abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115916829
Je moet jezelf ook afvragen of je thuis vrienden hebt en van plan bent ieder weekend naar huis te gaan. Ikzelf heb niet mee gedaan aan de AID omdat ik toch ieder weekend naar huis ga en daar mijn vrienden heb zitten.

Was je vroeger niet zo populair op school of gaan je vrienden van thuis ook studeren dan is een vereniging een gemakkelijke manier om contacten te leggen.

Het ligt maar net aan je persoonlijke voorkeur en je behoefte om nieuwe mensen te leren kennen.
pi_115919203
Maar Hurray overweeg je een van de studentenverenigingen? Je hebt het wel over verenigingen in het algemeen, dan andere verenigingen zijn wel veel vrijblijvender hoor :)
pi_115932879
Ik denk dat het niet echt iets voor mij is, een sportvereniging lijkt me in ieder geval leuker. Misschien ga ik bij Ibex (klimvereniging), dat lijkt me wel cool. Zijn er nog andere sporten die ik moet uitproberen? :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:49:17 #264
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_115942386
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:35 schreef Hurray het volgende:
Ik denk dat het niet echt iets voor mij is, een sportvereniging lijkt me in ieder geval leuker. Misschien ga ik bij Ibex (klimvereniging), dat lijkt me wel cool. Zijn er nog andere sporten die ik moet uitproberen? :P
De handbal vereniging is erg tof! :D klein, gezellig, redelijk hecht en iedereen is welkom.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:00:52 #265
367972 Depater
Koning 1ste Klas
pi_116019698
De roeivereniging is ook erg tof! Het is ook voor een deel net een studentenvereniging maar dan met veel minder verplichtingen! al moet je het natuurlijk wel liggen! ;)
Liever een frietje in de mond dan tien op de grond
pi_116035256
Handbal is jammer genoeg niet echt mijn ding. Agro lijkt me wel leuk, maar wat doen ze naast roeien? Elke week samen eten en feesten? Is het eigenlijk mogelijk om door het jaar heen nog bij Agro te gaan, of kan je net zoals andere studentenverenigingen maar 1x in het jaar inschrijven?
  maandag 27 augustus 2012 @ 00:03:47 #267
367972 Depater
Koning 1ste Klas
pi_116051979
Ja Argo (niet agro :P ) heeft elke dinsdag gewoon het eten en je kan gaan borrelen als je wilt! morgen is de laatste dag om je voor dit jaar in te schrijven bij argo dan kun je die afroeiperiode doen en altijd nog kijken of je door wil. Ook heb je bij argo een lenteperiode, in de lente, waar je ook met vrienden aan mee kan gaan doen. Na een van de 2 periodes kun je altijd kijken of je je wilt inschrijven ;)
http://wsr-argo.nl/
Liever een frietje in de mond dan tien op de grond
pi_116068094
Oh oops. Mij lijkt Argo wel leuk, maar ik denk dat ik maar even tot de lenteperiode wacht. Ik heb echt geen idee hoeveel tijd ik kwijt ben aan de studie en andere dingen. Zijn er veel mensen die pas in de lenteperiode beginnen?

Ik heb in de eerste periode statistiek 1 & 2, is het raadzaam om het boek ''An introduction to statistical methods and data analysis'' te kopen? Ik heb gehoord dat sommigen na het kopen van het boek, het boek 1/2 keer open hebben geslagen, meer niet. Of kan ik het misschien van iemand lenen? :D
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:34:10 #269
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_116068472
het boek is wel handig om te hebben, aangezien je het ook mee mag nemen na het tentamen. Mss mag je het boek van Dralion mag lenen? En anders mp ed. Niemand die dat boek voor de lol in zijn/haar kast laat staan.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_116141853
:O

[ Bericht 86% gewijzigd door Reflectionne op 29-08-2012 12:07:32 ]
pi_116229307
Even een stom vraagje, waar zit gebouw C7 (Chemistry) op de Dreijen precies? Als in, welk gebouw op de Dreijen is het?

