bij Watami! Mis soms Wageningen wel... :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')