De handbal vereniging is erg tof!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:35 schreef Hurray het volgende:
Ik denk dat het niet echt iets voor mij is, een sportvereniging lijkt me in ieder geval leuker. Misschien ga ik bij Ibex (klimvereniging), dat lijkt me wel cool. Zijn er nog andere sporten die ik moet uitproberen?
Als ik mij niet vergis ligt C7 in dit gebouw:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:54 schreef Tjado het volgende:
Even een stom vraagje, waar zit gebouw C7 (Chemistry) op de Dreijen precies? Als in, welk gebouw op de Dreijen is het?
Ik moet er maandagochtend om 8:30 zijn namelijk, en om het dan met mn duffe eerste-dag-na-de-vakantie-hoofd te zoeken gaat hem niet wordendaarbij komt ook nog eens dat ik vanuit Utrecht kom (dus om 6:45 mag vertrekken haha)
Aaah ACT. Total mindfuck met academisch niveau van lik-me-vestje. Heb het zelf ook gehad. Tip, laat je niet gek maken en doe gewoon je werk dan komt alles meer dan goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Tjado het volgende:
Thanks! Met screenshot zelfs![]()
Ik doe deze periode ACT. Laatste jaar dus!
Mooi gebouw.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:50 schreef Bierie het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis ligt C7 in dit gebouw:
[ afbeelding ]
Welk vak, BIT toevallig?
De LH, tegenwoordig beter bekend als WURG, heeft een traditie van bijzondere gebouwen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef jappas het volgende:
Het Scheikundegebouw (dat gebouw) heeft inderdaad nog wel een oude stijl wat ook echt gebouwd lijkt. In tegenstelling tot sommige andere gebouwen die net een betonblok (Transitorium) of een prefab kleurdoos (Biotechnion) lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |