Moet je overdag niet naar school of werk?quote:Op zondag 2 september 2012 09:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het gat![]()
Unitas hoor ik weinig van, en overdag heb je wel wat buurtcentrum waar je je tijd kan doorbrengen.
Ja hoor. Ik moet niks hebben van grote steden en Wageningen en omgeving hebben zo'n beetje alles te bieden.quote:Op zondag 2 september 2012 09:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]61, dus je bent hier al 40 jaar en het bevalt je nog steeds?
School ja, meestal om 4 of half 3 klaar. Dan ga ik af en toe naar het bijenhuis. Pomona en de nudequote:Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Moet je overdag niet naar school of werk?
Unitas is inderdaad weer aan het opkrabbelen, maar waar ze zitten zou ik zo gauw niet weten. Ik dacht ergens aan de Industrieweg, achter die dansschool, maar kan het zo maar mis hebben.
En inderdaad: het Oude Bijenhuis, het centrum aan de Haverlanden, maar verder zou ik het ook niet weten. De Nude en Ons Huis zijn meer voor andere doelgroepen. Pomona zou ik niet weten.
Ja, dan kun je beter wegblijven.quote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
School ja, meestal om 4 of half 3 klaar. Dan ga ik af en toe naar het bijenhuis. Pomona en de nude
Haverlandenik heb daar soms gym. Ik ging daar weleens naar toe in de avond, maar daar lopen allemaal van die achterlijke types. Er had iemand een sigaret op me gegooid, ik werd toen boos en sindsdien heb ik ruzie met zo'n hele familie
Wel grappig dat bijna al mijn vrienden of mensen die ik ken moslim zijn, maar juist door zulke mensen door kanker jood word uitgescholden.. ik dwaal of, meer iets voor andere discussies.quote:Op zondag 2 september 2012 13:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, dan kun je beter wegblijven.
Je geeft me een beetje beeld van de wijkcentra, dank.
Klopt, zelf zou ik liever in een van de grote steden wonen. Ligt waarschijnlijk ook aan de leeftijd.quote:Op zondag 2 september 2012 12:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik moet niks hebben van grote steden en Wageningen en omgeving hebben zo'n beetje alles te bieden.
Zoiets als Zith ook schrijft.
Ach, als jij tussen je vrienden loopt zul je vaak genoeg aangezien worden voor een kutMarrokaanquote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wel grappig dat bijna al mijn vrienden of mensen die ik ken moslim zijn, maar juist door zulke mensen door kanker jood word uitgescholden.. ik dwaal of, meer iets voor andere discussies.
Als je iets wil weten, vraag maar.
[..]
Klopt, zelf zou ik liever in een van de grote steden wonen. Ligt waarschijnlijk ook aan de leeftijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |