Een steiger van de schilders die daar bezig zijn dreigde om te vallen.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef bioloogje het volgende:
Wat was er aan de hand op de parkeerplaats achter de oude hoogvliet. op de hoek bij de fietsenmaker? Om een uur of 12 allemaal Brandweer en politie.

En daar hadden ze 2 brandweer wagens voor nodig??? Ik had op wat spectaculairders gehooptquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:26 schreef Estate het volgende:
[..]
Een steiger van de schilders die daar bezig zijn dreigde om te vallen.

Met lekker veel doden en zo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:07 schreef bioloogje het volgende:
[..]
En daar hadden ze 2 brandweer wagens voor nodig??? Ik had op wat spectaculairders gehoopt

Nee geen doden natuurlijk dan is het niet meer leuk. Maar als er 2 wagens voor nodig zijn dan verwacht ik wel wat groters dan een onstabiele steiger.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Met lekker veel doden en zo?
Jawel. Dat is de hulpdienst met groot materieel dat ook uiterst snel ingezet kan worden. Natuurlijk had het met andere hoogwerkers ook wel opgelost kunnen worden, maar de aanrijtijd van een hoogwerker van een aannemer of de hovenier is wel wat langer dan die van een van de brandweer.
Als ik de krant mag geloven: bouwvakkers hadden een hoge steiger gebouwd en wilden die naar het pand toerollen. De steiger bleef in een boom haken en begon te vallen, bijna op een paar auto's. Omstanders belden de brandweer, want de bouwvakkers hadden hun handen vol.
Ik denk aan een scene uit Guust Flater: "Ik ben Guust Flater en heb de lak van Uw auto een beetje beschadigd."
Lijkt me wel lachen als toeschouwer. Beetje niet opletten en je bent zo een uur werk van pakweg 20 man met grote machines verder! En als toeschouwer zie je het natuurlijk aankomen.

Als ik het artikel goed begrepen heb, waren ze vooral bang voor de auto's die er onder stonden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:39 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nee geen doden natuurlijk dan is het niet meer leuk. Maar als er 2 wagens voor nodig zijn dan verwacht ik wel wat groters dan een onstabiele steiger.

En als er een paar man een zware steiger met de hand in evenwicht proberen te houden zal er wel de nodige paniek zijn bij hen en de omstanders. Voor de meldkamer is dan moeilijk in te schatten wat er nou precies nodig is om het probleem op te lossen. Dan kun je beter te veel sturen dan te weinig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als ik het artikel goed begrepen heb, waren ze vooral bang voor de auto's die er onder stonden.

Waarom dan weer naar Ede verhuizen?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef Selyn het volgende:
Beetje stil gevallen hier of zo??
Deze Wageninger wil zich ook melden. MIsschien reden genoeg voor jullie om weer 's lekker door te zeveren over nuttige nutteloze Wageningen perikelen.
Woon al meer dan 18 jaar in Wageningen.
Geboren in Costa Rica, maar hier getogen.
op m'n 18e een jaar in Ede gewoond met m'n in Ede geboren en getogen vriend, daarna samen terug naar Wageningen verhuist *jeej*
Waarschijnlijk verhuizen we binnenkort wel weer terug naar Ede, maar Wageningen blijft zo veel beter

In ede? vrijstaand voor 2 ton?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:16 schreef Selyn het volgende:
omdat we daar een vrijstaand woonhuis kunnen krijgen voor iets meer dan 2 ton
En we wilden wel een beetje in de buurt blijven van familie en vrienden dus 't noorden, of wat dan ook, van het land was niet echt een optie.

Ja, knap he!quote:

Geen politie gezien, maar kom dan ook niet zo heel erg vaak in het centrum (behalve de AH)quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:31 schreef hierissieweer het volgende:
Wat was trouwens de reden van het massale uitrukken van de politie vanmiddag?

Maar heb je een link naar je nieuwe huisje?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:48 schreef Selyn het volgende:
[..]
Ja, knap he!
Moet dan ook wel erg veel aan gebeuren en het is ook niet zo heel erg groot.
[..]
Geen politie gezien, maar kom dan ook niet zo heel erg vaak in het centrum (behalve de AH)
 )
 )

Daar moet zeker het een en ander aan gebeuren, maar dan heb je ook een super prachtig huis joh! Heerlijk!quote:Op maandag 5 april 2010 11:52 schreef Selyn het volgende:
*klik*
Wel even door het interieur heen kijken
Woont nu een vrouwtje van in de 90 in.. Ze heeft ook geen badkamer, maar wast zich nog uit de waskom
De stortbak van de wc is van gietijzer (?!)
Originele staat noemen ze dat dan.. Zelfs de verf doet er aan mee.
Ik woon nu in 1 van de flats aan de van 't Hoffstraat (bij 't Pantarijn) Qua ruimte gaan we er dan ook niet heel erg hard op vooruit. Maar zal wel blij zijn als ik hier van alle lawaaige buren af ben

quote:ja ik misschien! lijkt me wel leuk!Op zaterdag 23 oktober 2010 10:52 schreef Bob. het volgende:
En over 2 weken is de bergrace by night al! Nog andere mensen die mee rennen?

quote:Kan me herinneren dat mijn vrienden inderdaad altijd hun fiets vast bij de dierentuin neerzetten!Op maandag 25 oktober 2010 18:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja ik misschien! lijkt me wel leuk!
maar als ik het goed begrijp rijden er alleen voor de start bussen vanuit rhenen naar wageningen?
daar heb je natuurlijk weinig aan als je in wageningen woont.. of moet ik dan naar rhenen fietsen, de bus naar wageningen nemen, teruglopen naar rhenen en dan weer naar wageningen fietsen?
wat zie ik over het hoofd?

quote:Oh, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.Op maandag 25 oktober 2010 18:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja ik misschien! lijkt me wel leuk!
maar als ik het goed begrijp rijden er alleen voor de start bussen vanuit rhenen naar wageningen?
daar heb je natuurlijk weinig aan als je in wageningen woont.. of moet ik dan naar rhenen fietsen, de bus naar wageningen nemen, teruglopen naar rhenen en dan weer naar wageningen fietsen?
wat zie ik over het hoofd?
 Maar als je inderdaad zelf voor het vervoer moet zorgen moet ik mijn vader tegen die tijd maar eens lief aankijken.
 Maar als je inderdaad zelf voor het vervoer moet zorgen moet ik mijn vader tegen die tijd maar eens lief aankijken.  

zijn?
  zijn?

Op de Berg.quote:

Nou ja, stadion? Voetbal?quote:

20 jaar geleden, jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou ja, stadion? Voetbal?
Maar wel die kant op, ja.

Mwa, dat vele weten valt wel mee, denk ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
20 jaar geleden, ja
Hoe weet je eigenlijk zoveel of waarom hou je je bezig me het israelisch palestijns conflict?

Ah ok.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mwa, dat vele weten valt wel mee, denk ik.
Ik weet graag veel omdat mensen, mijzelf niet uitgesloten, je belazeren waar je bijstaat en als je veel weet heb je weerwoord. En ik ga al een tijdje mee, dat helpt ook.
Ik hou me bezig met het conflict omdat ik het gedrag van Israel oneerlijk vind èn omdat er grote groepen mensen zijn die het onbeschaamd verdedigen.
Kijk, oneerlijk is er wel meer in de wereld, maar ik heb nog niemand gezien die de bezetting van Tibet of Xinjian of de Spaanse Sahara vergoelijkt of zelfs aanmoedigt. Laat staan het optreden van allerlei legers die losgeslagen rondtrekken over de wereld.
De hypocrisie prikkelt me om die aan de kaak te stellen.
Maar jij bent niet zo heel enthousiast over Wageningen, als ik het goed begrijp?
Waarom niet?

Whut!? Ik dacht Kees22 dat die 22 wel enigszins op leeftijd zou slaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:00 schreef Kees22 het volgende:
Ik kwam hier in 1971 studeren aan wat toen nog de LH heette en ben blijven hangen toen ik klaar was.
Geen reden om weg te gaan. Nou ja, enige jaren in Achterberg gewoond en een tijdje in Renkum.
En ik ben in leeftijd jouw spiegelbeeld: 61!
 Maar ik zat er dus een jaar of 40 naast.
 Maar ik zat er dus een jaar of 40 naast.   En dat dit topic nog bestaat was het al helemaal vergeten... (Het studeren in Wageningen topic leeft tegenwoordig een stuk meer)
 En dat dit topic nog bestaat was het al helemaal vergeten... (Het studeren in Wageningen topic leeft tegenwoordig een stuk meer)

