In ede? vrijstaand voor 2 ton?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:16 schreef Selyn het volgende:
omdat we daar een vrijstaand woonhuis kunnen krijgen voor iets meer dan 2 ton![]()
En we wilden wel een beetje in de buurt blijven van familie en vrienden dus 't noorden, of wat dan ook, van het land was niet echt een optie.
Ja, knap he!quote:
Geen politie gezien, maar kom dan ook niet zo heel erg vaak in het centrum (behalve de AH)quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:31 schreef hierissieweer het volgende:
Wat was trouwens de reden van het massale uitrukken van de politie vanmiddag?
Maar heb je een link naar je nieuwe huisje?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:48 schreef Selyn het volgende:
[..]
Ja, knap he!![]()
Moet dan ook wel erg veel aan gebeuren en het is ook niet zo heel erg groot.
[..]
Geen politie gezien, maar kom dan ook niet zo heel erg vaak in het centrum (behalve de AH)
Daar moet zeker het een en ander aan gebeuren, maar dan heb je ook een super prachtig huis joh! Heerlijk!quote:Op maandag 5 april 2010 11:52 schreef Selyn het volgende:
*klik*
Wel even door het interieur heen kijken![]()
Woont nu een vrouwtje van in de 90 in.. Ze heeft ook geen badkamer, maar wast zich nog uit de waskom![]()
De stortbak van de wc is van gietijzer (?!)
Originele staat noemen ze dat dan.. Zelfs de verf doet er aan mee.
Ik woon nu in 1 van de flats aan de van 't Hoffstraat (bij 't Pantarijn) Qua ruimte gaan we er dan ook niet heel erg hard op vooruit. Maar zal wel blij zijn als ik hier van alle lawaaige buren af ben
quote:ja ik misschien! lijkt me wel leuk!Op zaterdag 23 oktober 2010 10:52 schreef Bob. het volgende:
En over 2 weken is de bergrace by night al! Nog andere mensen die mee rennen?
quote:Kan me herinneren dat mijn vrienden inderdaad altijd hun fiets vast bij de dierentuin neerzetten!Op maandag 25 oktober 2010 18:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja ik misschien! lijkt me wel leuk!
maar als ik het goed begrijp rijden er alleen voor de start bussen vanuit rhenen naar wageningen?
daar heb je natuurlijk weinig aan als je in wageningen woont.. of moet ik dan naar rhenen fietsen, de bus naar wageningen nemen, teruglopen naar rhenen en dan weer naar wageningen fietsen?
wat zie ik over het hoofd?
quote:Oh, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.Op maandag 25 oktober 2010 18:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja ik misschien! lijkt me wel leuk!
maar als ik het goed begrijp rijden er alleen voor de start bussen vanuit rhenen naar wageningen?
daar heb je natuurlijk weinig aan als je in wageningen woont.. of moet ik dan naar rhenen fietsen, de bus naar wageningen nemen, teruglopen naar rhenen en dan weer naar wageningen fietsen?
wat zie ik over het hoofd?
Op de Berg.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |