Die zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:40 schreef computergirl het volgende:
nu zit ik aan de:
[ afbeelding ]
ik zou ze ook niet zo kopen maar vond ze wel mee vallenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:51 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net, (onder het motto 'ik heb zin in friet maar loop niet meer naar de friettent en zet ook de vetpan niet meer aan') Aviko aardappelpannekoekjes uit de oven gegeten met mayo. GADVER GADVER GADVER wat was dat vies!
Ze zaten in het gratis boodschappenpakket wat je kon sparen bij de EmTe, anders had ik ze niet gekocht
Ook lekker: water koken met verse gember, een kaneelstok en kruidnagels. Minimaal een half uurtje laten doorkoken.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:00 schreef PeRi het volgende:
Gemberthee, tegen mn griepje en keelpijn.
wanneer gaan wij trouwen?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Het eten van gisteravond:
[ afbeelding ]
Twee soorten pizza: achteraan pizza met knoflokerige tomatensaus, olijven, courgette, paprika en pancetta, met mozzarella erover. Vooraan pizza met in knoflookolie gemarineerde rozevalaardappeltjes, met spinazie, pancetta en grana padano (dit is eigenlijk het kliekje ervan, zometeen late lunch)
En het toetje:
[ afbeelding ]
Een taartje met een bodem van blind gebakken zoet korstdeeg, met daarop in kirsch gebakken perenmet een laag merengue-brokken, afgetopt met gesmolten pure chocola met kirsch en gesuikerde geroosterde amandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |