Nou ja, stadion? Voetbal?quote:
20 jaar geleden, jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou ja, stadion? Voetbal?
Maar wel die kant op, ja.
Mwa, dat vele weten valt wel mee, denk ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
20 jaar geleden, ja![]()
Hoe weet je eigenlijk zoveel of waarom hou je je bezig me het israelisch palestijns conflict?
Ah ok.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mwa, dat vele weten valt wel mee, denk ik.
Ik weet graag veel omdat mensen, mijzelf niet uitgesloten, je belazeren waar je bijstaat en als je veel weet heb je weerwoord. En ik ga al een tijdje mee, dat helpt ook.
Ik hou me bezig met het conflict omdat ik het gedrag van Israel oneerlijk vind čn omdat er grote groepen mensen zijn die het onbeschaamd verdedigen.
Kijk, oneerlijk is er wel meer in de wereld, maar ik heb nog niemand gezien die de bezetting van Tibet of Xinjian of de Spaanse Sahara vergoelijkt of zelfs aanmoedigt. Laat staan het optreden van allerlei legers die losgeslagen rondtrekken over de wereld.
De hypocrisie prikkelt me om die aan de kaak te stellen.
Maar jij bent niet zo heel enthousiast over Wageningen, als ik het goed begrijp?
Waarom niet?
Whut!? Ik dacht Kees22 dat die 22 wel enigszins op leeftijd zou slaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:00 schreef Kees22 het volgende:
Ik kwam hier in 1971 studeren aan wat toen nog de LH heette en ben blijven hangen toen ik klaar was.
Geen reden om weg te gaan. Nou ja, enige jaren in Achterberg gewoond en een tijdje in Renkum.
En ik ben in leeftijd jouw spiegelbeeld: 61!
Dat hebben wel meer mensen gedacht. Raar genoeg nog nooit dat ik in 1922 geboren zou zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:21 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Whut!? Ik dacht Kees22 dat die 22 wel enigszins op leeftijd zou slaan.Maar ik zat er dus een jaar of 40 naast.
En dat dit topic nog bestaat was het al helemaal vergeten... (Het studeren in Wageningen topic leeft tegenwoordig een stuk meer)
Nou ja... de kans dat je iemand op fok tegenkomt van 22 is iets groter dan iemand van 90 volgens mij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat hebben wel meer mensen gedacht. Raar genoeg nog nooit dat ik in 1922 geboren zou zijn.
Ik heb dat andere topic wel eens gezien, maar vond er geloof ik niet zo heel veel aan.
Haha das wel ernstig om dan maar de 2 mee te krijgen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef Kees22 het volgende:
Ik ook, actie van Ga.aguyim.
Nog eens gekeken op Studeren in Wageningen #17 Waar het bijna zomer is. maar voor mij amper interessant.
Tja, mijn eerste vriendin noemde me wel eens Kees 2, want haar vorige vriendje heette ook Kees. Die naam was al bezet, geloof ik, vandaar 22.
Och, ik kende hem wel en het was een leuke en aardige jongen. Ik kreeg ook nog een bakfiets van hem. Dus ik vond het niet erg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Haha das wel ernstig om dan maar de 2 mee te krijgen.maar grappig dan kom je in ieder geval jeugdig over.
Maar ja, toch mooi dat ik ondertussen niet meer in Wageningen woon.
Dat sloeg meer op dit topic dat ik nu hier weer zit... Als Rotterdammerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Och, ik kende hem wel en het was een leuke en aardige jongen. Ik kreeg ook nog een bakfiets van hem. Dus ik vond het niet erg.
Waarom mooi dan? Niks mis met Wageningen toch?
Indertijd zeiden studenten uit andere steden dat wij in Wageningen zo gewoon waren. Ik vond dat een compliment.
Ik weet niet wanneer jij hier gewoond hebt, maar in de jaren '80 zijn er in de Herenstraat opeens een hele serie kroegen bijgekomen. En de noord- en vooral de zuidkant van de Markt bestaan tegenwoordig vrijwel helemaal uit kroegen. Met nog een hele serie in de zijstraten van de Hoogstraat.quote:Op zondag 2 september 2012 00:18 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat sloeg meer op dit topic dat ik nu hier weer zit... Als RotterdammerMaar er is weinig mis met Wageningen. Denk alleen wel dat ik het wel saai had gevonden als ik er als niet student zou wonen. Dan is er voor de jeugdige mens niet zoveel te beleven. Geen uitgaansleven buiten de studenten verenigingen, niet echt een centrum waar iets te doen is.
Dus het is er wel lekker klein en rustig maar toch nog wel wat voordelen van een stad. Maar te weinig om echt boeiend te zijn. (Maar dat is slechts mijn mening)
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:00 schreef Kees22 het volgende:
Ik kwam hier in 1971 studeren aan wat toen nog de LH heette en ben blijven hangen toen ik klaar was.
Geen reden om weg te gaan. Nou ja, enige jaren in Achterberg gewoond en een tijdje in Renkum.
En ik ben in leeftijd jouw spiegelbeeld: 61!
Het gatquote:Op zondag 2 september 2012 00:55 schreef bioloogje het volgende:
Ik ben er pas een paar maanden weg. Maar die kroegen zijn wel gezellig om een beetje te zitten en een biertje te drinken. Maar een echt uitgaansleven ontbreekt voor de jongeren. Alleen het gat heeft tegenwoordig nog wel de gelegenheid om uit te gaan met mogelijkheid tot dansen etc. Een paar jaar geleden had je nog Unitas die ook voor de schooljeugd (16-18 jarigen) toegankelijk was. Helaas zijn die failliet gegaan. (al beginnen ze nu weer voorzichtig op te krabbelen) Voor de rest vertrekt de jeugd toch elke zaterdagavond richting Ede of Arnhem. De meeste scholieren uit Wageningen willen dan ook zo snel mogelijk weg als ze gaan studeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |