quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:01 schreef Viking84 het volgende:
De vorige was gisteren om 6:31 geopend en de nieuwe vandaag om 11 uur. We hebben er dus 28,5 uur over gedaan om 1 topic vol te gooien.
Ik wist dat ik de laatste poster zou zijn, dus ik had er ook voor kunnen kiezen om even 5 minuten m'n mond te houdenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:02 schreef Miss_S het volgende:
Je bent geweldig Renkse(omdat je het niet leuk vind om een nieuw topic te maken)
Dus jezelf er toch maar overheen gezet?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik de laatste poster zou zijn, dus ik had er ook voor kunnen kiezen om even 5 minuten m'n mond te houden.
Ik normaal gesproken ook niet, maar het ging nu wel érg rapquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:02 schreef Aventura het volgende:
Ik houd dat echt niet bij...
Ik heb geen geschikte kookpan ervoor, iig niet 1 die groot genoeg is. Ik heb een wok, 2 pannetjes om rijst/pasta in te koken, 2 koekenpannen, een steelpannetje en een klein sauspannetje. Maar die zijn allemaal te klein voor een stoofpannetje. Wok kan ik er ook niet echt voor gebruiken, die heeft geen dikke bodem en geen deksel, dus koop maar gewoon een braadpan, komt altijd wel van pasquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je zo'n pan echt nodig?
Ik doe het zelf met een kookpan. Heb niet het idee dat het dan anders smaakt.
Ik heb ook een taillequote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Viking! Dan kunnen we met jouw onderstel en mijn bovenzijde een prachtig lijf maken!!!
Ik heb een dikke kont, van nature. Zelf als ik een BMI <20 heb, zit ie er nog... Maar wel een taille en kleine, stevige borsten.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:06 schreef Miss_S het volgende:
Omdat we het net toch over vriendjes hadden, ik heb vandaag 2 maanden(wat klinkt dat puberachtig)
Ik heb altijd minstens een maat verschil gehad met boven en onderquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook een taille.
(je moet hem alleen even zoeken).
Neem een pan die niet geemailleerd is!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb geen geschikte kookpan ervoor, iig niet 1 die groot genoeg is. Ik heb een wok, 2 pannetjes om rijst/pasta in te koken, 2 koekenpannen, een steelpannetje en een klein sauspannetje. Maar die zijn allemaal te klein voor een stoofpannetje. Wok kan ik er ook niet echt voor gebruiken, die heeft geen dikke bodem en geen deksel, dus koop maar gewoon een braadpan, komt altijd wel van pas
Thanksquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Over 5 weken hebben Peter en ik al 1 jaar![]()
Ik pwn jullie allemaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:06 schreef Miss_S het volgende:
Omdat we het net toch over vriendjes hadden, ik heb vandaag 2 maanden(wat klinkt dat puberachtig)
Ik win. Mr CF en ik 'hebben' al bijna 7 jaarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik pwn jullie allemaal.
Mark en ik 'hebben' al 4 jaar.
Volgens mij heeft bijna iedereen dat. Bijna niemand past in een kledingstuk van niet-meerekkende stof zonder dat er het e.e.a. verbouwd moet wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb altijd minstens een maat verschil gehad met boven en onderLeuk met een trouwjurk kopen enzo...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik pwn jullie allemaal.
Ja, dat weet ik ook nog jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks
Dat gaat trouwens snel, ik weet nog wel dat jij voor het eerst over hem vertelde
Ik vond inderdaad meerdere jongens interessant toen jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nog ja.
Ik weet ook nog wel dat jij voor het eerst over Ramon vertelde en dat je met twee jongens een date had.
Ben je trouwens nog met die ander gaan daten? (dat heb ik ws even gemist)
Ahum, me and my Mister C. hebben al twaalfeneenhalf jaar verkeringquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik pwn jullie allemaal.
Ik hoef het niet eens te proberen om te weten dat het voor mij niet werkt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef conleche het volgende:
Mogge!!
Miss_S heeft gewoon PMS: rellerig en oreo's, welk bewijs hebben we nog meer nodig![]()
Ik heb gister op de minilotje-manier gegeten en was vandaag een halve kilo zwaarder. Helaas, voor mij werkt het niet, ik zal toch echt mager moeten koken. Ik ga nog even niet updaten hoor, pas als het over een paar dagen nog aan zit....
Gewatte?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neem een pan die niet geemailleerd is!
Onze relatie is zo goed dat we niet zoiets primitiefs en oppervlakkigs als seks nodig hebbenquote:
Als ik normaal was zou dat kloppenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef conleche het volgende:
Mogge!!
Miss_S heeft gewoon PMS: rellerig en oreo's, welk bewijs hebben we nog meer nodig![]()
Ik heb gister op de minilotje-manier gegeten en was vandaag een halve kilo zwaarder. Helaas, voor mij werkt het niet, ik zal toch echt mager moeten koken. Ik ga nog even niet updaten hoor, pas als het over een paar dagen nog aan zit....
I lose. 7 maandenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ahum, me and my Mister C. hebben al twaalfeneenhalf jaar verkering
Die moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Onze relatie is zo goed dat we niet zoiets primitiefs en oppervlakkigs als seks nodig hebben.
Thank God I'm not the only onequote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:10 schreef Faithy het volgende:
ik wilde reageren op de kleren en niet passen (nog steeds) van Viking![]()
ondanks dat ik nu wel qua taille een maat kleiner kan heb ik zulke brede schouders (lang leven zwemmen) dat ik helaas nog wel even aan een L/XL zit.. ondanks dat het dan beneden wel 'flubbert'
Ai, ik hoop het niet voor je, sterkte en succesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo gaat snel hier![]()
Ik zat vanochtend weer op 67,5, maargoed mijn gewicht schommelt de laatste paar weken heel erg. Zometeen naar de tandarts, ik heb al een paar dagen ontzettende pijn aan mijn kies en ik ben echt bang dat hij zegt dat ik zo'n wortelkanaal behandeling krijg
Okequote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vraag maar bij de winkel. Een gietijzeren pan, niet geëmailleerd.
Mijn bovenlijf is wel veel afgevallen (lange leve kindermaatjes passen), maar mijn onderlijf is misschien net 1 of 2 maten afgevallenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thank God I'm not the only one.
Ik durfde het eigenlijk niet eens te posten hier. Iedereen roept steeds maar dat 'ie steeds een maat kleiner heeft, maar mijn bovenlijf blijft maar hetzelfde
. Bij mij zijn ook de schouders het probleem. Als ik iets aantrek wat niet helemaal past, voel ik de spanning het eerst op mijn rug.
Ik heb boven en onder dezelfde maat.. en ik hoef nooit broeken in te kortenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna iedereen dat. Bijna niemand past in een kledingstuk van niet-meerekkende stof zonder dat er het e.e.a. verbouwd moet worden
Gietijzer is fijn zwaar en robuust enzo. En emaille lagen maken de pan kwetsbaarder, vind ik. Ze kunnen kapot gaan (en worden sowieso snel lelijk, en bakken voor mijn gevoel sneller aan).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
OkeEn waarom is dat beter dan als ik vragen mag?
Heb je het dan over die 25 kg? Dan is 2 kledingmaten idd wel weinig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn bovenlijf is wel veel afgevallen (lange leve kindermaatjes passen), maar mijn onderlijf is misschien net 1 of 2 maten afgevallen
Oke, dat moeten we idd niet hebben neequote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gietijzer is fijn zwaar en robuust enzo. En emaille lagen maken de pan kwetsbaarder, vind ik. Ze kunnen kapot gaan (en worden sowieso snel lelijk, en bakken voor mijn gevoel sneller aan).
Hey hou eens op met die 25! het is 27quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je het dan over die 25 kg? Dan is 2 kledingmaten idd wel weinig.
Ik ben na 10 kilo 1 broekmaat geslonken, maar ik denk dat ik maat 40 ook nog wel aan zou kunnen in bepaalde gevallen. Laatst had ik een rokje aan. Maat 42. Was veel te groot. Was wel stretch, maar goed, evengoed te groot.
Maar het is dus duidelijk: jij hebt kennelijk een slank bovenlijf en een forser onderlijf en ik precies andersom.
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb boven en onder dezelfde maat.. en ik hoef nooit broeken in te korten
Ik heb allebei, en een fors onderlijf ( naja, bovenbenen en kont, onderbenen zijn wel dun) en een fors bovenlijf met een dikke buik en grote borsten, maar wel weer met dunne armen. Dus ik ben echt totaal niet in verhouding en dan is kleding vinden helemaal een ramp.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je het dan over die 25 kg? Dan is 2 kledingmaten idd wel weinig.
Ik ben na 10 kilo 1 broekmaat geslonken, maar ik denk dat ik maat 40 ook nog wel aan zou kunnen in bepaalde gevallen. Laatst had ik een rokje aan. Maat 42. Was veel te groot. Was wel stretch, maar goed, evengoed te groot.
Maar het is dus duidelijk: jij hebt kennelijk een slank bovenlijf en een forser onderlijf en ik precies andersom.
Ik koop mijn spijkerbroeken altijd bij de C&A (Yessicaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb boven en onder dezelfde maat.. en ik hoef nooit broeken in te korten
AH heeft tijdenlang een lijn van gietijzeren Hackmanpannen gevoerd, ik zie ze bij de XL weleens liggen, die dingen zijn daar echt goedkoop, en heel erg goed (wel fijn met een studentenbudget!). Misschien de moeite waard?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oke, dat moeten we idd niet hebben neeThnx voor de tip
Dat wil je echt nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
He tis handig.. Maar ik zou liever een JLO bil hebben + cup D
O ja about that, ben je daar zo'n beetje overheen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je emaille stoot dabnn bladderd het af en kan je je pan weg gooien
over relaties.. het is bijna 3 maanden uit!
Deventer heeft volgens de website van de AH helaas geen XL-filiaalquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou niet weten of hier een XL zit, ik ken 2 kookwinkeltjes hier in het centrum, dus daar ga ik vanmiddag langs
Ik snap dat gezeur over JLO's kont niet zo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet
Die kont is veelste groot, en grote borsten is ook niet altijd even leuk
Misschien komt het door mij omdat ik helemaal geen kont heb, dat ik die van haar toch wel enorm vindquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeur over JLO's kont niet zo.
Ik vind hem behoorlijk meevallen eigenlijk.
Oke, thnx voor het opzoekenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deventer heeft volgens de website van de AH helaas geen XL-filiaal.
Het gaat erom dat de binnenkant niet geemailleerd is... Met de buitenkant kook je niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb een gietijzeren pannetje van de Ikea en die is wel aan de buitenkant ge-emailleerd. 30 euro, veel goedkoper dan een vergelijkbare pan die ik heb van een duurder merk en even goed. Hij is ook niet zo groot en dat vind ik meestal wel fijn omdat ik de meeste tijd toch voor 2 mensen kook.
Dat wil je niet... grote borsten zijn onhandig en ik denk die kont ookquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
He tis handig.. Maar ik zou liever een JLO bil hebben + cup D
Broeken korter maken doet mijn moeder vaak.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oke, thnx voor het opzoeken
Ik heb breedtemaat 31 of 32, en moet toch altijd de broeken korter laten maken, dus naar lengtemaat kijk ik meestal niet eens
Ze heeft geen dkke reet! Ze heeft gewoon bolle billen. Zeker niet lelijk, ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeur over JLO's kont niet zo.
Ik vind hem behoorlijk meevallen eigenlijk.
Heeft Xenos of IKEA niet gietijzeren pannen? Ik zou ook niet naar een kookwinkel gaan, Sylvana.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de binnenkant niet geemailleerd is... Met de buitenkant kook je niet.
Sylvana, een kookwinkel? Duuuuuur!!! (je hebt toch ook een studenteninkomen?) Wel lonend om even verder te kijken, lijkt me.
Geld is tegenwoordig niet echt meer belangrijk, heb pas een schenking gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de binnenkant niet geemailleerd is... Met de buitenkant kook je niet.
Sylvana, een kookwinkel? Duuuuuur!!! (je hebt toch ook een studenteninkomen?) Wel lonend om even verder te kijken, lijkt me.
Mijn schoonmoeder kan heel goed broeken korter maken, dus dat probleem heb ik nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Broeken korter maken doet mijn moeder vaak.
Het probleem is dan dat ik dan niet meer met mijn been over mijn andere been kan gaan zitten, omdat m'n broek dan tot halverwege m'n kuit komt
Ik ben dus niet zo'n fan van broeken korter maken.
Hm.. ja ik zie hem nog wel vaak. We zijn "vrienden" en ik wil ook niks meer met hem, omdat ik hem nu "echt" leer kennen..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:27 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja about that, ben je daar zo'n beetje overheen?
Ja tieten gaan een eigen leven lijden als je zwemtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat wil je niet... grote borsten zijn onhandig en ik denk die kont ook
Ten tweede lijk je daardoor ook dikker
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ] ik zocht op een lekkere bil maar zo wil je er ook niet uiutizen als je 25 bent
Volgens mij is die foto echt gesoept, hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef Miss_S het volgende:
ik vind het iets te veel van het goede
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omdat ik toen ik 8 was er ook al zo uitzag
Dat lijkt mij ook jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is die foto echt gesoept, hoor.
Die is wel geilquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja okee hij is wel HUGE
Keyra Augistina dan maar?
[ afbeelding ]
Wow, geen idee wie dat is, maar je zou er spontaan lesbo van wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja okee hij is wel HUGE
Keyra Augistina dan maar?
[ afbeelding ]
IKEA wel, bij xenos kan je het vergeten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:32 schreef Viking84 het volgende:
Heeft Xenos of IKEA niet gietijzeren pannen? Ik zou ook niet naar een kookwinkel gaan, Sylvana.
Ik hoop het ook, lijkt me toch wel leuk om wat speciaals op tafel te zetten, ipv altijd maar zo'n pakjesgerecht van de Knorr Of Conimex ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Goed bezig Sylvana. Koken is leuk! Hoop dat je er meer plezier in gaat krijgen.
Ja grappig hoe dat werkt hè! Zelfs Sylvana gaat nu aan de kook en dat was toch echt de prinses van conimex. Ik denk dat ze bij conimex en Knorr de winstverwachting naar beneden moeten gaan bijstellen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:00 schreef omearos het volgende:
Door al het gepraat in de topic over zelf dingen maken ipv uit een pakje heb ik ook weer meer zin om mijn kookboeken door te spitten. Gisteren een lekkere maaltijdsalade gemaakt uit een salade-kookboek. Vanavond eet ik bijmaar ik ga voor morgen weer iets uitzoeken
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja grappig hoe dat werkt hè! Zelfs Sylvana gaat nu aan de kook en dat was toch echt de prinses van conimex. Ik denk dat ze bij conimex en Knorr de winstverwachting naar beneden moeten gaan bijstellen!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja grappig hoe dat werkt hè! Zelfs Sylvana gaat nu aan de kook en dat was toch echt de prinses van conimex. Ik denk dat ze bij conimex en Knorr de winstverwachting naar beneden moeten gaan bijstellen!
Lolquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Oh en de allereerste Slank-meet gaat plaatsvinden bij Sylvana thuis. Dan zal zij een overheerlijke stoofpot voor ons bereiden.
hamlopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lol
Ik heb in plaats van hamlappen runderpoulet genomen, ben niet zo weg van hamlappen en heb het al gemarineerd. Staat nu in de koelkast en zodra Peter smst dat hij in de trein zit, dan gaat het de pan in en is het bijna klaar tegen de tijd dat Peter er is
Geweldig!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
alle pannen zijn toch van gietzijzeriig.. die hier wel
anders heb je van die moderen tefal dingen (oh nu klink ik oud, mên)
Volgens mij is Sylvana al bezig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:16 schreef conleche het volgende:
Sylvana houdt je er rekening mee dat over het algemeen rundvlees vrij lang moet stoven om lekker mals te worden? (langer dan hamlappen iig) Dus ik weet niet wat het recept voorschrijft, maar dat moet je dus wel verlengen. Als ik riblappen maak, of hachee oid, dan staat het een halve dag op ongeveer.
Ja, dat had ik al wel bedacht ja, het recept is 1 uur, maar Peter is pas heel laat hier, dus het wordt wel 2-2,5 uur. Het staat al lekker te pruttelen en ruikt al heerlijk iigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:16 schreef conleche het volgende:
Sylvana houdt je er rekening mee dat over het algemeen rundvlees vrij lang moet stoven om lekker mals te worden? (langer dan hamlappen iig) Dus ik weet niet wat het recept voorschrijft, maar dat moet je dus wel verlengen. Als ik riblappen maak, of hachee oid, dan staat het een halve dag op ongeveer.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:06 schreef Chicolate het volgende:
Geen tijd om wat dan ook bij te lezen, zie dat er veel gepraat is ... Ik vertrek over precies een uur naar Oostenrijk(met school op wintersport, en dan nog een halve week daar extra blijven met mn vriend en zijn ouders). Heb er zo ongelooflijk veel zin in
. Maar moeten nu dus verzamelen.
Hou het gezellig en tot over meer dan een week
Maar das niet zo lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kun je nog beter 2x warm eten
Wat zou er saai aan zijn? Is elke dag ontbijten ook saai?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is er lekkerder dan warm eten
okee.. stokbroodjes krabsalademaar die neem ik meestal als lunch/tussendoortje/voorafje en ja ook daarna vaak nog
vind je het niet saai dat je weet dat je elke vrijdag en zaterdag stokbrood gaat eten
Ja maar ik zou het ook echt niet anders willen zienquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:07 schreef conleche het volgende:
Ik snap wel een beetje wat PF bedoelt. Er zijn waarschijnlijk meer dingen die je lekker vindt waar wat meer cal. inzitten, dus dat zou je ook kunnen eten als weekendhapje. Maar waarschijnlijk is het zo dat je ouders het in huis halen, of niet?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, lijkt me toch wel leuk om wat speciaals op tafel te zetten, ipv altijd maar zo'n pakjesgerecht van de Knorr Of Conimex ofzo
Ik weet het niet hoor, ik blijf er een beetje bij dat mensen hier een ietwat verkeerd idee hebben van hoe ik kook. Ik gebruik zoete en vette dingen in vrij kleine hoeveelheden, en groenten en fruit in héél grote. Volkoren brood, zilvervliesrijst en volkoren pasta (eigenlijk nooit de 'witte' varianten) ook maar in beperkte hoeveelheden. Daarmee kom ik op een dag écht zelden boven de 1500 calorieen uit en dat is beduidend minder dan dat ik verbruik, en dus val ik af. Veel meer dan dat is het niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:09 schreef conleche het volgende:
Klinkt als een heerlijk etentje, en 9 jaar samen is ook iets om te vierenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:58 schreef minilotje het volgende:
Ik weet het niet hoor, ik blijf er een beetje bij dat mensen hier een ietwat verkeerd idee hebben van hoe ik kook. Ik gebruik zoete en vette dingen in vrij kleine hoeveelheden, en groenten en fruit in héél grote. Volkoren brood, zilvervliesrijst en volkoren pasta (eigenlijk nooit de 'witte' varianten) ook maar in beperkte hoeveelheden. Daarmee kom ik op een dag écht zelden boven de 1500 calorieen uit en dat is beduidend minder dan dat ik verbruik, en dus val ik af. Veel meer dan dat is het niet.
Ik denk dat je hier even doorheen moet bijten... SUcces!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinds een weekje bezig met afvallen er moet 5 kilo eraf, alleen voel me er niet goed bij. Raar vermoeide gevoel door het sporten en minder eten.
Bekende verschijnselen? Wat kan ik daar tegen doen.
Post is eensquote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinds een weekje bezig met afvallen er moet 5 kilo eraf, alleen voel me er niet goed bij. Raar vermoeide gevoel door het sporten en minder eten.
Bekende verschijnselen? Wat kan ik daar tegen doen.
9 jaar is ook niet niks, dat mag je best vierenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:58 schreef minilotje het volgende:
Sorry hoor, Sylvana verdiende even een eigen reactiepost.![]()
Verder..
Gisteren echt een overdreve knusse, romantische dag gevierd met mijn lief wegens tien jaar verkering (kadootjes, filmpje, speciaal allebei vrij genomen, gehuild van ontroering)..
Komen we er boven onze schreeuwend dure, maar oh zo lekkere tapasbordjes in een restaurant gisterenavond na enig rekenwerk achter dat we niet zozeer tien, maar négen jaar verkering hadden die dag!Haha, hoe stom kun je zijn?!
Enfin, ik had het niet willen missen, procureur van Iberisch speenvarken, tonijnmayonaise, boterzacht lamsvlees, pata negra, rode mulfilet met krokante serrano, kalfscarpaccio met truffeldressing...
*zucht* Erg lekker.
Maar al met al maar goed dat ik op het nippertje niet toch een hotelletje had geboekt, want dan was het wel héél lachwekkend geweest om er 's avonds achter te komen dat we niet bepaald een enorme mijlpaal te vieren hadden.![]()
[..]
Ik weet het niet hoor, ik blijf er een beetje bij dat mensen hier een ietwat verkeerd idee hebben van hoe ik kook. Ik gebruik zoete en vette dingen in vrij kleine hoeveelheden, en groenten en fruit in héél grote. Volkoren brood, zilvervliesrijst en volkoren pasta (eigenlijk nooit de 'witte' varianten) ook maar in beperkte hoeveelheden. Daarmee kom ik op een dag écht zelden boven de 1500 calorieen uit en dat is beduidend minder dan dat ik verbruik, en dus val ik af. Veel meer dan dat is het niet.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:58 schreef minilotje het volgende:
Sorry hoor, Sylvana verdiende even een eigen reactiepost.![]()
Verder..
Gisteren echt een overdreve knusse, romantische dag gevierd met mijn lief wegens tien jaar verkering (kadootjes, filmpje, speciaal allebei vrij genomen, gehuild van ontroering)..
Komen we er boven onze schreeuwend dure, maar oh zo lekkere tapasbordjes in een restaurant gisterenavond na enig rekenwerk achter dat we niet zozeer tien, maar négen jaar verkering hadden die dag!Haha, hoe stom kun je zijn?!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Post is eenswat je zoal eet op een dag? Misschien is het wel plots veel te weinig en dat in combinatie met veel meer sport.......
Nou dat je weet ik ga elke vrijdag avond dit en dat doenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat zou er saai aan zijn? Is elke dag ontbijten ook saai?
En tegenwoordig is het vaak alleen nog vrijdag, ik vind het vooral gezellig omdat we dan samen zijn (wat dus niet vaak gebeurt)
En ja ik houd van stokbrood al zou ik het elke dag moeten eten
Warm eten kan zeker ook lekker zijn, maar dat heb ik dan al op
Ik heb ook geen hongergevoel als je beter had gelezenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
da's meer dan ik en ik heb totaal geen hongergevoel.. hoeveel beweeg je per dag? Wat voor sport enzo?
ik heb
07.00 yoghurt met muesli
10.30 appel
13.00 twee boterhammen met beleg
15.30 banaan
18.30 avondeten
punten ik loop om de dag hard, en ga een keer per week zwemmen en een keer per week spinnen..
en heb totaal geen hongergevoel ofzo
Zijn wel lekkere koekjes, maar een pak?!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:35 schreef Aventura het volgende:
Verspreid over donderdag en vrijdag als 'extraatje' een heel pak Bastognekoekjes op. Ruim 1200 kcal.Toch gaf de weegschaal ook vanmorgen nog 68 aan. En ik ben ook nog ongesteld.
Hmm dat is best wel lullig voor haar...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Haha.. ja een vriend van me zij ja echt goed dat m'n vriendin gaat hardlopen
maar ja jij bent dun jij hoeft dat niet.
Waar ze bij was
Ruilen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als ik zou sporten om af te vallen... Dan zou ik niet sporten
Op zich ziet het er best goed uit. Ik zou alleen wel 1 of 2 stuks fruit er nog bij doen en misschien nog ergens een boterham of nog wat yoghurt/kwark. En waar bestaat je avondeten meestal uit? En hoe lang ben je? Als je erg lang bent heb je misschien nog iets meer nodig. De cruesli kan je beter vervangen door muesli of All bran.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mr. J.Lo z'n dagrantsoen.....
Je sport toch omdat je het leuk vindquote:
Boefjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten met taart, dus ik kan er moeilijk iets over zeggen
Nou laat ik het dan vergelijken met elke week op vrijdag uitgaan en drinkenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou dat je weet ik ga elke vrijdag avond dit en dat doen
Ik ontbijt ook niet elke dag op 7 uur.. gewoon wanneer ik opsta of waneer ik zin heb..
En ja soms lunch ik met yoghurt maar soms met stokbrood met hapjesgewoon waar ik zin in heb en niet van o nee het is deze dag en zo en zo laat dus nu ga ik dit eten.
Als je echt zo'n verrukkelijke zelfgemaakte pizza hebt, valt het bij mij ook echt niet in de categorie 'junkfood' of 'ongezond'. Hooguit in de categorie 'niet drie keer per week'quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb gisteravond een hele gezellige avond gehad met vriend en zwager die op bezoek was. Heerlijke pizza's gebakken (zelf) : eentje met salami en spek en kappertjes en eentje met ui, champignons, paprika en olijven. Mozzarella eronder en parmezaan eroverheen
. Heb twee punten genomen en de rest aangevuld met een lekkere salade. Beetje ijs als toetje, en de rest van de avond niets meer gehad, dus kon prima.
[capsonesmode]Ik sport alleen om mezelf nog lekkerder te voelen dat ik nu ben[/capsonesmode]quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je sport toch omdat je het leuk vind? Om ergens goed in te worden
sneller dan iemand anders
meer spieren
betere uithoudings vermogen enz.
en als je geluk hebt val je ook nog af
Fruit zit teveel suikers inquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Op zich ziet het er best goed uit. Ik zou alleen wel 1 of 2 stuks fruit er nog bij doen en misschien nog ergens een boterham of nog wat yoghurt/kwark. En waar bestaat je avondeten meestal uit? En hoe lang ben je? Als je erg lang bent heb je misschien nog iets meer nodig. De cruesli kan je beter vervangen door muesli of All bran.
Maar hey, het was wel lekkere taartquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn wel lekkere koekjes, maar een pak?!![]()
Ik heb ontbeten met taart, dus ik kan er moeilijk iets over zeggen
In fruit zit niet echt veel suikers hoor, maar dat het niet zo gezond is als vaak beweerd wordt is wel zo. Het is vooral goed door wat er niet in zit.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Fruit zit teveel suikers inben 1.80 trouwens, en een bmi van 21-22%
Uhuquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
In fruit zit niet echt veel suikers hoor, maar dat het niet zo gezond is als vaak beweerd wordt is wel zo. Het is vooral goed door wat er niet in zit.
BMI is trouwens een ratio, geen percentage (zoals je vetpercentage). 21-22 is ook prima, maar je kan nog wel wat vet teveel hebben, dat raak je het beste kwijt met cardiooefeningen.
quote:
Heeft Liejannuh dan caloriebom foto's? (dat zijn vaak wel lekkere foto's)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik dacht: Lianne in het slanktopic, die zit de dames vast te treiteren met calorieenbom-foto's
Conleche, inderdaad heerlijk, zeg. Ik heb zitten kijken naar die Nike-iPod sensor vandaag (was bij de Perry omdumbells
te kopen van een kilo
), vertel eens, vind jij het echt een succes? En kan het alleen maar icm die Nike Pegasus?
Kijk voor meer info anders even hier:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:23 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, thanks, da's nuttige info. Hebben alle Nike running shoes ruimte voor dat chipje? Ik vind het idd niet veel geld, 30 euro. En ik ben ook dol op lijstjes en statistieken
Sexyquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:03 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat geitenkaas wel een caloriebom is, dus hierbij mijn caloriebomfoto voor vandaag: rucola-melange met sjalot, geitenkaas en mosterddressing. en een stukje meergranenbrood. Dit is echt de lekkerste geitenkaas die ik ooit heb geproefd. (dit is slechts het voorgerecht. Hierna (over een uurtje of zo) eet ik nog een gegrild biefstukje met seizoenspaddestoelen met knoflook.)
Dat nike-chipie doe je onder de inlegzool in je schoen; daar is een ruimte uitgespaard. Je moet wel de iPod nano hebben, dus niet de shuffle of de classic.
En nee, ik ben niet bekeerd tot moslima, ik ben gewoon net uit bad...
Daar ben je nu te laat voor. Straks weet je hoe heerlijk het isquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:08 schreef freecell het volgende:
Wij hebben chinees besteld
Gelukkig is dit de eerste keer in de 23 jaar van mijn leven dat ik dat doe. En ik ga er geen gewoonte van maken
Neuh, daar zou je niet genoeg aan hebben: 1/3 zakje sla, met ± 25 gram kaas, een halve sjalot en een klein stukje brood (± 1/2 pistoletje.)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat eet je trouwens veel, Conleche. Ik zou aan dat voorrecht al genoeg hebben.
Nou... Heerlijk.... Het was gewoon etenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar ben je nu te laat voor. Straks weet je hoe heerlijk het is. Wat je niet kent dat mis je niet
.
Nee had gister vooral een relatie met de wcpotquote:Op zondag 24 februari 2008 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Niets te melden hier. Ben je niet bij je vriendje, Saskia?
Ik neem aan dat je weet waardoor je in het weekend bij je vriend blaasonsteking krijgt.....quote:
Je buik platterquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:49 schreef Jeipod het volgende:
Zo, ben er even snel. Ben bij mn vriend thuis. Gister erg veel hoofdpijn en moe, hele dag met dekentje op de bank gelegen. Vandaag ben ik er weer bovenop, maar met extra: blaasontsteking. Altijd in het weekend en nooit thuis
1 fles cranberrysap gehaald, maar das natuurlijk nooit genoeg voor morgen. Pff.
Ow ja, mn buik is, voor mij opvallend, plat afgelopen 2 dagen. Ik zeg tegen mn vriend: 'Is je wat opgevallen?' - 'Nee, wat dan?' Hij doorzeuren omdat ik het niet wilde vertellen. 'Wat dan, dat je buik dikker is ofso?':o:o!!! Watterdewat? 'Ja ik zeg ook maar wat hoor'..
Zucht, mannen. Maar echt mn buik is platterder dan normaal, hangt zelfs geen vet over mn broek heen ...Jammer dat niet iedereen het ziet ...
Nou, ik zie me hier wel een puntje van nemen bij een kopje sterke koffiequote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef Miss_S het volgende:
Dan zag het voorgerecht op de vorige pagina er lekkerder uit
Iets wat er niet lekker uit ziet kan evengoed nog wel lekker smakenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef Miss_S het volgende:
Dan zag het voorgerecht op de vorige pagina er lekkerder uit
Ja maar jij wilde na je studie eventueel wel verhuizen?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iets wat er niet lekker uit ziet kan evengoed nog wel lekker smaken.
Ik ben een beetje aan het rotzooien op Relatieplanet. Al een paar leuke vrouwen gezien, maar ze wonen allemaal zo ver weg.
Dat klopt, maar van die foto van conleche kreeg ik trek en hiervan nietquote:Op zondag 24 februari 2008 14:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iets wat er niet lekker uit ziet kan evengoed nog wel lekker smaken.
Ik ben een beetje aan het rotzooien op Relatieplanet. Al een paar leuke vrouwen gezien, maar ze wonen allemaal zo ver weg.
Dat is waar, maar ik hoef daar niet toch nú al over na te denken?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar jij wilde na je studie eventueel wel verhuizen?
Ik heb 3 dagen fullmembership gratis nuquote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klopt, maar van die foto van conleche kreeg ik trek en hiervan niet
voor relatieplanet moet je toch betalen?
De lagen toffee en slagroom waren helemaal niet zo dik, hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, ik zie me hier wel een puntje van nemen bij een kopje sterke koffie
Heb jij er een punt van gehad bij Liejannuh ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De lagen toffee en slagroom waren helemaal niet zo dik, hoor
Tot nu toe eentje in Nijmegen en eentje in Limbabwequote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De lagen toffee en slagroom waren helemaal niet zo dik, hoor
Viking, hoe ver is ver? het lijkt mij nogal wat uitmaken of die dames in Amsterdam wonen of in Middelburg...
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tot nu toe eentje in Nijmegen en eentje in Limbabwe.
Ik weet ze wel uit te zoeken.
Sterker nog, ik heb m grotendeels gemaaktquote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij er een punt van gehad bij Liejannuh ofzo?
Tegen merengue taart kan ik nooit nee zeggen, dus kom maar op!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb m grotendeels gemaaktZal ik jullie ook nog even plagen met een foto van het peren-merengue&chocoladetaartje van gister?
Conleche, nee, dat was geen prutje. Zo'n mooi broodje, met een verse uitstraling, en de geitenkaas zoals je die omschreef....
Daar moet je inderdag gebruik van makenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik hoef daar niet toch nú al over na te denken?.
[..]
Ik heb 3 dagen fullmembership gratis nu. Heb ik een hele tijd geleden al gekregen, maar sindsdien niet meer ingelogd. Ik was gisteravond echter even vergeten dat ik 3 dagen gratis had en toen ik inlogde gingen ze ineens in. Dus nu moet ik er ook gebruik van maken
.
I second that. Ik heb 2,5 jaar Groningen-Hilversum volgehouden.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef Miss_S het volgende:
En afstand hoeft niet altijd een probleem te zijn
Maar je moet wel de tijd voor elkaar over hebben om te reizen, ik heb ook een relatie gehad waarbij de jongen dat niet had en dan werkt het ook nietquote:Op zondag 24 februari 2008 14:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
I second that. Ik heb 2,5 jaar Groningen-Hilversum volgehouden.
Uiteindelijk na m'n BA verhuisd, maar het is best te doen hoor. Het houdt het ook allemaal een beetje spannend als je niet tien minuten hoeft te fietsen om elkaar te zien.
Kijk maar: Wat eten en drinken we vandaag #93quote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Tegen merengue taart kan ik nooit nee zeggen, dus kom maar op!
Ja, autorijden zou ik ook wel tof vinden. Maar probeer maar eens 4 uur openbaar vervoer, exclusief vertragingen. Op een gegeven moment word je het zo zat om in de kou op perrons te staan wachten op een trein die veel te laat komt en waar je nog niet eens in kunt zitten..quote:Op zondag 24 februari 2008 14:41 schreef Miss_S het volgende:
Ik vind het nu juist heerlijk dat ik een excuus heb om lange stukken te rijden
Dat geloof ik wel inderdaad, eerst deed ik het ook met het OV (toch goedkoper) maar dan krijg je zoveel ergenissenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, autorijden zou ik ook wel tof vinden. Maar probeer maar eens 4 uur openbaar vervoer, exclusief vertragingen. Op een gegeven moment word je het zo zat om in de kou op perrons te staan wachten op een trein die veel te laat komt en waar je nog niet eens in kunt zitten..
Is merengue van dat schuim'gebak'? Zo ja, daar kan ik ook geen 'nee' tegen zeggen, dus kom maar NIET opquote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
merengue taartquote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Das wel lekkerquote:Op zondag 24 februari 2008 15:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oh, ik was gister op een verjaardag. En naast de schaaltjes chips, nootjes stonden ook schaaltjes kerstomaatjes en schaaltjes aardbeienAardebeien
Het is wel spannend hoor, maar na een jaartje wordt het gewoon irritant en dan heb je die spanning ook wel weer gezien. Ik hou het nu al 2,5 jaar vol, maar het wordt toch echt eens tijd om het anders te regelen. Het is gewoon frustrerend als je niet naar elkaar toe kunt als 1 van de 2 ziek is bv. En je moet elkaar altijd in het weekend zien, zodat je je vrienden dan weer niet kunt zien. Frustrerend!quote:Op zondag 24 februari 2008 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind een relatie op afstand ook wel spannend. Zit je lekker in de trein met een boek ernaartoe te leven dat je je geliefde weer ziet
. En je moet inderdaad ook tijd voor elkaar willen vrijmaken. Helaas heb ik het op dit moment best druk met afstuderen, zodanig dat soms zelfs mijn weekend eraan gaat. Daarom wilde ik nu eigenlijk even geen relatiedingetjes doen. Maar goed, ik heb de stap nu gezet en ik moet maar kijken wat ervan komt
.
Wow, die taartquote:Op zondag 24 februari 2008 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kijk maar: Wat eten en drinken we vandaag #93
Razztwizzle, ja, die ronde met sesamzaad, die zijn lekker, vind ik. En ratatouilleVerplichte kost voor de kook-enthousiastelingen onder ons
Maar dat is ook wel een hele grote afstand, ik vind alles in Nederland wel te doenquote:Op zondag 24 februari 2008 15:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow, die taarten die pizza's
Taart lijkt me nog lekkerder dan de toffeetaart
![]()
En Viking: bij mij werkte het niet, een lange aft. rel.: ik had voor meneer C. een vriendje uit New York. En dat was heel leuk zolang het duurde met vakantietjes over en weer. Maar het bleef nogal vrijblijvend omdat hij niet van plan was hier te komen wonen en ik niet daar, maar misschien was ik gewoon niet verliefd genoeg, dat kan 't ook zijn.
Je hebt gelijk, het heet volkorenmeelquote:Op zondag 24 februari 2008 17:44 schreef Alcarin het volgende:
Even ter informatie: bloem is per definitie niet volkoren. Volkorenbloem bestaat dus niet. Meel kan wel volkoren zijn, dat moet je dus hebben. En in de natuurwinkel hebben ze meel en bloem van allerlei soorten graan
Jemig, wat vervelend zeg.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:54 schreef Miss_S het volgende:
Hardlopen zal deze week hier ook wel weer niet lukken
Ben nu alweer dood als ik de trap op loop, misschien toch maar eens naar de dokter
Nee ik ga wel gewoon verder waar ik gebleven ben, zal wel ff moeilijk zijn maar ik zal er ook niet dood aan gaanquote:Op zondag 24 februari 2008 20:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jemig, wat vervelend zeg.