Dat hebben wel meer mensen gedacht. Raar genoeg nog nooit dat ik in 1922 geboren zou zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:21 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Whut!? Ik dacht Kees22 dat die 22 wel enigszins op leeftijd zou slaan.Maar ik zat er dus een jaar of 40 naast.
En dat dit topic nog bestaat was het al helemaal vergeten... (Het studeren in Wageningen topic leeft tegenwoordig een stuk meer)

Nou ja... de kans dat je iemand op fok tegenkomt van 22 is iets groter dan iemand van 90 volgens mij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat hebben wel meer mensen gedacht. Raar genoeg nog nooit dat ik in 1922 geboren zou zijn.
Ik heb dat andere topic wel eens gezien, maar vond er geloof ik niet zo heel veel aan.
 En dat andere topic gaat echt over het studentenleven inderdaad. Beetje een slowchat.
 En dat andere topic gaat echt over het studentenleven inderdaad. Beetje een slowchat.  

Haha das wel ernstig om dan maar de 2 mee te krijgen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef Kees22 het volgende:
Ik ook, actie van Ga.aguyim.
Nog eens gekeken op Studeren in Wageningen #17 Waar het bijna zomer is. maar voor mij amper interessant.
Tja, mijn eerste vriendin noemde me wel eens Kees 2, want haar vorige vriendje heette ook Kees. Die naam was al bezet, geloof ik, vandaar 22.
 maar grappig dan kom je in ieder geval jeugdig over.
 maar grappig dan kom je in ieder geval jeugdig over.  

Och, ik kende hem wel en het was een leuke en aardige jongen. Ik kreeg ook nog een bakfiets van hem. Dus ik vond het niet erg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Haha das wel ernstig om dan maar de 2 mee te krijgen.maar grappig dan kom je in ieder geval jeugdig over.
Maar ja, toch mooi dat ik ondertussen niet meer in Wageningen woon.

Dat sloeg meer op dit topic dat ik nu hier weer zit... Als Rotterdammerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Och, ik kende hem wel en het was een leuke en aardige jongen. Ik kreeg ook nog een bakfiets van hem. Dus ik vond het niet erg.
Waarom mooi dan? Niks mis met Wageningen toch?
Indertijd zeiden studenten uit andere steden dat wij in Wageningen zo gewoon waren. Ik vond dat een compliment.
 Maar er is weinig mis met Wageningen. Denk alleen wel dat ik het wel saai had gevonden als ik er als niet student zou wonen. Dan is er voor de jeugdige mens niet zoveel te beleven. Geen uitgaansleven buiten de studenten verenigingen, niet echt een centrum waar iets te doen is.
 Maar er is weinig mis met Wageningen. Denk alleen wel dat ik het wel saai had gevonden als ik er als niet student zou wonen. Dan is er voor de jeugdige mens niet zoveel te beleven. Geen uitgaansleven buiten de studenten verenigingen, niet echt een centrum waar iets te doen is.  

Ik weet niet wanneer jij hier gewoond hebt, maar in de jaren '80 zijn er in de Herenstraat opeens een hele serie kroegen bijgekomen. En de noord- en vooral de zuidkant van de Markt bestaan tegenwoordig vrijwel helemaal uit kroegen. Met nog een hele serie in de zijstraten van de Hoogstraat.quote:Op zondag 2 september 2012 00:18 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat sloeg meer op dit topic dat ik nu hier weer zit... Als RotterdammerMaar er is weinig mis met Wageningen. Denk alleen wel dat ik het wel saai had gevonden als ik er als niet student zou wonen. Dan is er voor de jeugdige mens niet zoveel te beleven. Geen uitgaansleven buiten de studenten verenigingen, niet echt een centrum waar iets te doen is.
Dus het is er wel lekker klein en rustig maar toch nog wel wat voordelen van een stad. Maar te weinig om echt boeiend te zijn. (Maar dat is slechts mijn mening)

Ben er opgegroeid en al mn vrienden wonen er nog, zit zelf in arnhem nu maar gestudeerd in wageningen (vooral want wageningen), en heb nu werk gevonden in wageningen.
 Ben er opgegroeid en al mn vrienden wonen er nog, zit zelf in arnhem nu maar gestudeerd in wageningen (vooral want wageningen), en heb nu werk gevonden in wageningen.  

quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:00 schreef Kees22 het volgende:
Ik kwam hier in 1971 studeren aan wat toen nog de LH heette en ben blijven hangen toen ik klaar was.
Geen reden om weg te gaan. Nou ja, enige jaren in Achterberg gewoond en een tijdje in Renkum.
En ik ben in leeftijd jouw spiegelbeeld: 61!
 61, dus je bent hier al 40 jaar en het bevalt je nog steeds?
 61, dus je bent hier al 40 jaar en het bevalt je nog steeds?

Het gatquote:Op zondag 2 september 2012 00:55 schreef bioloogje het volgende:
Ik ben er pas een paar maanden weg. Maar die kroegen zijn wel gezellig om een beetje te zitten en een biertje te drinken. Maar een echt uitgaansleven ontbreekt voor de jongeren. Alleen het gat heeft tegenwoordig nog wel de gelegenheid om uit te gaan met mogelijkheid tot dansen etc. Een paar jaar geleden had je nog Unitas die ook voor de schooljeugd (16-18 jarigen) toegankelijk was. Helaas zijn die failliet gegaan. (al beginnen ze nu weer voorzichtig op te krabbelen) Voor de rest vertrekt de jeugd toch elke zaterdagavond richting Ede of Arnhem. De meeste scholieren uit Wageningen willen dan ook zo snel mogelijk weg als ze gaan studeren.

)
)

Moet je overdag niet naar school of werk?quote:Op zondag 2 september 2012 09:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het gat
Unitas hoor ik weinig van, en overdag heb je wel wat buurtcentrum waar je je tijd kan doorbrengen.

Ja hoor. Ik moet niks hebben van grote steden en Wageningen en omgeving hebben zo'n beetje alles te bieden.quote:Op zondag 2 september 2012 09:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]61, dus je bent hier al 40 jaar en het bevalt je nog steeds?

School ja, meestal om 4 of half 3 klaar. Dan ga ik af en toe naar het bijenhuis. Pomona en de nudequote:Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Moet je overdag niet naar school of werk?
Unitas is inderdaad weer aan het opkrabbelen, maar waar ze zitten zou ik zo gauw niet weten. Ik dacht ergens aan de Industrieweg, achter die dansschool, maar kan het zo maar mis hebben.
En inderdaad: het Oude Bijenhuis, het centrum aan de Haverlanden, maar verder zou ik het ook niet weten. De Nude en Ons Huis zijn meer voor andere doelgroepen. Pomona zou ik niet weten.

ik heb daar soms gym. Ik ging daar weleens naar toe in de avond, maar daar lopen allemaal van die achterlijke types. Er had iemand een sigaret op me gegooid, ik werd toen boos en sindsdien heb ik ruzie met zo'n hele familie
 ik heb daar soms gym. Ik ging daar weleens naar toe in de avond, maar daar lopen allemaal van die achterlijke types. Er had iemand een sigaret op me gegooid, ik werd toen boos en sindsdien heb ik ruzie met zo'n hele familie  

Ja, dan kun je beter wegblijven.quote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
School ja, meestal om 4 of half 3 klaar. Dan ga ik af en toe naar het bijenhuis. Pomona en de nude
Haverlandenik heb daar soms gym. Ik ging daar weleens naar toe in de avond, maar daar lopen allemaal van die achterlijke types. Er had iemand een sigaret op me gegooid, ik werd toen boos en sindsdien heb ik ruzie met zo'n hele familie

Wel grappig dat bijna al mijn vrienden of mensen die ik ken moslim zijn, maar juist door zulke mensen door kanker jood word uitgescholden.. ik dwaal of, meer iets voor andere discussies.quote:Op zondag 2 september 2012 13:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, dan kun je beter wegblijven.
Je geeft me een beetje beeld van de wijkcentra, dank.
Klopt, zelf zou ik liever in een van de grote steden wonen. Ligt waarschijnlijk ook aan de leeftijd.quote:Op zondag 2 september 2012 12:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik moet niks hebben van grote steden en Wageningen en omgeving hebben zo'n beetje alles te bieden.
Zoiets als Zith ook schrijft.

Ach, als jij tussen je vrienden loopt zul je vaak genoeg aangezien worden voor een kutMarrokaanquote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wel grappig dat bijna al mijn vrienden of mensen die ik ken moslim zijn, maar juist door zulke mensen door kanker jood word uitgescholden.. ik dwaal of, meer iets voor andere discussies.
Als je iets wil weten, vraag maar.
[..]
Klopt, zelf zou ik liever in een van de grote steden wonen. Ligt waarschijnlijk ook aan de leeftijd.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |