abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116300388
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 09:56 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Het gat :')

Unitas hoor ik weinig van, en overdag heb je wel wat buurtcentrum waar je je tijd kan doorbrengen.
Moet je overdag niet naar school of werk?

Unitas is inderdaad weer aan het opkrabbelen, maar waar ze zitten zou ik zo gauw niet weten. Ik dacht ergens aan de Industrieweg, achter die dansschool, maar kan het zo maar mis hebben.

En inderdaad: het Oude Bijenhuis, het centrum aan de Haverlanden, maar verder zou ik het ook niet weten. De Nude en Ons Huis zijn meer voor andere doelgroepen. Pomona zou ik niet weten.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116300433
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 09:53 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

:o 61, dus je bent hier al 40 jaar en het bevalt je nog steeds?
Ja hoor. Ik moet niks hebben van grote steden en Wageningen en omgeving hebben zo'n beetje alles te bieden.

Zoiets als Zith ook schrijft.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116300689
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Moet je overdag niet naar school of werk?

Unitas is inderdaad weer aan het opkrabbelen, maar waar ze zitten zou ik zo gauw niet weten. Ik dacht ergens aan de Industrieweg, achter die dansschool, maar kan het zo maar mis hebben.

En inderdaad: het Oude Bijenhuis, het centrum aan de Haverlanden, maar verder zou ik het ook niet weten. De Nude en Ons Huis zijn meer voor andere doelgroepen. Pomona zou ik niet weten.
School ja, meestal om 4 of half 3 klaar. Dan ga ik af en toe naar het bijenhuis. Pomona en de nude _O_

Haverlanden :') ik heb daar soms gym. Ik ging daar weleens naar toe in de avond, maar daar lopen allemaal van die achterlijke types. Er had iemand een sigaret op me gegooid, ik werd toen boos en sindsdien heb ik ruzie met zo'n hele familie :N
pi_116301286
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

School ja, meestal om 4 of half 3 klaar. Dan ga ik af en toe naar het bijenhuis. Pomona en de nude _O_

Haverlanden :') ik heb daar soms gym. Ik ging daar weleens naar toe in de avond, maar daar lopen allemaal van die achterlijke types. Er had iemand een sigaret op me gegooid, ik werd toen boos en sindsdien heb ik ruzie met zo'n hele familie :N
Ja, dan kun je beter wegblijven.
Je geeft me een beetje beeld van de wijkcentra, dank.
pi_116301845
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:24 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, dan kun je beter wegblijven.
Je geeft me een beetje beeld van de wijkcentra, dank.
Wel grappig dat bijna al mijn vrienden of mensen die ik ken moslim zijn, maar juist door zulke mensen door kanker jood word uitgescholden.. ik dwaal of, meer iets voor andere discussies.

Als je iets wil weten, vraag maar.
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:53 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik moet niks hebben van grote steden en Wageningen en omgeving hebben zo'n beetje alles te bieden.

Zoiets als Zith ook schrijft.
Klopt, zelf zou ik liever in een van de grote steden wonen. Ligt waarschijnlijk ook aan de leeftijd.
pi_116304472
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Wel grappig dat bijna al mijn vrienden of mensen die ik ken moslim zijn, maar juist door zulke mensen door kanker jood word uitgescholden.. ik dwaal of, meer iets voor andere discussies.

Als je iets wil weten, vraag maar.

[..]

Klopt, zelf zou ik liever in een van de grote steden wonen. Ligt waarschijnlijk ook aan de leeftijd.
Ach, als jij tussen je vrienden loopt zul je vaak genoeg aangezien worden voor een kutMarrokaan ;)

In grote steden heb je meer reuring, dat is waar. Maar ik ben altijd nogal op mezelf geweest, geloof ik.
  Moderator vrijdag 13 februari 2015 @ 19:26:34 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_149642378
Dit topic lijkt een beetje dood, maar probeer het toch.

Ik moet een behoorlijk zwaar (100kVA) aggregaat huren. Deze wil ik zelf ophalen, want bezorgen is behoorlijk prijzig. Skippy in Ede zegt dat je deze zelf niet kunt halen en Boels verhuurt deze alleen aan bedrijven :(

Weet iemand hier en bedrijf dat aggregaten in de verhuur heeft.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 6 december 2015 @ 22:36:07 #208
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_158068843
Vandaag weer eens in Wageningen geweest. Heerlijk gegeten bij Watami! Mis soms Wageningen wel... :(
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')