Moet je weer opnieuw beginnen met Evy.
Oh, gelukkig maar. Welke les ben je?quote:Op zondag 24 februari 2008 20:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee ik ga wel gewoon verder waar ik gebleven ben, zal wel ff moeilijk zijn maar ik zal er ook niet dood aan gaan
Volgens mij moet ik nu les 9 gaan lopen, de eerste met 5 minutenquote:Op zondag 24 februari 2008 20:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Welke les ben je?
Dat is nog te overzien. Gewoon een tandje langzamer lopen.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik nu les 9 gaan lopen, de eerste met 5 minuten
Was het wel lekker?quote:Op zondag 24 februari 2008 20:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben misselijkteveel gegeten
Precies en ik loop al langer dan een jaar dus moet toch nu wel iets van een basis hebbenquote:Op zondag 24 februari 2008 21:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is nog te overzien. Gewoon een tandje langzamer lopen.
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is nog te overzien. Gewoon een tandje langzamer lopen.
[..]
Was het wel lekker?
Mja, zo zou ik het inderdaad niet uitdrukken. Maar je kont ziet er goed uitquote:
Hahaha nee was in m'n fotoboek. Had mn broertje ooit volgegooid met allemaal foto'squote:Op zondag 24 februari 2008 22:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mja, zo zou ik het inderdaad niet uitdrukken. Maar je kont ziet er goed uit
je hoeft je niet te melden als je er niks mee doetquote:Op maandag 25 februari 2008 01:36 schreef Elwood1802 het volgende:
Zal ik me ook maar eens melden met 106 kg en 1.97m?
Ik ook niet...........grote kans dat ik dus ook echt niets ga doenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:.
Ik heb geen zin om wat nuttigs te doen vandaag.
Ik welquote:Op maandag 25 februari 2008 09:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ook niet...........grote kans dat ik dus ook echt niets ga doen
Mogge!quote:Op maandag 25 februari 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:.
Ik heb geen zin om wat nuttigs te doen vandaag.
Ja jij bent ziek, ik niet meer, dus die vlieger gaat voor mij niet meer opquote:Op maandag 25 februari 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:
Het enigste wat ik vandaag ga doen is beter worden zodat ik morgen gewoon weer naar school kan
Alles beter dan ziek zijn toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 09:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja jij bent ziek, ik niet meer, dus die vlieger gaat voor mij niet meer op(ik heb vorige week rustig aan gedaan
).
wat gaaf! ik zit ook te kijken voor korte wedstrijden om n btje gemotiveerd te blijven. ben ook van plan in september mee te doen aan de dam tot dam, maar daar moet ik nog wel ffies voor trainenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik dénk, maar ik weet het nog niet zeker, dat ik mij in ga schrijven voor de City Pier City loop, 5km in Den Haag voor 15 maart
Moet die dag toch in Den Haag zijn voor een cabaret voorstelling, en aangezien ik met Evy braaf 5 km aan het oefenen ben, en ik rond de 15e de laatste les heb afgerond, is het wel een mooie 'afsluiter' van de Evy1 serie
dat lijkt me zeer tof!Ik laat jullie uiteraard nog even weten of 't doorgaat (wil even afwachten hoe de komende 3 lessen gaan (stukken van 15 minuten)) maar het idee is in ieder geval ontstaan (met dank aan Levitation). En als de 15minuten stukken nog steeds zo soepel gaan als dat de 10 minuten stukken deden en de 12 minuten van gisteren, dan heb ik er goede hoop op dat ik ga starten de 15e!
Nu weer ven opletten, dus doei!
Daarom ga ik de eerste serie ook twee keer doen, 1e keer gewoon op mijn tempo en daarna om die 5km ook in een half uur te kunnen lopenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Wow MoBlo, wat een leuk idee! Weet je wel zeker dat je met Evy hard genoeg loopt om in haar half uur ook daadwerkelijk 5 kilometer te lopen? (Ik dacht namelijk toen ik Evy deed dat ik best hard liep, maar dat viel nogal tegen).
Bij de CPC heb je een uur (!!) om die 5km af te leggen.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Wow MoBlo, wat een leuk idee! Weet je wel zeker dat je met Evy hard genoeg loopt om in haar half uur ook daadwerkelijk 5 kilometer te lopen? (Ik dacht namelijk toen ik Evy deed dat ik best hard liep, maar dat viel nogal tegen).
Dat kan je inderdaad bijna wandelenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij de CPC heb je een uur (!!) om die 5km af te leggen.Als je een beetje stevig kunt wandelen haal je het ook.
Ik heb mijn startnummer thuis liggen, zo spannend!
Heb gisteren Evy les 23 gelopen, loop dus iets voor op MoBlo. Zou het echt tof vinden als zij ook mee gaat!
![]()
* Levitation gaat weer terug in lurk stand!![]()
Het kookboek? Gaaf, dat wil ik ook nog een keer hebben.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:46 schreef Sylvana het volgende:
Maar goed, heb zaterdag de Wanneé binnengekregen, staan een boel lekkere dingen in, maar daar heb ik dus weinig aan als ik bij Peter ben voorlopig.
Ja het kookboek jaquote:Op maandag 25 februari 2008 17:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Het kookboek? Gaaf, dat wil ik ook nog een keer hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |