abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77915598
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:05 schreef hierissieweer het volgende:
Geen lidl dus... Jammer! Ook geen zondagsopeningen meer van de supermarkten... Jammer! Het gaat slecht met Wageningen!
Gewoon VVD stemmen.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_77932326
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:05 schreef hierissieweer het volgende:
Geen lidl dus... Jammer! Ook geen zondagsopeningen meer van de supermarkten... Jammer! Het gaat slecht met Wageningen!
Volgens mij is er geen sprake van dat de supermarkten dicht gaan. Er is deze week juist besloten door de gemeenteraad dat alle winkels op zondag open mogen zijn.
Maar als het aan de meeste winkeliers ligt wordt het een maandelijkse koopzondag.
pi_77932492
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:35 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Gewoon VVD stemmen.
Of de Stadspartij dus of PvdA of D66
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:00:25 #144
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_77939202
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:36 schreef Estate het volgende:

[..]

Of de Stadspartij dus of PvdA of D66
Stadspartij klinkt wel leuk, wat zijn hun standpunten?

ik heb even dit bekeken:
http://wageningen.kieskompas.nl/

het wordt VVD

[ Bericht 15% gewijzigd door hierissieweer op 12-02-2010 23:11:20 ]
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_77940301
Alle Wageningers stemmen toch D66?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:45:03 #146
190186 hierissieweer
pi_77954059
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:27 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Och die zondagsopeningen zijn gewoon overdreven.

Maar als ik het goed zag woon jij in de Waagstraat. Ben jij dan degene die nog niet lang geleden de zolder heeft opgeruimd?
De mensen van de 10 Z (Mark, Jan) waren blij dat er nog wat dozen met archief stonden. Wat een geluk!
dat waren mijn bovenburen, maar hoezo dozen met archief?

overigens iemand wel eens in de inernational club geweest?
pi_77964458
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:45 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

dat waren mijn bovenburen, maar hoezo dozen met archief?

Er stonden op zolder kennelijk nog dozen met het archief van de Tien Zilverlingen, een pand op de hoek van de Markt en de Hoogstraat, dat eind 70-er begin 80-er jaren gekraakt was.
Onlangs was Jan jarig en gaf een soort reünie en daarvoor zijn die dozen opgehaald. Ze waren blij dat jullie ie nog niet weggegooid hadden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_77971966
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:45 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Tot twee jaar geleden kwam ik daar regelmatig met een paar mensen, was erg gezellig maar wel rustig toen. Tegenwoordig is het er behoorlijk druk. Ik ben er twee weken geleden nog even geweest, even kijken bij een vriend van mij die daar soms draait.
Is wel een besloten club dus wel studentenpas meenemen of lenen . Voor twaalven is het niet veel maar je kunt het er wel erg laat maken, vaak genoeg na vijven naar buiten gerold.

En Alex moet je een keer gezien hebben Als je daar binnen bent geweest weet je wel over wie ik het heb!
  zondag 14 februari 2010 @ 03:43:53 #149
190186 hierissieweer
pi_77975761
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:37 schreef Estate het volgende:

[..]

Tot twee jaar geleden kwam ik daar regelmatig met een paar mensen, was erg gezellig maar wel rustig toen. Tegenwoordig is het er behoorlijk druk. Ik ben er twee weken geleden nog even geweest, even kijken bij een vriend van mij die daar soms draait.
Is wel een besloten club dus wel studentenpas meenemen of lenen . Voor twaalven is het niet veel maar je kunt het er wel erg laat maken, vaak genoeg na vijven naar buiten gerold.

En Alex moet je een keer gezien hebben Als je daar binnen bent geweest weet je wel over wie ik het heb!
ik was er vrijdag nacht, leuke mensen ontmoet. Maar een Alex kan ik niet herinneren.Overigens zonder pas binnen gekomen, was wel tof. Volgens mij waren wij tegen 6uur er uit. Lag uiteindelijk om 8uur in mijn bedje. Topavond gehad!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 12:19:24 #150
292091 Willemclaes
http://www.shingila.eu
pi_78179552
Meld zich even als echte Wageninger !

wageningen is leuk en gezellig wonen, en veel ons kent ons
  maandag 15 maart 2010 @ 14:17:19 #151
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_79168395
Wat was er aan de hand op de parkeerplaats achter de oude hoogvliet. op de hoek bij de fietsenmaker? Om een uur of 12 allemaal Brandweer en politie.
pi_79278347
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef bioloogje het volgende:
Wat was er aan de hand op de parkeerplaats achter de oude hoogvliet. op de hoek bij de fietsenmaker? Om een uur of 12 allemaal Brandweer en politie.
Een steiger van de schilders die daar bezig zijn dreigde om te vallen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 00:07:26 #153
163216 bioloogje
pi_79279627
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:26 schreef Estate het volgende:

[..]

Een steiger van de schilders die daar bezig zijn dreigde om te vallen.
En daar hadden ze 2 brandweer wagens voor nodig??? Ik had op wat spectaculairders gehoopt
pi_79280297
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:07 schreef bioloogje het volgende:

[..]

En daar hadden ze 2 brandweer wagens voor nodig??? Ik had op wat spectaculairders gehoopt
Met lekker veel doden en zo?

Jawel. Dat is de hulpdienst met groot materieel dat ook uiterst snel ingezet kan worden. Natuurlijk had het met andere hoogwerkers ook wel opgelost kunnen worden, maar de aanrijtijd van een hoogwerker van een aannemer of de hovenier is wel wat langer dan die van een van de brandweer.

Als ik de krant mag geloven: bouwvakkers hadden een hoge steiger gebouwd en wilden die naar het pand toerollen. De steiger bleef in een boom haken en begon te vallen, bijna op een paar auto's. Omstanders belden de brandweer, want de bouwvakkers hadden hun handen vol.

Ik denk aan een scene uit Guust Flater: "Ik ben Guust Flater en heb de lak van Uw auto een beetje beschadigd."

Lijkt me wel lachen als toeschouwer. Beetje niet opletten en je bent zo een uur werk van pakweg 20 man met grote machines verder! En als toeschouwer zie je het natuurlijk aankomen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 18 maart 2010 @ 00:39:17 #155
163216 bioloogje
pi_79280401
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Met lekker veel doden en zo?

Jawel. Dat is de hulpdienst met groot materieel dat ook uiterst snel ingezet kan worden. Natuurlijk had het met andere hoogwerkers ook wel opgelost kunnen worden, maar de aanrijtijd van een hoogwerker van een aannemer of de hovenier is wel wat langer dan die van een van de brandweer.

Als ik de krant mag geloven: bouwvakkers hadden een hoge steiger gebouwd en wilden die naar het pand toerollen. De steiger bleef in een boom haken en begon te vallen, bijna op een paar auto's. Omstanders belden de brandweer, want de bouwvakkers hadden hun handen vol.

Ik denk aan een scene uit Guust Flater: "Ik ben Guust Flater en heb de lak van Uw auto een beetje beschadigd."

Lijkt me wel lachen als toeschouwer. Beetje niet opletten en je bent zo een uur werk van pakweg 20 man met grote machines verder! En als toeschouwer zie je het natuurlijk aankomen.
Nee geen doden natuurlijk dan is het niet meer leuk. Maar als er 2 wagens voor nodig zijn dan verwacht ik wel wat groters dan een onstabiele steiger.
pi_79280484
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:39 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Nee geen doden natuurlijk dan is het niet meer leuk. Maar als er 2 wagens voor nodig zijn dan verwacht ik wel wat groters dan een onstabiele steiger.
Als ik het artikel goed begrepen heb, waren ze vooral bang voor de auto's die er onder stonden.
pi_79312101
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Als ik het artikel goed begrepen heb, waren ze vooral bang voor de auto's die er onder stonden.
En als er een paar man een zware steiger met de hand in evenwicht proberen te houden zal er wel de nodige paniek zijn bij hen en de omstanders. Voor de meldkamer is dan moeilijk in te schatten wat er nou precies nodig is om het probleem op te lossen. Dan kun je beter te veel sturen dan te weinig.
pi_79826261
Beetje stil gevallen hier of zo??
Deze Wageninger wil zich ook melden. MIsschien reden genoeg voor jullie om weer 's lekker door te zeveren over nuttige nutteloze Wageningen perikelen.

Woon al meer dan 18 jaar in Wageningen.
Geboren in Costa Rica, maar hier getogen.
op m'n 18e een jaar in Ede gewoond met m'n in Ede geboren en getogen vriend, daarna samen terug naar Wageningen verhuist *jeej*
Waarschijnlijk verhuizen we binnenkort wel weer terug naar Ede, maar Wageningen blijft zo veel beter
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
  donderdag 1 april 2010 @ 12:53:28 #159
163216 bioloogje
pi_79826676
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef Selyn het volgende:
Beetje stil gevallen hier of zo??
Deze Wageninger wil zich ook melden. MIsschien reden genoeg voor jullie om weer 's lekker door te zeveren over nuttige nutteloze Wageningen perikelen.

Woon al meer dan 18 jaar in Wageningen.
Geboren in Costa Rica, maar hier getogen.
op m'n 18e een jaar in Ede gewoond met m'n in Ede geboren en getogen vriend, daarna samen terug naar Wageningen verhuist *jeej*
Waarschijnlijk verhuizen we binnenkort wel weer terug naar Ede, maar Wageningen blijft zo veel beter
Waarom dan weer naar Ede verhuizen?
pi_79841282
omdat we daar een vrijstaand woonhuis kunnen krijgen voor iets meer dan 2 ton
En we wilden wel een beetje in de buurt blijven van familie en vrienden dus 't noorden, of wat dan ook, van het land was niet echt een optie.
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')