Ik moet er maandagochtend om 8:30 zijn namelijk, en om het dan met mn duffe eerste-dag-na-de-vakantie-hoofd te zoeken gaat hem niet worden ;) daarbij komt ook nog eens dat ik vanuit Utrecht kom (dus om 6:45 mag vertrekken haha)
pi_116231663
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:54 schreef Tjado het volgende:
Even een stom vraagje, waar zit gebouw C7 (Chemistry) op de Dreijen precies? Als in, welk gebouw op de Dreijen is het?

Ik moet er maandagochtend om 8:30 zijn namelijk, en om het dan met mn duffe eerste-dag-na-de-vakantie-hoofd te zoeken gaat hem niet worden ;) daarbij komt ook nog eens dat ik vanuit Utrecht kom (dus om 6:45 mag vertrekken haha)
Als ik mij niet vergis ligt C7 in dit gebouw:

Welk vak, BIT toevallig?
Profiel opgeheven.
pi_116234806
Thanks! Met screenshot zelfs ^O^

Ik doe deze periode ACT. Laatste jaar dus! *)
pi_116238778
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Tjado het volgende:
Thanks! Met screenshot zelfs ^O^

Ik doe deze periode ACT. Laatste jaar dus! *)
Aaah ACT. Total mindfuck met academisch niveau van lik-me-vestje. Heb het zelf ook gehad. Tip, laat je niet gek maken en doe gewoon je werk dan komt alles meer dan goed ;) Ze proberen het over te laten komen als iets wat stressvol is en extreem hard werken, maar als je het realistisch bekijkt, je niet vatbaar bent voor (gemaakte) stress en zorgt dat je alles volgens schema doet is het een eitje! Succes iig ;)
Profiel opgeheven.
pi_116239204
Thanks :) zo laten ze het inderdaad al overkomen. Maar na vier jaar eens iets anders als college, ik heb er wel zin in ;)
pi_116289742
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:50 schreef Bierie het volgende:

[..]

Als ik mij niet vergis ligt C7 in dit gebouw:
[ afbeelding ]

Welk vak, BIT toevallig?
Mooi gebouw.
Als ik het wel heb is het een van de gebouwen die veel mensen wel willen laten staan.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116358787
Het Scheikundegebouw (dat gebouw) heeft inderdaad nog wel een oude stijl wat ook echt gebouwd lijkt. In tegenstelling tot sommige andere gebouwen die net een betonblok (Transitorium) of een prefab kleurdoos (Biotechnion) lijken ;).
pi_116369182
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef jappas het volgende:
Het Scheikundegebouw (dat gebouw) heeft inderdaad nog wel een oude stijl wat ook echt gebouwd lijkt. In tegenstelling tot sommige andere gebouwen die net een betonblok (Transitorium) of een prefab kleurdoos (Biotechnion) lijken ;).
De LH, tegenwoordig beter bekend als WURG, heeft een traditie van bijzondere gebouwen.
Ik vind veel ervan niet mooi, met name als je vanuit Ede komt lijkt de Campus wel opgebouwd uit wrak- en juttershout, maar misschien wordt het over 75 jaar wel mooi gevonden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:12:14 #279
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_116376325
Dan kijk je rechtstreeks aan tegen Lumen en dat is een gebouw waar een groot deel van de omgevingswetenschappen worden gehuisvest. Deze konden natuurlijk niet in niet-milieuvriendelijk gebouw worden ondergebracht he? Het is dat je niet meer zomaar naar binnen kan, maar het is een van de mooiste gebouwen van binnen. Er zitten twee hele mooie binnentuinen in.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_116679198
Zeg reflectionne liep jij gisteren niet rond op het forum toevallig? Zag je staan maar ik wist het niet zeker eigenlijk :P
Profiel opgeheven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')